Natuke nalja vol 37Helikopter lendas Seattle’i kohal ringi, kui elektroonika üles ütles ja helikopter kaotas elektroonilised navigatsiooni- ja kommunikatsioonisüsteemid. Pilvede ja udu tõttu ei suutnud piloot kindlaks teha helikopteri asukohta. Piloot nägi kõrget hoonet, lendas selleni ja tiirutas ümber maja hoides käes suurte tähtedega käsitsi kirjutatud silti "KUS MA OLEN?".
Inimesed kõrges majas reageerisid helikopterile kiiresti, tegid suure sildi ja hoidsid seda maja aknal. Nende silt ütles "SA OLED HELIKOPTERIS!".
Piloot vaatas oma kaarti, et määrata suund Seatac’i lennuväljale. Pärast ohutut maandumist küsis kaaspiloot: "Kuidas sa seda tegid?"
“Ma teadsin, et see peab olema Microsofti peakontor, kuna nad andsid mulle tehniliselt korrektse kuid täiesti kasutu vastuse.
Natuke nalja vol 37Draakon püüdis metsas hundi kinni
-Näed kirjutan siia üles, hunt, hallivatimees, üks tükk. Täna tuled minu juurde lõunale ja ma söön su ära. On kõik selge?
Hunt – Sain aru!
Draakon – Küsimusi on?
Hunt – Ei!
Astub draakon edasi ja püüdis rebase kinni.
Draakon – Vaata reinuvader, kirjutan siia üles, rebane, punase kuuega, punase sabaga, üks tükk. Täna tuled minu juurde õhtusöögile ja ma söön su ära. On kõik selge?
Rebane – Sain aru!
Draakon – Küsimusi on?
Rebane – Ei!
Draakon astub edasi ja lõpuks õnnestus jänes kinni püüda.
Draakon – Vaata kikkkõrv, kirjutan siia üles, jänes, hall, pikkade kõrvadega, üks tükk. Homme hommikul tuled minu juurde hommikusöögile ja ma söön su ära. On kõik selge? Küsimusi on?
Jänes – On küll!
Draakon –No küsi?
Jänes – Kas võib ka mitte tulla?
Draakon – Võib, tõm-ban ma-ha!
Natuke nalja vol 37Autos istub kolm inseneri: elektrimees, keemik ja Microsofti vend. Korraga jääb auto seisma ega lähe enam käima.
"Tuleb elektrisüsteemid üle vaadata, viga üles leida," arvab elektrik.
"Viga on ilmselt viletsas kütuses," arvab keemik.
"Paneme kõik aknad kinni, lähme välja, ronime tagasi sisse, teeme aknad lahti, äkki läheb käima," soovitab Microsofti poiss.
Natuke nalja vol 37Noorpaar läks pärast pulmi ühte maapaika mesinädalaid veetma. Kui noored armastajad ei ilmunud juba teist päeva sööma, kuigi nad olid selle eest maksnud, hakkas puhkepaiga peremees uurima, milles asi.
"Kas noorpaar ei peaks vahepeal ka sööma ?" küsis peremees ukse tagant.
"Meid söök praegu ei huvita- meie elame armastuse viljadest," kostus seest naisehääl vastuseks.
"No elage pealegi," pomises peremees. "Ärge ainult neid oma armastuse viljade koori enam aknast välja visake- mul on juba kolm kana ära lämbunud."
Natuke nalja vol 37Selle kummivilin OÜ eestvedajaks on paljudele tuttav tegelane Vedru. Teades teda, võin väita, et selline nimi ja selline reaktsioon sellele on kergelt taotuslik.
BTW, rehve vahetab muidu hästi ja odavalt küll.
OT ja makstud reklaam
Pamperteenust vist pakub ka siiamaani vajadusel ja igati mõistliku hinnaga sealjuures.
Drag racing on lihtsate inimeste lihtne mootorispordiala, mille ideeks on ilusa ilma ajal jõuda veerandmiili kaugusele. See toimub mööda kaherealist teed autot või motikat vähem või rohkem meenutava aparaadiga. Vihmaga liiklust ei toimu, kuna siis rada pestakse harjamasinaga. Rajale sadanud vett ka soojendatakse reaktiivmootoriga puuhuriga, kuna soe vesi eemaldab paremini mustust. Kui rada on pestud ja kuvatatud, pihustatakse sellele pesuainet järgmise vihmahoo ja pesukorra jaoks.
