Poster |
Message |
ervin |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: ERAK:
...
Kaklemisega kaasneva ebamugavustunde pärast otsustasingi see Jama oma kuludega ära helpida ning enam mitte kasutada AMEERIKA AUTOTEENINDUSE OÜ teenuseid ning mitte soovitada seda firmat ühelegi oma sõbrale/tuttavale.
Esita pretensioon ikkagi, nõua arve selgitust, lase spetsialistil kast üle vaadata (mida sa niivõinaa tegema pead) ja samuti lase spetsialistil hinnang anda kas praegune viga peaks garantii alla käima. Kui peaks, siis kirjuta uus nõudekiri, milles sead AA fakti ette, et kui sa pead kasti probleemi mujal likvideerima, siis planeerid sa remondi- ning asjaajamiskulud AA-lt kohtu kaudu välja nõuda, millise tegevuse puhul kaasneb AA jaoks lisaks veel ka kohtukulude hüvitamine. Vaata mis neil sellepeale kosta on, kaotada ei ole sul reaalselt ju midagi. |
20.12.2009 at 23:22 |
|
rivo09 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Ei oska konkreetse kasti kohta rääkida ja ei väida et remontija viga välistatud kuid tihti juhtubki selline asi ,et tuuakse asi remonti ja selgub ,et tuleb lisaks nn tava rebildile tuleb soetada mingi kallim vidin,sellest loomulikult keeldutakse ja pärast juhtuvadki eelpool kirjeldatud jamad.
Ei otsi siin süüdlast kuid lihtsalt viimasel ajal inimesed oma teeninduse vastase suhtumisega ära väsitanud.
Selgita situatsioon ikka täpselt välja enne kui foorumis mustama hakkad- seda enam ,et ise sa seda tööd ei tellinud . |
21.12.2009 at 08:37 |
|
Fredy.ee |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: ERAK:
Samal õhtul helistas minule töökoja meister Margus ja teatas, et mingist garantiist ei saa juttugi olla ning pakuti tasulise remontimise võimalust. WTF!!?? Kas garantii ei kehtigi, mõtlesin :O
Mulle aeti mingit iba, et eelmine omanik oligi tellinud nn. pooliku remondi, keeldunud mõnede osade vahetusest jne. Ei tea, miks seda ei ole siis arves fikseeritud vaid aetakse mingit jura a'la- rääkisime eelmise omanikuga seda ja toda... oli tunne, et mind peetakse idioodiks, et tõsimeeli mulle sellist jama aeti
Minu arusaamistpidi võiks 10 000,- krooni eest remotud kast kauem kesta kui 4000 miili
.
Enne kui hakkad kedagi avalikult oksa tõmbama võiksid asjad täpselt selgeks teha et mis tehti, mis ja miks jäeti tegemata.
Sa kujutad ette et ostsid 95 aasta auto koos eluaegse Garantiiga?
Sinu jutust on tunda et kõik üritavad sulle liiga teha ja ajavad iba - kas sa mõtled ka asja teistpidi - sa ei tea auto ajalugu ja käigukastidest üldse ööd ega mütsi - marsid Ameerika Auto uksest sisse nõudes koheselt garantii remonti 15 aastat vanale propellerile kurat teab mis läbisõidu ja ajalooga.
See et tegu on 95 aasta aasta autoga ei tähenda seda et AA pani alla 10 000 krooni eest tutika kasti, sa isegi ei ole veel öelnud sõnakestki mis kastil enne remonti oli viga sees, mis vahetati ja mis jäeti vahetamata.
"oli tunne, et mind peetakse idioodiks, et tõsimeeli mulle sellist jama aeti " - äkki ongi viga ka sinu poolel - või sina lihtsalt ei saa idioot olla?
Ühinen täielikult kasutaja rivo09 jutuga.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
21.12.2009 at 11:11 |
|
Vanaisa Moderator |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Jätame AA teema puhtalt faktide tarvis. Antud teemaga haakuvaid mõtteid saab siin edasi arutada. |
21.12.2009 at 11:20 |
|
ERAK |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: chevymees: quote: [/b]
.
Enne kui hakkad kedagi avalikult oksa tõmbama võiksid asjad täpselt selgeks teha et mis tehti, mis ja miks jäeti tegemata.
