Poster |
Message |
fire83 |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Omapärane mõne kuu vanune uudis. Spioonifotod 2010 aasta Buick LaCrosse baasil tehtud Daewoo LaCrosse`st.
Buick LaCrosse nagu Buick ikka aga teise logoga
Mis teeb uudise aga veelgi huvitavamaks on kirjutises toodud lause:
quote: Daewoo LaCrosse will likely be built in the United States and exported to the Korean market sometime in the 2nd half of 2010.
Kui see tõesti nii hakkab olema, siis kui varem väljus Korea tehastest Chevy/Holden/(GMC?) logoga asju, siis nüüd võib hakata USA tehastest väljuma Daewoo logoga asju.
Oodata on elevust tekitavaid revisjone teemal "Mis on usa auto?". Ehk siis kas Daewoo logoga Buick või Chevy logoga Daewoo?
Kuna tegu saab olema ilmselt ainult Korea turu jaoks tehtud asjaga, siis see meid ei puuduta. Siiski lubage esitada meie foorumlastele järgmine meeleolukas hüpoteetiline üleasanne:
Oled tqhq foorumi liige. Sinu sadistlikul tööandjal on leping autosalongiga X ja sulle on määratud uus tööauto. Keelduda ei saa. Kuna hulgitellimusega saavad kõik töötajad LaCrossed, saad ka Sina. Sul on siiski võimalik valida kahe auto vahel. Nimelt on salongis olemas väike kogus USA-s Buicki tehases valmistatud Daewoo logoga isendeid ja Daewoo tehases Buicki logo all välja tulnud isendeid. Mõlemad mudelid peaksid olema üldjuhul identsed (välimus, parameetrid) kuid tootjamaa ja logod on erinevad. USA auto fännina, kumma auto valid?
PS: Uue grilli ja logo tellimine ja vahetus (ebay jms) pole lubatud.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.12.2009 at 13:40 |
2 edits. Last edited 28.12.2009 at 13:42 by fire83
|
mrtn |
2011 "Daewoo" LaCrosse
ei ole identsed. Buick on muutmata kujul Insignia, sellel Daew00l on küljeplekid teised, muudest detailidest rääkimata. esimesel juhul on isegi mingi disainer asja juures olnud. |
28.12.2009 at 13:48 |
|
fire83 |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Saab ikka olla identne, sest üks auto on kujuteldav ja kujuteldav asi võib olla identne. Aga vahet pole, ütleme siis nii, et ei ole identsed. Põhiline on ikka see, et üks on tehtud usas ja daewoo logoga, teine Koreas ja Buicki logoga.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.12.2009 at 13:54 |
|
PlyVal64 |
2011 "Daewoo" LaCrosse
See on peaaegu sama küsimus et kas GM Continentalis kokku pandud auto on USA-raud või mitte? Eestis on päris palju Made in Antwerpen raudasid... Ja kuidas võtta Toyota Tundrat? |
28.12.2009 at 14:24 |
|
DevilDeVille |
2011 "Daewoo" LaCrosse
paistavad kahtlased Captiva kõrvad selle teema tagant justnagu
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.12.2009 at 14:28 |
|
PlyVal64 |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: DevilDeVille: paistavad kahtlased Captiva kõrvad selle teema tagant justnagu
Aga eks see nii ju ongi. "Captiva kõrvad" on sama küsimus, et "mis sobib tqhq alla". Kas Cadillac Cimarron ja Catera on rauad või mitte Ja kas BuLlShit Fiati diisliga Trollhättanis kokkupanduna on Caddy või mis ta üldse on? SaabDillacFiat... |
28.12.2009 at 14:42 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 "Daewoo" LaCrosse
olgu muude "Caddydega" nagu on aga Cimarron (muide turustati "Cimarron by Cadillac" nime all) on nii värdjas auto, et see saaks meie klubis küll kiirelt auliikme staatuse |
28.12.2009 at 15:02 |
|
DevilDeVille |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: Vanaisa: olgu muude "Caddydega" nagu on aga Cimarron (muide turustati "Cimarron by Cadillac" nime all) on nii värdjas auto, et see saaks meie klubis küll kiirelt auliikme staatuse
amen to that
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.12.2009 at 15:04 |
|
brougham |
2011 "Daewoo" LaCrosse
GM on , kas 1. või 2. välismaine autovalmistaja Hiinas.
Ja see on suuresti Buicki töö.
____________________________
Fuck the beer economy |
28.12.2009 at 15:58 |
|
tfr |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: brougham:Ja see on suuresti Buicki töö.
