Drift cup 2010Nu Olds, driftimiseks ongi ju muskleid vaja ja see sobib just raua-sarnastele masinatele, mis klassikalist kurvisõitu liiga hästi teha ei suuda ning ta ju ka BHRA ala Kiire rool, manuaal ja palju jõudu enam-vähem hea juhitavuse juures kõlab täpselt Vettena. Näiteks. Sellise ~13-sekundi masinaga pole dragi sõita ju mõtet, mingit pinget pole. Samas ülejuhitavusega driftimine pakub lõbu kindlasti ja sõiduoskust nõuab kohe roppu kanti. Ainus asi, mis näiteks mind nende võistlusi vaatamast eemal hoiab, on ehtpilusilmne hindamine. Nagu autorallis hindaks asfaldikatsel külglibisemise pikkust, mitte katseaega. Kuid tegelikult on päris erutav risti sõidusuunaga näiteks kilulinna ringteedel sõita. Ja kui aus olla, siis ka about 100 km/h Hendriksoni küürust külge ees üles lennata... kõike seda sai talvel "proovitud". Taga ajas oopelit laada ... sest korralikku vetti või stangi põld võtta
03.05.2010 at 22:30
2 edits. Last edited 04.05.2010 at 02:07 by PlyVal64
Drift cup 2010Ei ole tänaval külje laskmisega midagi pistmist sellel alal. Aga Plyl on õigus selle muskli kohapealt. Soomlased juba täitsa praktiseerivad, sel aastal 79 camaro rajale tulemas ja enne seda oli üks Firebird, mis küll eelmine aasta seina pani ja ei tea kas ta korda saab. Meerikamaa profisari on paksult stange ja muud kohalikku kola täis - tehas maksab võib panna küll.
Hindamise kohapealt ära Ply sõna väga võta, kui asjaga kursis pole, sest kui sa nimetad pilusilmasid, siis tegelt hindame me hoopis Formula D ehk Ameerikaliku süsteemi järgi. Ardo @hindab juba teist aastat.
Drift cup 2010Minu jaoks tundus drift alguses peris huvitav kuid asja nullis minu jaoks ära asjaolu ,et punkte jagatakse nagu iluuisutamises. Muidugi ainult minu arvamus kuid autosport peaks ikka kella vastu käima.
quote:rivo09: Minu jaoks tundus drift alguses peris huvitav kuid asja nullis minu jaoks ära asjaolu ,et punkte jagatakse nagu iluuisutamises. Muidugi ainult minu arvamus kuid autosport peaks ikka kella vastu käima.
Ardo, Rivo ütles kõik ära! Kahjuks mingi absoluutselt suvaline pilusilmajärgne "ilu" hindamine ja autosport ei käi minu jaoks kokku. Jaapanist on see "ilu" pärit ja hinda mis "süsteemi" järgi tahes, napakuseks jääb ta ikka. Ainus tõsiseltvõetav drift on tandemdrift aga siis peaks ka olema start a'la dragrace ja võitja on see, kes esimesena finišis või kes teisest kurvis mööda driftib. Faktikohtunikud annavad "punase lipu", kui kurvi sõideti tavaringraja kombel või sõideti rajalt välja/koonusele pihta.
Ainus teadaolev spordiala, kus mingine "ilu" hindamine on loogiline ja vatsuvõetav ... peaaegu .. on suusahüpped aga sealgi tekib tihti küsimusi. Ehedaim näide Ammani neljas Olümpiakuld: mees lendab kõigist kaugemale, tuleb neljandat korda võitjaks, üldse on see nende mängude individuaali viimane hüpe ja mees saab stiilipunktideks 4X18,5 ja kord 19. Mida fakki, see oli perfektne hüpe absoluutselt kõiges, sellest 138-meetrisest neljanda kulla toonud hüppest paremini enam ei saa ja siis on miskised viis tonti, kes arvavad teisiti... MORI Hidemitsu (JPN). FRIPP Kemp (CAN), KLEISL Josef (GER), SLAVIK Josef (CZE), LIND Daniel (SWE), GUNKA Ryszard (POL) neist pole mitte üksainsam mitte ühte kuldagi saanud ja nüüd määravad midagi Simon-poisi asju. 5X20,0 oli selle hüppe ilu või oleks pidanud lendamise ajal Šveitsi hümni laulma
Täpselt sama nõder on kogu "ilu"hindamine spordis ja seda ka driftis. Sekund ja sentimeeter, korv, värav või palli kukkumine määratletud platsile, see on sport. Selles on drag ikkagi kordi rohkem sport, kuigi tunnistagem, sõidumehed on driftijad päris kõvad.
04.05.2010 at 16:07
2 edits. Last edited 05.05.2010 at 10:46 by PlyVal64
Drift cup 2010Kui pole hindamissüsteemi jms. kursis siis ei tasu vast nii tühja lahmida. Sõitjad teavad väga täpselt, mis on vaja teha hea skoori saamiseks ja seda ka tandemis. Seda et see sõge ala on Jaapanist pärit, jah, kuid mis selles siis halba on?
