Poster |
Message |
Timo |
Bracket´i mõtted!!!
Tekis siis selline idee laupäeval raja ääres olles, et hakkaks bracket klassis sõitma. Bracket siis selle pärast, et surutis surub ja kodu ehitus pooleli ning ei jätku eriti raha teiste asjade peale, aga sõita tahaks just käe harjutamise mõttes ja et saaks maitse suhu, küll siis tekib ka raha ja tahtmine ´´õige´´ auto järele kiiremini, sest eks korralik raud tuleb niikuinii varem, või hiljem. Esialgu saaks lubada endale mõne 2 liitrise esiveolise euroopa GT, GTI, GSI, või miski sellise auto . Sest sellise ülalpidamine ja ost odav. Ja olgem ausad, keegi ei ole sündinud dragi sõitja ja kuskilt tuleb ju alustada, seda enam, et see pisik juba aastaid veres sees ja ei näita kadumise märke .
Ega siis kohe ei saagi ju kiire autoga rajale minna, enne tuleb reaktsioon, ülikiired käiguvahetused, korralik käitumine j.n.e korda saada.
Mis on bracketi põhilised reeglid, osavõtumaksud j.n.e.
Timo@dragracer.wannabe
NB! Paluks siis mõistvat suhtumist!
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.05.2009 at 07:30 |
|
mart154 |
Bracket´i mõtted!!!
quote: Timo: Tekis siis selline idee laupäeval raja ääres olles, et hakkaks bracket klassis sõitma. Bracket siis selle pärast, et surutis surub ja kodu ehitus pooleli ning ei jätku eriti raha teiste asjade peale, aga sõita tahaks just käe harjutamise mõttes ja et saaks maitse suhu, küll siis tekib ka raha ja tahtmine ´´õige´´ auto järele kiiremini, sest eks korralik raud tuleb niikuinii varem, või hiljem. Esialgu saaks lubada endale mõne 2 liitrise esiveolise euroopa GT, GTI, GSI, või miski sellise auto . Sest sellise ülalpidamine ja ost odav. Ja olgem ausad, keegi ei ole sündinud dragi sõitja ja kuskilt tuleb ju alustada, seda enam, et see pisik juba aastaid veres sees ja ei näita kadumise märke .
Ega siis kohe ei saagi ju kiire autoga rajale minna, enne tuleb reaktsioon, ülikiired käiguvahetused, korralik käitumine j.n.e korda saada.
Mis on bracketi põhilised reeglid, osavõtumaksud j.n.e.
Timo@dragracer.wannabe
NB! Paluks siis mõistvat suhtumist!
no mis ma öelda oskan...
www.bhra.ee ja juttu jagub kauemaks |
18.05.2009 at 08:22 |
|
Timo |
Bracket´i mõtted!!!
Sorry, ei leidnud esimese korraga õiget asja üles, seal tõesti kõik olemas. Ühesõnaga pean taotlema EAL-ist endale sõitjalitsensi, mis maksab 700eeku, siis astum BHRA liikmeks, mis maksab 1000eeku ja siis aastamaks võidusõitjale 1500eeku, pluss iga üritus osavõtumaks 1500eeku. Kas sain õieti aru.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.05.2009 at 08:44 |
|
mart154 |
Bracket´i mõtted!!!
BHRA asemel võid ka muidugi mõne muu organisatsiooni valida, kust registreerijalitsents saada. Või siis võib selle ka otse, ise, EAL-ist võtta |
18.05.2009 at 08:55 |
|
gets |
Bracket´i mõtted!!!
Ja arstitõend ka 200.- Jap, reg. litsents enne ja seejärel alles sõitja oma. |
18.05.2009 at 09:11 |
1 edit. Last edited 18.05.2009 at 09:11 by gets
|
kasp |
Bracket´i mõtted!!!
see tähendab siis seda, et esimese võistluse peale läheb 4900.- + bensiin ja muu vajalik? |
18.05.2009 at 12:37 |
|
gets |
Bracket´i mõtted!!!