See on pigem lihtsalt suuresti GMi marketingiotsus, et lõviosa oma mujal maailmas muude brändide all müüdavaid sõidukeid hiinas Buickideks on badge-engineeritud. |
28.12.2009 at 17:59 |
|
malloc |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Konkreetse juhtumi puhul võtaks ikka Buicki märgiga. Arvestades tänapäevaste Korea autode kvaliteeti, võib see vabalt parem ka olla, kui usas tehtu. |
28.12.2009 at 23:58 |
|
Olds |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: malloc: Arvestades tänapäevaste Korea autode kvaliteeti, võib see vabalt parem ka olla, kui usas tehtu.
WTF?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
29.12.2009 at 00:13 |
|
PlyVal64 |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Olds, nii see on! See on räigelt ropp aga Hyundai ja ka Kia on möödunud mõnede mudelitega enamusest vanast Euroopast ja jõudnud järele Jaapanile. Selge, et mõni Saksa mark on parem (isegi USAs valmistatuna ) ja ka hind on vastav aga suvalises masstoodangus hakkab Korea kõiki varsti ületama. Kahjuks tuleb siis ka aeg, kus hinnatase on "by tojoota". Kuid praegu on hinna/kvaliteedi suhe kindlasti parim ja miks mitte siis odavama hinnaga aga korralikult ehitatud Buick Aasiast, kui kallis lagunev "asi" mäkdoonaldsitelt? Terracani ja siis Getzi ning Sonataga pandi tegelikult julm tase ette. Nii vastupidavat elementaarautot, kui see Getz on, pole amid peale Henry Fordi vist teinudki... Eks "vanast harjumusest" saab mõnikord naljakamaid foorumeid loetud a'la auto24 oma, õnneks hakkab vaikselt peale kasvama reaalsustajuga autoomanike põlvkond. Siis kui Hyundai Pony, Ford Mondeo või Opel Astra olid äsja tootmisse tulnud 90'te alguses, ei teadnud paljud praegused automehed masinatest veel midagi. Kõik need eelarvamused on põhimõttel "naised saunas rääkisid" ja põhinevad räimeks sõidetud pasa baasilt, mida veeti Soomest, Rootist ja Saksast siia.Tegelikult tuleme paar aastat siiapoole: kui Skoda Favoridi asemele tuli Felicia (esimene tõeline uus massiauto Eestis) ja sealt edasi võtame värske Yeti või Superbi! Elu jubedaimad mälestused on tuliuue Formaniga (universaal-jubetis) ja siis praegune suur luksauto.... Muuseas, Bertone disain küll aga mis käkerdis.
Seda põhjendamatut vahtu "sedasorti" autodest on kõik kohad täis, kuulad aga reaalseid omanikke: NULL probleemi N+1 aasta ja kõva kuuekohalise läbisõidu juures. Ja vastupidi: küll aga kiidavad saksa "kvaliteet"markide armastajad omasid aga miskipärast on need paljud kogu aeg müügis või remonditöökojas. Või üldse nööriotsas... Lisaks see, et paljud uued "kallid" autod on enamasti firmade masinad, odava otsa omad eraautod. Palgatöötaja ei süüvi kunagi hoolduse arvesse, tihtipeale ta ei teagi, mis tehti ja palju maksis või palju "garantiikorras" juppe välja vahetati, et kliendi rahulolu tagada. Nii võibki öelda, et maailma parim automark on "ametiauto", mudeliks "tuliuus" ja värvuseks "äsja pestud". Kütust ei kuluta (boss andis ju plastikkaardi) ja hooldus raha ei taha... Isegi Megane oli "päris hea", kuigi enamus detaile olid ammu uued Ja siis kuulad mõnda õpetajapalga kõrvalt koreakat liisivat inimest, kes IGA senti loeb ja veel 5 aastat hiljem ka mäletab, palju teeninduses raha küsiti. Et kokku on tahetud selle aja jooksul u. 15K ja ülevaataja punktis ei leidnud ühtegi viga...
Üks näide eriti mõistlikust suhtumisest auto24 foorumist (ja kahtlustada võib, et see tegelane luusib oma 400-jõulisega siingi saidil ehk keda on nähtud ketsiroolis ):
quote: Re: GETZ, KAS HEA AUTO?
