register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Parkimisest, vol 2   1 2  
Poster Message
tfr
 
Parkimisest, vol 2
quote:
lundve:
Juhtus äärmiselt piinlik lugu: Parkisin auto tavapäraselt Tallinnas Mooni tänaval osaliselt kõnniteele(laius 2m) u 20 cm kõnniteel. Nii on seal tänaval pargitud vähemalt 10 aastat. Ja hommikul autosse minnes vaatan , krt mingi jura kojamehe vahel ja krt oli 300EEK trahv, osaliselt kõnniteel parkimine.
Ja praegu on trahvi tulemus näha Mooni tn on muutunud ühesuunaliseks, st pargivad autod mõlemal pool tänavat ja mul oli juba Jeebiga keeruline läbi mahtuda.
Huvitav kas nendele mupo värdjatele saab kuidagi situatsiooni selgeks ka teha?

See eelmine teema läks sõimu pärast lukku, aga tänases lehes on siis selline artikkel, kus Songisepp teatab, et kui kitsaks läheb, siis "olukorrast sõltuvalt" ei tohi ka sõiduteel parkida ja tema arust võib siis autod minema vedada :)
10.09.2010 at 12:01
trs200
Parkimisest, vol 2
Pole konkreetsel tänaval käinud, aga ma ei saa songisepa ja munitsipaalpolitseinike ajuehitusest aru. Nad on valitud ja saavad palka linnaelanike teenimise ja probleemide lahendamise. Kusagile tuleb ju autod parkida ja kui asfaldile ei mahu ja ühe rattaga murule/äärekivile ei tohi, siis pakkugu välja muu mõistlik lahendus. Lambapead rohelises käisid mõned nädalad tagasi õismäel siseringil "korda" loomas. Tulemuseks on see, et pärast tööd koju sõites mahub kohati suurema autoga ainult peegleid kokku klappides parkivate autode vahelt läbi. Ja tegu ei ole fullsize või mingi vana caddyga. Kiirabi, tuletõrje ja prügivedu sellistel hetkedel sealt läbi ei mahu. Mustamäel sama jama. Enne seda olid autod pargitud, jalakäijad ja autod mahtusid liikuma, koerasi**st rohelist muru oli järel üle 98% erinevate platside pindalast ja kõik (peale nagunii rahuolematute seniilsete vanamutikeste) olid rahul. Mati songisepistaks muidugi kõik magalarajoonid peale lasnamäe parkimiskeelu aladeks, laseks autod ära vedada ja probleemi pole. Enne laseks marsimehikestel veel paar reidi teha, et veidigi linnakassa puudujääke koomale tõmmata. Jumal tänatud, et kaitsepolitsei linnaviletsuses ridu hõrendab. Loodetavasti ootab iga sealset oinast oma mihklipäev.
Sellega ei taha ma ütelda, et mulle meeldiksid kohati esinevad mülkaks sõidetud muruplatsid või kinni pargitud kõnniteed. Kuna keegi linnaviletsusest mingeid parkimismaju, mõistlikke parkimiskohti või mugavat ühistransporti ei suuda genereerida, siis vastavalt oludele loksub elu ise paika sellisel moel, et hundid on söönud ja lambad jäävad terveks. Piltlikult öeldes tuleb Mupo ja võtab huntidelt söögi ning lööb lambad ka maha. Kui hundid virisevad, siis lüüakse ka nemad maha ja probleemi pole.
10.09.2010 at 14:44
lundve
  
Parkimisest, vol 2
aijaa, ja nüüd ootame siis ausa ja ustava mupovniku õigustavat kommentaari:)