Sa kujutad ette et ostsid 95 aasta auto koos eluaegse Garantiiga?
Sinu jutust on tunda et kõik üritavad sulle liiga teha ja ajavad iba - kas sa mõtled ka asja teistpidi - sa ei tea auto ajalugu ja käigukastidest üldse ööd ega mütsi - marsid Ameerika Auto uksest sisse nõudes koheselt garantii remonti 15 aastat vanale propellerile kurat teab mis läbisõidu ja ajalooga.
See et tegu on 95 aasta aasta autoga ei tähenda seda et AA pani alla 10 000 krooni eest tutika kasti, sa isegi ei ole veel öelnud sõnakestki mis kastil enne remonti oli viga sees, mis vahetati ja mis jäeti vahetamata.
"oli tunne, et mind peetakse idioodiks, et tõsimeeli mulle sellist jama aeti " - äkki ongi viga ka sinu poolel - või sina lihtsalt ei saa idioot olla?
Ühinen täielikult kasutaja rivo09 jutuga.
See teema on siin selleks, et saaks pajatada avameelselt oma kogemustest pealkirjas nimetatud firmaga. Kedagi oksa ma ei tõmmanud vaid kirjeldasin asju selliselt nagu need olid- enda arvates kellelegi liiga mittetehes. Kuna ma käigukastidest ööd ega mütsi ei jaga siis otsustasin pöörduda targemate ehk antud juhul Ameerika Auto poole, et saada selgitust arve (mis koosnes peaasjalikult ingl. keelsetest lühenditest) ja võimaliku garantiiremondi kohta. Mulle oleks meeldinud kui arve oleks selgem olnud ehk justnimelt oleks andnud ülevaate, et mis töid remondina üldse tehtud on ning mis osi vahetatud- arves oli vaid käigukasti remont, tihendikomplekt, õli ja turbiini kontroll ning summa pea 10 tuhhi...
Kogu loo plusse ja miinuseid kokkuvõttes otsustasin vajaliku remondi oma kuludega, minujaoks sobivamas firmas teha lasta. Minu arvamust on pealkirjas mainitud firma suutnud kujundada kuid see ei tähenda, et püüdsin siinolijate arvamust A.A. kohapealt kallutada. Igaüks meiehulgast teeb ise omad valikud. Sry kui kellegi tundlikku tundelisust siin valusalt puudutasin.
Meeleolukat jõuluaega.
Terv. ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
21.12.2009 at 15:06 |
1 edit. Last edited 21.12.2009 at 15:20 by ERAK
|
rivo09 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Vaata, sinu tekstist luges välja sellist vaenuliku joont mida ma oma töös pidevalt kogen.Inimene ei suuda,taha ega pea vajalikuks kuulata mis talle teine osapool räägib. Selle asemel hakatakse ähvardama tarbija kaitse,võsa petsi ja foorumitega ja alati on ka õli tulle valajaid nagu ka eelnevas teemas soovitas keegi kohe kohtusse pöörduda. Nagu ma juba enne kirjutasin on mind selline suhtumine lihtsalt ära väsitanud .
Klient on kuningas kuid ka kuningas peab oskama käituda !!!
|
21.12.2009 at 16:38 |
|
ERAK |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: rivo09: Vaata, sinu tekstist luges välja sellist vaenuliku joont mida ma oma töös pidevalt kogen.Inimene ei suuda,taha ega pea vajalikuks kuulata mis talle teine osapool räägib. Selle asemel hakatakse ähvardama tarbija kaitse,võsa petsi ja foorumitega ja alati on ka õli tulle valajaid nagu ka eelnevas teemas soovitas keegi kohe kohtusse pöörduda. Nagu ma juba enne kirjutasin on mind selline suhtumine lihtsalt ära väsitanud .
Klient on kuningas kuid ka kuningas peab oskama käituda !!!
Mõistan küll ka teist poolt. Ma ei ähvardanud ka kedagi vaid lihtsalt uurisin erinevaid võimalusi ning, et mida arvab sellest juhtumist tarbijakaitse kui seadustes pädevam. Samuti toonitasin ka seda, et minu kogemus tugineb vaid ühekordsele külastuskorrale ja ühe sealse inimesega (Margus) suhtlemisele. Loobusin Kaklemisest A.A.'ga osalt ka just sellepärast, et auto on vana ja ma tõesti ei tea täpselt, mis kokkulepped jne. olid eelmise omanikuga. Sellised üksikasjad võiks teinekord arves fikseerida, et vältida edaspidiseid arusaamatusi poolte vahel.