Peres 4 autot: 400 hj sportauto, 200 hj jaapani dziip, 150 hj saksa kvaliteetmarki pereauto ja 60 hj Getz. Nii imelik kui see ka pole, aga kõige rohkem sõidetakse pisikese Getziga - pisike, käbe, väga hea manööverdada - ideaalne kaaslane Tallinna linna- ja parkimisdzunglis.
|
29.12.2009 at 04:12 |
|
vvt |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Nõustun ajakirjanikuherraga, korea autode osas ei maksaks siin teemas oma 10a taguste kogemuste põhjalt eriti sõna võtta. Sellest ajast on palju vett merre voolanud. Kia ja hundaja ei jää praegu oma kvaliteedilt Corollale millegi poolest alla. Need ajad on ammu unustatud, kus autod olid peale esimest talve roostes ja kust plastmassist polster oli kummiliimiga pleki peale liimitud. Viimase 5 aastaga on areng märgatav ja hind pole taeva ära läinud - mitte väga ammu jagati Hyundai Sonatat ja Kia Magentist alates 230k selle raha eest võrreldavat keskklassi masinat ei leia.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.12.2009 at 09:42 |
|
taaniel |
2011 "Daewoo" LaCrosse
10 aastat veel ja Hiina astub sama jalga Korea ning Jaapaniga... |
29.12.2009 at 10:01 |
|
Indrek_S |
2011 "Daewoo" LaCrosse
Nad tahavad varem, ning ostavad vana maailma autotööstuse ülesse.
____________________________
not done until it's done |
29.12.2009 at 10:27 |
|
BlueStang |
2011 "Daewoo" LaCrosse
noh-jah - 10 aasta pärast on suurimad autotootjad sellised firmad nagu - LG, Samsung jne... |
29.12.2009 at 16:30 |
|
tfr |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: BlueStang: noh-jah - 10 aasta pärast on suurimad autotootjad sellised firmad nagu - LG, Samsung jne...
Samsung on Koreas juba pikka aega täiesti arvestatav autotootja. |
29.12.2009 at 16:41 |
|
BlueStang |
2011 "Daewoo" LaCrosse
seda ma mõtlesingi - praegu arvestatav, tulevikus suurimaid |
29.12.2009 at 16:42 |
|
antoonio |
2011 "Daewoo" LaCrosse
err, tuleks ja ütleks oma 10 aasta taguse kommenti Lantra kohta. Pidasin teist 98-02 ja oli second hand ehk siis 2 a vana sel hetkel kui ostsin. Suht pommikindel asi oli. Käima läks iga ilmaga ja igast asendist ja teenindusse ei jätnud suurt lisaraha midagi. 3 asja meenub. Kui ostsin siis kässar oli ilusti peal ja seda ka siis kui kang põrandas oli hiljem läks tross vahetusse ja rohkem probleemi polnud. Sidur, mis hoiatas 1,5 kuud ette et tegele minuga ütles üles kõige ebasobivamal momendil kuid sellest hoolimata sai 150+ km ilma sidurita sõidetud nagu vana mees (hiljem piisas 800+ eegust et asi paika saada) ja juhipoollne ukseklaas ei tahtnud mingi ajavahemik püsida seal kus ta on ehk siis lõpuks sai korraliku liimiga kinni kleebitud. Ok käimakasti kang ei hiilanud ka oma sujuvusega aga see oli juba harjumuse asi. Mingit roosteteemat või liigset kõminat / kolinat ei meenu.
Küll aga tuttav ostis enam vähem samal ajal A4ja, kah paariaasta vanuse ja nii palju kui mäletan muutus ta Staadioni tänavast suht kiiresti püsikliendiks.
Ja "põdratesti" kiirusel 90+ läbis kah puhaste paberitega, kui üks idioot jõhvi lähedal otsustas ei kusagilt teele ette keerata. |
04.01.2010 at 23:10 |
1 edit. Last edited 04.01.2010 at 23:12 by antoonio
|
viplala |
2011 "Daewoo" LaCrosse
quote: tfr: quote: BlueStang: noh-jah - 10 aasta pärast on suurimad autotootjad sellised firmad nagu - LG, Samsung jne...
Samsung on Koreas juba pikka aega täiesti arvestatav autotootja.
Ma olen Samsungi elektroonika alast läbimurret juba tükimat aega huviga jälginud. Ikka Samsung oma uuenduste, disaini (väga põhiline element asja juures), kvaliteedi ja hindadega ees ning seejärel teised järgi. Ma ei imestaks sugugi kui autodega sama hakkaks olema. Kui nii, siis võib sealt tulevikus välja kooruda nii mõndagi ilusat ja huvitavat. |
05.01.2010 at 09:38 |
|