Poster |
Message |
velvat |
Chevrolet Camaro 95.a.
Sai soetatud siis eelmine aasta suve lõpul Esimene usakas endale. Chevrolet Camaro 95a. 3,4l manuaal kastiga.
Suhteliselt räbalas olukorras oli, natukese aja pärast hakkasid vead ilmsiks tulema.
Plokikaane tihendid vajasid vahetust, klapisääre tihendid jne.
Auto sai seisma pandud novembri kuus, mootor maha, käigukast maha, sisu laiali.
Naljakas oli see, et lae polstrile oli peale pandud fliis ning seal peal oli kassi pilt mis oli ikka suht ränk!
Auto värv oli porgandi punane, ning jooksis vähemalt iga detaili pealt kahest kohast
Eelmine aasta kui ta minu kätte sai!
mootor maas:
Sai siis ära vahetatud ja tehtud: Plokikaane tihendid, klapid lihvitud, klapisääre tihendid, sisselaske kollektori tihendid, väljalaske kolle. tihendid,
pihustite tihendid, klapikambrikaante tihendid, termostaat, õlisurve andur, temp.andur, hapniku andurid,EGR-i tihendid, MAP sensor,
Mootori tagumine semmerling, käigukasti tagumine semmerling,siduri korv-,kettad, hooratas sai treitud, kütusefilter,
käigukasti õli, mootori õli, õli filter, küünlad, küünlajuhtmed.
Oli aeg hakata keretöid tegema.
Hetkel tegelen sisuga, istmed said uued katted, sisse sai pandud ka pigimatt.
Varsti siis pilte juurde ka sisust ja valmis autost
|
13.06.2010 at 18:53 |
6 edits. Last edited 15.06.2010 at 16:01 by velvat
|
zuurik |
Chevrolet Camaro 95.a.
Ütleks siis miskit auto kohta ka Hulk tööd ära tehtud, kas siis kui mootor auto pealt maha sai, ei käinud mõtet peast läbi, et äkki paneks 2 silindrit rohkem sinna? Kena masin.
____________________________
3 gen Trans Am replica, carburated :) |
16.06.2010 at 20:47 |
|
velvat |
Chevrolet Camaro 95.a.
quote: zuurik: Ütleks siis miskit auto kohta ka Hulk tööd ära tehtud, kas siis kui mootor auto pealt maha sai, ei käinud mõtet peast läbi, et äkki paneks 2 silindrit rohkem sinna? Kena masin.
Jh, käis mõte läbi küll ja päris mitu korda
Siis oleks pannud kui ma ei oleks mootorit tööle saanud, mul oli välja isegi otsitud v8
Aga hetkel käib see ka, kuna see mu esimene usakas ja aega on V8 jaoks küll ja küll
|
16.06.2010 at 21:48 |
|
tryku |
Chevrolet Camaro 95.a.
Selle Targa katuse osa mustaks tegemine oli küll hea idee. Edu igatahes! |
25.06.2010 at 18:37 |
|
velvat |
Chevrolet Camaro 95.a.
sai siis mõned uuemad pildid tehtud kui auto koos!
|
20.07.2010 at 10:06 |
|
mikimouse |
Chevrolet Camaro 95.a.
madalamaks pole mõelnud lasta?
____________________________
|
21.07.2010 at 16:02 |
|
velvat |
Chevrolet Camaro 95.a.
quote: mikimouse: madalamaks pole mõelnud lasta?
eest ei saa enam madalamaks lasta, rehv käib niigi vastu esilogarit kui keerad,
ja tagant olen mõelnud küll lasta, hetkel käivad tagumised ka koopasse kui 2 inimest taga istuvad,
see vist tähendab seda, et peaks uued amordid ostma ja midagi jäigemat?
|
21.07.2010 at 18:29 |
|
charger |
Chevrolet Camaro 95.a.
Ikka jäigemad ja lühemad vedrud? Muidugi amordid oleks ka hea vedru jaoks sobiva pikkusega panna, et töötsoon õigesse kohta jääks. |
21.07.2010 at 23:23 |
|
mikimouse |
Chevrolet Camaro 95.a.
järelikult pole nende velgede offset siis just parim.
ma lõikasin tagant hilja-aegu ühe ringi maha vedrudel, eest sai ammu juba võetud, ei mäleta kas 1 või 1,5 tiiru. siiamaani pole kuskilt midagi vastu käinud.
____________________________
|
21.07.2010 at 23:40 |
|
Maik |
Chevrolet Camaro 95.a.
Nii väikeste ratastega ei peaks kuskilt midagi vastu käima.
20" ja 275 rehv mahtus ees käima ja logaris vastu käis üli minimaalselt.
taga pidi sisemist koopaääre randi tõsi küll ära lõikama. Aga stock UUS vedru ja vana stock amort kooslus toimis hästi. 4 inimest ei olnud probleemiks.
taga ruumi sitaks http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/camarohall/velg20/pilt+014.jpg.html :P
pildil olevate velgede offsett tundub silma järgi küll suht sama olevat mis mulgi olid...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
22.07.2010 at 17:55 |
2 edits. Last edited 22.07.2010 at 17:56 by Maik
|
|