Auto ostsin eraisikult koos A.A. remondiarvega ja (naiivse) teadmisega, et käigukastile kehtib aastane garantii ning kui viga kohe peale ostu ka ilmnes ja läksin sellekohta aru pärima siis minujaoks lihtsalt oli uudne kogemus tunda end tõrjutuna nagu mingi pahategija vmt. kuigi kannatajapool selles loos olin ju mina. Sellist hoiakut ei ole varem kogenud- sellepärast siia ka kirjutasin.
OT: Mina olen oma töös (veo- ja kolimisteenus) kogenud ka igasuguseid [i]ülelaskmisi ning olen ka väsinud sellest, et oma väljateenitud raha peab mitu korda küsima ...ent siiski teen seda viisakalt.[/i]
...või antud juhtumi puhul arvest tulenevat õigust (vist?) garantiiremondiks või vähemalt selgituste saamiseks peab minema süüdlaslikult nagu tuppa sittunud kass paluma/kerjama. Viisakus võiks olla mõlemapoolne, olenemata sellest kas lähen tutikat Hummerit ostma või 15. a vana propelleri (Olsmobile) remondi kohta selgitust küsima.
Minujaoks on teema ammendunud ning ma ei viitsi siin enam selgitusi/põhjendusi anda. Kui olin A.A. vastu ülekohtuselt kuripaha siis kustutage minu juhtum A.A. remonditeenuste teemas ära ent vabandust ma ei palu- lihtsalt selleks ei ole põhjust.
Head vaid!
ERAK.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
21.12.2009 at 17:38 |
2 edits. Last edited 21.12.2009 at 17:42 by ERAK
|
partel |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Lihtsalt automaatkastide kohta infoks, mitte üldsegi AA ega antud juhtumi kohta.
Anomaaliad ei pruugi olla üldse kasti remondi praak, näiteks:
*õlitase
*vaakum
*kickdowni tross
Samuti näiteks olen kõrvalt näinud kui levinud marki kast käib 3 korda lahti jne kapriisitseb, proovisõidud, reguleerimised, töötunnid jne kokku rohkem kui analoogse kasti hind.
Aga teades, et see inimene on teinud seda marki kasti aastate jooksul tükki 10++ probleemideta, siis ebakompetentsusest on väga raske rääkida, lihtsalt "thats racing"...
Aut. kast võib mõnikord sõrad vastu ajada ka esimesel kilomeetril.
____________________________
_ |
21.12.2009 at 18:29 |
|
Bikerman |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Mul isiklikult pole AA vastu mitte vähematki öelda(ainult head)-küll võin aga öelda automaat kasti kohta.
Sellise vahva käigukasti võib vajadusel lõhkuda hetkega-isegi tutika.
Piisab auto pahatahtlikust kasutamisest(jõhkral moel)-ning kasti võib koos korpusega ankruks siduda.Kuidas annad siis tööle garantii,kui ukse eest lahkutakse nokk lennus ja kummitükid järgilehvitaja habemes?
Kedagi süüdistamata.
Häid jõule. |
21.12.2009 at 21:32 |
|
BENBEN |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Härra ERAK le infoks, et kui see on see sama auto mida ma arvan siis (töötasin mõnda aega AA-s) siis selle auto lahkumisega hingas kergendatult kogu maja, esiteks lagunes see näppude vahel ja vajaminevaid juppe polnud omanik nõus hankima, auto seisis suverehvidega lumeni peaaegu...lihtsalt konkreetse aparaadi vastu vist allergia Loomulikut ei õigusta see kliendiga nahaalset käitumist.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
21.12.2009 at 21:55 |
|
alarsober |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Teemat lugedes siin jääb mulje, et sinna A.A.´sse pole mõtet odava ja katkise autoga minna, sest see tekitab stressi ja lisapingeid sealses kolektiivis mis hiljem omakorda väljendub arves või millesgi muus, mis aga tekitab pahameelt kliendis kes tõenäoliselt ei jäta seda väljendamata e. kipub õli tulle valama mis jubetalt väsitab eelmainutud firma personali.
