register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum  
Poster Message
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Tervist!

Sooviks ostueelset infot Chargerite ja Magnumite kohta! Varsti plaanis endale soetada üks nendest variantidest, aga enne vaja tagamaid uurida. Kuidas need isendid ennast üleval peavad? Kas lagunevad väga kiiresti? Mõeldavaks variandiks oli ka Chrysler 300C, mis on samal platvormil ehitatud, kuid nii palju sain teada, et nendel elektroonika jupsib väga tihti ja tekitavad suurt peavalu. Põhiliselt tahaks infot Chargeri kohta, kui palju hooldused maksavad? Kas juppe on Eestist raske leida? Tuleb ikka USA-st tellida? Kui keegi on omanik, siis igasugune info remontimise ja sõidumõnu kohta on teretulnud!
12.04.2010 at 12:45
DevilDeVille
  
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
Firzen: Tervist!

Sooviks ostueelset infot Chargerite ja Magnumite kohta! Varsti plaanis endale soetada üks nendest variantidest, aga enne vaja tagamaid uurida. Kuidas need isendid ennast üleval peavad? Kas lagunevad väga kiiresti? Mõeldavaks variandiks oli ka Chrysler 300C, mis on samal platvormil ehitatud, kuid nii palju sain teada, et nendel elektroonika jupsib väga tihti ja tekitavad suurt peavalu. Põhiliselt tahaks infot Chargeri kohta, kui palju hooldused maksavad? Kas juppe on Eestist raske leida? Tuleb ikka USA-st tellida? Kui keegi on omanik, siis igasugune info remontimise ja sõidumõnu kohta on teretulnud!

search ikka abiks. 2,7 ei tööta, muidu suht lihtne-lollikindel platvorm ja juppide saadavusega pole probleemi. hooldus ikka õli-filter-õhufilter-salongifilter, mis seal ikka maksta on. igaks petteks võib kastis ka filtri ja "eluaegse"õli ära vahetada.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.04.2010 at 13:03
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
DevilDeVille:
quote:
Firzen: Tervist!

Sooviks ostueelset infot Chargerite ja Magnumite kohta! Varsti plaanis endale soetada üks nendest variantidest, aga enne vaja tagamaid uurida. Kuidas need isendid ennast üleval peavad? Kas lagunevad väga kiiresti? Mõeldavaks variandiks oli ka Chrysler 300C, mis on samal platvormil ehitatud, kuid nii palju sain teada, et nendel elektroonika jupsib väga tihti ja tekitavad suurt peavalu. Põhiliselt tahaks infot Chargeri kohta, kui palju hooldused maksavad? Kas juppe on Eestist raske leida? Tuleb ikka USA-st tellida? Kui keegi on omanik, siis igasugune info remontimise ja sõidumõnu kohta on teretulnud!

search ikka abiks. 2,7 ei tööta, muidu suht lihtne-lollikindel platvorm ja juppide saadavusega pole probleemi. hooldus ikka õli-filter-õhufilter-salongifilter, mis seal ikka maksta on. igaks petteks võib kastis ka filtri ja "eluaegse"õli ära vahetada.


Suur tänu info eest, kuid Searchi kasutades leidsin vaid 2 Chargeri müügikuulutust. See on muidugi väga muhe, et juppe on saadaval, aga kas nad on ka mõistliku hinnaga? Võtame võrdluseks BMW jupid, mida on turul igast ilmakaarest võtta ja hinnaralli on vägev. Kuidas on lood keredetailidega? Öeldi, et neid on üsna raske saada ja ka kallis. Ise tean üht halli Magnumit, millel juba paar kuud juhipoolne peegel vahelduva eduga ripub või on toruteibiga kinni ja kõrvalistuva pool esitiivas on auk. Huvitav, kas juba paar kuud seepärast, et keredetaile raske leida?
12.04.2010 at 13:47
Sillakas
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Pigem ikka omaniku taga asi kinni. AB ja muud kohad abiks alati ja mina küll ei ütleks, et mingeid juppe USA masinale raskem saada oleks kui eurokatele.
12.04.2010 at 13:54
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Kas näiteks järgnevate kuulutuste kohta on kellelgi infot anda?

