Poster |
Message |
speedbird |
USA autode lehekülg Facebookis
Tere,
Kuna sain üllatuse osaliseks, et Facebookis ei olnud veel ühtegi eesti usaraua lehte, siis otsustasin selle ise valmis teha. Ma ei ole Facebookis ise ka eriti kaua olnud veel, aga tegelikult igati asjalik koht info vahetamiseks, kontaktide saamiseks ja eriti just näiteks kindla huviringkonna sidumiseks.
Registreeruda saab http://www.facebook.com
19.01.2010 at 20:03 |
|
DevilDeVille |
näoraamat on nii tore sait, et neile minu DevilDeVille ei sobi nimeks, tea kas BabyJesus Buttplug oleks parem?
19.01.2010 at 20:44 |
|
speedbird |
quote: DevilDeVille: näoraamat on nii tore sait, et neile minu DevilDeVille ei sobi nimeks, tea kas BabyJesus Buttplug oleks parem?
Ütleb, et "sobimatu"? Tegelt seal kasutajanimel vist väga suurt tähtsust polegi, sest esinetakse ikkagi vähemalt oma eesnimega tavaliselt.
19.01.2010 at 20:49 |
|
DevilDeVille |
Our automated system will not approve this name. If you believe this is an error, please contact us.
eesnimeks Devil ja perekonnanimeks DeVille, enamaks pole ma võimeline, ei ole nii edev et enda nimega kuhugi trügida etc.
19.01.2010 at 20:51 |
|
speedbird |
Nüüd on lehekülg kättesaadaval aadressil http://www.facebook.com/usaautod
25.01.2010 at 11:27 |
|
Bikerman |
To DevilDeville:
Luban,et kui endale saba ja sarved kasvatad(kui neid veel pole)-siis saad oma nime all Facebookis käia.
Ma isiklikult ei näe sel küll mingit vajadust-olen küll Facebookis oma nime all,et inimesed leiaks. |
26.01.2010 at 22:26 |
|
|