Õnneks tulevad pikad pühad, saab puhata & mängida
Rahuliku jõuluaega.
____________________________
Tahad parandada maailma - alusta iseendast! |
22.12.2009 at 10:02 |
|
rivo09 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: alarsober: Teemat lugedes siin jääb mulje, et sinna A.A.´sse pole mõtet odava ja katkise autoga minna, sest see tekitab stressi ja lisapingeid sealses kolektiivis mis hiljem omakorda väljendub arves või millesgi muus, mis aga tekitab pahameelt kliendis kes tõenäoliselt ei jäta seda väljendamata e. kipub õli tulle valama mis jubetalt väsitab eelmainutud firma personali.
Õnneks tulevad pikad pühad, saab puhata & mängida
Rahuliku jõuluaega.
Tegelikult on kõik selles teemas sõna võtnud inimesed seotud erinevate (auto) ettevõtetega- nii ,et ära kujuta ette.
|
22.12.2009 at 11:06 |
|
hents99 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Rivo09, sa oled ise konkreetse kohaga seotud, et nii jõuliselt õigustad AA käitumist?
Ma ise ei tea sellest juhtumist rohkem, kui siin kirjas, aga tean omast käest ühe teise margi esinduse omapärast käitumist vanade autodega/vanade autode probleemide lahendamisega.
Kui sõidad esindusse kalli/uue autoga, siis on klient kuningas, sõidad aga vanaga (siis arvatakse, et oled mingi rott ja sõnaõiguseta!), siis tehakse, mis tahetakse ja pärast räägitakse, et vana auto ongi ***** ja vii oma käsn parem vanametalli, mitte ära tule oma probleemidega.
Muidugi arusaamatu on see, et autot mitte remontida lasknud inimene nõuab midagi, millest tal pole endal täit ettekujutust vms.
Ehk selle asjaga peaks tegelema inimene, kes lasi tööd teostada.
Üldiselt foorumis pole mõtet väga vigiseda. Sõna võtavadki kahte leeri kujunenud inimesed, ühed, kes on seotud antud ettevõttega, teised, kes mitte ja vb omavad negatiivseid kogemusi.
Ühed kiidavad taevani (never pole midagi untsu läinud), teised kiruvad maapõhja, võta siis kinni.
Mina ei oma mingit kokkupuudet antud ettevõtte või kannatanuga.
Hüva jõuluaega!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.12.2009 at 12:16 |
|
partel |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Minu arvates on ikkagi üks peamine küsimus, kas remonditud kastil peaks olema 4000 miili garantiid. Mina nii kindel ei ole.
Auto on ju kulukaup, eriti kui sõita ligi 1000 miili kuus. Lisaks, nagu ennist mainisin, ei pruugi tingimata remondis asi ola, muidugi antud juhtumi asjaolusid ei tea.
Näiteks "performance" rakendustel pole üldse mingit garantiid, kuna nende otstarbekohane kasutamine seisnebki lõhkumises... Samas kui koduteel jama tekib, siis arvatavasti teine asi.
Ühegi asjaosalisega mul ärilisi suhteid ei ole ja pooli ei vali, lihtsalt natuke taustainfot.
____________________________
_ |
22.12.2009 at 13:23 |
|
kristohd |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: partel:
Samuti näiteks olen kõrvalt näinud kui levinud marki kast käib 3 korda lahti jne kapriisitseb, proovisõidud, reguleerimised, töötunnid jne kokku rohkem kui analoogse kasti hind.
Aga teades, et see inimene on teinud seda marki kasti aastate jooksul tükki 10++ probleemideta, siis ebakompetentsusest on väga raske rääkida, lihtsalt "thats racing"...
Variant B: Isiklikud kogemused näitavad, et mõni kastiehitaja kes ennast kompetentseks peab või keda peetakse võib hoopis vastupidi ebakompetentseks osutuda. Inimene kes on teinud 10++ aastat käigukaste ei tohi eksida ühe ja sama laialtlevinud kasti remontimisel mitu korda järjest põhitõdede vastu. Ime kuidas eelnevad kastid samu konstrueerimisvõtteid kasutades koos on püsinud.
Kunagi pidasin ka ise aut kasti ehitust kosmosetehnikaks.