Drift cup 2010
Hakkame siis mõttes päevi lugema.
Kui need masinad rajale lastakse mis talve jooksul ehitatud ja täiustatud,
siis on mida oodata ja vaadata!
NB!Võistlejatele ürituse algus 08.05 kell 9.00
7.05 on trennipäev,mis algab 18.00
No samamoodi hindab keegi "zhürii" ntx jalkas ja kossus, kus tihtilugu jäetakse asi 1 kohtuniku otsustada ja sellest võib kogu mängu käik sõltuda, kui ta kogemata või meelega eksib.
Aga no kui võistlema ei lähe, siis ei ole ju erilist vahet, kes ja kuidas punkte annab, vaadata on driftis kordades rohkem, kui dragis...see on fakt!
Lisaks loeb driftis siiski sõidu oskus, mitte oskus suurt rahakotti omada või sponsoreid püüda...ehk siis pole võistlus mehhaanikute vahel, vaid ikka sõitjate.
btw üks kuulsamaid sõitjaid Ken Block on USA-kas ja vaevalt, et ta käis sõitma õppimas jaapanis, ikka ameerika maal kohalikel võistlustel sai asi alguse
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Drift cup 2010ma ei tea, ma ka ei ole, pole drifti osas nii kodus, et midagi kindlat väita...tean lihtsalt, et kui kirjutad youtubes drift sisse, siis tuleb esimeseks vasteks selline videokene
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
quote:
Aga no kui võistlema ei lähe, siis ei ole ju erilist vahet, kes ja kuidas punkte annab, vaadata on driftis kordades rohkem, kui dragis...see on fakt!
Lisaks loeb driftis siiski sõidu oskus, mitte oskus suurt rahakotti omada või sponsoreid püüda...ehk siis pole võistlus mehhaanikute vahel, vaid ikka sõitjate.
See, et driftis rohkem on vaadata pole mitte fakt vaid sinu enda isiklik arvamus, millega ilmselt paljud ei nõustu seega ära aja kahte täiesti erinevat asja segamini. Sellega olen nõus, et driftis on vajalik väga hea sõiduoskus. Samas kui see rahakoti omamise vihje käib dragi pihta, siis tegemist jällegi sinu arvamusega, mis seekord klassifitseerub juba kategooriasse "äärmiselt lühinägelik ja näitab sinu rumalust."
Ka mina jagan arvamust, et tehnikasporti peaks hinnatama muudel alustel kui kellegi suvaline nägemus sellest, mis on ilus, kas kaar oli piisavalt pikk, kas kurvi siseneti piisavalt suure kiirusega vmt. Samas kui Eestis seda sporti piisavalt tõsise tahtmisega arendatakse, siis on see ainult positiivne. Lisan veel ühe enda arvamuse - miks mulle Eesti drift väga korda ei lähe, on see et sellel on praegu liiga suur sr'i maik juures. Aga kuna ma samas isiklikult ei tunne ühtegi inimest, kes seda asja veavad, siis nagu ütlesin - it's only my 5 cents.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:Gsinut: Ken Block nüüd driftija küll ei ole.
Sedant küll, maailma kõige kõvem driftija on hoopis WTCC tsempion ja kümnekordne Andros Trophee võitja Yvan Muller. Temale järgneb kolmekordne F1 meister ja 2-kordne AT võitja Alain Prost jne. Vaat need mehed driftivad... ja üldse on drift selles jaapani mõistes normaalsete põhjamaalaste tavalise talvesõidu ahvimine Tegelikult võib öelda nii, et japsid nokkisid tagumikku, kui Max Mamersil tuli "idee" kojamehed küljeklaasile installida ja veel kümneid ja kümneid aastaid varem tegid sama sportlikkus vormis skandinaavlased ja kandadalased külmunud veekogudel
Drift sõidustiilina on ülikõva ja nõustun, et seda on ka väga vaatemänguline vaadata aga kogu hea asja rikub ära just ja ainult see napakus - subjektiivne hindamine. A ma olen juba vana mees kah, nii ei pea midagi ka moodsatest (ekstreem)sportidest, kus käib täpselt sama subjektiivne hindamisjama. Kui näiteks lumelauakross on tõsine äge sport: kes esimesena kohal see võitja, siis half-pipe on minu jaoks tilu-lilu.
05.05.2010 at 11:07
1 edit. Last edited 05.05.2010 at 11:07 by PlyVal64
Drift cup 2010Priit, tule kohale, ma annan sulle hea istekoha ja seletan ja näitan sulle ise ära, mismoodi asi käib. Päris mitmed on nii oma meelt muutnud Samas peab ka tunnistama, et juhil on see üks ülimaid funne, kui driftimine enam-vähem juba välja hakkab tulema ning tandem jms. on pealtvaataja jaoks tõeline maiuspala. Ma ei usu, et dragi ja drifti võrdlema peaks, sellised "vanakooli" meeste jaoks nö. alternatiivautospordid peaks käsikäes ülespoole rühkima. Lätis koos rinkaetapiga peetud Baltic Pro Drifti sarja esimesel etapil oli suhtumise vahe näha. Kui Eesti vennad irisesid, et misasi see veel peaks olema, siis Läti vennad kes on selle ala pöörast arengut juba 2004. aastast vaadanud noogutasid tunnustavalt pead ja elasid kaasa - mis seal salata, mitmed mehed on rinkast drifti üle ka läinud.
