Poster |
Message |
krooks |
Esirattad blokki?
Kuna varsti-varsti saabumas see neetult kaunis suvine kummide asfaldil kärsatamise periood siis tahaks teada, mismoodi on võimalik(mida kasutades, kes oskab, kes viitsiks taibuga aidata) esirattad eraldi tagaratastest blokeerida, et käiku sisse pannes kohapeal rahulikul ilmel tagarehve põletada?Kes aru saab ja teab mida mõtlen see andku nt privas teada või kirjutagu siia teistelegi katsetamiseks.
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
12.02.2010 at 16:46 |
1 edit. Last edited 12.02.2010 at 16:49 by krooks
|
Madman |
Esirattad blokki?
brake line lock peaks olema see vidin
http://www.hotrod.com/howto/49619_brake_line_lock_install/index.html
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
12.02.2010 at 16:55 |
1 edit. Last edited 12.02.2010 at 16:56 by Madman
|
Maik |
Esirattad blokki?
Minu mõte oli pidurivõimu juurde panna tagapiduriteni viiva toru vahele kuulkraan vms. Kas ka teostuseni jõuan on iseasi...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.02.2010 at 17:16 |
|
bastion |
Esirattad blokki?
Tere,
Kõige lihtsam toode:
http://www.bmracing.com/PRODUCTS/Launch-Control_3/Launch-Control-with-Installation-Kit
Meil letikaup ning hinnaks 1350eek/kompl koos solenoidi ja nupuga
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
12.02.2010 at 17:53 |
|
antennimees |
Esirattad blokki?
AB's on sama asi müügil ja mäletamist mööda oli hind 1300.- ehk siis hinnaklass sama.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
12.02.2010 at 18:37 |
|
DevilDeVille |
Esirattad blokki?
quote: Maik: Minu mõte oli pidurivõimu juurde panna tagapiduriteni viiva toru vahele kuulkraan vms. Kas ka teostuseni jõuan on iseasi...
palju sa ikka viitsid kapotialla ronida, lihtsam toas nuppu vajutada
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.02.2010 at 18:52 |
|
Olds |
Esirattad blokki?
Tõesti korralik line lock, mida julgen soovitada : http://www.summitracing.com/parts/HUU-1745000/
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
12.02.2010 at 18:56 |
|
Madman |
Esirattad blokki?
quote: DevilDeVille: quote: Maik: Minu mõte oli pidurivõimu juurde panna tagapiduriteni viiva toru vahele kuulkraan vms. Kas ka teostuseni jõuan on iseasi...
palju sa ikka viitsid kapotialla ronida, lihtsam toas nuppu vajutada
Tuppa võib trossi ka tuua ju.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
12.02.2010 at 18:58 |
|
DevilDeVille |
Esirattad blokki?
eks põhimõtteliselt saaks asja veel keerulisemaks ajada, ise eelistaksin siiski toast lülitatavat solenoidi. kui midagi mehhaanilist tuppa vedada, siis ennemini veaks trossi asemel piduritoru ja sokutaks vahele kas õige pidurijõuregulaatori või sellena toimiva tavalise kuulkraani, oleks krevetiga ringrajal mässates isegi abiks vast (brake bias-e sättimise võimalus). seda muidugi eeldusel, et plaanis ringrajale minna.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
12.02.2010 at 21:02 |
3 edits. Last edited 12.02.2010 at 21:03 by DevilDeVille
|
Olds |
Esirattad blokki?
quote: Madman: quote: DevilDeVille: quote: Maik: Minu mõte oli pidurivõimu juurde panna tagapiduriteni viiva toru vahele kuulkraan vms. Kas ka teostuseni jõuan on iseasi...
palju sa ikka viitsid kapotialla ronida, lihtsam toas nuppu vajutada
Tuppa võib trossi ka tuua ju.
Milleks leiutada ja katsetada kui on välja mõeldud toimivad asjad ?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
12.02.2010 at 22:22 |
|
krooks |
Esirattad blokki?