Mina usaldan ainult Imret Paldiski mnt- lt kui ise hakkama ei saa. |
22.12.2009 at 15:06 |
1 edit. Last edited 22.12.2009 at 15:21 by kristohd
|
rivo09 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: hents99: Rivo09, sa oled ise konkreetse kohaga seotud, et nii jõuliselt õigustad AA käitumist?
Ei ole otseselt seotud selle kohaga ja ei kaitse otseselt AA .Kaitsen remondi ettevõtete seisukohti sest masuga ikka täitsa käest inimeste suhtumine läinud. Ma saan aru kõigil raske kuid tõesti kui sul vana auto (ma mõtlen mitte taastatud) siis enamasti on vigasid rohkem ja sa pead arvestama sellega. Tüüpiline seis ,et inimene tuleb 15 avana autoga ja tahab konkreetset pakkumist ja nüüd kui see pakkumine tehtud siis ei suudeta aru saada ,et tegemisel ilmnes lisa vigasid ja tuleb rohkem investeerida . Kui nüüd teed selle töö nii ,et ei vahetagi kõiki detaile mis tuleks ja ka teavitad klienti ,et garantiid sellele tööle ei anna on ikkagi enamus rikke puhul tagasi oma õigusi nõudmas .kui aga peksid keelduma siis hakkab see foorumi ja meediaga mängimine kuid siis "millegipärast " unustatakse see pisiasi garantiid ei antud. Isegi kui lõpuks suudad ära tõestada ,et ettevõtte viga ei olnud on foorumites ja vahel ka meedias negatiivne toon asutusele antud ja vabandused ei paranda seda - nagu õhtulehes , kui mingi tüüp ütleb ,et keegi minister on pederast siis asi esilehel kui aga tuleb välja ,et käis hoopis sõpradega saunas ja kõik korras on vabandus lehe kõige mõtetumas kohas väikese kirjaga. Üldsuse jaoks aga minister surmani pederast.
Kokkuvõtlikult ei tasu lahmima hakata enne kui nn. kohtuotsus olemas.
|
22.12.2009 at 15:16 |
|
hents99 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Õige, selles suhtes tõesti, et kui klient ei ole nõus vahetama vajaminevaid juppe jne, siis ei saagi garantiid anda.
Seepärast ongi konkreetne juhtum raskendatud, et siinkõneleja ju tööd ei tellinud?
Mina võtaks kontakti pigem eelmise omanikuga, kes lasi töid teha, uuriks maad ja siis tegutseks edasi.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.12.2009 at 15:36 |
|
Jesper |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Minu 2¢:
Mida tavaliselt töökoda pakkumisse/arvele kirjutab:
- lahti võtmine
- juppide a ja b vahetus
- jupi a hind
- jupi b hind
- kokkupanek
- uue õli hind
Garantii arvel näidatud asjadele x aega
Mida mina kui klient tahaks pakkumisel/arvel selle asemel näha:
- kliendi katkise asja korda tegemine
Garantii arvel näidatud asjadele x aega
Ausõna mind tarbijana ei huvita mis poldid ja seibid mingi asja sees on või ei ole, kui töökoda ei suuda teha töötavat pakkumist ja "enamasti on vigasid rohkem", siis see on töökoja enda probleem ja traagika. Kui mingi hetk kogu kasum läheb tasuta tehtavate lisatööde peale, küll siis tuleb pakkumiste tegemise oskus (või kaob kunstlikult madalate pakkumiste tegemise huvi) ka iseenesest. A enamus töökodasid põikavad vastutamise asemel kõrvale ja küsivad üle, stiilis et "kas vahetada puksid ka ära", krt kumb meist mehaanik on ja kust ma seda teadma pean mis mõistlik on, aga vastutan pärast oma ühtvõi teist pidi lolli otsuse eest ise ja täie rauaga, kuna "me ju küsisime üle".
Anoh muidugi positiivne on et arstid meil veel üle ei küsi, et "millise tootja kipsiga me teie neljaks kukutud käeluu täpselt kokku lappima peaksime"
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
22.12.2009 at 15:53 |
|
partel |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: kristohd: quote: partel:
Samuti näiteks olen kõrvalt näinud kui levinud marki kast käib 3 korda lahti jne kapriisitseb, proovisõidud, reguleerimised, töötunnid jne kokku rohkem kui analoogse kasti hind.