____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
10.09.2010 at 20:23 2 edits. Last edited 10.09.2010 at 21:19 by lundve
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Lundve juba ütlesin, et foorumis parastamine ja minu nimedega nimetamine ei vii sind kuhugi ;) Mõistliku lahenduse ma pakkusin juba välja eelmises teemas. Laske märgid panna ja asi korras. Ma ei poolda rivitult trahvimist ja oma pea mitte kasutamist iga situatsiooni iseseisvalt hindamiselt nagu mõned ametnikud tõepoolest teevad, kuid samas ei poolda ka foorumis hädaldamist. Olge ise mehed ja minge ajage need asjad korda! Ja ärge nüüd liiale ka minge. Kui sõiduk ikka liiklust otseselt ei takista ja vastavat märki ei ole, siis ei saa autot ka Songissepa käsu peale ära vedada. See pügal muidugi muutub uuest aastast, kui hakkab kehtima uus Liiklusseadus. Selle kohaselt tohib ka kõnniteelt ilma märgi olemasoluta ära vedada. Lundve ära hakka kohe selle pügala tõttu linnaviletsust süüdistama, sest seadus võeti vastu riigitasandil ;) Lisaks sellele parkimise probleem sai alguse juba siis, kui planeeriti neid elamurajoone. Siis oli olukord hoopis teine, kus mõnel kompartei tegelasel oli ainult auto. Aja edasiminekuga ja kapitalismi saabumisega see olukord kardinaalselt muutus ning ükski parkimismaja seda olukorda ei lahenda. See on paratamatus, mitte kellegi süü tegelikult ;)
Ja kuradi koerasita jutt hakkab juba vanaks jääma. Eriline debiilik arvab, et on mingi ametkonna ülesanne neid kojata. Saa juba jällegi aru, et on iga inimese enda asi prügi korjata enda järgi. Kui seda teha ei taheta, on paratamatult tulemuseks sitahunniku sees elamine. Palju õnne selles osas!
15.09.2010 at 12:35
Madlobster
Parkimisest, vol 2
Link

Ei tea kas loeti eelmist lukku läinud teemat ja hakati kartma et tõepoolest peavad riigikogulased ja mupud varsti trahve maksma hakkama kuna inimesed kirjutavad nad salaja vastutavaks kasutajaks.

:D :D :D
15.09.2010 at 19:47 1 edit. Last edited 15.09.2010 at 19:48 by Madlobster
lundve
  
Parkimisest, vol 2
quote:
Madlobster: Link

Ei tea kas loeti eelmist lukku läinud teemat ja hakati kartma et tõepoolest peavad riigikogulased ja mupud varsti trahve maksma hakkama kuna inimesed kirjutavad nad salaja vastutavaks kasutajaks.

:D :D :D

Loogiline, et loeti, lukkuläinud teemas ju üks kommenteeris usinalt teemat, kui tublid nad (mupovnikud on) eks kandis ette ka kuhu vaja. Siiralt loodan, et kesikuid tulevikus linna juhtima enam ei valita. Pärnus näiteks peksti mupo laiali ja linn jätkuvalt (uskumatu eksole) toimib ja polegi sita sisse uppunud ja kõnniteed ka olemas.

Mul on ka väike kogemus küll muult elualalt aga annab ettekujutuse neist vendadest, kes parkimistrahve vormistavad: Tuli mulle ehitusele üks mees, jutu poolest oli kõva ehitaja:) mõned päevad oli objektil, põhjustas materjalide rikkumise näol märgatavalt suurema kahju, kui tast kasu oli. Naturaalne saamatu inimene, väga väikse( sisuliselt puuduva) mõtlemisvõimega, ja ei saanud ka sellest aru, kui asi nagu kolmeaastasele pikalt ja põhjalikult lahti seletati. Loomulikult lõime minema. Ja oh üllatus, vaatan telekat ja hops: sama mees mingi parkimiskontrolliks võetud ja kiideti ka veel, kui tubli töötaja jne...


____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
15.09.2010 at 20:59 1 edit. Last edited 15.09.2010 at 21:00 by lundve
mrtn
Parkimisest, vol 2
räägime nüüd asjast ka:

avastasin üle pika aja tondi k-rauas käies, et sinna on ühisteenuste 2h kellaga parkimiskorraldus tekkinud. ilmselgelt k-raua ei taha kõrval asuva kontorihoone rentnikke hostida. samas passivad ühisteenuslased inimesi, kes kohale sõidavad ja poodi lähevad ja kella paigaldamata unustavad. eesmärgid on veits sassi vist.
15.09.2010 at 21:23
ervin
Parkimisest, vol 2
quote:
mrtn: räägime nüüd asjast ka:

avastasin üle pika aja tondi k-rauas käies, et sinna on ühisteenuste 2h kellaga parkimiskorraldus tekkinud. ilmselgelt k-raua ei taha kõrval asuva kontorihoone rentnikke hostida. samas passivad ühisteenuslased inimesi, kes kohale sõidavad ja poodi lähevad ja kella paigaldamata unustavad. eesmärgid on veits sassi vist.

mul on sealsamas k-rauta juures teistsugune kogemus. ühisteenuste tüüp jalutas seal ringi, kuna parkimiskella ei olnud ja pastakat autos ei leidunud, küsisin tegelaselt viimast kasutada mille peale kodanik mulle ühisteenuste jääkaabitsa-parkimiskella kinkis :)
15.09.2010 at 21:33
wagoneer
Parkimisest, vol 2
quote:
mrtn: räägime nüüd asjast ka:

avastasin üle pika aja tondi k-rauas käies, et sinna on ühisteenuste 2h kellaga parkimiskorraldus tekkinud. ilmselgelt k-raua ei taha kõrval asuva kontorihoone rentnikke hostida. samas passivad ühisteenuslased inimesi, kes kohale sõidavad ja poodi lähevad ja kella paigaldamata unustavad. eesmärgid on veits sassi vist.