Drift cup 2010Muideks Soomes paneb sinu stangi koopia Pro sarjas kaasa ja mitte üldse halvasti. Võin rõõmuga sulle teatada, et kui Läti kõige kõvem mees seal eelmisel aastal proovimas käis, oli just see Stang tema komistuskiviks ja kukutas ta tandemites välja.
Drift cup 2010Blue, raudselt tasub proovida ja tegijale on asi kohe kindlasti väga tõsine ja professionaalne sport autos sees olles. Seal tegeled sõitmisega ja viimane mõte peas on see, kui "ilus" see kohtunikele tundub. Võtad oma oskustest ja masinast viimase välja ja siis keegi arvab, et see ikka ei olnud piisavalt "ilus".
Vaadanud telest neid Briti PRO-sõite ja prantslaste pungestamisi, väga cool asi, kui vaid seda totrat subjektiivsust poleks. Brittide PRO-tandem aga juba loob, antakse minna suurtel ringradadel tõsiste spordivahenditega.
Ardo, mind vast ei näe seal 8never say never muidugi), see on ammu täsikasvanud järeltuleva põlve ja tema sõprade sport, milleks ka mõningaid spetsmasinaid ehitatakse. Vanakoolimees eelistab juhuseksile regulaarset seksi (sestap ka abielus juba kaua-kaua) ning juhuspordile regulaarsus-pärissporti. Juhuseks ja juhusport on noorte meeste mängumaa
Drift cup 2010Mitte et mul absoluutselt midagi drifti kui ala vastu oleks, aga ühe sellise "eesti vennana" küsiks puhtalt huvist et kas see mis Lätis eelmisel nädalavahetusel näidati oli ala asjatundjate arvates silmapaistvalt haarav ja põnev?
Ma polnud kunagi varem driftivõistlusele sattunud ja kujutasin miskipärast ette et "tugitoolisportlasel" on veidi kergem matsu lahti jagada et mida seal nagu saavutada üritatakse. Kunagi ma mäletan Motors TV näitas mingit kahekesi koos sõitmist, kus oli aru saada et esimene peab tegema nii hulle trikke et teine kes teda imiteerib sabast ära pudeneks ja siis vahetatakse kohad, see oli lihtne ja loogiline süsteem, aga vot sellele üksinda driftimisele ma ei saanud küll absoluutselt pihta.
Ma täiesti usun, et võistlejatele on kõik reeglid ja asjad teada
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Drift cup 2010Jesper, mis sa arvad, kelle pärast need viimased kui üks inimest seal tribüünil olid? Lätis kvalifikatsioonile muideks pileteid ei müüdagi, ostad pileti ja saad tandemeid näha.
Drift cup 2010Põnev arutelu.)
Suutsin ennast toast välja ajada ja tahtsin samuti näha-mis asi see on.
See mida ma nägin....Ületas igasugused ootused.Ometi ma tean,et poisid õpivad,teevad vigu ja proovivad parandada.
Minu esimene küsimusoli Ardole,et miks usa raud ei osale....?Ardo oma vana autoga oli selle asja selgeks saanud -nii et on võimalik küll ka usakaga sõita.
Minu isiklik arvamus.
Mulle istub see ala vaatamine ja äkki ka kunagi osalemine rohkem kui drag.
Lihtsalt otse sõitmisese eluetapp sai läbi.
Mis on nagu point.
Kui sa sõidad,siis trenni saab teha igal nädalavahetusel.
pealtvaatajale on autod näha terve raja ulatuses.
Summad masinasse pole nii kosmilised,et jõuda kuhugi....
Ja ise pead ka ikka mees olema,et sõita.
Elu ei keerle ainult sekundis.
quote:Gsinut: Jesper, mis sa arvad, kelle pärast need viimased kui üks inimest seal tribüünil olid? Lätis kvalifikatsioonile muideks pileteid ei müüdagi, ostad pileti ja saad tandemeid näha.
Ei noh, täitsa võimalik, lihtsalt mina ei kritiseeriks nii järsult inimesi kes sellest värgist kohe esimese hooga aru ei saa
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:wirx: Aga no kui võistlema ei lähe, siis ei ole ju erilist vahet, kes ja kuidas punkte annab, vaadata on driftis kordades rohkem, kui dragis...see on fakt!
Lisaks loeb driftis siiski sõidu oskus, mitte oskus suurt rahakotti omada või sponsoreid püüda...ehk siis pole võistlus mehhaanikute vahel, vaid ikka sõitjate.