register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Külmad ilmad ja diiselmootor.   1 2 3 4  
Poster Message
anryo
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Hei,
On kellegil häid näpunäiteid, kuidas meie karmide külmakraadide juures diiselmootoriga auto käimka saada hommikul? Mingeid lisandeid kütuse hulka pean eelkõige silmas - muu (tehnikapool) on korralik ja hooldatud. Pigem asi kütuse voolavuses vast?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
21.01.2010 at 11:10 1 edit. Last edited 21.01.2010 at 11:11 by anryo
peep
 
Moderator
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Statoili küttega seni 0 probleemi. Ehk on vesi filtris vms. ?
21.01.2010 at 11:16
anryo
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Ei ta läheb käima küll, aga -21C juures peab ikka paar korda käiama - paugust ei lähe isegi -15C juures mitte, aga soojemate ilmadega alati ilusti.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
21.01.2010 at 11:28
Vanaisa
  
Moderator
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Kas mitte diislimehed miskist õli ei lisa kütusesse? Aga see vist rohkem määrimise teema.
Anna eelsüüteküünlaid enne käivitamist pikemalt?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
21.01.2010 at 11:31
mart050
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Eeliseks on alati võimas aku,värsked filtrid ja korras eelsüüde.Kunagi sai mõlemisse diisel Chevysse törts kahetaktilise õli panna,et määriks kõrgsurve pumpa.Käis küll pehmemalt aga kas ta nüüd külmkäivitusel erilist efekti annab on iseasi.

____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged
21.01.2010 at 11:35
Ets
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Kui muud süsteemid korras siis suure külmaga hommikuti mitu korda eelsüüteküünalde soojendamist ja on paugupill.
21.01.2010 at 11:46
DevilDeVille
  
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Kui veel viitsisin oma anaalkastiga masuudipressiga kulgeda, panin sõber kütusemüüja soovitusel paaki järgnevat ollust:



maaletoojaks vist Falleroon aga ise ostsin Olerexist. minule jättis küll mulje, et toimib.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
21.01.2010 at 12:18
diesel
Külmad ilmad ja diiselmootor.
kui enam vähem küünlad korras siis läeb su aparaat alati käima. pole vaja miskit paksu või vedelat paaki valada. eelpool korduvalt viidatud topelt küünla andmisest on tublisti abi kui ilmad ikke külmaks läevad. see aasta pole veel külma olnud, a no tali ees ka alles.
21.01.2010 at 12:26
charger
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Mida külmem, seda "väiksem" aku mahtuvus. Ehk kui mitu korda küünlaid anda, ei pruugi starter enam nii kiiresti ringi ajada, et piisava surve silindrisse kiiresti üles lööks. Eeldusel, et kõik küünlad ikka töötavad, saad kõige kindlamalt käima, kui peale küünalde tule kustumist hoiad starterit seni peal, kuni kindlalt käima jääb. Teiseks soojendamiseks ja käiamiseks ei pruugi särtsu jaguda :)
Ma sain oma paar päeva seisnud konnasööjate diisli käima ka külmal talvel -38C juures mõned head aastad tagasi. Kah Statoili küttega. Algul veidi lompas, aga järgimööda võttis kõik pütid taha. Aga mitut käivitust külm aku poleks üle elanud. Suurem samasse kohta jälle peale ei mahu. Tuppa seda ju ka iga päev ei viitsks tassida ;)
21.01.2010 at 12:33
Olds
  
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Siiamaani null probleemi kui välja arvata vana aku, mis -20 ja külmemate ilmadega ööga ära kipub väsima. Muidu olen paar korda aastas täispaagi kohta ca. 0,5l kahetaktilise õli valanud, seda just pumba määrimise mõttes. Võtab mahedamaks küll
Kui aga filtrid on värsked, eelsüüteküünlad korras ja korralik kütus sees, pole muretsemiseks põhjust.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
21.01.2010 at 12:34
charger
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Korralik kütus peaks ikka ca -40C veel filtreeritav olema. Suvine hägustub ca -10C juures ja ca -15C enam kütusefiltrist läbi ei tule ning kõrgsurvepumba kaitse rakendub.
21.01.2010 at 12:42
TrailMaster
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Aitab ka, kui peale küünalde tule kustumist natuke veel oodata, sest küünlad jäävad veel tükiks ajaks sisselülitatuks ja soojendavad põlemiskambrit.
21.01.2010 at 12:48
asjaarmastaja
 
