register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : [Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus  
Poster Message
fire83
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
mrtn: nende GMi uute parketikate mure pole mitte niiväga plastik ega seos Aasiaga kui alla keskmise vastupidavus. tänapäevases mõistes on tehniliselt nii viletsa auto ostmine justnimelt patriootiline tegu.

Algava teema eesmärk on asjalik vestlus GM kaasaegsete "parketikate" vastupidavuse teemadel. Igaüks, kes tunneb, et ta omab mõnda nimetatud klassi kuuluvat masinat võiks siia aeg ajalt kirjutada oma kogemustest. Kaasaegsuse mõiste all võiks rääkida soovitavalt garantiiga autodest ehk siis vanuses kuni 3 või 5 aastat. Mis on "parketikas" jäägu igaühe enda defineerida. Vihje: GMC Terrain, Saturn VUE, Chevrolet Equinox, Cadillac SRX, Pontiac Torrent, Holden/Chevrolet Captiva, Opel Antara. Viimased autod on sees kuna jagavad esimestega vahetevahel sarnast platformi ja mootoreid, samuti on tihtipeale tegu suhteliselt sarnase autoga (näiteks Lähis-Idas müüdav GMC Terrain on re-badged Antara). Ja lõpuks, kuigi ma väga loodan, et Ameerikas elavad foorumilugejad võtavad sellest teemast osa, võib Euroopa/Aasia GM poole väljajätmine sellest valikust jätta selle teema vastustest täiesti tühjaks, kuna GM uuemat toodangut erinevatel põhjustel meil lihtsalt väga pole.

Teemas sõna võtmiseks palun märgi kindlasti ära oma parketika mark ja aastaarv.
Need, kellel vastavat masinat pole ja seetõttu oma kogemusest rääkida ei saa, aga siiski sooviksid teemas sõna võtta, võivad postitada linke saitidele, kus nimetaud pargikate kvaliteediküsimusi arutatakse. Seejuures oleks äärmiselt soovitav, et need lingitud saidid sisaldaksid kas autode kasutajate või oma ala ekspertide hinnanguid.



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
25.12.2009 at 13:24 1 edit. Last edited 27.12.2009 at 15:28 by fire83
mrtn
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
Wikipedia:

The Acadia and Outlook had average durability ratings in Consumer Reports' surveys, but they recently dropped to below average.


25.12.2009 at 13:46
fire83
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Et teema kuidagi täituks, teen ise algust.

Captiva 2008

Kättesaamine. Heledas riidekattega laes on mõned määrdunud plekid. Viin tagasi, puhastatakse ära. Enam pole.

2009 kevad, esimene hooldus (läbisõit ~15000).
Harilikud nipet-näpet hooldustööd mida ikka tehakse. Ei mäleta ja ka ei huvitunud, mida tehti. Tuli minna kuna aasta sai täis ja oli korraline hooldus.
Eraldi mainib hooldusmees ära, et vahetati üks mittetöötav esitule xenon pirn.

2009 suvi/sügis - auto ei käivitu ühel päeval. Vool on olemas, raadio, valgus kõik toimib, kui süüdet keerata on vaikus. Kohale kutsutud Autoabi tehnik lükkab käigu draivi sisse ja nõksutab autot edasi tagasi 5-10cm ja soovitab süüdet anda. Käivitub. Tehnik räägib midagi starteri poolide asetusest ja sellest, et starter tuleks vahetada, sest sama asi võib veel suvalisel hetkel jälle juhtuda.
Kiirete aegade tõttu pole aega esindusse minna ja asi ununeb. Meenub jälle suvel Hiiumaal ühe tuletorni juures kus kordub sama viga. Seekord liigutan ise autot ja asi käivitub. Kolmas kord toimub sama asi sügisel vanalinnas. Nüüd pole nõksutada vaja kuna auto on ettepoole teel kaldu teel, lasen lihtsalt veereda 10cm, peatan ja seejärel käivitan.
Hea auto, ütlen sõbrale - kui katki läheb pole vaja muud teha kui veits lükata ja ongi korras! Irvitame koos. Peab ehk ikka esindusse minema mingi aeg, aga pole viitsinud. Õismäele pole nagu asja.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
25.12.2009 at 14:05 2 edits. Last edited 25.12.2009 at 14:07 by fire83
Märt
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
2006 Trollblazer
Mõned päevad peale ostu sulas tagumine luuk küljest

, ostuhetkel oli lagi pisut ripakil. Mõlemad vead on parandatud garantii käigus. Peale seda on auto saanud hooldusi + 1 ekstra silla regulli ( kasutaja lollusest tingitud).
Täpsemalt saab lugeda saabiklubist

Plussiks on korralik V8 ja nelivedu, miinuseks on bensiinikulu:)

Mina küll kvaliteedi üle ei kaeble!

