register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Delfi rehabiliteerib ennast  
Poster Message
PlyVal64
Delfi rehabiliteerib ennast
6.95@209,1mph reaalse tänavaautoga.

On, millest meie meestel mõelda... sest see on ikka täiesti hull number. 336 km/h pole 99,9% superautodelegi niisama võimetekohane.
23.09.2010 at 11:31 2 edits. Last edited 23.09.2010 at 11:32 by PlyVal64
krooks
  
Delfi rehabiliteerib ennast
Natuke veel.


____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
23.09.2010 at 15:38
partel
  
Delfi rehabiliteerib ennast
quote:
PlyVal64: 6.95@209,1mph reaalse tänavaautoga.

On, millest meie meestel mõelda... sest see on ikka täiesti hull number. 336 km/h pole 99,9% superautodelegi niisama võimetekohane.
Tahtsid ikka öelda, et meie rajaehitajad võiksid mõelda?

Sellist tulemust saavutava auto ehitamine on käkitegu vähemalt tehnilises mõttes.

Mõni meie meestest, sh ka mina, suudaks ka parema teha.


____________________________
_
23.09.2010 at 16:32
jyrts
Delfi rehabiliteerib ennast
Mingi väga omapärane käiguvahetus süsteem oli pillil :D
Ja kuda see streetlegal saab olla,kui tal ju kitsas tagasild?Meil küll ju sellisega tänavale ei lasta?
23.09.2010 at 16:40
tfr
 
Delfi rehabiliteerib ennast
See, milline auto veel streetlegal on, on riigiti (ja USAs ka osariigiti) üsna erinev.
23.09.2010 at 16:48
PlyVal64
Delfi rehabiliteerib ennast
Pärtel, Soomes ja Rootsis on rajad olemas, näita ja tõesta! 8,3 vs 6,9 on siiski igavik ja Teie ehitatud auto streetlegalist sama kaugel, kui Kuu Maast.

Kitsas tagasild ei määra isegi Eestis mitte midagi. Mitte üks seadus ei keela seda, ka mistahes ratta mõõt, kui see mahub kere alla ja on vedrustatud, on 100% legaalne. On E või DOT peal, sõida. Tänavalegaalne on Eestis ka dragi auto, kui sel on EALi kaart (Veljo oma näiteks) aga ka see peab ülevaatuse läbima ja täitma päris palju kohustuslikke ettekirjutusi tänaval sõitmiseks. Ja ta peab olema suuteline ka sõitma! Kilulinnast heademõtetelinna võistlusele ja tagasi oma käiguga. edit: sel Chevyl on ju ka täispikkuses sumpa all, mis võistlusteks cut-outiga vabaks lastakse. See on küll Erkki poolt juba ammu viljeletud lahendus. See siis näiteks müratase tänavalegaalsuseks. Tuled, suunad, klaasipühkijad, küte/vent etc, kõik peab olema.

Kuid vaat et suurim "tõestus" selle masina tänavalegaalsusest minu jaoks on originaal süütevõtmega originaal süütelukust auto käivitamine. Teine asi, tegu peaks olema suures osas full-metal bodyga, vähemalt nina on sel raudselt originaalsete plekkidega. Jne, jne. Muuseas, isegi korralik tümakas on sees :D ja kapott on kaunilt originaalhingedel. Pildigalerii on siin.

Teine sama masti masin, mida pole vist täie tõsidusega stripil veel testitud, on umbes samas konfis pajaga Pontu LeMans.
23.09.2010 at 19:14 1 edit. Last edited 23.09.2010 at 19:22 by PlyVal64
partel
  
Delfi rehabiliteerib ennast
Ahh, tänavauto definitsiooni üle on mõttetu vaielda, kuna igaühel oma arvamus. Mina eelistaks võistlusele sõita luksusliku motorhome'iga, reisijana siis karastusjooke libistades.

Mis paremast rajast tuleneva stardikiirenduse erinevuse olulisusse puutub, siis näiteks Top Fuel saab 6 sek veerandmiili aja nii, et laseb 100 m peal gaasi maha ja veereb ülejäänud 300 m, 100 m peal on ta 2.1 sek ja tiba üle 300 km/h.

Mulle avaldab hoopis muljet, mida 10.5" rehvidega tehakse.


____________________________
_
24.09.2010 at 09:50
täpp
 
Delfi rehabiliteerib ennast
quote:
partel: Ahh, tänavauto definitsiooni üle on mõttetu vaielda, kuna igaühel oma arvamus.

Ei saa olla, ainult üks arvamus on: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13312367
Tõlgendustes on lihtsalt tihtipeale probleemid, sest tänavalegaalne ei ole ka koonusfiltriga auto tegelikult.

____________________________
http://tarmotomson.net
24.09.2010 at 11:15
Olds
  
Delfi rehabiliteerib ennast
Julgeks öelda, et tänaseks päevaks peaks selle tiitli andma tegelikult Eddie Milleri, Plymouth Dusterile. Mees sõidab samuti ise kohale oma võistlusautoga, tangib kütust tavalisest bensiinijaamast jne. Sellest olid kuskil ka videoklipid. Ja meie NOS-i kasutatavate meestel oleks mida temalt õppida, nimelt kasutab mees 3 stagelist NOS-i ja lõpus on gaasi peas ei rohkem ega ka vähem kui 700hp jagu!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
24.09.2010 at 12:12
Jutulind
Delfi rehabiliteerib ennast
quote:
Olds:Ja meie NOS-i kasutatavate meestel oleks mida temalt õppida, nimelt kasutab mees 3 stagelist NOS-i ja lõpus on gaasi peas ei rohkem ega ka vähem kui 700hp jagu!

Offtopic: Tegelikult mitmeastmeline süsteem vs. PWM-l toimiv valin alati PWM. Paned max shoti düüsid (kasvõi 700hp) ja lihtsalt PWM moduleerimisega mängid solenoididega. Teoreetiliselt oleks küll 700hp shot korral miinimum mida reaalselt selga saad lasta ca 150hp, kuid kurvi teed korraliku kontrolleriga täpselt sellise nagu vaja. Meie masina algeline kontroller ei võimalda kahjuks väga paljusid asju mida vaja oleks, kuid kui masin peaks ka järgmine aasta võistlema on tal juba minutehtud kontroller mis oluliselt laiendab NOS kasutamise võimalusi.


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
27.09.2010 at 14:07
Olds
  
Delfi rehabiliteerib ennast
eks teoreetiliselt on paljud asjad tehtavad ja paistavad lihtsad :)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
27.09.2010 at 17:30
Jutulind
Delfi rehabiliteerib ennast
quote:
Olds: eks teoreetiliselt on paljud asjad tehtavad ja paistavad lihtsad :)

Khm, PWM NOS kontrollerit olen siiski praktikas ka päris palju näppinud. Tehniliselt meie mootor jah 700hp shoti näiteks välja ei kannataks. Samas mitmeastmeliste kasutamine on aina rohkem taandunud uute korralike PWM kontrollerite pealetulekuga. Ja kuigi vanad olijad kasutavad pigem mitmeastmelisi ja erinevaid düüsikomplekte on tehniliselt küll mitte täpsem, kuid paindlikum tulemus võimalik PWM-ga. Osalt võrdleks seda pritsung vs karpa liiniga. Karpaga on võimalik kõik sama ära teha mis pritsungiga, siiski kipuvad uuemad autod pritsungit kasutama ...

____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
27.09.2010 at 17:46
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Delfi rehabiliteerib ennast  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.