Aga teades, et see inimene on teinud seda marki kasti aastate jooksul tükki 10++ probleemideta, siis ebakompetentsusest on väga raske rääkida, lihtsalt "thats racing"...
Variant B: Isiklikud kogemused näitavad, et mõni kastiehitaja kes ennast kompetentseks peab või keda peetakse võib hoopis vastupidi ebakompetentseks osutuda. Inimene kes on teinud 10++ aastat käigukaste ei tohi eksida ühe ja sama laialtlevinud kasti remontimisel mitu korda järjest põhitõdede vastu. Ime kuidas eelnevad kastid samu konstrueerimisvõtteid kasutades koos on püsinud.
Kunagi pidasin ka ise aut kasti ehitust kosmosetehnikaks.
Mina usaldan ainult Imret Paldiski mnt- lt kui ise hakkama ei saa.
Mitte 10++ aastat, vaid 10++ kasti.
Tahtsin seda öelda, et sama marki kastid, põhim sarnases seisus toorikust, samade juppidega, sama inimese poolt.
9 töötavad esimese korraga nagu peab, aga 1 jonnis korralikult. Inimfaktor suht vähetõenäoline vast, konkreetse tooriku või auto oma vähe tõenäolisem. Muuseas, kickdowni regull on üks aeganõudvamaid tegevusi, näiteks on karpa vastav hoob vale pikkusega, mootoril vaakum mööda. Kasti remondiga pole suurt midagi pistmist.
Kõik kastid ei ole vennad jms muutujad, töömeest süüdistada võib ka siis kui muud asjad kontrollitud.
____________________________
_ |
22.12.2009 at 16:23 |
|
rivo09 |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Anoh muidugi positiivne on et arstid meil veel üle ei küsi, et "millise tootja kipsiga me teie neljaks kukutud käeluu täpselt kokku lappima peaksime"
Oleks kõik kliendid sellise suhtumisega nagu sina siis olekski kõik ok .Reaalsus on aga see ,et 15 min. tagasi võtsin sisse töö kus tuleb vahetada hammasrihm kuid mitte kuidagi ei suutnud kliendile selgeks teha ,et sellega koos tuleb vahetada ka rullid,simmerid ja vee pump . Tööd on vaja aga teha ja ei jää muud üle kui riskida võimaliku sõimuga kui see asi peaks 10 km pärast laiali käima. Asi selles ongi ,et paljud kliendid on "targemad" kui teenindus.
|
22.12.2009 at 16:27 |
|
partel |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: Jesper: Minu 2¢:
Mida tavaliselt töökoda pakkumisse/arvele kirjutab:
- lahti võtmine
- juppide a ja b vahetus
- jupi a hind
- jupi b hind
- kokkupanek
- uue õli hind
Garantii arvel näidatud asjadele x aega
Mida mina kui klient tahaks pakkumisel/arvel selle asemel näha:
- kliendi katkise asja korda tegemine
Garantii arvel näidatud asjadele x aega
Ausõna mind tarbijana ei huvita mis poldid ja seibid mingi asja sees on või ei ole, kui töökoda ei suuda teha töötavat pakkumist ja "enamasti on vigasid rohkem", siis see on töökoja enda probleem ja traagika. Kui mingi hetk kogu kasum läheb tasuta tehtavate lisatööde peale, küll siis tuleb pakkumiste tegemise oskus (või kaob kunstlikult madalate pakkumiste tegemise huvi) ka iseenesest. A enamus töökodasid põikavad vastutamise asemel kõrvale ja küsivad üle, stiilis et "kas vahetada puksid ka ära", krt kumb meist mehaanik on ja kust ma seda teadma pean mis mõistlik on, aga vastutan pärast oma ühtvõi teist pidi lolli otsuse eest ise ja täie rauaga, kuna "me ju küsisime üle".
Anoh muidugi positiivne on et arstid meil veel üle ei küsi, et "millise tootja kipsiga me teie neljaks kukutud käeluu täpselt kokku lappima peaksime"
Oled kindlasti kursis väljendiga "Pandora laegas" ja "can of worms".