Võistlusmasinad on jagatud klassidesse ja ühine on nende tuunimisviis. Neil kõigil on väljalasketorud maha saetud, mis on soodne viis tuunida ja kõlabki võimsalt. Muid tuunimisvõtteid ei julgeta kasutada, kuna mootorid on vanad ja kehvas seisus. Mitmed tiimid kasutavadki varumootoreid, kuna üks mootor sageli ei kesta kogu distantsi. Nõrgemates mootorites kasutatakse selle peal olevat väikest abimootorit, mis hammarihma vahendusel aitab kaasa väntvõlli pöörlemisele. Kiirusel ei ole alati tähtsust, kuna mitmetele on paigaldatud kiirusepiiraja nagu tänavasõidukil. Nendes autodes tohib kasutada ka cruise controli, et kiirus kogemata liiga suureks ei läheks ja gaasijalg ei väsiks.
Ka juhi sõidumugavuse peale on mõeldud, kestab sõit ju tervelt 5-12 sek. Setõttu kasutatakse rehvidena pehmeid madalsurve slikke, mis pehmendavad väiksemadki teekonarused. Mõnedes kasutatakse ka vedrustust ja amorte, kuid nende seadistamine on tiimide väitel väga raske. Arusaadav, kuna need teed on ju nii tasased. Kasutakse ka katust, eriti aeglasemates autodes, kuna teel olles võib vihm üllatada. Dragsterites ei ole katust ega uksi, kuid askeetlusest hoolimata sobivad nad eriti hästi alaväärsuse all kannatavatele juhtidele. 8.5 meetrine toru on tõsine pikendus, erinevalt mingist bemmist. Funny Car on jälle lõbusate kalameeste auto, osava roolitööga liiguvadki nad sinka-vonka nagu kaladki. Top Fuel sobib vanuritele, kelle kuulmis- ja haistmismeeled on tuhmunud. Dementsus ei ole probleemiks, kuna käiku ei pea vahetama ja teekond möödubki nii kiiresti, et ei unusta, kuhu tuleb minna. Hullud sõidavad tsiklitega, ainus asi mida need ilma enesealalhoiuinstinktita juhid kardavad, on putukad. Tihti näebki kuidas rattur sõidab slaalomit, et vältida kokkupõrkeid kärbestega. Juunioritel on samuti oma auto ja rattarühmad. Üllatuslikult on just noored parimad juhid, neil ei ole isegi abirattaid vaja, mida täiskasvanud kasutavad isegi autodel.
Ala sobib seega kõigile, kuna seal ei pea midagi oskama ja juhtidena on nähtud igast mattinykaseid jne. Unekotid on samuti ala omaks võtnud ja vaesekesd jäävad mõnikord juba stardis magama. Starteril on õnneks kasutada suur hulk värvilisi tulesid, mida vilgutades juhid saab üles ajada ja teele saata.
Sõidu järel vaid vähesed suudavad ise tagasi tulla, enamus tuleb slepis boksi tuua. Kui juht midagi mäletab, siis seletab silmad punnis peas, kuidas ta täitis omaarust raske ülesande. Tavaliselt siiski ammutakse juhtunut pardaarvutist, mida siis jumalast targem tiimipealik tõlgendab kuidas heaks arvab. Seejärel alustatakse kuni mitu tundi kestvat mutrite kinni-lahti keeramist. Isegi kui seejärel mootor käima läheb, krutitakse veel edasi enne uuesti teele asumist. Nii jätkatakse kogu nädalavahetuse aja ja heal juhul võib kogu sõiduaeg tulla isegi üle poole minuti.
Õnneks on selle ala välja mõelnud ameeriklased, mis siis veel oleks kui mingi hull eestlane oleks seda teinud…
Natuke nalja vol 37quote: Top Fuel sobib vanuritele, kelle kuulmis- ja haistmismeeled on tuhmunud. Dementsus ei ole probleemiks, kuna käiku ei pea vahetama ja teekond möödubki nii kiiresti, et ei unusta, kuhu tuleb minna.
Krt küll, naera puruks, silm märg kohe, kus selle jutu leidsid, või mõtlesid ise välja.