Jep, hooaega arvutasin enda jaoks enne masu erisid ja soodukaid ~15k. Käis paraku sellel aastal üle jõu. |
18.05.2009 at 12:46 |
|
taavet |
Bracket´i mõtted!!!
Minu säästueelarve:
Sõitjalitsents 700.-
Reg. litsents 300.-
Arstitõend 50.-
Osavõtutasud(sooduspaketiga) 4500.-
Siia juurde siis bensiin ja präänikud lineup -s närimiseks + võimalikud auto ehitamise-remontimise jms. kulud. |
18.05.2009 at 12:55 |
|
gets |
Bracket´i mõtted!!!
Oot, räägi lähemalt sellest reg. litsentsist? Ja arstitõend ongi mõnes kohas nii odav või? |
18.05.2009 at 13:45 |
|
Timo |
Bracket´i mõtted!!!
Arstitõend minugi perearsti juures 50eeku, aga taavet, räägi kuidas sa siis nii odavalt saad. Kui saaks ka nii odavalt, siis ei oleks mingit küsimustki ja asi poole lihtsam.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.05.2009 at 14:18 |
|
Gsinut |
Bracket´i mõtted!!!
Ah mis sa jamad, osta kohe korralik auto: Kuulutus
Olen valmis juba ka sellest hinnast maha tulema. |
18.05.2009 at 17:34 |
|
Timo |
Bracket´i mõtted!!!
quote: Gsinut: Ah mis sa jamad, osta kohe korralik auto: Kuulutus
Olen valmis juba ka sellest hinnast maha tulema.
Hehee, jah, nagu öeldud siis kodu ehitus pooleli, first things first ikka. Ja ega ei ostaks valmis kujul autot ka, enda kätega tehtud ikka hoopis teine asi. Aga endiselt huvitab taaveti säästueelarve, anna teada oma saladus, kui avalikult mitte, siis privas.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
18.05.2009 at 18:01 |
|
taavet |
Bracket´i mõtted!!!
Ega see mingi top secret nüüd ei ole
Samas otseselt reklaamida ka ei tahaks, aga sa vaata bracketi sõitjate klubisid siit http://bhra.ee/register/?page=25&race_id=8&, peaks aimu saama, kust küsida tasub.
quote: Timo:
Hehee, jah, nagu öeldud siis kodu ehitus pooleli, first things first ikka. Ja ega ei ostaks valmis kujul autot ka, enda kätega tehtud ikka hoopis teine asi. Aga endiselt huvitab taaveti säästueelarve, anna teada oma saladus, kui avalikult mitte, siis privas.
|
18.05.2009 at 20:45 |
|
veedler |
Bracket´i mõtted!!!
Et siis selline mõte. Vaatame kas on huvilisi või mitte. Ühesõnaga, kas on meil nii palju bracket-i huvilisi, et saaks teha ühe bracketipäeva. Kohaks võiks olla näiteks Tartu (nii palju kui meil seda rada veel on). Kogu päev ainult sõitjatele. Pealtvaatajaid ei kutsu ja piletit ei tee. Kellel sõber kaasa tulnud, see las vaatab pealt, ära ajama ei hakka. Ka jäävad ära suured stardikaared, meeletud hunnikud aeda jne. 70% osaustasusid lähevad auhinnafondi ja 30% siis korralduse kulude katmiseks (ajavõtt, kohtunikud ja nipet-näpet)
Kogu asi veel vaid mõtte tasandil, kuigi eelmisel aastal juba proovisime seda Tartu Racing & Tuning Weekend-i raames. Mis võiks olla osalemistasu, et üle jõu ei käiks ja samas oleks piisavalt suur, et auhinnafond oleks piisavalt suur, et innustada sõitjaid pingutama?
Minu idee oleks, et kui teha, siis teha üritus juba kõigile huvilistele, st. mitu klassi. Näiteks aeglasem 16.000 - 19.999 autod, siis 11.000- 15.999 ja tsiklibracket samuti.