Jep, brake line lock-i ma silmas pidasingi. Meelde ei tulnud mis jubin see oli. A kuna tagapidurid kuluvad kohapeal põletades kummi mustriga korrelatsioonis siis tuleb peale paigaldada ja vist ka uus kangi T-handle hankida, nupuga line lockile praguse nupuvaba kangi asemel.
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
13.02.2010 at 10:37 |
2 edits. Last edited 13.02.2010 at 10:39 by krooks
|
easy |
Esirattad blokki?
Kuulkraani ei soovita.
Kunagi panin oma autol piduritorude jagajasse (vabandan kui terminiga eksin) tagapiduritorude asemele poldid ette. Tulemus: esipiduritorusid hakkas minema. Lisaks oli muidugi pidurdamine halvem.
Pidurituled olid burnoutides peal - see oli muidugi väike feil. Aga isegi mu tollal kasutada olnud stock AZLK 40 võttis alates 5st sekundist tossu üles ja pikemalt tehes olid asfaldis vaod sees. Päriselt! Muidugi pidi algul kannaga pidurit hoidma ja siis peale esimese käigu sissepanekut sujuvalt, aga suht kiiresti sidurit järgi andma ning gaas lisama, samaaegselt pidurit all hoides. Lõpuks (hoidsid pidurit ja) andisid ainult gaasi - seni kuni burnoutida tahtsid. Automaatkastiga peaks kordades lihtsam olema. Aga arvatavsti automaat kast nii kaua ei kesta, sest ükski manuaal ei luba stock kastiga kasutada pidurit ja gaasi korraga. Seega seda EI SOOVITA TEHA.
Idee oli ka veel ette lisa pidurisupportid (samasugused orginaalid) panna, teisele poole orginaal esipidureid (, antud puhul siis ettepoole). Eeldab kinnituskohtade keevitamist. (Miinus on lisakoormus esisillale). Edasi oli mõte see käispidurisüsteemiga ühendada või jalaga lülitatavaks ja käega maha võetavaks teha näiteks nagu Towncaril. Võib olla eeldanuks see ka lisapidurivõimendit, ja -torusid, kui panna lisa orginaal esipiduri supordid. Pidurituledega antud lisapidurisüsteemi muidugi ei ühendaks. Antud juhul ei tohiks ka käigukasti lõhkuda (, kui kohe korralikumalt gaasi anda).
PS. Eks eelmainitud 1300 eeku jupp on muidugi lihtsam paigaldada ja parem. |
17.03.2010 at 19:33 |
6 edits. Last edited 17.03.2010 at 19:51 by easy
|
Timo |
Esirattad blokki?
quote: easy: Kuulkraani ei soovita.
Kunagi panin oma autol piduritorude jagajasse (vabandan kui terminiga eksin) tagapiduritorude asemele poldid ette. Tulemus: esipiduritorusid hakkas minema. Lisaks oli muidugi pidurdamine halvem.
Pidurituled olid burnoutides peal - see oli muidugi väike feil. Aga isegi mu tollal kasutada olnud stock AZLK 40 võttis alates 5st sekundist tossu üles ja pikemalt tehes olid asfaldis vaod sees. Päriselt! Muidugi pidi algul kannaga pidurit hoidma ja siis peale esimese käigu sissepanekut sujuvalt, aga suht kiiresti sidurit järgi andma ning gaas lisama, samaaegselt pidurit all hoides. Lõpuks (hoidsid pidurit ja) andisid ainult gaasi - seni kuni burnoutida tahtsid. Automaatkastiga peaks kordades lihtsam olema. Aga arvatavsti automaat kast nii kaua ei kesta, sest ükski manuaal ei luba stock kastiga kasutada pidurit ja gaasi korraga. Seega seda EI SOOVITA TEHA.
