All-Season rehvid?Kas on rehve, millega kannataks aastaringselt liigelda? Kuna läbisõit on väike,
ei näe erilist mõtet vahetada neid kaks korda aastas. Tegemist siis RWD vaniga,
millega kõiketeadjate arvates talvel ja arvatavasti ka suvel nii ehk naa võimatu
liigelda on. Eriti oodatud on kõiketeadjate arvamused, aga ka seesuguste rehvidega
(kui neid üldse eksisteerib) sõitjate kogemused.
P.S. Juhiload ja staaž on ajast, kui igasugune rehv oli väga hea...
All-Season rehvid?oma kogemusest - mõistusega lähenedes kannatab talvelgi korraliku v8+tomat komboga paarist tonnist ülespoole jääva massiga asjaga nende M+S mikihiire valgete rantidega sõita küll. mõnedele võib tulla üllatusena, aga nõukaajal polnud enamikul talverehve.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
All-Season rehvid?eks ta paras looduslik valik on, kahjuks võtad teinekord kellegi veel kaasa, kes seda ära teeninud pole.
kas sa plaanid seda rahapuudusest või on see ameerikalik seisukoht? isegi seal liiguvad nad järjest rohkem talvekummide peale, tänu interneti all-season-ajupesust vabastavale toimele.
All-Season rehvid?Sõita kannatab ikka, pead lihtsalt arvestama, et sellised rehvid all. Ise sõidan 2a juba samade all-seasonitega. Mulle teeb see kerge libistamine sõitmise just meeldivamaks. Paar korda tuli ette olukord, kus mõtlesin, et tõesti peaks olema korralik talverehv. Aga seda ainult siis, kui otsustasin põlveni lumme ukerdama minna. Seal pole sellisel über rehvil miskit teha. Suvel pole tavalise rehviga suurt midagi vahet, kipub ainult vilistama kergemalt. (väikeauto all, kus kiirused ja sõiduvõtted teised on ehk suvel suurem vahe sees)
All-Season rehvid?Eks oleneb vist autost ja veost ka. Mul oli 300M Eesti tulles all GY Eagle All Season, põhimõtteliselt nagu suve Eagle ainult et diagonaal soontele on tõmmatud ka risti sooned. Esimese lume käis ka neljanda käiguga ratas ringi. Enamus USA autodel all olevad All Season rehvid meie põhjamaa kliimas ei toimi minu meelest. Talveks peavad ikka talve "jalavarjud" olema. Mul on tulnud ette olukordi kus ma olen mõelnud et naast oli õige valik.
quote:DevilDeVille: oma kogemusest - mõistusega lähenedes kannatab talvelgi korraliku v8+tomat komboga paarist tonnist ülespoole jääva massiga asjaga nende M+S mikihiire valgete rantidega sõita küll. mõnedele võib tulla üllatusena, aga nõukaajal polnud enamikul talverehve.
Mina küll ei taha, kui mõni kole kokkuhoidlik V8-idioot oma arenenud mõistuse ja kahe tonniga mulle tagant sisse sõidab. "Mõistusega" ei tähenda ainult kohalt võtmist või seda, et 500 meetrit eemalt pidurdama hakates pidama saab, vaid seda, et sa ka teisi ei ohusta. Seepärast on need "argumendid" jama.
quote:nõukaajal polnud enamikul talverehve.
Pane siia kõrvale ka õnnetuste statistika nt 1000 auto kohta ja räägime siis edasi, kui tore see suverehvidega uisutamine "omal ajal" ikka oli.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Aga tulles teemasse - mina ei taha jällegi, et R4 m----d libeda ilmaga igal juhul
mööda püüavad sõita ja siis - julgus otsas - minu ette töllerdama jäävad.
Oma üübertalverehvidega siis.
Ja üldse ajab juba kopa ette see rehvipaanika igal jumala aastal esimese lumeollusega.
Rekkad ja liinibussid millegipärast ei vedele kraavides esimese lumega... Ei tea miks küll?
Otsingud jätkuvad. Nokia naastrehvid võivad minupärast küll olematta olla.
