register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : MotorUp   1 2 3  
Poster Message
Madlobster
MotorUp
Oskab keegi mõne õlilisandi kohta häid sõnu öelda?
St MotorUpi kohta olen kuulnud, kuidas mees sõitis tõepoolest väga pika maa katkise karteriga (tal polnud mingit põhjust mulle valetada) st ilma õlita ja mootoriga ei juhtunud mitte midagi.
Kust ja millise firma lisandit osta?
06.03.2010 at 11:16
rivo09
MotorUp
quote:
Madlobster: Oskab keegi mõne õlilisandi kohta häid sõnu öelda?
St MotorUpi kohta olen kuulnud, kuidas mees sõitis tõepoolest väga pika maa katkise karteriga (tal polnud mingit põhjust mulle valetada) st ilma õlita ja mootoriga ei juhtunud mitte midagi.
Kust ja millise firma lisandit osta?

Mina sooviks veel teada millise firma kütuse lisandit kasutada ,et saaks mingi maa ilma kütuseta ikka sõita
06.03.2010 at 11:50
Madlobster
MotorUp
Okei okei :)
Ei ole absoluutselt mingisuguste lisandite pooldaja ja samuti ei usu nendesse. Praegusel juhul lihtsalt tekkis võimalus väikest moodi seda asja testida ja tahaks siis testida sellise asjaga, millel väikegi võimalus, et asi toimib.
Seega ootaks eelkõige vastuseid neilt, kellel reaalne kogemus kas positiivne või negatiivne. Mida keegi arvab see eriti ei lähe korda hetkel (ma ka arvan et ei toimi)
06.03.2010 at 11:58
viplala
MotorUp
quote:
Madlobster: Okei okei :)
Ei ole absoluutselt mingisuguste lisandite pooldaja ja samuti ei usu nendesse. Praegusel juhul lihtsalt tekkis võimalus väikest moodi seda asja testida ja tahaks siis testida sellise asjaga, millel väikegi võimalus, et asi toimib.
Seega ootaks eelkõige vastuseid neilt, kellel reaalne kogemus kas positiivne või negatiivne. Mida keegi arvab see eriti ei lähe korda hetkel (ma ka arvan et ei toimi)

Ainus võimalus seda asja testida ilma õlita mootoris, oleks mootor ennem õlist puhtaks pesta. Kuna mootorit ei saa vist puhtaks pesta (saalede vahed näit) ilma teda kokku jooksutamata, siis peaks mootori vist lahti kiskuma, õli ülejäägid eemaldama. Seejärel kõik pinnad MotorUp'iga üle ja mootor kokku. Alles siis on näha, kas see aine ka päriselt toimib.
06.03.2010 at 13:21
cipo
MotorUp
Vaevalt meil keegi on seda teleturu motorup'i proovinud - pigem on keegi vene "militaristika-kosmonautika-fantastika" XADO'd proovinud. Tegelikult kisub see küsimus rohkem automoto.ee järele - seal on noored poisid, kes tegelevad katse-eksitus meetoditega.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
06.03.2010 at 14:07
Varblane
MotorUp
quote:
cipo: Vaevalt meil keegi on seda teleturu motorup'i proovinud - pigem on keegi vene "militaristika-kosmonautika-fantastika" XADO'd proovinud. Tegelikult kisub see küsimus rohkem automoto.ee järele - seal on noored poisid, kes tegelevad katse-eksitus meetoditega.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671#pid102269
06.03.2010 at 14:21
imre007
 
MotorUp
http://www.xado.ee/

usun,et siit lehelt saad kõikidele oma küsimustele vastused!
Arvan ise,et tasub seda asja proovida uutel ja korras mootoritel.