Idee oli ka veel ette lisa pidurisupportid (samasugused orginaalid) panna, teisele poole orginaal esipidureid (, antud puhul siis ettepoole). Eeldab kinnituskohtade keevitamist. (Miinus on lisakoormus esisillale). Edasi oli mõte see käispidurisüsteemiga ühendada või jalaga lülitatavaks ja käega maha võetavaks teha näiteks nagu Towncaril. Võib olla eeldanuks see ka lisapidurivõimendit, ja -torusid, kui panna lisa orginaal esipiduri supordid. Pidurituledega antud lisapidurisüsteemi muidugi ei ühendaks. Antud juhul ei tohiks ka käigukasti lõhkuda (, kui kohe korralikumalt gaasi anda).
PS. Eks eelmainitud 1300 eeku jupp on muidugi lihtsam paigaldada ja parem.
WTF
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.03.2010 at 10:13 |
|
Sören |
Esirattad blokki?
quote: easy: Kuulkraani ei soovita.
Kunagi panin oma autol piduritorude jagajasse (vabandan kui terminiga eksin) tagapiduritorude asemele poldid ette. Tulemus: esipiduritorusid hakkas minema. Lisaks oli muidugi pidurdamine halvem.
Pidurituled olid burnoutides peal - see oli muidugi väike feil. Aga isegi mu tollal kasutada olnud stock AZLK 40 võttis alates 5st sekundist tossu üles ja pikemalt tehes olid asfaldis vaod sees. Päriselt! Muidugi pidi algul kannaga pidurit hoidma ja siis peale esimese käigu sissepanekut sujuvalt, aga suht kiiresti sidurit järgi andma ning gaas lisama, samaaegselt pidurit all hoides. Lõpuks (hoidsid pidurit ja) andisid ainult gaasi - seni kuni burnoutida tahtsid. Automaatkastiga peaks kordades lihtsam olema. Aga arvatavsti automaat kast nii kaua ei kesta, sest ükski manuaal ei luba stock kastiga kasutada pidurit ja gaasi korraga. Seega seda EI SOOVITA TEHA.
Idee oli ka veel ette lisa pidurisupportid (samasugused orginaalid) panna, teisele poole orginaal esipidureid (, antud puhul siis ettepoole). Eeldab kinnituskohtade keevitamist. (Miinus on lisakoormus esisillale). Edasi oli mõte see käispidurisüsteemiga ühendada või jalaga lülitatavaks ja käega maha võetavaks teha näiteks nagu Towncaril. Võib olla eeldanuks see ka lisapidurivõimendit, ja -torusid, kui panna lisa orginaal esipiduri supordid. Pidurituledega antud lisapidurisüsteemi muidugi ei ühendaks. Antud juhul ei tohiks ka käigukasti lõhkuda (, kui kohe korralikumalt gaasi anda).
PS. Eks eelmainitud 1300 eeku jupp on muidugi lihtsam paigaldada ja parem.
kas see pidi naljateemasse minema?
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
19.03.2010 at 15:41 |
|
M.J |
Esirattad blokki?
quote: easy: Kuulkraani ei soovita.
Idee oli ka veel ette lisa pidurisupportid (samasugused orginaalid) panna, teisele poole orginaal esipidureid (, antud puhul siis ettepoole).
Ma tean ainult ühte autot millel on ees kaks suportit - see on Maybach.
|
19.03.2010 at 16:28 |
|
Lowrider |
Esirattad blokki?
Audi R8'l on ka silma jäänud, et mingi pisike lulla on veel lisaks tavalisele klotsile ketta küljes. |
19.03.2010 at 20:46 |
|
hotzyx |
Esirattad blokki?
quote: bastion: Tere,
Kõige lihtsam toode:
http://www.bmracing.com/PRODUCTS/Launch-Control_3/Launch-Control-with-Installation-Kit
Meil letikaup ning hinnaks 1350eek/kompl koos solenoidi ja nupuga
Ja palju paigaldamise hind oleks ? |
20.03.2010 at 22:01 |
|
rescue |
Esirattad blokki?
selle jubina paigaldamisega saaks isegi mu väike õde hakkama mina tellisin kunagi ammu SLP toote, seal olid juba kitis vastavalt automargile torujupid kah kaasas;-) paigaldamine kestis ca 30 min, ülejäänud aeg kulus niisama lobisemisele |
20.03.2010 at 22:13 |
|