Indeksi järgi peaks taluma full size autot, aga tegelikult üsna ruttu kõverad on.
Vaja rehve, mis tonni per ratas ära kannavad.
All-Season rehvid?Mul oli kunagi Chevy Corsica, millele sai alla ostetud BF Goodrich M+S rehvid (kahh valge randiga) ja kuna need pidasid pmst sama hästi kui saadaolevad lamellid, sõitsin nendega lõpuks aastaringselt. Vahet võis tunda ainult kiilasjääl, aga seal on nagunii iga mittenaastrehv libe. Pigem olid odavad kehvad talveprotid viletsamad kui need M+S-id
P.S. Minu selle aasta kogemus oma tagaveolise talveautoga on, et kõige rohkem ärritavad tihti jalustolknevad uuemapoolsed 4-veolised ägedatel überrehvidel
22.03.2010 at 11:52
1 edit. Last edited 22.03.2010 at 11:58 by charger
All-Season rehvid?"Mulle tundub" jne asjad on väga faktivaene üldistamine. BFG jms kraam on nt TM talverehvitestides saanud nii pika puuga, et seda ei võetagi enam testi sisse. Kui sul pidurdusmaa ikka 10 meetrit pikem on, ei päästa ka markomärtiniks olemine, vaid see 10 meetrit pidurdataksegi kinni eessõitja või puu arvel. Arvestades Eesti automaastiku ülereguleeritust, on lausa imekspandav, mille eluohtlik auk seaduses on kahe silma vahele jäänud. Õnneks piisab meil pragmaatilisi kaasmaalasi, kes arvavad, et 30+% viletsam pidamine tehakse lõdva randmega tagasi nende kankkuneni-oskustega. Hästi sobivad ka rekka näited, kellel on surve teepinnale terve suurusjärk suurem kui sõiduautol ja iba "kuidas vanasti saadi". Palju oli autosid Eestis 1980. aastal?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
All-Season rehvid?Kuidas te suudate aiaaugust jälle rääkida.
Soovitage nüüd teemaalgatajale suure koormusindeksiga head lamelli. Kuna nagu kirjas, kilometraazi vähe.
Jah, kuluvad, aga ainuke mõistlik variant.
Ma kuulaks ka huviga, kuna no ei viitsi aastas paartuhat sõitva kolmanda varumasina sisse investeerida kahte jooksu rehve ja lisavelgi või siis arutut lappamist sügisel/kevadel. Lisaks on kolme aasta pärast mul 2 jooksu kulumata, aga kõvaks tõmmanud jurasid minema viskamiseks.
Selle jama asemel paneks korralikud lamellid alla, ning paari aasta pärast uued. Kokkuvõttes parim lahendus.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
All-Season rehvid?Mina siiski soovitan rehve vahetada. Mõned aastad tagasi sõitsin ring JGC'ga, millel olid all just eelpool mainitud BFG rehvid, millel küljel oli kiri M+S. Kuna ma auto sain talvel, ja just ainsa lume perioodi alguses, siis ma olin sunnitud mõned päevad sõitma all olnud rehvidega. Uskumatu vahe tekkis siis, kui ma panin alla talverehvid, tõsi naastud. Nii kurvipidamine kui ka seisma jäämine osutusid märgatavalt lihtsamaks.
Mina pigem soovitan osta odavamad "päris talverehvid", kasvõi me oma masterid ja odavamad suverehvid, lõpptulemus on samas hinnaklassis. Ainult vahetuskulu ja vaev on see, millest sellisel juhul lahti ei saa.
quote:DevilDeVille: oma kogemusest - mõistusega lähenedes kannatab talvelgi korraliku v8+tomat komboga paarist tonnist ülespoole jääva massiga asjaga nende M+S mikihiire valgete rantidega sõita küll. mõnedele võib tulla üllatusena, aga nõukaajal polnud enamikul talverehve.
Mina küll ei taha, kui mõni kole kokkuhoidlik V8-idioot oma arenenud mõistuse ja kahe tonniga mulle tagant sisse sõidab. "Mõistusega" ei tähenda ainult kohalt võtmist või seda, et 500 meetrit eemalt pidurdama hakates pidama saab, vaid seda, et sa ka teisi ei ohusta. Seepärast on need "argumendid" jama.
quote:nõukaajal polnud enamikul talverehve.