Ma oleks seal nibin nabin matsu kätte saanud kuna ei pannud silti kohe tähele. Autost eemaldudes nägin ka tahvlit vastava kirjaga 2h parkimise kohta. Olin kõndinud vast poole parkla jagu maad kui nägin ja tagasi läksin. Mõni hetk veel ja olekski usin ühisteenuslane pappri välja kirjutanud. Viimsis saastamarketi juures ka mingi sama süsteem on.

To ivoalaska: oled sa üritanud mõnda parkimist reguleerivat märki kusagile üles lasta panna?? Mina olen. Ja ilma tutvusteta on see pea võimatu meie armsas tallinnas. Vastused mis toona saime olid ikka jaburdus kuubis.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
15.09.2010 at 21:41
klem
Parkimisest, vol 2
quote:

avastasin üle pika aja tondi k-rauas käies, et sinna on ühisteenuste 2h kellaga parkimiskorraldus tekkinud. ilmselgelt k-raua ei taha kõrval asuva kontorihoone rentnikke hostida. samas passivad ühisteenuslased inimesi, kes kohale sõidavad ja poodi lähevad ja kella paigaldamata unustavad. eesmärgid on veits sassi vist.

Ei ole eesmärgid sassis, nende ülesanne on firmale pappi tuua ja seda nad teevad hästi. Samas ühisteenused sõlmivad sinuga parkimiseks justkui lepingu, kuid mupo opereerib vähe teisel tasandil. See, kas sa aktsepteerid ühisteenustega justkui sõlmitud lepingut või mitte, on su oma valik. Minul on olnud kordasid, mil ma ei ole aktsepteerinud ja ühisteenused on sellesse väga mõistvalt suhtunud (peale instrueerimist on loobutud inkassoga ähvardamisest).

Aga Mupo on sheff asutus küll. Mulle saadeti vaidlustus 3 korda tagasi, viitega et ei vasta VTMS §54-le. No tekitasid ametnikud huvi ja mis tuleb välja - see kollane lipik sisaldab valeandmeid ehk kui koostada vaie sellest lähtuvalt, siis Mupo lihtsalt ei suvatse vaiet menetlusse võtta. Nimelt kollasel lipiku on kirjas "kohtuväline menetleja: MUPO", samas ametnik nõuab, et oleks "tallinna lv". Viimast loomulikult kollasel lipikul kirjas ei ole, ei ole seda kirjas ka vaide tagastamise määruses ja kodanik peab kasutama oma sensitiivivõimeid, et ära arvata, mis ametnikuraipele ei meeldi, kui vaie tuleb tagasi põhjendusega "ei vasta VTMS §54 nõuetele".

Tervitan siinkohal kõiki MUPO töötajatest foorumi lugejaid ja vabandan ühtlasi, et ei kasuta lihtlauseid.
15.09.2010 at 21:46
PlyVal64
Parkimisest, vol 2
quote:
klem:
quote:
Tervitan siinkohal kõiki MUPO töötajatest foorumi lugejaid ja vabandan ühtlasi, et ei kasuta lihtlauseid.

Lausa kadedaks teeb, kui inimene oskab nii ausalt, otsekoheselt aga sitasti öelda...
15.09.2010 at 23:08
partel
  
Parkimisest, vol 2
Mis efektiivsesse parkimiskorraldusse puutub, siis 1950'ndatel oli teatavasti UFO-buum.

Üks Prantsuse asula keelas 1954.a. oma territooriumil UFO'de maandumise ja parkimise. Väga mõjus keeld, siiamaani ei ole keegi seda rikkunud!