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Mõned lisavad kütte hulka ka törtsu benssu, vanemate mootorite puhul oma 10-15%... kas uuemad dislad selle üle elavad seda ei oska öelda aga W124 mersu 2,5 dislale soovitatakse kasutajaraamatuski tiba benssu ja 2-taktilise õli talvel lisada.
21.01.2010 at 13:41
anryo
Külmad ilmad ja diiselmootor.
No minu auto marki pole paslik siin teemas mainida.... :)
Ma ka proovisin eile sama KleenFlo möginat, aga tolku polnud nagu midagi. Eelsüüteküünlad vast ikka on korras, ma loodan - olen ikka 4-5x neid sees hoidnud enne käivitamist. Aga mine sa tea, peab Saksa Auto mehi äkki kontrollima minema, kas nad ikka hooldavad nii, nagu vaja.
Proovin selle kahetaktilise õli lisamise ka ära, sest need saksa diislid lõgisevad ikka tugevalt. Kas see 0.5L õli 55L diisli hulgas väga tossama ei hakka?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
21.01.2010 at 15:29 2 edits. Last edited 21.01.2010 at 15:30 by anryo
wax
 
Külmad ilmad ja diiselmootor.
quote:
anryo:Kas see 0.5L õli 55L diisli hulgas väga tossama ei hakka?

Pane 0,2l per paagitäis. 0,5l on ilmselgelt overkill :)
21.01.2010 at 15:31
Vanaisa
  
Moderator
Külmad ilmad ja diiselmootor.
kui 4..5 korda küünalt annad siis on kaks varianti - küünlad läbi või soojamaa auto.

Edit: veidi reklaamimaiguline tekst aga ehk abiks:
http://www.e24.ee/?id=214741

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
21.01.2010 at 15:52 1 edit. Last edited 21.01.2010 at 15:58 by Vanaisa (Moderator)
Astro SS
Külmad ilmad ja diiselmootor.
quote:
anryo: No minu auto marki pole paslik siin teemas mainida.... :)
Ma ka proovisin eile sama KleenFlo möginat, aga tolku polnud nagu midagi. Eelsüüteküünlad vast ikka on korras, ma loodan - olen ikka 4-5x neid sees hoidnud enne käivitamist. Aga mine sa tea, peab Saksa Auto mehi äkki kontrollima minema, kas nad ikka hooldavad nii, nagu vaja.
Proovin selle kahetaktilise õli lisamise ka ära, sest need saksa diislid lõgisevad ikka tugevalt. Kas see 0.5L õli 55L diisli hulgas väga tossama ei hakka?
Kuna sa mainisid SaksaAuto ,siis võin öelda :Welcome to the problem club.

Minul tööauto (2007 Transporter) käivituse probleemid (alates -25 ja lõpetame +35) sai alguse 05.01.2009 ja tänase päevani ei ole lahendust saanud. Eile viisin uuesti nede juurde, et nad saaksid hommikul külmaga oma teste teha.



Mõned ca tund tagasi tuli kõne:

kontrollisime elektroonikat-> korras
kontrollisime eelsüüteküünlaid-> korras

põhimõtteliselt võite autole järgi tulla ......... on ainult üks väike probleem-> auto tõesti külmaga ei käivitu!!!!! :uhoh


Minu küsimusele,et kuidas ma saan siis seda kasutada kui ei käivitu ? -> vastati ,ei tea ,me ei oska midagi teha , saatsime andmed sakslastele ..........

Küsisin ,et kas nad vahetavad mu auto töötava versiooni vastu ? -> veel mitte, ootame saklaste vastuse ära......


Seda ootamist,vaatamist,testimist ja suhtlemist on juba üle aasta ....


Veel võin mainida,et selle aasta joolsul on minu masina küljes pärsis mitu juppi minu kulul vahetatud ja mõned ka nede kulul aga tulemus on ikkagi lootusetu.


Lohutuseks öeldi,et ma ei ole ainuke kellel on sellised probleemid .....:finger



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
21.01.2010 at 16:01 1 edit. Last edited 21.01.2010 at 16:03 by Astro SS
jyrts
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Mul ka das auto ja ei tahtnud esimeste külmadega hästi käivituda(kuigi lõpuks ikkagi käima ta sain) ja mis selgus,oli see,et tal küünaldel pole juhtmed mitte mutritega kinni,nagu tavaliselt,vaid selliste piibukestega,nagu benuka küünladki.Ja 1 nendest juhtmetest oli lihtsalt otsast ära :D.Hommikuti annan ka 3-4 korda küünlaid ja kasutan ka sedasama lisandit,mille pilt siin eelpool postitatud oli.Seeeest on mul teiseks autoks sakslaste lipulaev,ehk siis nn. taksomersu 86a. diisel ja see käivitus ükspäev peale 3 nädalat seismist veerand pöördest,olgugi läbisõit ca.700 tuhat :D
Vabandan,et siin foorumis selliseid autonimesid kasutan aga hingepõhjas olen ikka usaraua fänn ;) :D
21.01.2010 at 16:25
volli
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Kui mootor päris kohviveski pole ja korralik aku ka peal siis vaataks küll kahtlustaval pilgul eelsüüte küünalde suunas. Enda masuudiröövlil oli sama mure juba nõrkade miinustega, uued akud ja küünlad tõi lahenduse. -26 ga käivitus paugust ilma igasuguste lisanditeta.
edit: Seda kõike muidugi Statoili küttega.