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
27.12.2009 at 08:04 1 edit. Last edited 27.12.2009 at 08:07 by Märt
DevilDeVille
  
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
ise üksjagu TrailBlazereid näppinud ja nu pole just liiga vastupidavad massinad. sõita on meie auguäärtel muidugi normo.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
27.12.2009 at 14:23
iisak
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Olles ka ise juba kuu aega Trollblazeri omanik olnud siis ühinen Märdi arvamusega.
Seni midagi suurt veel katki ei ole läinud. Ostujärgne hooldus ei maksnud suurt midagi.
Maanteel üllatavalt vaikne ja stabiilne. Tallinna tänavate jaoks natuke liiga jäik.
Kinni jääda ei ole veel õnnestunud-aga ronitud on imekohtades.
Salongi koostekvaliteet on vilets...
Mina olen VÄGA RAHUL ja ei kavatse tast niipea loobuda!
27.12.2009 at 22:09
79capri
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
Märt: 2006 Trollblazer
Mõned päevad peale ostu sulas tagumine luuk küljest

, ostuhetkel oli lagi pisut ripakil. Mõlemad vead on parandatud garantii käigus. Peale seda on auto saanud hooldusi + 1 ekstra silla regulli ( kasutaja lollusest tingitud)
Täpsemalt saab lugeda saabiklubist

Plussiks on korralik V8 ja nelivedu, miinuseks on bensiinikulu:)

Mina küll kvaliteedi üle ei kaeble!


Ta ei ole "parketimaastur", võrreldes Captivaga ;)
28.12.2009 at 09:36
DevilDeVille
  
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
79capri:Ta ei ole "parketimaastur", võrreldes Captivaga ;)

nuh, ega ta nüüd väga pärismaastur ka pole, võrreldes wranku või länkariga


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
28.12.2009 at 10:03
mrtn
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Trailblazeri kliirens ja ründe-eemaldumisnurgad on ilmselt alla enamiku CUVide omade.
28.12.2009 at 11:31
Märt
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
mrtn: Trailblazeri kliirens ja ründe-eemaldumisnurgad on ilmselt alla enamiku CUVide omade.

Saab peaks olema veelgi madalam trailblazerist, samas on taga limited slip differ ja AWD standardis. Puudu on aeglusti ja keskmine lukk. Egas sügavale metsa temaga ei roni ja ujuda kah temaga eriti mugav pole :)
Trollblazer peaks olema kõige "high end" väljundina Trailblazeri perekonnast, Rainer ehk on ligidal, kuid Envoy ja Trail on kaugel maas varustuse kvaliteedilt.


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
28.12.2009 at 13:29 1 edit. Last edited 28.12.2009 at 14:29 by Märt
vvt
  
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
GM autoelektri (ja laiemalt tänapäevast) komponentide puudulikku kvaliteeti arvestades on väga õige tegu nendega veekogusid-mülkaid ületada. Üsna kindel, et mingi kamm elektriga pihta hakkab. Teisalt ilma aeglustita mutta ronimine on asi, mis minu ajuraasukesse heasti ei mahu - varem või hiljem annab alla kas sidur või automaatkast, kus ebasobivat ülekandearvu rasketes oludes hakatakse kompenseerima vägivaldsete võtetega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.12.2009 at 16:08 1 edit. Last edited 28.12.2009 at 16:09 by vvt
Märt
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
vvt: GM autoelektri (ja laiemalt tänapäevast) komponentide puudulikku kvaliteeti arvestades on väga õige tegu nendega veekogusid-mülkaid ületada. Üsna kindel, et mingi kamm elektriga pihta hakkab. Teisalt ilma aeglustita mutta ronimine on asi, mis minu ajuraasukesse heasti ei mahu - varem või hiljem annab alla kas sidur või automaatkast, kus ebasobivat ülekandearvu rasketes oludes hakatakse kompenseerima vägivaldsete võtetega.

Ma ei tea, kas eelnev oli minu jutule vastuseks kirjutatud, kuid sooviks veel kord öelda - misiganes blazer on samapalju offroader kui x5 -> kena liigelda kõva kattega teel, hädapärast ka kruusal:)


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
28.12.2009 at 17:08
fire83
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Õige parketikas (maastur tahab olla ju ikkagi) peab olema jäikade sildadega täisraamil, vintsiga. Samas oma jäiga sillaga võimeline sujuvaks 200km/h maantesõiduks (ilma raputamata). Glamuurse nahk/klaas-sisuga, täis elektroonikat, navigeerimissüsteeme, usb, firewire, gps, gprs, 3g, dvd, mp3, lcd, blu-ray, mäludega istmed ja kindlasti vooliku ja veejoaga seest pestav.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
28.12.2009 at 19:10
iisak
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
fire83: ...
Ja see auto on....????
28.12.2009 at 23:43
Indrek_S
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Wildcat Bowler of course

Tegelikult RR P38

____________________________
not done until it's done
29.12.2009 at 00:06 1 edit. Last edited 29.12.2009 at 00:07 by Indrek_S
desiderii
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Ilma selle voolikust pestavuse vajaduseta kõlab kangesti 1st gen Porsche maasturi moodi.. P38 sobib muidugi ka.