____________________________
Chevrolet Lumina

www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
06.03.2010 at 16:17
Madlobster
MotorUp
Seda Lada foorumi testi lugesin ise ka ja tundub, et päris mula see jutte ei ole kuna ega ikka tavaolukorras auto 50 km ilma õlita ei sõida.
Müüjate jutte on kõik kohad täis ja neid ma eriti ei usalda kuna nende eesmärk on asi maha müüa vahet pole mida rääkides. Oluliselt usaldusväärsem on selle "lolli" :D jutt, kes on juba müüja jutu õnge läinud ja omal nahal loomkatsed ära proovinud. Ei pea nüüd küll olema sama, mis selle lada mehe oma sest ilma õlita sõita ei tegelikult ei kavatse. Huvitaks just, et kui keegi on kasutanud ja siis õlisurveid, tahmamist, kompressiooni temperatuure käivitumist jne võrrelnud. Huvitaks ka negatiivsed kogemused. Mõni räägib, et panin sisse ja kuu pärast oli mootor koos. Samas pole õrna aimugi kui suurest sarast vend lennukit tahtis teha motorupiga/sarnase tootega st vbl ilma selleta oleks jrg päev laiali lennanud.

Korras mootoril ei leia mina mittemingisugust põhjust neid lögasi kasutada, kuna õli tootjad kindlasti ei ole nii lollid, et ei oskaks mingit komponenti õlisse lisada, mida korras mootoril vaja oleks.
Küsimus on ekstreemsemates tingimustes, mida õlitootja pole ette näinud, et nende õli peaks kestma a-la ilma õlita sõit, hõreda mootori piinamine jms. Kui ikka Ladoga sõidul käinud jeep peale karteriga kännu otsa sõitmist ilma õlita 100km edasi sõitis (lõpuni) siis idee järgi võiks asjal jumet olla nii pekkis mootorite eluea tuntav pikenemine kui ka ekstreemsemates tingimustes (jeebiga ilma õlita metsast koju tulek)
Korras mootoritega siis võibolla juhtudel, kus tehnoloogiliselt on mootor ehitatud selliselt, et mingil hetkel võib õlitus nigelaks jääda (inseneerimise apsakas). Kui toode on toimiv siis võiks selline asi anda andeks ka oma lollusi (õlivahetusega pikalt venitamine, odava või siis mitte vastava õli kasutamine, blondiin sõidab õlitule süttmisel edasi jms)
06.03.2010 at 17:46
Astrona
MotorUp
quote:
Madlobster:Praegusel juhul lihtsalt tekkis võimalus väikest moodi seda asja testida ja tahaks siis testida sellise asjaga, millel väikegi võimalus, et asi toimib.
Kunagi, kui masin oli 2a seisnud, siis peale seda hakkas kergelt suitsema. Arvatavasti rõngad natuke kinni vms. Valasin sisse suhteliselt kallist 400eek/200mL venemaal toodetud löga, ja suitsemine kadus ära.
Ka õlitootjad toodavad eraldi lisandeid! Müüvad odavaid õlisid, kalleid jne. Ja hinnavahe pole ainult õli toormateriali erinevustes vaid ka lisandites. Seda, kas mootor kergemini ringi hakkab käima, saaks teoreetilselt mõõta ampermeetriga starteri toiteahelas. vms + tühikäigul kütusekulu näidikut jälgides, või veel parem proge-ajuga, näiteks tühikäiguklapi avatust vaadata.
Nissani 1.8T stock mootoril on näiteks tüüpviga, et norm-õli tasemega, pikas kurvis, kõrgel pöördel, tavalise õliga võivad saaled minna, kuna õli ei jõua alla tagasi - seljuhul oleks abiks küll, kui "antakse andeks".
06.03.2010 at 19:19
lundve
  
MotorUp
nojah minumeelest remondivad mootoreid siiski vastavad inimesed, mitte miski imeline löga.