Kõige hullemad ongi need "paar pisiviga". Võtad lahti ja ennäe, kapremonti vaja! Küll ja veel on karpa tühikäiguregullist saanud üsnagi mahukam asi...
Isegi näiteks uue mootori tegemine pole sendi täpsusega kalkuleeritav, kuigi võid iga vidina kataloogidest või partsudest excelisse lüüa ja siis summat arvestada.
Ja siis käib 7K maksev spets strokeri õlipann vastu. "Bolt on" - mootoriehitaja lemmikväljend. Tuleb uus tellida...
Või siis eelarve lõhki ja poolik mootor jääb vedelema...
____________________________
_ |
22.12.2009 at 16:33 |
1 edit. Last edited 22.12.2009 at 16:35 by partel
|
Jesper |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: rivo09: Asi selles ongi ,et paljud kliendid on "targemad" kui teenindus.
No kui ei ole soovi viletsat tööd teha ja pärast selle kohta foorumist lugeda, siis on lihtsaim viis... mitte viletsat tööd teha (mitte vastu võtta, mitte järgi anda, midaiganes)
Ma tean mõningaid töömehi kes ikka väga ei taha võtta vastu vastu minu poolt eelnevalt specitud töid, kus nad näevad et hea asja tegemiseks tuleks rohkem teha, nende tunnuseks on tavaliselt ka ilge järjekord ja ülevabariigiline maine (muidugi on tegemist olnud hädaolukordadega stiilis "seda on vaja eilseks ja eelarvest on järel 35 krooni" ja mõlemad osapooled on jõudnud teineteisemõistmisele stiilis "proovime, kui lendab siis lendab" ). Nii et kindlasti saab ka teisiti, iseasi muidugi on see et kumb oli enne kas hea mainega töömees või kompromissitus tööde läbiviimise kultuuri suhtes.
Igatahes hiljem ei tee keegi enam selgeks, kas sa andsid kliendile järgi või ongi sinu arvates normaalne see vana pump ja rullikud, ja kas peakski?
Pärtel, pädev mootoriehitaja teab juba pärast esimest bolt-on õlipanni, millise tootja pann milleks sobib ja
a) ei astu enam samasse ämbrisse
b) kannab esimese ämbri koolituskuludesse, mitte kliendi kraesse
Kui sa Reher-Morrisoni käest mootori tellid, kas siis on ka normaalne kui kastis on koos arvega see sobimatu pann? Iseküsimus on, kas dragi mootorite ehitamise turg üldse kannatab sellise tasemega üritust siin Maarjamaal välja, aga rutiinse autoremondi turg kindlasti kannatab.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
22.12.2009 at 17:17 |
3 edits. Last edited 22.12.2009 at 17:25 by Jesper
|
partel |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: Jesper:Pärtel, pädev mootoriehitaja teab juba pärast esimest bolt-on õlipanni, millise tootja pann milleks sobib ja
a) ei astu enam samasse ämbrisse
b) kannab esimese ämbri koolituskuludesse, mitte kliendi kraesse
Kui sa Reher-Morrisoni käest mootori tellid, kas siis on ka normaalne kui kastis on koos arvega see sobimatu pann? Iseküsimus on, kas dragi mootorite ehitamise turg üldse kannatab sellise tasemega üritust siin Maarjamaal välja, aga rutiinse autoremondi turg kindlasti kannatab.
Bolt-on (kirumise mõttes) seda tähendabki, et paberi peal igati sobib, aga tegelikult mitte. Mitte et toode vale või praak, aga antud rakendusse ei sobi. Probleem ka selles, et iga tootja teeb ainult oma asja, samuti on iga auto siiski erinev. Paraku on nii, et pea kunagi ei ole nii, et võtad karbist ja kruvid külge, ikka tuleb midagi aretada.
Selles suuremate eelis ongi, et võivad rahus riiulisse panna sobivat aega ootama, pole isegi kooliraha, üksikule hobiauto ehitajale aga korralik laks.
Mis jäika hinnapakkumisse puutub, siis keegi pole selgeltnägija, mis kõik võib töö käigus välja tulla. Mida töökoda peab tegema, kas vähempakkumisega jura või igaks juhuks varuga ja töötu olla? Nii ei saagi ju kvaliteeti tulla?
