Firebird VINHei, ma nüüd värske Firebirdi omanik. Enne ostmist teadsin vaid, et tegemist on '79 Firebird'iga, ja et väidetavalt on tegemist Trans Am'iga. Hea pakkumise tõttu polnudki rohkem enam oluline, vaid see, et korralik kere ja kunagi ammu BBC 454cid vahele tõstetud.
Sain nüüd passi kätte ja kus kirjas VIN algus 2X87K9Nxxxxxx
Nii palju kui ma VIN koodi kohta netist leidsin selgus, et tegemist on suht haruldase TATA'ga ehk 10th Anniversary Limited Edition Trans Am erimudeliga, milllel 403cid L80 185hj mootor, ja neid '79 TATA'sid toodeti vaid 5683tk.
Müstika on see, miks keegi on juubeli-mudeli üle värvinud kuldse ja hõbedase vahepealseks nagu olen näinud järgmise põlvkonna Firebirdidel. Rääkimata sellest, et puudus suuuur karjuv-kana-kleeps. Ja peale selle on tal must nahk sisu, mitte aga hall nagu TATA'le kombeks. Veljed muidugi on tal TATA omad, aga see pole ka mingi argument, kuna seda müüdi väidetavalt ka lisavarustusena, ja nende vahetamine pole kah just keeruline
Kas saaks veel millegi järgi veenduda, et tegemist pole hoopis VIN koodi vahetanud autoga?
Samas kuna sümboolikat pole, siis pole ta ka nagu enam see õige TATA, ja selle sümboolika taastamine oleks juba oma-ette (mitte väga odav) projekt, millele võib mõelda alles siis kui tehnika korrastamisest midagi veel taskupõhja peaks jääma.
Kui keegi teab veel midagi antud masina kohta, siis kogu info on loomulikult teretulnud, aga PM'i, MSN või emaili kaudu.
Firebird VINHeh. Kas taastad originaaliks või hakkad turbokat ikka ehitama ? Ega eestis sul selle originaalsuse eest vaevalt,et keegi eriti juurde maksab.
Alles pidi nagu hoovipeal liiga palju autosid ju olema... ?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:Maik: Heh. Kas taastad originaaliks või hakkad turbokat ikka ehitama ?
Ega eestis sul selle originaalsuse eest vaevalt,et keegi eriti juurde maksab.
Alles pidi nagu hoovipeal liiga palju autosid ju olema... ?
Ärme nüüd korralda sellest Projekti Teemat.
Pole vist väga suur kokkusattumus, et vastasid just ülelaetud USA-raudnikud Loomulikul on mul 1. mõte IGA auto puhul see ülelaadida, aga kuna hetke-plaani järgi on ta lihtalt cruisimiseks, ja kuna seal töömahupiiranguid pole , siis loodan, et selleks pole ka vajadust (esialgu ).
Eesti turuhinna pärast ma plaane kah ei hakkaks tegema...
"There's always room for one Trans Am." Hetkel jah lumi võtab pool parklat ära. Aga üldiselt on plaan ta Van'i koha peale parkida. Van on müügis!
quote:vlzman: Kui juba pole sattund neile aadressidele, siis seal ohtralt infot, kuidas tuvastada oma TA.
Äkki Firebirdi klubi vennad oskavad ka nõu anda....
Väga hea ost! Edu avastamisel!
Ausalt see alles nii värske pakkumine, et kõike pole veel jõudnud uurida.
Tänx linkide eest ja edu läheb ikka vaja! Ühel neist kirjas, et on poleeritud T-top, nii ta ka on mu omal.
Riho kirjutas kah, et VIN'i vahetust ei maksa kahtlustada...
Eks ole igasugu rõvedustega hakkama saadud, aga 454 Trans Am on ikka parem kui 403 Olds Corvette
Sain ka asjalikke emaile, Martinilt, kes on auto maaletoomisega seotud. Kirjas võtan lühidalt kokku: "matid sisse, vakstu peale, rulliga üle ja müüki" jne jne Ehk see auto on korraliku allakäigu läbielanud.