____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
06.03.2010 at 20:01
Madlobster
MotorUp
Täna olen päris palju veetnud aega lugedes erinevate lisandite kohta.
Päris huvitav asi oli xado tooted. Lada foorumi test. Siis oli siin samas foorumis härra speedbird proovinud automaatkasti lisandit ja väidetavalt tulemused igati edukad.
Loomulikult jääb lõputu vaidlus, et miks kvaliteetsed kallid õlid juba neid lisandeid ei sisalda. Aga jah näe ei sisalda, sest ilma lisandita ei oleks mootor ilma õlita nii kaua sõitnud.
Üks versioon on see, et õli hind oleks nii palju kallim, et müügnumbrid kukusid oluliselt kuna ei suudetaks ära tõestada oma õli nii palju paremad omadused võrreldes teise usaldusväärse õlitootja omadega. Aga nii palju arvan, et olen targemaks saanud, et on olemas päris head lögad. Tänu ise loomkatseid teinud isikutele (müügimehe jutt eriti ei lugenud) julgen proovida. Ei looda nüüd sellele, et mootor ennast ise ära remondiks aga arvan, et need lisandid võivad päästa päris mitmest ebameeldivast üllatusest. Just õlitus probleemidega agregaatidel, nii mitmestki oma lohakusest jms.
Nii palju kui uurisin siis midagi halba nad ei tee pigem pikendavad tööiga. Tegelike omadusi saaks vist teada kui testitakse väga suure masinapargi peal (suur transpordi firma, autorendid jne) Siis saaks võrrelda remondiarveid mootorile, kastile, sillale vms.
Ühe ulguva kuid töötava roolivõimu loomkatse xado tootega on siin lähiajal plaanis kui meeles püsib siis annan tulemustest teada. Katse loetakse edukalt lõppenuks peale 3000 km sõitmist aga see auto liigub suhteliselt vähe seega läheb aega.
Teisi katseid kavatsen ka teha aga kuna seal reaalseid mõõdetavaid tulemusi pole oodata va enda perse-, kõrva- jms tunnetus siis jääb asi liiga subjektiivseks ja pole mõtet jura ajama hakata.
Aga jah kõik kogemused ja tehnilised arutelud poolt ja vastu argumendid oleks huvitav lugeda.
06.03.2010 at 21:13
madis
MotorUp
Mõelge nüüd loogiliselt. Xadost.

Kuidas on võimalik, et "nanometall" kinnitub õlistele pindadele ?
Kui see mögin vähendab silindri-kolvirõnga vahelist lõtku, siis kuidas jääb samas klapipesa tolerants samaks ? Või hakkab klapile ja pesale kah kiht moodustuma ? Klapid ei saa siis ju korralikult käia ?
Kui silindriseinale moodustub kiht, siis kuidas saab see ühtlane olla ? Koormus on ju alati selline, et kulutab kergelt ellipsisse ?
Kuidas nukkvõll oma tõusud jms. säilitab, kui sinna imeväel metalli kasvab ?
Miks õlifiltri sõelad kinni ei kasva ?
Mis nipp see on, mis paneb kihi kasvama võrdse paksusega, hoolimata erinevast õlitihedusest, koormusest ja pindade struktuurist ???

Ja miks ei ole üheski metallitöötlemisraamatus mitte sõnagi õlikeskkonnas toimivast elektrivabast imetabasest ülitugevast targast pinnakattest ? Ma pean silmas ASM metalliraamatuid, kogupaksus ca 30 000+ lk ja hind ca 100k krooni.
06.03.2010 at 21:59
charger
MotorUp
Klapi ja pesa vahele vist õli normaalselt sattuda ei tohikski? :)

Käigukastides ja tagasildades on Xado positiivne efekt küll tuntav. Näiteks T56 on ilma pastata ikka jube kange liikumisega.
06.03.2010 at 23:10 1 edit. Last edited 06.03.2010 at 23:12 by charger
Astrona
MotorUp
Eino jah ei tea kust see lõtkude täiskasvatamise jutt tuli?? Aga hõõrdumise vähendamine nagu neis ilma õlita sõidetud loomkatseteski tõestatud, on ka peale praktika minumeelest teoorias üsna ok. Kallimatel, mitte seeriatootmise masinatel kaetakse kah pindasid eri keemiatega. Kui tegemist on "nano" tehnoloogiaga, siis ei tohiks see kaotada ära ka boore, mis peaks õli pinnal hoidma, kuna boorid suhteliselt suured, ja kõik boorid omakorda kaetakse "nano"-kihiga, mis polegi eriti oluline, kuna uue kihi pinna karedus on õli omast veel väiksem, et isegi kui õli ei saa enam korralikult pinnale kinnituda, siis metall vastu metalli "karedat" kontakti ei saa nii lihtsalt tekkida.
Kui möginal on ka muid omadusi, võib ta vabalt ka halvasti käivad rõngad puhtaks teha.
Ja klapisääretihendeid pehmendavaid moginaid pakutakse kah.
Kui hüdrotõukur hakkab libedamalt tööle, siis ju kah klapi vahed pigem vähenevad.
ulme :lol:
Meil on siin samas pealinnas mitu teaduskonda, kes võiks pilpa-peal kõik testid ära teha.
Selleks et neid möginaid testida pole vaja isegi seda kuskile mootorisse valada.
Lisandeid pakuvad ka õlitootjad ise! Minu poolest võiks nad selle kohe sisse segada, ja midagi ju segataksegi, muidu poleks 100eek/L ja 300eek/L täissünt õlil eriti vahet. Aga nagu bensukates aetakse iga senti taga, valib ka tava-automanik pigem mõne tuntud tootja alla keskmise hinnaga õli.
See jutt muidugi, et kütusekulu väheneb 15% jms on müügijutt. Aga kui 400eek eest saab hõõrdumise arvelt 0.5-1% võimu juurde (1-5hj), siis paljudele on see selle raha eest "maast leitud".
Ise asi on veel muidugi see, et kui niikuinii kasutan 300eek/L õli, et kas see lisand siis enam nii suurt effekti annab, ja kuidas ta erinevates õlides olevate lisanditega reageerib. Aga samas võib juhtuda et on mõtekam osta 4x200eek õli +400eek lisand, kui 4x300eek õli...