Kui ikka teha, siis esimene kord korralikult ehk esialgne/umbmäärane/suurusjärk disclaimeriga, et arvatavasti tuleb midagi veel välja ja siis arutab edasist vms.
IMHO peaks kvaliteet jäik olema ja hind teatud piires ülespoole paindlik.
____________________________
_ |
22.12.2009 at 19:11 |
|
mustus |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
quote: ervin: quote: ERAK:
...
Kaklemisega kaasneva ebamugavustunde pärast otsustasingi see Jama oma kuludega ära helpida ning enam mitte kasutada AMEERIKA AUTOTEENINDUSE OÜ teenuseid ning mitte soovitada seda firmat ühelegi oma sõbrale/tuttavale.
Esita pretensioon ikkagi, nõua arve selgitust, lase spetsialistil kast üle vaadata (mida sa niivõinaa tegema pead) ja samuti lase spetsialistil hinnang anda kas praegune viga peaks garantii alla käima. Kui peaks, siis kirjuta uus nõudekiri, milles sead AA fakti ette, et kui sa pead kasti probleemi mujal likvideerima, siis planeerid sa remondi- ning asjaajamiskulud AA-lt kohtu kaudu välja nõuda, millise tegevuse puhul kaasneb AA jaoks lisaks veel ka kohtukulude hüvitamine. Vaata mis neil sellepeale kosta on, kaotada ei ole sul reaalselt ju midagi.
"Sõna" on öeldud ja seda on raske tagasi võtta. Peale kohustuste on kõigil ka õigused. Loos selgub, et siin on tegev ka kolmas osapool ehk auto müüja. Ka temale laienevad kohustused. Kui auto müüja ei olnud nõus maksma korrektse käigukasti remondi eest ja selles lepiti kokku väidetavalt suusõnaliselt, siis ka suusõnaline kokkulepe on leping. Meid ümbritseb igapäevaselt üks lepingute rägastik, selleks on Eesti Vabariigis kaks seadus - lepinguseadus ja võlaõigusseadus. Enne kui kedagi nii õhinal kohtusse kaevata ja avalikult risti lüüa, võiks neid seadusi pisut tudeerida. Pähe ei pea õppima, aga olulisimat võiks teda. Kui auto müüja jättis teadlikult teatamata olulisest teabest (nt käigukasti säästuremont), mis puudutab käesolevat autot, siis võib algatada ostu-müügi lepingu õigustühiseks kuulutamist või lisakulutuste katmist uue remondi teostamisest tulenevalt. Kui väidetav käigukast purunes uue praak varuosa tagajärel või nende uute varuosade paigaldaja ebakompetentse töö tagajärel, siis on vastutav pool tööde teostaja ja on kulutuste kandja. Selle vaidluse puhul on vaja läbi viia ekspertiis, millest käigukasti rike tuleneb. Välja kujunenud tava järgi maksab ekspertiisi esialgsed kulud hageja, kui viga osutus tegijapoolseks, siis jäävad ekspertiisitulemuse kulud kanda temale kui tööde teostajale.
PS! Ei ole jurist, kuid mõlemad seadused on omal ajal pähe õpitud.
Võtke asja mõistusega, viha ei ole hea nõuandja!
|
22.12.2009 at 22:56 |
1 edit. Last edited 22.12.2009 at 23:01 by mustus
|
Fog |
split: Ameerika Auto teemasse mittesobivad kommentaarid
Ma arvan, et antud kontekstis on algne teema ammendunud.
AA probleem seisnes kliendiga suhtlemises, kuna kanti uuele omanikule üle kõik eelmise omaniku "voorused", ning suheldi vale hoiaku/tooniga.
Remondikodadele soovituseks, kui klient nõuab vaid selle ja tolle vahetust ning keeldub karjuva vajadusega rullikust, siis kirjutage see arvele välja. Hilisemate pretensioonide korral on see ainus dokument mida klient omab, ning ta ei saa lollitada ei tarbijakaitset ega ka müües uut omanikku.
Kui ta on ikka ise öelnud, et need 0.5mm paksud pidurikettad peavad veel küll, ja vahetage ainult klotsid, siis ei ole tal ka midagi öelda, kui arvele on kirjutatud: "Piduriklotside vahetus, pidurikettad kulunud kuid vahetamata vastavalt kliendi soovile."
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.12.2009 at 23:21 |
|
|