Andke teada, mis arvate ja andke omapoolseid soovitusi, et mis ja kuidas parem oleks. Kui piisavalt huvilis, siis teeme ära |
19.05.2009 at 06:51 |
|
Olds |
Bracket´i mõtted!!!
quote: veedler: Et siis selline mõte. Vaatame kas on huvilisi või mitte. Ühesõnaga, kas on meil nii palju bracket-i huvilisi, et saaks teha ühe bracketipäeva. Kohaks võiks olla näiteks Tartu (nii palju kui meil seda rada veel on). Kogu päev ainult sõitjatele. Pealtvaatajaid ei kutsu ja piletit ei tee. Kellel sõber kaasa tulnud, see las vaatab pealt, ära ajama ei hakka. Ka jäävad ära suured stardikaared, meeletud hunnikud aeda jne. 70% osaustasusid lähevad auhinnafondi ja 30% siis korralduse kulude katmiseks (ajavõtt, kohtunikud ja nipet-näpet)
Kogu asi veel vaid mõtte tasandil, kuigi eelmisel aastal juba proovisime seda Tartu Racing & Tuning Weekend-i raames. Mis võiks olla osalemistasu, et üle jõu ei käiks ja samas oleks piisavalt suur, et auhinnafond oleks piisavalt suur, et innustada sõitjaid pingutama?
Minu idee oleks, et kui teha, siis teha üritus juba kõigile huvilistele, st. mitu klassi. Näiteks aeglasem 16.000 - 19.999 autod, siis 11.000- 15.999 ja tsiklibracket samuti.
Andke teada, mis arvate ja andke omapoolseid soovitusi, et mis ja kuidas parem oleks. Kui piisavalt huvilis, siis teeme ära
Vägagi päri Veedleriga. Isiklikult arvan, et osalustasu võiks olla 300-400.- per nägu
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
19.05.2009 at 07:13 |
|
kristohd |
Bracket´i mõtted!!!
Hea mõte. Tuleks sõitma küll kui osalustasu jääb sinna kanti, mis Olds välja pakkus. (~500.-)
|
19.05.2009 at 07:23 |
1 edit. Last edited 19.05.2009 at 08:35 by kristohd
|
Maik |
Bracket´i mõtted!!!
200-300 olekski see summa. Auhind nagu polegi nii oluline,võit/hea koht//osavõtt huvitavam ma arvan paljudele,
paljud siin eestis ikka ainult auhinna pärast sõidavad?
See viimane kord tartus käimine mulle sobis hästi vähemalt, ei ole hullult kaugel vähemalt nagu Haapsalu.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.05.2009 at 08:27 |
|
PlyVal64 |
Bracket´i mõtted!!!
Vaat see on MEHE jutt Veedler!
Lisaks veel niipalju, et ära mingil juhul pinguta 1/4 sõiduga, see on tegelikult absoluutne mõttetus autodel, mis sõidavad üle 10 sekundi. 1/8 on aeglastele paras, eriti veel õppimiseks ja "sissesöötmiseks", selle teega on neil kiirendust ja parimad saavad igal juhul välja selgitatud. Lisaks väheneb ajakulu metsikult.
Kuni 500 on täiesti normaalne osalustasu sest raja ja ajavõtu rent maksab, see on lollilegi selge. Ja eks mõned asjapulgad tahavad ka päevaraha saada. Auhindade peale Eestis keegi väga ei sõida, ABCS 1000USD ja Prr'i 1000EUR vast v.a. Lihtsalt mõnusad meened, mis saaks autole külge panna ja ennast uhkena tunda. Ehk mingid sarnased asjad, kui kogu maailmas on vanatehnikarallidel. kõval alusel "rallinumbrid". Karikas on tüütu asi kaasa vedada. Parimatele midagi ilusat lisaks.
Tehniliselt korras auto, vöö kinni, normaalne kiiver peas ja las vajutavad. Kohe leian Mallocile papi ja tagavaraks teised tagarattad. Selline 13-sekundi SX tuleks küll kohale. Aga "miljonit" ei ole nõus "investeerima". |
19.05.2009 at 10:54 |
1 edit. Last edited 19.05.2009 at 10:56 by PlyVal64
|
mart154 |
Bracket´i mõtted!!!
500 on hea
Oleks ka kindlasti kohal.
Haapsalu oleks siiski minu meelest parem valik |
19.05.2009 at 11:28 |
|
arc71c |
Bracket´i mõtted!!!