07.03.2010 at 00:48
HardStep
MotorUp
quote:
Astrona: Kui tegemist on "nano" tehnoloogiaga, siis ei tohiks see kaotada ära ka boore, mis peaks õli pinnal hoidma, kuna boorid suhteliselt suured, ja kõik boorid omakorda kaetakse "nano"-kihiga, mis polegi eriti oluline, kuna uue kihi pinna karedus on õli omast veel väiksem, et isegi kui õli ei saa enam korralikult pinnale kinnituda, siis metall vastu metalli "karedat" kontakti ei saa nii lihtsalt tekkida.

Booriühendeid kasutatakse puidukaitsevahendina küll, aga mootoris vast kasu pole;)


____________________________
Smiles Per Gallon



07.03.2010 at 03:02
kadjakas
MotorUp
Irwww. :):):)
07.03.2010 at 11:40 1 edit. Last edited 07.03.2010 at 11:41 by kadjakas
viplala
MotorUp
quote:
madis: Mõelge nüüd loogiliselt. Xadost.

Kuidas on võimalik, et "nanometall" kinnitub õlistele pindadele ?
Kui see mögin vähendab silindri-kolvirõnga vahelist lõtku, siis kuidas jääb samas klapipesa tolerants samaks ? Või hakkab klapile ja pesale kah kiht moodustuma ? Klapid ei saa siis ju korralikult käia ?
Kui silindriseinale moodustub kiht, siis kuidas saab see ühtlane olla ? Koormus on ju alati selline, et kulutab kergelt ellipsisse ?
Kuidas nukkvõll oma tõusud jms. säilitab, kui sinna imeväel metalli kasvab ?
Miks õlifiltri sõelad kinni ei kasva ?
Mis nipp see on, mis paneb kihi kasvama võrdse paksusega, hoolimata erinevast õlitihedusest, koormusest ja pindade struktuurist ???

Ja miks ei ole üheski metallitöötlemisraamatus mitte sõnagi õlikeskkonnas toimivast elektrivabast imetabasest ülitugevast targast pinnakattest ? Ma pean silmas ASM metalliraamatuid, kogupaksus ca 30 000+ lk ja hind ca 100k krooni.

Minu mõte liigub samuti sinna kanti. Esiteks ei usu ma kuidagi seda nanojuttu 500 krooni (või mis iganes ta ka ei maksa) eest.
Teiseks, nagu ka madis ütles, ei ole võimalik lisandile selgeks teha milline on kulunud koht ja millise koha peale ei tohi külge haakuda. Nanotehnoloogiaga saab pindasid teha vägagi vastupidavaks aga mitte kahe pinna vastastikku hõõrumisega, mille vahel on õlikile.
Juhul kui sellel ainel on mingisugused mootori tossamist vähendavad omadused, on tegu arvatavalt õli omaduste muutmisega.
Auto mootor tiksub päris kaua (olenevalt mootorist) ilma õlita (õli värskelt välja lastud), Olen isegi juures olnud sellistel katsetel kus mootorit on soovitud kotti lasta, ja ei lähe ta miskit nii lihtsalt. See, kui telekast näidatakse kuidas alt poolt vett peale pritsitakse, ei ole mingi tõestus selle aine effektiivsuse kohta.