http://www.auto24.ee/used/582954
http://www.auto24.ee/used/581281

See Magnum tundub kuidagi odav oma läbisõidu kohta.
12.04.2010 at 14:38
charger
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Ei saa öelda, et ta rohkem laguneks, kui teised praegused uuemad autod. Juppe tasuks võrrelda pigem Mercedesega, sest Daimler-Chrysleri abielu oli üsna ühepoolne. Plussiks muidugi palju Bocshi ja Siemensi elektroonikat, meetermõõdustikus vidinad jne. Pmst on enamus asju saadav euroopa ladudest max kahe nädalaga. Samas USA-s on jupid odavamad, aga ega needki väga kaua tule, kuni 3 nädalat erandjuhul. Hooldusmaterjalid suht letist võtta (filtrid ja värgid), osade hinnanäiteks rattalaager koos rummuga 2400.- kr. Tellides K&N õlifiltri 2-pack $16.
Näited: http://estore.websitepros.com/802805/-strse-Dodge-CHARGER/Categories.bok
12.04.2010 at 15:50
cam79
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Mul naine vurab Magnumiga (3,5 SXT) juba pea kaks aastat ja mina siiani ülirahul. Üsnagi lollikindel ja mõnus kulgeja. Kui miskit juhtub lööb CEL tule põlema, teed "keydance"-i surfad natuke netis, vahetad vajaliku vidina ära, hoiad teatud kaitset 15 sek väljas, nullib ära ja kõik korras jällegi.
ainukesed asjad mis selle aja peale on vahetust vajanud on rooliotsad(olid juba ülelombi tulles läbi), termostaat ja loomulikult erinevad filtrid.
Autol igapäevaseks kulgemiseks jõudu jätkub, ainuke asi ehk on see sisemine plastik mis natuke häirib aga "harjub ära"

____________________________
Z28 79
jpm
12.04.2010 at 16:57
antennimees
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
See punane on seal platsil umbes 2-3 aastat seisnud, rohkem ei oska öelda. Kui Hemi vastu huvi siis minu oma ka müügiks.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
12.04.2010 at 20:49
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
antennimees: See punane on seal platsil umbes 2-3 aastat seisnud, rohkem ei oska öelda. Kui Hemi vastu huvi siis minu oma ka müügiks.


Mis tal viga siis on? Kas keegi uurimas on käinud? Kuidagi jube kaua seisnud. On tal siis midagi katki, mis teeb vähemalt poole autohinnast? Aju?

Kui sa mulle reaalse bensiinikulu HEMI mootoriga Chargeri kohta ütled, siis võin selle peale isegi mõelda, kui ta üle 20/100 pole :D .
12.04.2010 at 20:52 1 edit. Last edited 12.04.2010 at 20:53 by Firzen
antennimees
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
Firzen:
quote:
antennimees: See punane on seal platsil umbes 2-3 aastat seisnud, rohkem ei oska öelda. Kui Hemi vastu huvi siis minu oma ka müügiks.


Mis tal viga siis on? Kas keegi uurimas on käinud? Kuidagi jube kaua seisnud. On tal siis midagi katki, mis teeb vähemalt poole autohinnast? Aju?

Kui sa mulle reaalse bensiinikulu HEMI mootoriga Chargeri kohta ütled, siis võin selle peale isegi mõelda, kui ta üle 20/100 pole :D .