Pane siia kõrvale ka õnnetuste statistika nt 1000 auto kohta ja räägime siis edasi, kui tore see suverehvidega uisutamine "omal ajal" ikka oli.
sellise lahmimise peale sobikski sulle mõni v8 idioot selga sõitma. teemaalgataja küsis, kuidas on liigelda. minu kogemused BFGoodrichi LifeLiner-itega ja mingite muude sügava mustriga valgerandiliste M+S-idega on endiselt sellised, et ilma tõmblemata saab täiesti normaalselt liigelda. nõukaaegset statistikat pole mul paraku võtta, samas on see ka irrelevantne - jutt käis siiski mõistusega sõitmisest mitte avariide arvust. lollid tegid toona ja teevad ka tänapäeval enda übertalverehvidega avariisid. jäävad tulevikuski tegema.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
All-Season rehvid?minu arust on rehvi valik täiesti personaalne ning arvestama peaks ikka kui palju ja kus sa sõidad. Mina oma sõitmise juures ei kujuta isegi ette ,et talvel sõidaks muu kui naastuga. Samas inimesed kes sõidavad enamasti linnas võiks sõita lamelliga,lõhub vähem teed ja müriseb vähem. M S rehviga kannatab minu arust linnas sõita küll ja olen sõitnud ka maanteel kuid kindlat tunnet ei tekkinud isegi tänapäevase autoga. Dodge vanniga talvel sõites peab aga kindlasti korraliku rehvi poole vaatama. Olen vanniga sõitnud paar aastat igapäevaselt ja veendunud ,et maanteele ma väga MS iga ei roniks ja ega linnaski eriti lõbus ei ole.
All-Season rehvid?Minu arust on sellisel juhul ka kõige mõistlikum variant ikkagi normaalsed lamellid osta.
Sõbrants ostis just 2 kuud tagasi 2006. aasta suvest pärineva väikeauto, kuhu eelmine omanik oli 2006 talve saabudes Barumi lamellid alla keeranud ja peale seda polnud enam vahetada viitsinud. Ostuhetkel oli ~38000km spido peal, esimesed olid miinimumpiirini kulunud, taga oli veel mustrit küll.
All-Season rehvid?ma olen küll oina kannatusega, aga mul ajab täiesti kuuli kokku see Darwini auhinna laureaatide kari, kes seda M+S ülistuslaulu laulab ja enda sõiduoskusi haibib. kas algkooli füüsikatunnid olid liiga keerulised? eraldi alajaotus on need "automehed", kes neid uiske lamellideks nimetavad ja ülejäänud kaasa noogutavad.
kui teil teele jooksnud põdrast savi on (kuna "mu autol on rauad ees ja põdrast jääb ainult märg plekk järgi " ), siis äkki jookseb järgmisel korral inimene?
All-Season rehvid?Ühinen eelpool kirjutaja arvamusega,et praegusel ajal talveks ikka korralikku meie kliimasse sobivat talverehvi vaja.Olen ise kunagi libedaga kulunud rehvidega autoga ees äkkpidurduse teinud autole tagant "koputanud" ja pärast enese sõimamine eriti kuhugi ei vii.Nokia wrc soovitasingi seepärast,et olen neid ise 2 talve kasutanud ja väga rahul.C märgistuses tähendab cargo e. kaubiku rehv ja naaste nendes rehvides ei ole.On muidugi ka teistel brandidel häid rehve pole lihtsalt isiklikult muid proovinud pikemalt.
quote:mrtn: ma olen küll oina kannatusega, aga mul ajab täiesti kuuli kokku see Darwini auhinna laureaatide kari, kes seda M+S ülistuslaulu laulab ja enda sõiduoskusi haibib. kas algkooli füüsikatunnid olid liiga keerulised? eraldi alajaotus on need "automehed", kes neid uiske lamellideks nimetavad ja ülejäänud kaasa noogutavad.