Kui sul Madlobster on huvi ja võimalus MotorUp'i katsetada, siis peaksid ikkagi mõtlema minu eelpool toodud näite peale. Võtta üks töötav mootor mis on eelnevalt tiksunud koos selle MotorUp'iga, kiskuda juppideks ja pesta puhtaks, ning seejärel ilma õlita mootor käima. Juhul kui ta siis ka kokku ei jookse, võib hakata mõtlema aine omadustele.

Kui aga soov on leida aine omaduste seast objektiivselt midagi head või halba, mootorit kokku jooksutamata, peab mootoris, ainega koos tiksunud õli, saatma kuhugile testimisele-koos orig õliga (mul pole aimugi, kus sellist testimist adekvaatselt teostatakse).
Ma ei usu, et sa saad mõnest foorumist objektiivset infot. Inimesel on üks huvitav kaitserefleks. Kui sa oled ostnud endale mingi asja, millegi jaoks, kalli raha eest, siis sa hakkad ennast isegi iseenda ees õigustama selle asja vajalikkuses, isegi kui see asi ei vastanud sinu ootustele (no küll tuli segane :) ). Seda nimetatakse vist enesepettuseks.
07.03.2010 at 13:48
Madlobster
MotorUp
Veelkord, et eesmärk ei ole lögaga mootorit remontida samuti ei ole tahtlikult plaanis ilma õlita sõita. Samuti ei aja taga ulmelisi kävitumisi ega 70% kütuse kokkuhoidu või mis iganes muud ulmelist, mida müüja oma oodis kokku lubab. Lihtsalt vbl õnnestub vanal mootoril natuke õlirõhku tõsta ja samuti jääb väike lootus, et kui hirmsasti talda anda ja õli tase karteris madal ja kui siis kas kurvist või kaldest vms jääb korraks suurtel pööretel õli nälga siis ei jookse kohe kotti.
Pole veel ostnud midagi ei pea veel enda ees seda õigustama. :) Kindlasti ei laula ma nendele möginatele siin kiidulaulu ning ei ole ma ka pööranud möginate usku vaadates õndsa näoga müügimehele otsa kui see "kuldmune" poetab. Äkki on bensukas müüdav 70 kroonine sama hea asi kui mõni teine 700 kroonine?
Aga võibolla on tõepoolest täiesti bs see jutt ja peale kvaliteetse õli välja laskimist tiksub mootor sama kaua kui motorup/vms tootega mootor. Teema sai tegelikult tehtudki selleks, et kuulda teiste kogemusi ning poolt ja vastu argumente.
07.03.2010 at 15:21
viplala
MotorUp
Ma olen päris paljude analooksete ainete kohta kuulnud nii ühte kui teist, ka selle MotorUp'i kohta. Ei ole mina veel ühtegi juttu kuulnud, mis oleks kuidagi viisi argumenteerituna tundunud.
Nagu ma ennist ütlesin inimese enesepettuse kohta, ei saa sa siit tõsiseltvõetavaid argumente.
Isegi kui keegi arvab miskit selle-nende ainete kohta, puuduvad tal tegelikult faktid, mis selle mootoriga siis juhtus peale aine lisamist.

Olen ise kasutanud sellel eesmärgil mingit sellist lisandit ja aitas, kauaks ei mäleta aga tol hetkel, kui oli vaja rõhku veits tõsta, ta töötas , mis tegelikult juhtus ei tea. Minu arvamus on, et see aine tegi õli paksemaks. Ma ei usu, et see oli hea õlituse suhtes aga õlirõhu sai paremaks hetkeks... Või samas kas ikka sai. See sodi maksis päris palju siis ja mul ei liikunud seda va krabisevat eriti. Makstes valas rahakott krokodilli pisaraid. Ta lihtsalt pidi töötama, hingehinnaga ostetud imeaine. Samuti vähenes mootori tossamine ühel mu tuttava autol, müügi jaoks. Nii ta väitis. Kas tegelikult kah vähenes või ta ainult kujutas seda endale ette (seesama enesepettuse teema) kurat seda teab.
07.03.2010 at 16:16
Jesper
 
