Poster |
Message |
rescue |
Teadus malmi keevitamisest
Tere austatud foorumikaaslased ja head uut aastat kõigile!
Mureks siis selline asi, nimelt talveauto, mille mark pole kaugeltki seotud USA-ga on purunenud väljalaske kollektor.
R4 ja pragu 2 keskmise kanali vahelt
kruttisin teise maha ja keevitaja juurde, kuna materjal tundub malmist olema siis sai proovitud malmi elektroodidega, kui õmblus tehtud, võis koheselt märgata seda et pragu tekkis tagasi keevise liite peale ja nii 3 korda järjest, lõppeks sai proovitud mingi rohelist karva elektroodiga mis olevat mõeldeu erimetallide jaoks, tollega võttis ilusti kinni, koju jõudes oli märgata keevise pinnal pisikesi mõrakesi, kuna polnud kindel kas mõrad läbivad või mitte sai proovitud asi uuesti masina külge käivitades lasi läbi samamoodi nagu varemgi.
Küsimus siis selline et mille kuramusega se asi kokku lappida nii et pidama jääks?
Lugupidamisega!
rescue
|
06.01.2010 at 17:37 |
|
Madman |
Teadus malmi keevitamisest
Ma arvan et see pragu tuleb üsna kaugelt juba punaseks ajada enne keevitamist ja siis väga aeglaselt lasta maha jahtuda.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
06.01.2010 at 17:41 |
|
kalef |
Teadus malmi keevitamisest
Siin väike juhend malmikeevitamiseks http://keevitus.ee/product.php?prod=2056&batch=0&page=0&sort=0&back=0&menu=260&keywords=
ja lisaks sellele juhendile , nagu Madman soovitas ettekuumutus paarsada kraadi ja aeglane jahutus. Isegi kui oled kõik õieti teinud jääb ikka veel võimalus , et pragu tuleb
____________________________
1974 El Camino 5,7
ex-1993 JEEP WRANGLER 4,0
ex-1988 PONTIAC TRANS AM GTA 5,0 |
06.01.2010 at 20:21 |
|
zippo |
Teadus malmi keevitamisest
Keevita tavalise traatkeevitusega,vool võimalikult tugev ja ei mingeid pragusid ega lekkeid-katseliselt proovitud ja uskuge või mitte asi töötab(väljalaske kollektorite puhul) |
06.01.2010 at 20:25 |
1 edit. Last edited 06.01.2010 at 20:26 by zippo
|
berg_CSG |
Teadus malmi keevitamisest
olen ise ka zippo poolt pakutud varianti proovinud korduvalt, siiani kõik pidama jäänud.
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
06.01.2010 at 23:47 |
|
rescue |
Teadus malmi keevitamisest
Suured tänud informatsiooni eest, proovin homme zippo poolt pakutud variandi ära, kuna homsel päeval pole teisi võimalusi rohkem. jääb siis jääb kui mitte siis vaatab mis edasi saab
Igatahes veelkord suured tänud vastanuile. : |
07.01.2010 at 00:36 |
|
spinner |
Teadus malmi keevitamisest
Vaatasin, et mõned päevad möödas juba, aga pole kuulda olnud kas jäi või ei jäänud pidama?! |
10.01.2010 at 14:13 |
|
rescue |
Teadus malmi keevitamisest
quote: spinner: Vaatasin, et mõned päevad möödas juba, aga pole kuulda olnud kas jäi või ei jäänud pidama?!
pole veel külge keeranud et survestada vms, igatahes vanade tarkuste kohapealt piima sees kastetud ja samuti ka tosooliga mängitud seal juures, tundub naq 5+ olema, näis kui külge panen ja kusagilt miskit immitsema peaks hakkama siis targad vanemad remondimehed soovitasid vedelat metalli peale määrida ja sinna sisse siis nö detaili oma puru sisse segada et ühtlustada temperatuuridega omavahelist paisumist.
Tööde seis peitub murtud poldist plokis millele ligipääs PITA ja külmade ilmadega eriti kaua ei saa korraga tööd teha
eks ma apteidin uuesti kui olen suutnud asja külge kruttida ja käivitada
|
10.01.2010 at 15:21 |
|
rescue |
Teadus malmi keevitamisest
ehheee....ei tea millest se asi nüüd tulenes küll aga esmasel käivitusel käis hele laks kapoti alt ja kollektor uuesti puru
Tundub et ka vedelmetalli jutt oli ulme, siiani pole suutnud leida sellist mis kannataks ca 800C, ühesõnaga kolmapäeval proovin veelkorra malmielektroodidega, rakistega jne asjadega et kokku saada ja kui siis ka ei saa siis kas uus malmkolle poest või home made torukolle.
Jutt samas oli õige esialgselt tundus tõesti et traadikeevitusega asi lahendatud...võimalik et isegi jääb, kahjuks aga pole ilmselt piisavalt oskusi ega kogemusi ei minul ega ka tuttavatel keevitajatel kes asja teeksid. |
11.01.2010 at 12:16 |
|