____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII
29.12.2009 at 05:37
vvt
  
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
fire83: Õige parketikas (maastur tahab olla ju ikkagi) peab olema jäikade sildadega täisraamil, vintsiga. Samas oma jäiga sillaga võimeline sujuvaks 200km/h maantesõiduks (ilma raputamata). Glamuurse nahk/klaas-sisuga, täis elektroonikat, navigeerimissüsteeme, usb, firewire, gps, gprs, 3g, dvd, mp3, lcd, blu-ray, mäludega istmed ja kindlasti vooliku ja veejoaga seest pestav.

Ma saan irooniast aru, kuid raputamine maanteesõidul ja talasild küll üksteisega seotud pole. Niivõrd elementaarset asja peaks üks usaraua austaja ikka ise teadma. Ses mõttes jään ma enda juurde, et parektimaasturiga offroadi suursõidul osalemine pole mitte kõige arukam tegevus ja varem või hiljem lõpeb mõne nõrgema lüli järgi andmisega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.12.2009 at 09:46 1 edit. Last edited 29.12.2009 at 09:47 by vvt
hunt
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Märt, see olukord Sinu lumehange pildilt - ega see Saabuke vist oma jala peal sealt välja ei sõitnud ??

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
29.12.2009 at 10:45
Märt
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
hunt: Märt, see olukord Sinu lumehange pildilt - ega see Saabuke vist oma jala peal sealt välja ei sõitnud ??

Ei sõitnud jah, tegu oli aasta alguse Saabiklubi Talveralliga. Leidsin kaardilt "shortcuti" ja olin kangesti õnnelik sileda tee üle, kuni selgus, et tee asemel oli jää ja mingist hetkest ta enam ei kandnud.

Õnneks oli üks kaaskodanik kastikaga, kes sikutas tagurpidi kõvemale jääle tagasi. Esimene parem ratas liikus selle paugu tagajärjel 2 cm tahapoole, Ameerika Auto suutis selle sillaregullis paika ajada.

Profülaktika mõttes sai enne talve 4x4 meeste juures ettepoole kah sikutamise aas tehtud - originaalis pole sellele kahjuks mõeldudki.


PS. Ei kasuta Saabi ohvroadiks ega mudas ronimiseks, eelnev pilt on õnnetuse tagajärg :)




____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
29.12.2009 at 10:57 1 edit. Last edited 29.12.2009 at 11:08 by Märt
hunt
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Nu selge see !
Mina oma Siibiga (küll papiiru pääl) maastikusuutelisema riistapuuga ka päris (märja) murupeale kinni jäänud ...
Tegelikult vist asi suuresti kinni kummis - rehvis, mis parasjagu all ?!
Aga eks liikumisvahendi kasutusotstarve pane asjad paika.

PS. Ega seda Saabukest nüüd vähemasti mingi AT papuga ette küll kujuta ?!?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
29.12.2009 at 11:39
Märt
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
quote:
hunt: Nu selge see !
Mina oma Siibiga (küll papiiru pääl) maastikusuutelisema riistapuuga ka päris (märja) murupeale kinni jäänud ...
Tegelikult vist asi suuresti kinni kummis - rehvis, mis parasjagu all ?!
Aga eks liikumisvahendi kasutusotstarve pane asjad paika.

PS. Ega seda Saabukest nüüd vähemasti mingi AT papuga ette küll kujuta ?!?

Selles augus poleks mingi rehv enam aidanud, kõik neli ratast oli nn õhus või pöörlesid vabalt vedelas mudas, auto kandis põhja peal.
Eks ta rohkem kiirustamiseks asfaldil ole mõeldudki - SaabSpeedil oli kiireim ilma turbota Saab, ca 200m enne miilimärki jooksis piirajasse kui seier 200kmh näitas ja mõõdeti 193 tulemuseks.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
29.12.2009 at 11:46 1 edit. Last edited 29.12.2009 at 11:49 by Märt
Vanaisa
  
Moderator
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
Hundionu - sul oli ju sama teema - istusid kenasti põhja peal ja rattad käisid tühja....

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
29.12.2009 at 12:23
hunt
 
[Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus
... kusjuures ei istunudki põhja peal - aga elu on näidanud, et asjaolude algus ja lõpp on korralik rehv.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
29.12.2009 at 14:55
tqhq.ee foorum : Autod : [Omanike kogemused] GM "parketimaasturite" vastupidavus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.