____________________________
´96 Laredo R6, ´96 Limited V8, ´97 Limited R6
21.01.2010 at 16:57 1 edit. Last edited 21.01.2010 at 16:58 by volli
Märt
Külmad ilmad ja diiselmootor.
quote:
hunt: ...a õnneks on enamusel siinsel kaadril pinsiiniga töötavad autud

Aku üle kannataks ikka muretseda :) Mina kindel ei ole, et minu pannid -30 juures piisavalt elektrit omavad käivitamiseks. Kas lihtne aku soojas hoidmine peaks ta taas töövõimeliseks tegema?


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
21.01.2010 at 17:33
Madman
 
Külmad ilmad ja diiselmootor.
quote:
Märt: Kas lihtne aku soojas hoidmine peaks ta taas töövõimeliseks tegema?


Mobiiliaku oli küll töövõimeline pärast metsas lõkke kohal praadimist.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
21.01.2010 at 17:37
Timo
  
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Diisli puhul ikka kõige tähtsam aku. Tõmbab korralikult üle ja plärts käib.
Mina oma vanal töö bussil tegin selliseid asju:

1) Iga sügis uus kütte ja õhufilter
2) Kui akud tunduvad sügisel nõrgavõitu, siis vahetusse
3) Koguaeg lisan sedasama KleenFlo lisandit, mille pilt eespool
4) Aegajalt natuke kahetaktilise õli sisse.

Ja 2 talve 0 probleemi!

Ja mis me sellest järeldada võime- Diisel on BS. Arvutage need asjad kõik kokku ja kas on ikka odav sõita. Lisaks tilkuvad tanklapüstolid, mis jätavad terveks päevaks meeldiva diislihõngu, kui juhtub riietele sattuma, rääkimata kätest ja see mõnus lisandi valamine külma ilmaga :D . Tavatarbija ei saa diislist mitte essugi kasu. Kasu saavad need, kes sõidavad palju, või need, kes julmalt sinisega panevad, või siis tõesti, kui on ikka kaubik,buss, millega palju sõita, vot siis tuleb diisli kasuks see võit.

Ei viitsi siia kalkulatsiooni tegema hakata, kui palju kellegil säästu tuleb. Olen selle korduvalt tuttavatele selgeks teinud paberi peal ja siiamaani on tulemuseks, et diisel ei anna tavatarbijale nii suurt võitu, et ära tasuks. Seda siis juhul, kui tangitakse tanklas. Kui tilgub kuskilt odavalt kütet, siis tasub ära!

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
21.01.2010 at 17:46
jyrts
Külmad ilmad ja diiselmootor.
quote:
ammi: Kas Eestis mingit lisa diislimaksu eraldi pole?(kui omad diiselsõiduautot,siis maksad tulumaksu sellepealt)
Lihtsalt küsin?:rolleyes
Soomes on eestis pole.
21.01.2010 at 18:09
diesel
Külmad ilmad ja diiselmootor.
kuulge tulge nüüd rõõmsasti maa peale tagasi.
ei ole vaja neli-viis korda küünalt anda. kui ühest ei piisa, siis kaks ehk a rohkem küll pole abiks.
ei ole vaja igasugu õlisid ja lisandeid ja benssu ja tont teab mida paaki valada. (bens pealegi on detailide pesemiseks, ehk siis peseb hästi ka pumba kuivaks ja keerab võssa)
minu väsind traktoril on hetkel ilmselt kolm küünalt töökorras ja ei ole vaja üle ühe matsu sooja anda. ja läeb nigu nalja.
kui küte on talvine ja kone-pump-pihustid enam-vähem korras, siis käima ta läeb.
ärge üle pingutage.
21.01.2010 at 18:38
Vanaisa
  
Moderator
Külmad ilmad ja diiselmootor.
Püsime teemas - inimene küsis abi.
Kui asjasse puutuvat pole lisada, siis hoidke oma kibelevad näpud klaverist eemal ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
21.01.2010 at 19:12
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Külmad ilmad ja diiselmootor.   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.