Poster |
Message |
vlzman |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Vajaksin foorumikaaslaste abi ühe väga tobeda olukorra lahendamiseks. Mõned aastad tagasi kui ei teadnud ööd ega mütsi usa autodest ja nendega seonduvatest normidest sai endale esimese usakana ostetud üle mere toodud 1999 Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0. Ainus kriva, et passi oli märgitud autole 1997. Tol ajal ei osanud sellele tähelepanu pöörata. Nüüd kui autot müümas sain teada, miks see nii on, alates 1998 vaja ju üksiktüübikinnitust. Auto sai ostetud omale Pärnust platsi pealt sellisest ettevõttest nagu Farmeiness suhteliselt umbkeelsete vene kodanike käest. Kui kellegil tuttav kusagil, kes aitaks veidi soodsamatel tingimustel tüübikinnitust teha (hinnad muidu üsna krõbedad), siis oleks väga suureks abiks. Ei eita, et olen tegelikult iseenda lolluse ohver, kuid eks takkajärgi saab alati targem olla.
Tänud ette
Veljo 53454402
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
17.02.2010 at 10:31 |
|
Kummipuru |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
võibolla loll küsimus, aga milleks sa seda tüübikinnitust takkajärgi teha tahad?
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
17.02.2010 at 23:21 |
|
tfr |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Ju siis on 1997 ja 1999 aasta autode hinnavahe selline, et tasub ära? |
18.02.2010 at 00:03 |
|
charger |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Analoogtestid ju enamasti saksa laborite omad, erilist lootust alla 900€ vist vastavustunnistust saada pole.... |
18.02.2010 at 00:44 |
|
vlzman |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Tahaks autot müüa jah ja ostja soovib liisingusse võtta.
See selleks. Abi saabus suhteliselt kiiresti, ei osand arvatagi, et oma tutvusringkonnast võib juhtuda. Suured tänud ja 6-pack läheb Lõuna Eesti Autokeskusele ja kasutajale ChrV8
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
18.02.2010 at 02:25 |
|
Vanaisa Moderator |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
900 eur on vana aja hind. Praegu on see pigem 600...700 juures.
Siin tegeleb asjaga näiteks Carmax OÜ.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.02.2010 at 09:52 |
|
autodusa |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
asjaga tegeleb Autotest OÜ. Rohkem infi:
http://www.autotest.ee/ |
02.06.2010 at 09:39 |
2 edits. Last edited 02.06.2010 at 10:24 by autodusa
|
hunt |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
On kellelgi kogemusi tänase päeva hindadest ? Kas see autotesti 480 joorot on EW tagumise astme tõde ?
Kas '98 aasta Läti registris olevale usaversiooni japsile on tüübikinnitust üldse vaja ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
07.10.2011 at 19:45 |
2 edits. Last edited 07.10.2011 at 19:48 by hunt
|
armasjumal |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Kas olukod võib muutuda ka mingihetk, autodele mis on EU-s (lätis) arvel, saaks ilma tüübikinnituseta eestisse arvele?
____________________________
G20 '95 |
08.10.2011 at 10:13 |
|
autodusa |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Läti autode puhul on asi muutunud juba ammuk ehk alates 2000 ja üles nõutakse ka Lätis auto registreerimisel EU sertifikaati. Kuna meil on vastav nõue alates 98aastast, siis tähendab see seda, et 98,99 ja 00a Läti autodele tuleb siin teha EU sertifikaat. Siit ka vastus su küsimusele selle japsi kohta. Kuna leedus käib asi siiani vaid miski ülevaatus akti alusel siis seega Leedu autod vajavad kõik sertifitseerimist. Hinnad on tänapäeval päris paika nihkunud ja vaevalt nad ka lähitulevikus väga muutuvad. Alates ca 500eur maksab see asi kogu euroopas. |
12.12.2011 at 15:42 |
|
Astro-97 |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Tervist. Minu töökaaslasel on ka häda kaelas, nimelt oli ta komandeeringus Peterburis ja õnnestus sealt omale osta sealse USA saatkonna auto selle suve alguses. autoks on Ford Taurus 2003a läbisõit 35 000 miili ja ei saa mingi valemiga siin arvele, kuna seesama tüübiasi puudub. Sõpakal olev ameerika auto jagu ei saa, kuna pole midagi võrdluseks võtta kust mingeid andmeid saada sellise auto kohta... nüüd inimene hädas, oli käinud veel kuskil kohas sõpruse puiesteel ja seal ka ei saadud aidata, ei suudeta tuvastada sellist autot...
Mis nüüd edasi saab, kuhu veel minna või kellele helistada? Usaraud.ee lehelt võtsime mõne numbri, eks proovib. kui aga ei saa, kes siinsetest oskaks veel juhatada?
Tänud infost ette!!
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
18.10.2013 at 21:09 |
|
Riho |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Kui seda Euroopas rohkem ei ole arvele võetud, siis tuleb Saksas heitgaaside jms testides autoga käia.
