Poster |
Message |
christian |
N2G B või C1 kategooria?
Käisin ramiga Münhenis nädalavahetusel ja Leedu politsei pidas ni minnes kui tulles kinni ja väitis,et ma sõidan ilma lubadeta kuna mul c kat. puudub ning arvas et 50 euri paneks neid unustama et ma neid üldse nägin.
teh passis siis N2G täismass 3894 registrimass 3500 tühimass 2300.
aga üldiselt tripp lahe ja küttekuluks sain keskmise 9l. 100km.-le (tegu diisliga). |
22.02.2010 at 08:21 |
|
Astro SS |
N2G B või C1 kategooria?
Nad tahtsid lihtsalt raha saada.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
22.02.2010 at 08:56 |
|
christian |
N2G B või C1 kategooria?
aga on soovitusi kuidas seda vältida?
Leedukad väitsid et võtavad teh.passi ära et ma leedust lahkuda ei saaks ja 3 päevapärast komision määrab trahvi.
mul seda aega ei ole et seal nii kaua veiderdada.
ja mis siis lõpuks loeb B kat. puhul? täismass või registrimass? ja mis asi on registrimass lahtiseletatult?
Tänud. |
22.02.2010 at 09:18 |
|
STW |
N2G B või C1 kategooria?
quote: christian: aga on soovitusi kuidas seda vältida?
Leedukad väitsid et võtavad teh.passi ära et ma leedust lahkuda ei saaks ja 3 päevapärast komision määrab trahvi.
mul seda aega ei ole et seal nii kaua veiderdada.
ja mis siis lõpuks loeb B kat. puhul? täismass või registrimass? ja mis asi on registrimass lahtiseletatult?
Tänud.
Eestis loeb reg. mass, mujal vist täismass, reg.mass on tühimass + lubatud maksimaalne kandevõime. |
22.02.2010 at 09:49 |
|
Fog |
N2G B või C1 kategooria?
quote: STW: quote: christian: aga on soovitusi kuidas seda vältida?
Leedukad väitsid et võtavad teh.passi ära et ma leedust lahkuda ei saaks ja 3 päevapärast komision määrab trahvi.
mul seda aega ei ole et seal nii kaua veiderdada.
ja mis siis lõpuks loeb B kat. puhul? täismass või registrimass? ja mis asi on registrimass lahtiseletatult?
Tänud.
Eestis loeb reg. mass, mujal vist täismass, reg.mass on tühimass + lubatud maksimaalne kandevõime.
EU-s loeb registrimass. Aga see ei tähenda reapolitseinikule midagi, ning kakelda kuskil poola teeservas just tore pole.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.02.2010 at 09:54 |
|
PSV |
N2G B või C1 kategooria?
Tegemist võib olla ka erineva lugemisoskusega või keelelise nüansiga.
Näiteks kui oli uue kaubiku ost päevaplaanis, mis pidi venest kaupa tooma, siis oluline oli, et registrimass oleks alla 6 tonni. EV ja EU räägivad veolubadest, kui sõiduki regmass ületab 6 tonni, vene oma alates 6 tonnist. Ehk väiksem ja võrdne või võrdne ja suurem.
Meitel on B kat auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg, lõuna pool loetakse ehk, et alates 3500-st on C.
Juhtimiskategooria käib registrimassi järgi, paljud teised piirangud ( kiirusepiirik, raskeveomaks jt) täismassi järgi. |
22.02.2010 at 12:20 |
|
Astro SS |
N2G B või C1 kategooria?
Küsimus, kas sinu reg mass on 3499 või 3500kg?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
22.02.2010 at 12:44 |
|
Kummipuru |
N2G B või C1 kategooria?
lõhnab tavalise väljapressimisena...
Mõni juriidilise taustaga inimene ehk suudab seda seletada, kuid loogiliselt ei tohiks olla võimalik rakendada taolisi oma riigi nõudeid riiki tulnud teise riigi sõidukile. Sellisel juhul ei tohiks ju GBR autoga (parempoolse rooliga) ka Prantsusmaale sõita ja vastupidi... või peaks USA-st autoga Euroopasse tulnu siin sõitmiseks kollased suunatuled külge kruvima... absurd!
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
22.02.2010 at 13:02 |
|
christian |
N2G B või C1 kategooria?
quote: Astro SS: Küsimus, kas sinu reg mass on 3499 või 3500kg?
3500 kg. B kategooria on ju kuni 3500 seega eeldan et se viimane kilo kaasaarvatud, vastasel juhul oleks ju kuni 3499. või?
|
22.02.2010 at 17:12 |
1 edit. Last edited 22.02.2010 at 17:14 by christian
|
hents99 |
N2G B või C1 kategooria?
quote: christian: quote: Astro SS: Küsimus, kas sinu reg mass on 3499 või 3500kg?
3500 kg. B kategooria on ju kuni 3500 seega eeldan et se viimane kilo kaasaarvatud, vastasel juhul oleks ju kuni 3499. või?
3501 ja üles on C.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.02.2010 at 17:24 |
|
christian |
N2G B või C1 kategooria?
