Poster |
Message |
hirax |
Küsimus kepsu peadest
Rohkem küll masinaehituslik küsimus.
Miks tehakse kepsu kolvipoolsem pea koos laagriga (kolvisõrm) väiksema diameetriga kui väntvõlli poolsem pea koos laagriga?
Kas on sellel mingi eriline põhjus ?
Teen praegu omale ühte asjandust, millel (vastupidi automootorile) on vaja ringjooneline liikumine muuta sirgjooneliseks.
Vaatasin piltide pealt, et vanadel auru- ja lennukimootoritel nii suurt erinevust kepsulaagrite läbimõõdus ei olegi.
Lihtsaim variant mulle oleks teha mõlemad kepsulaagrid ühesuurused.
Või tekib sellise variandiga probleeme?
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
24.03.2010 at 12:26 |
1 edit. Last edited 24.03.2010 at 12:28 by hirax
|
kristohd |
Küsimus kepsu peadest
Väntvõlli kaela peal on liikumist rohkem kui sõrme peal.
Suurema pinna peale parem hõõrdumist jaotada.
|
24.03.2010 at 13:01 |
|
DevilDeVille |
Küsimus kepsu peadest
lisaks veel see, et kui tahta teha sõrmepoolne ots samas mõõdus vändakaelapoolsega, tuleksid kolvid ning sedaläbi kubatuur/vääne/võimsus maru suured, mis omakorda nõuaks vändakaelapoolse otsa suuremaks dimensioneerimist jne jne
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
24.03.2010 at 15:46 |
1 edit. Last edited 24.03.2010 at 15:47 by DevilDeVille
|
Timo |
Küsimus kepsu peadest
Kulla mehed, asi ju rohkem, kui loogiline. Kas keegi suudaks teha sellise väntvõlli, mille kepsu kaela läbimõõt oleks ca 20mm. Asi ikka materjali tugevuses kinni. väntvõlli ei anna lihtsalt väiksema läbimõõduga teha ja kolvi juures lihtsalt ei ole vaja suuremat läbimõõtu. Ärge hakake valepidi mõtlema, et kolvi sisse ei mahu lihtsalt ära nii suur kael. Loll jutt!
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
24.03.2010 at 16:19 |
|