____________________________
_
16.09.2010 at 09:58
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
To Wagoneer. Tean küll, et see suht raske ülesanne neid märke ülesse saada ja isegi olen paari kohta neid soovitanud. Ühte kohta läks läbi, teises kohas seniajani pole õnnestunud. See kahjuks on Tallinna Transpordiameti süü ja paari igivana tegelase, kes seal hallist nõukogude ajast juba on. Ma ei väidagi, et kõigile tuleks trahve väänata aga kurvaks teeb tõsiasi, et hauguvad inimesed, kes ise tunnistavad, et on rikkumise toime pannud. Asju on võimalik muudmoodi ka lahendada!
To: Klem...Üritasin lihtlausetega kirjutada, et sa aru saaksid ;)
16.09.2010 at 10:57
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Lundve tead foorumis inimeste mahategemine ja isiklikuks muutumine on nagu võistlemine paraolümpial....isegi kui sa võidad, oled ikkagi väärakas ;) Seetõttu ongi see minu arust mõttetu tegevus. Kui ei suudeta asjakohast infot teemasse panna, siis on targem üldse kirjutamatta jätta.
16.09.2010 at 16:27
lundve
  
Parkimisest, vol 2
quote:
ivoalaska: Lundve tead foorumis inimeste mahategemine ja isiklikuks muutumine on nagu võistlemine paraolümpial....isegi kui sa võidad, oled ikkagi väärakas ;) Seetõttu ongi see minu arust mõttetu tegevus. Kui ei suudeta asjakohast infot teemasse panna, siis on targem üldse kirjutamatta jätta.
vaatan, et oled ise päris mitmes foorumis sarnastel teemadel paugutanud ja kõikjal sarnase vastuvõtu osaliseks saanud. Ütleks selle kohta lihtsalt, et ega sitast saia ja mupost politseid ei saa.


____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
16.09.2010 at 16:43
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Eksisteerin ainult ühes foorumis veel peale selle ;) Aga teeme siis nii, et äkki sa tooksid mõne omapoolse näite või ettepaneku, kuidas tuleks lahendada parkimisprobleemid Tallinnas? Mingid argumendid või meetmed oleks teretulnud. Parem ikka, kui niisama asjatut möla ajada!
16.09.2010 at 16:52
tfr
 
Parkimisest, vol 2
quote:
ivoalaska: Aga teeme siis nii, et äkki sa tooksid mõne omapoolse näite või ettepaneku, kuidas tuleks lahendada parkimisprobleemid Tallinnas?

Mis sellest kasu on? Sest, nagu Sa ise siin threadis ütlesid, siis see on Transpordiameti rida, kus istuvad "igivanad hallist nõukogude ajast pärit tegelased" (Sinu enda sõnastus), kuhu asjad toppama jäävad. Tüüpiline blameshifting - parem käsi on loll ja meie, vasak käsi, peame selle pärast nii käituma.
16.09.2010 at 16:57
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Asi polegi selles tfr. Lihtsalt vahelduseks mõttetule lobale tahaks kuulata tõsiseid arvamusi ning argumente ;) Enese ja teiste harimise mõttes, sest läbustada foorumis oskame me kõik.
16.09.2010 at 17:01 1 edit. Last edited 16.09.2010 at 17:02 by ivoalaska
Jesper
 
Parkimisest, vol 2
Ma isiklikult argumenteeriks või väidaks, et Tallinnas pole mingeid väga erilisi lahendamist vajavaid parkimisprobleeme - või vähemalt mitte selliseid, mis oleks selle mastaapse parkimishüsteeria väärilised, mida viimased 3-4 aastat linnavalitsuse poolt kultiveeritakse. Pole kunagi olnud. Tahad, pargid tänavale, tahad lähed parkimismajja, kõik valikud on olemas ja igal pool on vähemalt üks koht ikka vaba. Käige üks tiir Pariisis näiteks, seal on hea kui sa parkimismajast oma "keskmise eestlase autoga" üldse füüsiliselt tagasi välja mahud (reaalselt kogetud probleem, lahenes 256-point turniga), rääkimata tänaval parkimisest.

Et võiks saata laiali igasugu parkimisnatside komandod ja elaks elu rahulikult edasi oleks minu ettepanek. Selle muidugi välistavad "organid" juba eos küsimust püstitades, et "kuidas lahendada x", selle asemel et kõigepealt veenduda kas x on üldse reaalselt eksisteeriv probleem või lihtsalt paranoilise mõistuse sünnitis.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.09.2010 at 01:21 2 edits. Last edited 17.09.2010 at 01:25 by Jesper
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Kuigi ei tegele otseselt parkimisega, siis julgen väita, et probleem on olemas. Kui päevas tuleb paarsada kõnet, seoses parkimisega, kus auto on kinni parkinud kõnnitee, kellegi värava, kellegi auto jne jne jne siis ju võib öelda, et on probleem olemas. Ning nagu olen ka väitnud, siis põhimõtteliselt minnakse kohapeale vaid väljakutse korras, mis tähendab, et inimeste jaoks on probleem täiesti reaalselt olemas. Ma tõesti ei mõtle hetkel osaliselt kõnniteel parkivaid autosid, sest tõepoolest see probleem on lahendatav teisiti.
Muu maailmaga on raske võrdlusi tuua. Aasta tagasi viibisin Kreekas, kus tundus, et parkimise üle puudus igasugune kontroll. Tund linnaliikluses ja närvid olid täiesti läbi, sest päris ausalt pargiti otse sõiduteele sedasi, et tagantulevad autod mööda ei pääsenud. Päris nii ka ju ei tahaks elada?
17.09.2010 at 07:37
Jesper
 