Tänud neile kes viitsisid vastata,järelikult ei ole ma lubadeta huligaan leedukate jutujärgi |
23.02.2010 at 08:22 |
|
Astro SS |
N2G B või C1 kategooria?
quote: hents99: quote: christian: quote: Astro SS: Küsimus, kas sinu reg mass on 3499 või 3500kg?
3500 kg. B kategooria on ju kuni 3500 seega eeldan et se viimane kilo kaasaarvatud, vastasel juhul oleks ju kuni 3499. või?
3501 ja üles on C.
Mul passis reg.mass 3499kg
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
23.02.2010 at 08:44 |
|
epsum |
N2G B või C1 kategooria?
quote: christian: Tänud neile kes viitsisid vastata,järelikult ei ole ma lubadeta huligaan leedukate jutujärgi
Ei ole jah.
See leedukate / lätlaste 3 päeva jutt on alati mõteldud endale raha teenimiseks. Paar-kolm korda, kui mind Leedus-Lätis peeditud on, on alati aidanud venekeelne nõue, et helistagu oma ülemusele ja kohalikku Eesti konsulaati. Alati on seepeale vaikseks tõmmatud, paberid tagasi antud, natuke noomitud ja head teed soovitud. Ei tea kas on vedanud, või lihtsalt käibki see asi seal nii, et kui kurja häält teed ja oma õigusi nõuad, siis kohalikke ametimehi mitteametlikult toetama ei pea. |
23.02.2010 at 11:20 |
|
Jesper |
N2G B või C1 kategooria?
Ma arvan et nad lähtuvad kainest arvestusest, et ühe õigusi nõudva hullu läbi tõmbamine = vähemalt paar tundi paberite täitmist ja muud kammi = x leplikku maksjat sõidab mööda = kahjum Üldiselt tänu EU-le on kõikide riikide kõik seadused ingliskeelsetena netis olemas, ma arvan et päris mõjuv on ka võtmekohad välja prindituna kaasa võtta ja näpuga järge ajada.
Keda huvitab, kaevake seal:
http://www3.lrs.lt/dokpaieska/forma_e.htm
Midagi leidsin, a vist mitte päris õige
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_e?p_id=220980&p_query=driving%20licence&p_tr2=2
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
23.02.2010 at 13:04 |
|
kulgur |
N2G B või C1 kategooria?
quote: christian: Käisin ramiga Münhenis nädalavahetusel ja Leedu politsei pidas ni minnes kui tulles kinni ja väitis,et ma sõidan ilma lubadeta kuna mul c kat. puudub ning arvas et 50 euri paneks neid unustama et ma neid üldse nägin.
teh passis siis N2G täismass 3894 registrimass 3500 tühimass 2300.
aga üldiselt tripp lahe ja küttekuluks sain keskmise 9l. 100km.-le (tegu diisliga).
Leedus ka suur "tööpuudus", ment peab ära toitma ämma, äia, isa, ema, lapse, naise, armukese.
Sulle tehti lihtsalt ära, loll olid kui maksid. Leedu mentidel on igasugu tillikanippe kuidas lollidelt välismaalastelt raha välja pressida.
Kuini 3500 kg. on B-kat. üle euroopa, vähemalt eesti registris olevatel sõidukitel. Kui teises riigis näeb seadus ette teistmoodi siis meile see ei kehti.(A,B,C-kat.)
Ja ära ei saa nad sult ka midagi ära võtta, kui just auto ikka liiklusohtlik välja ei näe.
Kui hakatakse raha küsima tasub moblaga mängima hakata nagu lindistaks või helistaks kellelegi, see teeb nad ettevaatlikuks ja raha jutt kaob kui võluväel.
Või helistad leedu politsei üldnumbrile kui oled nende autos ja küsid kas siis vene- või inglise keeles, et kas nad oleksid nii kenad ja selgitaksid kas ma tohin siis leedus
B-kat. sõita, et olen praegu siin ja ei tahaks seadust rikkuda.(või mis iganes küsimus on)
Olen ise tööalaselt leedu liiklus mentidega madistanud küll ja veel, raha küsivad ja võttavad nii mis kole. Et mitte nendega seal vaidlema jääda tasub neid nippe kasutada.
Need töötavad ja ka teised on neid kasutanud. Oi kus ment läheb helistamise peale näost punaseks, kardavad ka ikka oma töökoha pärast.
Lihtsamalt öeldes kui kodus võib, ei saa leedukas sulle midagi teha. |
23.02.2010 at 20:17 |
|
ervin |
N2G B või C1 kategooria?
kulguriga nõus. leedukaid kannatab peedistada küll. nad ei viitsi EALESKI hakata pabereid ajama ja kui nad sult raha küsivad, siis võib nad ka lihtsalt pikalt saata. raudne närv peab olema, aga kui sa oma joru ajad ja kasvõi idiooti mängid, siis nad tüdinevad ja lasevad sind lihtsalt minema. olgu see siis kasvõi +50km/h kiiruseületamine. |
23.02.2010 at 22:14 |
|