Poster |
Message |
vvt |
Karburaatori seguklapi võlli ja korpuse vahelise liite "taastamine"
Kõnealusel karpal on seguklapi võll pandud lihtsalt prostat läbi karpa korpuse (selle koha peal on korpus vastavalt paksem) ja aegade jooksul on tekkinud kulumine, mille tagajärjel annab seguklapi võll 3-4 mm loksuma (koos sellega kaasneva õhu lekke ja muuga - tihendeid seal polegi). Milline oleks lihtsaim moodus seda parandada? Puksidega on vähe komplitseeritud, kuna see tuleb imeväike ja imeõhuke. On keegi midagi sellist parandanud. See küll vist rohkem sikli karpade teema, aga siiski)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.08.2010 at 10:23 |
|
Madlobster |
Karburaatori seguklapi võlli ja korpuse vahelise liite "taastamine"
Mingisugust keemiat täis keemilinemetall, epo vms ning uus auk. |
04.08.2010 at 10:26 |
1 edit. Last edited 04.08.2010 at 10:26 by Madlobster
|
tõnisson |
Karburaatori seguklapi võlli ja korpuse vahelise liite "taastamine"
Ma puurisin augud suuremaks ja puksid läksid sisse..Tiptop sai.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
04.08.2010 at 10:50 |
|
Madlobster |
Karburaatori seguklapi võlli ja korpuse vahelise liite "taastamine"
Noh see oleks jah selline hea lahendus aga kuna ta ütles, et seinad ja puksid jäävad maru õhukeseks siis teine variant oleks siis mingite möginatega mässata. |
04.08.2010 at 11:12 |
|
wax |
Karburaatori seguklapi võlli ja korpuse vahelise liite "taastamine"
Alumiiniumjootmisega ei saa seda auku seal kinni lasta, ning siis uus auk puurida?
http://www.durafixbaltic.eu/?gclid=COawhJagwpsCFYwVzAodIU7Oew
|
04.08.2010 at 12:03 |
|