Ülevärvimisel TATA toonidesse tegemine pole kah päris tavaline auto üle värvimine, kuna see kahe tooniline ja veel punased triibud servades... Enne hooaega ei hakka seda küll ette võtma.
Kuna seest ja väljast on ülekäidud, siis neid erimudelile omaseid detaile enam alles pole. Eks varsti näeb, kas tal on lisaks "turbo"-velgedele, poleeritud t-topidele ka punane kellade taustavalgustus . Ma nüüd 90% kindel, et keegi VINi vahetusega pole vaeva näinud.
Tänx.
quote:vlzman: Kas cowl tag'ilt Y89 koodi ei leidnud? See peaks kohe viitama TATA'le.
Eile tuli masin treilaga, lasin ta kohe AB hoovi viia, et lasta seal 1. remont teha, kuigi huvi oli ise tutvuda, paraku ei mahu ta mu garaazi sisse ja seal niigi paar masinat pooleli. Vastuvõttes, hämaras palju ei näind, ja oli kiire tööle tagasi minna. Täna lõuna ajal, et kapotti lahti saada, ja et huvist mootori VINi teada, pidi juba tükkaega lund, jääd ja lehti kraapima. Ta on sügisest saati väljas seisnud. Oleks teadnud, et see cowl seal kapotihinge juures on, oleks järgi tsekanud. Ei taha seal igapäev tüütamas kah käia, kuigi nad teda nädala jooksul ei pidavat ettevõtmagi. Eks kunagi saan kõik teada Peale praegu on see faas, kus 5min uurimise peale tekib 5 päeva tööd juurde :
Moto kood oli T0105TRH, mis viitab siis Truck 454'le ei tea mis aastast, net pakub 1973-1980 225-250hp, ja teine asi on see palju seal originaalist alles on, kuna väliselt on torukolle ja Edelbrocki karpa, sisselase, benapump, õhufilter, keti-kate, ning AN-otstega bena-voolikud. Loodetavasti seal ka nukk ja kaaned tehtud... Aga see on teine teema
Peeter, su Camaro oli kah algselt TATA ?
26.01.2010 at 23:00
2 edits. Last edited 26.01.2010 at 23:02 by Astrona
quote:Astrona: Aga hetkel on BigBlock asemel "Big Hole in the Block" probleem.
No sel juhul võib sind õnnitleda haruldase isendi ostu puhul
Hole in the block?? Puruks löönud??
Nojah kolb oli vist otsast ära lennanud ja keps peksis ta läbi veesärgi. Vänt kah tundus olevat kinni, ja paar klappi tõukurivarrast kõverad ja ka nukivahelt kolvi tükke läbi käinud. Üldiselt tõmmati üle - väideti, et ei tea mis viga, aga õli karteris, samas oli jagajal 1 juhe lahti ja poldid ei käind eriti raskelt - nagu oleks juba korra kiirelt lahti käinud. Pealegi oleks ka karpast piiludes võibollla juba kolvi puru näinud. Peale sisselaske eemaldamist eriti lootust enam polnud, ja kaane tõstmine pani punkti.
Sain uue mootori, ja sealt tuli välja 3mm väntvõlli pikilõtk ja 1 pütt kergelt roostes.
Tänu Erkkile sain kõvema vända (SCAT).
No ja eile pidid siis tihendid kohale jõudma... Ja kaaned töösse minema. Ei teagi, mis hetkeseis on.
9 nädalat ostust möödas ja 5 nädala pärast on avakruis... Enne vaja pidurid ja sillad üle vaadata. Mõte oli enne kruisimist ka vähe ilu-ravi teha või isegi üle värvida.... aga aeg lendab julmalt.
Õnneks või mitte õnneks on 1. mail nii Tartu Drag kui ka avakruis - füüsiliselt suht võimatu mõlemal osaleda ja praegu tundub, et 1. mai avakruis jääb vahele. Eks näis.