Meie oleme korra käinud ühe autoga. |
18.10.2013 at 21:30 |
|
Astro-97 |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
quote: Riho: Kui seda Euroopas rohkem ei ole arvele võetud, siis tuleb Saksas heitgaaside jms testides autoga käia.
Meie oleme korra käinud ühe autoga.
testide eest + transa sinna tagasi on ainus raha mis peale ark-i veel maksta või on veel lisakulutusi?
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
18.10.2013 at 21:56 |
|
90Deville |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Pakun, et seegi raha on juba liiast, kuna ületab selle aasta vordi turuhinda. 2006a oli vist paari kiloga kuskil siin just pakkumises...
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
18.10.2013 at 22:01 |
|
rommel |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
quote: Riho: Kui seda Euroopas rohkem ei ole arvele võetud, siis tuleb Saksas heitgaaside jms testides autoga käia.
Meie oleme korra käinud ühe autoga.
Kui tegu mingi erimudelga pole (SHO vms) siis neid liigub Euroopas päris palju, vast on testimiselt ikka läbi käinud mõni selline.
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
18.10.2013 at 22:48 |
|
Riho |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Vaevalt, et saatkond SHO-d kasutas. Pigem miski vidin stiilis "police interceptor".
90deville'il õigus minu arvates.
Muid kulusid peale transpordi, ööbimise ja testide meil ei olnud. aga seegi vist kokku ca 2k EUR'i oli. |
18.10.2013 at 23:04 |
|
Astro-97 |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Teema taas päevakorral. Sõpakal olev Autotest ei saa ka hakkama, ometi siin eestiski on 2003a selliseid paar tk. arvel..
autol on järgmised dokumendid:
sealne reg. tunnistus millel kiri, et lubatud transiit maalt välja (siis peterburist, venemaa). usa saatkond võttis ise arvelt maha ja autol on transiit number küljes, ostu-müügi leping sealse usa saatkonnaga, Eu tollipaberid, deklareeritud, tollimaksud makstud. Mootor tavaline 3.0 V6 automaat. VIN kood: 1FAHP522X4A149712
Kes aitaks nüüd edasi asja ajada? Tallinnas see autotest ja ameerika auto ei ole võimelised seda tüübikinnitust tegema miskipärast.
oleks väga tänulik, kui keegi asjalik saaks sellega edasi tegeleda, et auto saaks ükskord arvele ja registrisse, ning ka sõitma, muidu varsti mädaneb lihtsalt inimesel see hoovis ära..
auto omaniku telefon on 55 656240 ja Toomas nimeks.
ette tänades!
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
29.03.2014 at 21:46 |
|
Maik |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
Ja mis see põhjus,et on mispärast siis ei saa ? Sa ju tead seda. ?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
29.03.2014 at 21:50 |
|
Astro-97 |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
quote: Maik: Ja mis see põhjus,et on mispärast siis ei saa ? Sa ju tead seda. ?
mina jah ei tea. omaniku sõnul ei saa miskipärast tüübikinnitust talle. autotestis oli ta käinud, seal pildistati autot, uuriti -puuriti ja see ka kõik. rohkem ei oska ma kaasa rääkida, see kes tegeleb selle asjaga on kindlasti kompetentsem kui mina ja võib omanikuga ise rääkida sel teemal...
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
29.03.2014 at 21:56 |
|
Martin K |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
quote: rommel: quote: Riho: Kui seda Euroopas rohkem ei ole arvele võetud, siis tuleb Saksas heitgaaside jms testides autoga käia.
Meie oleme korra käinud ühe autoga.
Kui tegu mingi erimudelga pole (SHO vms) siis neid liigub Euroopas päris palju, vast on testimiselt ikka läbi käinud mõni selline.
Vaatasin just, et Mobile.de on 1998-2004 Tauruseid 7 tk müüa (enamus vanad ümarate tuledega), ülemäära palju neid pole...(ei süvenenud mis mootoriga ja kus arvel)
Ega seda autot ilma Saksa viimiseta arvele saa, kui Dekra või Tüv pole sellist 2004 Ford Taurust LX 3,0V6 testinud. Tuleb teha Dekras või TÜVis testid ca 2000 eurot. Kas sellel on mõtet, peab omanik ise otsustama. Lisanduvad edasi tagasi transpordi kulud, tuled peab ehitama ringi + ARK + kindlasti mõned ootamatud kulud arvestama.
See on tavaline, et kui kusagilt saab mingi auto odavalt, siis tuleb ta ju ära osta. Ma tean Eestis palju autosid, mida ei saa kunagi arvele, kuna on tehtud Venemaa või Aasia turule ja need ei läbi mingi valemiga Euro nõuetele vastavaid teste. Taurus tõenäoliselt nende hulka ei kuulu, kuna Autocheck ja Carfax tunnevad seda vin koodi
|
30.03.2014 at 07:20 |
|
90Deville |
Abi tüübikinnituse tegemisel.
http://www.soov.ee/parnumaa/Ford_Taurus_2852164.htm?ca=1&w=3
Kuidas tundub, tasuks ikka selle tüübikoodi tegu ära vöi?
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
30.03.2014 at 07:41 |
|