Kõlab igati väärt ettevõtmisena! Ise eelistaks ka mudugi haapsalu rada. |
19.05.2009 at 12:19 |
|
gets |
Bracket´i mõtted!!!
Ärge väga õhinasse ka minge. Eelmine aasta sama üritus ei toonud kohale teab-mis sõitjate horde. Tavaline 20+
Kui üritus teha suvel soojaga ja täitsa eraldi igasugustest tavakiirenduspäevadest (et eelmine/järgmine päev tavaline kiirendus vms), siis võib asi rahvast natuke rohkem meelitada, kuid mingit ulme osavõturekordit ei maksa oodata. Rahvast lihtsalt ei huvita bracket v.a. need tavalised entusiastid, kes alati osalevad.
Ja olgem ausad, Tartu on põhjala külakiirendajatele ka kopika võrra liiga kauge koht, et ennast arusaamatule võistlusele vedada, rääkimata kulude jagamiseks sõprade kaasamoosimisest. Haapsalu oleks selles mõttes parem.
200m distantsiga olen isegi päri, sest see võimaldab suurema ajaerinevusega autosid korraga rajale lasta, ilma asja keerulisteks klassideks jaotamata.
Tsiklite bracketil ei näe mõtet. Mitu tsiklit tuleks osalema nendest ~10 MV võistlejast? Vaevalt keegi tänavalt juurde tuleb. |
19.05.2009 at 12:23 |
|
vvt |
Bracket´i mõtted!!!
Suure osavõtuga tänavavihaste üritusel peab toimuma ka kummipõletamine, inimeste vahel kihutamine, tahmas/narkouimas peaga ringi kakerdamine ja mis pea-asi -kogu üritus peab olema illegaalne ja regamata. Sest see on cool. Kiivrid, regamine, reeglid jne on uncool, need ahistavad.
See on minuarust suht tühi töö mõelda välja mingeid imeasju motoriseeritud imbekate ümberkasvatamiseks. Selliseid kasvatab ringi ainult auto käest võtmine ja vangimaja. Nende jaoks on ikka ülim tase teha Piibel reissi ja pärast kihutada politseil eest ära. Ja selgitada pärast kohtus, kuidas nad sõbraga üksteist keskmise sõrme näitamisega tervitavad. On sügav soovmõtlemine, et mingi klassi sisseviimisega hakkavad kõik korralikeks kiirendussportlasteks.
See on ka üks põhjus, miks bracketis osalejaid nii vähe on. Kuigi sihtgrupp on kümneid kordi suurem. Bracket loomise põhjus oli ju (tegelikult üllas) soovmõte ülaltoodud sihgrupi kammitsemiseks, kellest loodeti saada korralikke võistlejaid. Noh, 5 tükki saadigi, aga vahepeal tuli neid 500 tükki juurde ka. Kas BR osavõtutasu on 5, 50 või 50 000 krooni, on täiesti kolmandajärguline küsimus.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.05.2009 at 12:44 |
2 edits. Last edited 19.05.2009 at 12:49 by vvt
|
veedler |
Bracket´i mõtted!!!
Eelnevatele vastuseks. Ma siiski leian, et proovimine midagi teha on igal juhul parem, kui otsida põhjuseid, et miks ei peaks seda tegema ja vinguda, et sellest nagunii midagi välja ei tule. |
19.05.2009 at 13:35 |
|
Timo |
Bracket´i mõtted!!!
Kisub läbuks. Mul oli lihtsalt 2 küsimust, aga nüüd siis selline kisa lahti. Ja kus keegi on näinud siin teemas külakolka striitreissereid ja narkouimas illareid.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
19.05.2009 at 14:31 |
|
Gsinut |
Bracket´i mõtted!!!
vvt... see oli küll kõige suurem jura mis ma siin foorumis näinud olen. Sa ületasid Pärtli. Vaata näiteks seda: bracketi regisreerunud sellel eelmise aasta tümpsukihutamisel |
20.05.2009 at 08:09 |
2 edits. Last edited 20.05.2009 at 08:09 by Gsinut
|
|