MotorUp
Minuarust kõige suurem probleem selles teemas (ja sama üldse kõigi õliteemade, külmkäivituse õige tehnoloogia jms asjadega) on mingi mõistliku katsemetoodika leidmine eri olukordade võrdlemiseks. Näiteks oletame, et mingi aine x pikendab mootori eluiga kapremondini 30%, mis on iseenesest ülikõva tulemus - nüüd minu isikliku aastaläbisõidu järgi läheb mul aega u 15-20 aastat aine katse ja siis teist sama palju kontrollkatse jaoks. Ma ei viitsi mõtlema hakatagi, mis kõik veel ette võtta tuleb et need kaks katset üldse muudes parameetrites sarnased oleks.

Kuna ma tean, et mul pole võimalust kulutada 40 aastat ühe õli võrdluseks teisega, siis valan rõõmsalt Addinoli mootorisse ja ei stressa selle pärast.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.03.2010 at 16:22
Olds
  
MotorUp
Odavaim ja kindlaim on kasutada tõesti korraliku brandi mootoriõli ja teha korrapäraseid õlivahetusi, samuti koos tunnustatud brandi õlifiltriga mitte odavaima unknown plekkpurgiga

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
07.03.2010 at 16:43
incognito
 
MotorUp
Kunagi käisid xado vennad meil võistlustel ja pakkusid sellist relvaõli mis pidi relvaraua tagasi kasvatama :D

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
07.03.2010 at 19:27
madis
MotorUp
Kui saaks teada, mis asi paneb xado imekihi metalliga nakkuma, siis oleks lihtne - võtaks tüki lihvitud terast, mõõdaks täpselt paksuse, rakendaks xadot vastavas keskkonnas (rõhk ? temp ?) ja siis mõõdaks uuesti või vaataks mikroskoobiga, mis toimus. Ka kõvadust saaks mõõta kui vaja, aparaat olemas.
Või mis ?
07.03.2010 at 21:52
Madlobster
MotorUp
no seal lehel on kirjas, et kiht kasvab selle kohapeale, kus on lõtk, et vallandub energiat. et seda ei oska öelda, kas ainult rõhust ja temperatuurist piisab või on vaja sinna ka midagi, mis tambib. Kõige lihtsam vist oleks mingite sittade saaledega kompressor võtta. Saale lõtk ära mõõta xado sisse ja las siis vehib seal mõnisada tundi vms ja siis uuesti lõtku mõõta. Võib ka saale välja võtta pärast ja mikroskoobi all uurida. Aga jah kellel on aega, viitsimust ja tahtmist sellega tegeleda
07.03.2010 at 23:08
diesel
MotorUp
mul on kogemus motorup-iga ja gearup-iga.
tuttav inime kunagi miljon aastat tagasi kauples nendega ja andis mulle tasuta.
mina risti ette ei löönud ja villisin mõlemad sisse. ei mäleta küll, kas persedüno miskit tundis või mitte, a üldiselt vist vägapalju halvemaks asi ei läinud.
küll aga on hiljem korduvalt õlivanni saand puruks sõidetud võidusõitude aegu ja mõned korrad olen ka omal jalal kaugest metsast tagasi tsivilisatsiooni poole kulgenud nõnnamoodu, et lasknud pinnagaasiga ja madala käiguga tiksuda kuni kinni poob. siis nii veerand tundi jahutust ja uuesti käima ja jälle samamoodi edasi, kuni asi kordub.
pole õrna aimugi, kas kunagi manustatud motorup mingitpidi asja mõjutas või mitte, a mõne aja eest sai poole miljoni versta läbimise puhul õrnalt veidi kone seisukorraga tutvutud ja spetsialistide arvamus oli, et kone on uueväärne või veidi parem. käimakotti pole senimaani veel pidanud vajalikuks näppida.
kokkuvõtteks seega võin öelda, et vähemalt ühekordne möga sisse villimine toimivat tehnikat veel rikkuda ei suutnud.
08.03.2010 at 10:31
tqhq.ee foorum : Vaba teema : MotorUp   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.