Parkimisest, vol 2
Ei tahaks jah, aga see ei ole ka Tallinnas probleemiks, ega ole ka mitte kunagi olnud! Kui ühes linnas elab pool miljonit inimest, siis juhtub päevas neist paarisajaga kindlasti veel igasugu huvitavaid asju, löövad näiteks haamriga vastu sõrme (mina eile lõin), libastuvad trepil, näevad ufot jne. See on täiesti tühine arv, samas LV ja mupo poolt tulevat retoorikat vaadates võiks järeldada et taevas kukub alla kui nende paarisaja pärast nüüd kohe kümneid lisapiiranguid ja lisatrahve ei lisata.

See on mingi maeitea, ametnike kutsehaigus või sündroom - ilma minu, minu tehtava töö ja mind hostiva asutuseta kukub taevas homnepäev alla. Enesemotivatsiooniks võibolla vahva, aga noh jah...

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.09.2010 at 07:53 1 edit. Last edited 17.09.2010 at 07:56 by Jesper
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Ma ei väida, et midagi kokku kukub aga samas olen täiesti veendunud, et kontroll peab olema. Kusjuures see kontroll on kogu aeg olemas olnud. Vanasti tegi seda politsei, kuid kuna neil ressursse nappis ja napib seda seniajani, siis nemad enam sellega ei tegele. Üldiselt vihased ja vajaduses kahtlevad on need inimesed, kellel on olemas kokkupuude ning kontrollorganiga on kokkupuude 90 % negatiivne, kuna saadakse karistus. Sama moodi võin väita, et minu jaoks on täiesti mittevajalik ühistranspordi süsteem, kuna ise sõidan autoga. Poleks busse, trolle, tramme, mahuks autod paremini liikuma! Samas seda väites, teen seda ainult enda vaatevinklist.
Olgu need paarsada inimest aga kõige paremad näited tulevad näiteks Mustamäe haigla juurest või siis Keskhaigla. Veel aasta tagasi pidi üks teisaldusmasin praktiliselt seal kogu aeg olemagi, sest inimesed parkisid tuimalt kinni kiirabi autode ligipääsu haiglasse. Pole naljaasi, kui mõni kriitilises seisus haige ei saa õigeaegselt abi, sest mõni kodanik on otsustanud oma auto teele parkida. Kusjuures seal on olemas kõiksugu märgid ja piirangud aga neist lihtsalt mindi tuima näoga mööda. Ja kui masin ära viidi, siis kaks korda võite arvata, kes halb oli ;) Selliseid näiteid on palju.
17.09.2010 at 08:27
5.0
Parkimisest, vol 2
peaks kohe neid munpoli mehi kaema minema, kes veel lahjemad pidavat olema, kui meie kõigi ohtra jahu abil ikka kuidagi kakahõnguliseks jäävate saiameeste olemus, sest elukogemus ütleb, et selline asi küll võimalik pole. Aga vahest pole tõesti olemas sellist madalust, millest enam madalamale laskuda ei saa, nii, et oodakem uute madalusrekordite löömist ja seda nagu ajaloolise tõe ajastul- kellegi kodaniku tungivat soovi rahuldades.
PS! Auto või värava kinniparkimisel ei saabu telefonikõne peale kedagi. Isegi ei lubata tulla, nii, et vähemalt ei valetata selle osas.
17.09.2010 at 08:37
Jesper
 
Parkimisest, vol 2
Kuidas 300 eeguse kviitungi abil täpselt kiirabiauto läbi mahtuma hakkab, jääb mulle veidi uduseks :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.09.2010 at 09:14
ivoalaska
 
Parkimisest, vol 2
Ei rääkinud hoiatustrahvist vaid kontrolli kui sellise vajadusest ;)
17.09.2010 at 09:17
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Parkimisest, vol 2   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.