Chargeri kohta ei oska öelda aga ega seal Magnumiga miskit vahet ei tohiks olla. Mina üle 18/100km pole saanud ja ma pole mitte kerge jalaga. Põhiline väljaminek on esisilla jubinad eriti välimised rooliotsad ja esimesed alumised õõtsad. Ma just enda omal vahetasin ära ja vastupidavuse huvides sai SRT õõtsad pandud kuna need oluliselt tugevamate puksidega. Rooliotste hind kuskil 500-600.- ja õõtsad kusagil 2000.- tuuris tk.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
12.04.2010 at 21:33
vvt
  
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Eks see 2,7 töötab ka kindlasti, lihtsalt ostes tuleb olla topelt ettevaatlik, peale ostu teha korralik õlitussüsteemi läbipesu ja vaadata kriitiliselt õlirõhk üle. Paljud sellised probleemid tekivad lihtsalt jobudest omanikest, kes ei täi õli vahetada ja sõidavad mingite saastamarketi mineraalõlidega. Analoogsete probleemidega autosid on teisigi. Kuigi kainelt mõeldes 3.5 olemasolul on 2,7 tiba mõttetu.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.04.2010 at 14:10 1 edit. Last edited 13.04.2010 at 14:11 by vvt
indrek ilves
  
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Tere,


Ostsin ise hiljuti 300C (3.5) ja olin siis ka valiku ees, et kas 2.7 või 3.5.
Oma kodutöö tulemusena sain teada, et 2.7 oli saatanast eelkõige eelmise generatsiooni (300M ja ekvivalendid) juures.
Uuemal põlvkonnal on problemaatilised õlikanalid ringi tehtud (margi esinduse väitel) ja nii pirts ta õli suhtes ei ole.

Uut õli tahavad mõlemad (2.7 ja 3.5) siiski tihti ja see aitab ka probleeme vältida - B graafiku järgi 5 000 km v. 3 kuu kumb ennem täis saab.
B graafik on pigem Eestisse sobiv - (reeglina) meil on külm ja tolmune ning meil on lühikesed sõidud.
A graafik on 10 000 km v. 6 kuud.
(NOTE: Under no circumstances should oil change intervals exceed 6,000 miles (10000km) or 6 months which ever comes first.)
Ning õli läheb 5.7L.

Kuid pean tunnistama, et olen Aare'ga sama meelt - esimene valik peaks olema 3.5.
Muide 2.7 on ketiga ja 3.5 rihmaga (vahetus 160 000 km juures).


Parimat,
i.



BTW: Eeldan, et Auto24 148k'se Magnumiga oled kursis. Veidi kahtlane, kuid soodne.

____________________________
El Camino '85
300C '04
14.04.2010 at 01:31
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
indrek ilves: Tere,


Ostsin ise hiljuti 300C (3.5) ja olin siis ka valiku ees, et kas 2.7 või 3.5.
Oma kodutöö tulemusena sain teada, et 2.7 oli saatanast eelkõige eelmise generatsiooni (300M ja ekvivalendid) juures.
Uuemal põlvkonnal on problemaatilised õlikanalid ringi tehtud (margi esinduse väitel) ja nii pirts ta õli suhtes ei ole.

Uut õli tahavad mõlemad (2.7 ja 3.5) siiski tihti ja see aitab ka probleeme vältida - B graafiku järgi 5 000 km v. 3 kuu kumb ennem täis saab.
B graafik on pigem Eestisse sobiv - (reeglina) meil on külm ja tolmune ning meil on lühikesed sõidud.
A graafik on 10 000 km v. 6 kuud.
(NOTE: Under no circumstances should oil change intervals exceed 6,000 miles (10000km) or 6 months which ever comes first.)
Ning õli läheb 5.7L.

Kuid pean tunnistama, et olen Aare'ga sama meelt - esimene valik peaks olema 3.5.
Muide 2.7 on ketiga ja 3.5 rihmaga (vahetus 160 000 km juures).


Parimat,
i.



BTW: Eeldan, et Auto24 148k'se Magnumiga oled kursis. Veidi kahtlane, kuid soodne.