kui teil teele jooksnud põdrast savi on (kuna "mu autol on rauad ees ja põdrast jääb ainult märg plekk järgi " ), siis äkki jookseb järgmisel korral inimene?
veelkord rõhutan mõistuse vajalikkust igasuguste teemade hindamisel. kui mul on aparaadiga mingi niisama kulgemist talve jooksul, peaks ma olema idioot, kui läheks mingeid überkalleid ja häid talverehve garaazhinurka tahkuma ostma. samas oli täiesti enesestmõistetav, et nt. Talveralliks sai limuskile valgerandiga naasturing alla keritud. üldistamine ja lahmimine on ikka asjaliku ja targa inimese indikatsiooniks olnud - on siin keegi karjunud, et M+S on parim rehvivalik talvel kulgemiseks? minumeelest on mainitud, et vajadusel saab hakkama.
E: ja kui jookseb inimene ette, siis Darwini auhinna kandidaat on ikka pigem see ettejooksja, kui liikluseeskirja järginud autojuht
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
22.03.2010 at 20:20
2 edits. Last edited 22.03.2010 at 20:23 by DevilDeVille
All-Season rehvid?Veel üks tähelepanek: eestis on kombeks aastaringselt kimada 110 km/h
ja seda eessõitjast u. 5m kaugusel. Siit ka vajadus überrehvide järele...
All-Season rehvid?Teemas püsides annaks ühe soovituse teemaalgatajale.
Kuna van'il on ilmselt suht sarnase suurusega rehvid nagu paljudel maasturitel, siis soovitaks Cooper Discoverer M+S nimelist lamellidega rehvi.
Ise kasutan neid küll koos naastudega ja ainult talvel, aga mitmed tuttavad kasutavad aastaringi.
Talvel üks paremaid rehve maasturite mõõdus. Suvel väga hullusti ei kulu (kuigi kindlasti rohkem, kui tavaline suverehv) ja pidamine märjaga ka ok.
Veel on korralikud suuremõõdulised lamellrehvid saada nt Bridgestonel.
Kõikvõimalikud AT mustriga (ja ammugi MT mustriga) on üldjuhul talvel üsna libedad, kuna kummisegu jäigem. Tõsi jah - suvel kuluvad need jällegi vähem...
quote:mrtn: ma olen küll oina kannatusega, aga mul ajab täiesti kuuli kokku see Darwini auhinna laureaatide kari, kes seda M+S ülistuslaulu laulab ja enda sõiduoskusi haibib. kas algkooli füüsikatunnid olid liiga keerulised? eraldi alajaotus on need "automehed", kes neid uiske lamellideks nimetavad ja ülejäänud kaasa noogutavad.
kui teil teele jooksnud põdrast savi on (kuna "mu autol on rauad ees ja põdrast jääb ainult märg plekk järgi " ), siis äkki jookseb järgmisel korral inimene?
veelkord rõhutan mõistuse vajalikkust igasuguste teemade hindamisel. kui mul on aparaadiga mingi niisama kulgemist talve jooksul, peaks ma olema idioot, kui läheks mingeid überkalleid ja häid talverehve garaazhinurka tahkuma ostma. samas oli täiesti enesestmõistetav, et nt. Talveralliks sai limuskile valgerandiga naasturing alla keritud. üldistamine ja lahmimine on ikka asjaliku ja targa inimese indikatsiooniks olnud - on siin keegi karjunud, et M+S on parim rehvivalik talvel kulgemiseks? minumeelest on mainitud, et vajadusel saab hakkama.
E: ja kui jookseb inimene ette, siis Darwini auhinna kandidaat on ikka pigem see ettejooksja, kui liikluseeskirja järginud autojuht
Jah, mis saavad füüsikaseadused Deville mõistuse vastu. Ja eks lapsed ja vanainimesed on niikuinii tarbekaup ja darvinistid.
Tra ma ei või.
All-Season rehvid?Aga paljulapselised üksikemad? Kes neid siis alla ajab?
Ikka V8 idioodid. See ilmselt ka liiklusõnnetuste statistikas kajastamist leiab...