Olen kursis selle pakkumisega, kuid nüüd kaldub meel rohkem ikka HEMI-de poole, kuna bensiinikulu polegi nii hull uutel suurte mootoritega autodel. Eestis eriti valikuvõimalust pole ehk siis peaks teoreetiliselt leppima sellega, mis on, kui asi jõuab selleni. Võib-olla kuu pärast oleks valik suurem, aga kunagi ei tea. Ehk oskab keegi soovitada mõnda lähemat välisriiki kust saab head infot seisukordade kohta(päris põrsast kotis ei tahaks ja kohale minemine spetsialistiga pole parim variant) ja saab ka soodsalt lasta treilaga kohale transportida?

Rääkides juba HEMI mootoritest, siis küsiks, mida arvatakse 300C kohta, milledel kapoti all HEMI? Keegi siin mainis, et elektroonika kipub 300C mudelil kergesti jupsima. Kuidas muu tehniline külg on? Vajab tihti kuluosade vahetamist? Jne.
14.04.2010 at 10:47
DevilDeVille
  
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
osta Antennimehe Hemi, ilmselt palju paremat varianti sulle ei siit ega lähikonnast näppu ei jää

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
14.04.2010 at 10:53
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
DevilDeVille: osta Antennimehe Hemi, ilmselt palju paremat varianti sulle ei siit ega lähikonnast näppu ei jää


Mul ei põle ostuga nii, et järgmine nädal vaja kätte saada, vaid siiski kuu-kahe pärast. Otsustasin enne veidi luuretööd antud margi kohta teha. Arvan, et selleks ajaks on Antennimees oma HEMI juba maha müünud.
14.04.2010 at 19:23
wader
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Ehk siis kiibitsed niisama.
Aga ära muretse, suurte mootoriga autode turg sisuliselt seisab. Isegi väga soodsa hinnaga keegi ei taha osta midagi ja ma siiralt kahtlen, et antennimees oma masina vahepeal poole hinnaga müüki paneb, et kindlasti keegi ära ostaks.
14.04.2010 at 19:30
antennimees
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
Firzen:
quote:
DevilDeVille: osta Antennimehe Hemi, ilmselt palju paremat varianti sulle ei siit ega lähikonnast näppu ei jää


Mul ei põle ostuga nii, et järgmine nädal vaja kätte saada, vaid siiski kuu-kahe pärast. Otsustasin enne veidi luuretööd antud margi kohta teha. Arvan, et selleks ajaks on Antennimees oma HEMI juba maha müünud.

Ma ei müü aktiivselt. Mulle täitsa sobiks kuu kahe pärast saab ise ka veel sõita. Ma varsti panen Excursioni suvepuhkusele. Kui huvi tule vaatama.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
14.04.2010 at 21:39
Firzen
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
Juulikuust nüüd kindel plaan midagi ära võtta. Antennimees, kas sa said oma isendi müüdud või võib veel vaatama/proovima tulla?

Kas keegi sellest variandist teab midagi? http://www.auto24.ee/used/724836

Hetkel auto24-s kõigest 2 Magnumi kuulutust üleval ja ei ühtegi Chargerit (peale 550k maksva SRT-8).
23.06.2010 at 12:32
antennimees
 
3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum
quote:
Firzen: Juulikuust nüüd kindel plaan midagi ära võtta. Antennimees, kas sa said oma isendi müüdud või võib veel vaatama/proovima tulla?

Kas keegi sellest variandist teab midagi? http://www.auto24.ee/used/724836

Hetkel auto24-s kõigest 2 Magnumi kuulutust üleval ja ei ühtegi Chargerit (peale 550k maksva SRT-8).

Pole ma eriti intensiivselt enda oma pakkunud, omalgi fun sõita. Tule vaata üle ja teeme kaupa. 2.7 nendest kõige õnnetum mootor, kulutus sama mis 3.5 aga edasi eriti ei jaksa astuda. Muidugi ma mõtlen natuke teisiti, kuna kui sa võrdled seda 1, midagi liitrit datsuniga siis astub edasi küll aga nägu naerule ei tõmba.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
23.06.2010 at 13:20
tqhq.ee foorum : Autod : 3.5 Charger ja 3.5/2.7 Magnum  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.