Poster |
Message |
navigator |
100 -sed kolvid
Tervist, kas on teadjaid mehi kes ütlevad, mis ameerika auto kolbi peaks vaatama kui on vaja 100st kolbi? Ja on neid saada ka kasutatud aga korralikke? Tegemisel üks projekt gaz 66 mootoriga ja sinna vaja 100 seid kolbe. Vaja oleks teada kuhu poole üldse vaadata? |
25.09.2010 at 19:07 |
|
mehaanik666 |
100 -sed kolvid
Chevrolet 350 kolvid on 101,6 originaalis kui ma õigesti mäletan.
Ja mul ühed olemas, aga seda ma ei mäleta kas need olid mingis remont mõõdus või mitte.
Kui huvi võin esmaspäeval vaadata |
25.09.2010 at 20:47 |
|
navigator |
100 -sed kolvid
kindlasti on huvi, tänud vastamast, jään ootama |
25.09.2010 at 20:54 |
|
tõnisson |
100 -sed kolvid
Mopari 318-l on 99mm.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
26.09.2010 at 07:39 |
|
partel |
100 -sed kolvid
Tänapäeval tehakse kolbe mistahes mõõdus, need "remontmõõdud" on mineviku igand.
Teine võimalus on muidugi mootor üle puurida ja Chevy kolvid sisse panna.
Või mingisugune muu kombinatsioon.
____________________________
_ |
26.09.2010 at 12:13 |
|
DevilDeVille |
100 -sed kolvid
kuna gaaziku mootor pole ettenähtud töötama, saati veel mingeid hobujõude tootma, soovitaks kohe mõni toimiv mikimaa v8 hankida
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
26.09.2010 at 12:54 |
|
viplala |
100 -sed kolvid
quote: DevilDeVille: kuna gaaziku mootor pole ettenähtud töötama, saati veel mingeid hobujõude tootma, soovitaks kohe mõni toimiv mikimaa v8 hankida
Kuda siis gaazikutega krossi sõidetakse? |
26.09.2010 at 13:44 |
|
navigator |
100 -sed kolvid
just täpselt, kuidas siis krossi sõidetakse ja just sellepärast see moto ongi, et saaks krossi sõita. ja kuna mikimaa auto kolb on hulga väiksem ja kergem, ja kuna selle tagajärjel on siis ka hõõrdejõud väiksem siis just seda sinna tahakski panna. sinna saab installida zil`i hülsid kuid kolvid tahaks korralike rõngastega siis usa omad panna. siit siis veel küsimus, kas kellelgi on vedelemas originaali või veel parem moditud nukka, kasvõi katkist, saaks sablooniks ja prooviks gaziku nuka samade kraadidega teha, kuna saan aru et camaro mootor on mõeldud madalatel pööretel savutama makimum väände? siis see sobiks väga hästi krossi sõiduks ja kuna ka litraaz umbes sama siis võiks proovida.
kui kellelgi on vedelemas siis oleks väga tänulik, samuti on oodatud mõni karpa, kasvõi originaal, saaks proovida mis teeb, või siis mono pritsung. kõik sellised osad oleks oodatud mõistliku raha eest või ka mõne sixpacki eest |
26.09.2010 at 14:51 |
|
79capri |
100 -sed kolvid
302cid (5.0) Ford on ka 4.0" kolvidega. T-bird´i käest võid küsida.
|
27.09.2010 at 10:00 |
|
navigator |
100 -sed kolvid
tänud vastanutele, ehk on kellelgi siiski vedelemas mõnda karpat või mono pritsu, enamus ju on originaali välja vahetanud, või on kusagilt saada kasutatud moditud karpat?
kusagilt oli lugeda et liigub tehase taastatud karpasid?? ja kust oleks õigem uurida 3,97-4,00-4,03 kolbe, mõtlen hinna poolest? oskab keegi ka anda siin välja toodud kolbide mõõdud: sõrme jämeduse ja sõrmeaugu ülemisest äärest kolvi ülemise ääreni? |
27.09.2010 at 11:54 |
1 edit. Last edited 27.09.2010 at 11:58 by navigator
|
KaroK |
100 -sed kolvid
Kas peab just mikimootor olema ? Eurokatel ja japsidel on ilmselt kergemad ja moodsamad jupid.
Porschel on 100 mm kolvid - 2,5 R4 ja 3,6 bokser
Subaru EJ25 mootoril on 99,5 mm
|
27.09.2010 at 12:28 |
1 edit. Last edited 27.09.2010 at 12:30 by KaroK
|
navigator |
100 -sed kolvid
Ei pea olema mikide oma, just selle pärast ka küsisin, et seda teada saada, et mis autodel on. Oskad sa ehk ka öelda, mis hinnaklassi sinu pakutud kolvid võiksid jääda? ja oskad ehk ka anda nende muud mõõdud? |
27.09.2010 at 12:48 |
|
79capri |
100 -sed kolvid
Tahaks kuulda palju see "kerge" ja moodne Prosche kolb maksab ?
|
27.09.2010 at 13:49 |
|
hents99 |
100 -sed kolvid
Subaru tehaseoriginaal oli ca 4,5k /tk (Inglismaalt, Eestist veel kallim), seega need variandid on kindlasti kalleimad. Kindlasti sõltub mudelitest, minu puhul oli tegemist levinuimaga - Impreza. Valikus olev aftermarket oli ehituse poolest ebasobiv(sõrm oli tsentris).
Porsche kolvid ilmselt samas suurusjärgus. Odavaim siiski mikidemaa toodangu poole vaadata ja neid peaks meitemaal ka laialt saada olema.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
27.09.2010 at 14:39 |
1 edit. Last edited 27.09.2010 at 14:39 by hents99
|
KaroK |
100 -sed kolvid
Mahle otsingumootor
http://www.motorenteile.mahle.com/eLIZA/mahle/query/engine/byParams
pole palju nii suure läbimõõduga silindreid.
Hinda ei tea ja niisama netist ei leia. |
27.09.2010 at 14:49 |
|
algaja |
100 -sed kolvid
Kõige mõtekam oleks ise valada.
Pole need odavama otsa Ameerika kolvid paremast materjalist kui Vene omad.
On nähtud ja katsutud.Pealegi pole nagu kuulnud et autokrossis oleks kolvid ilma põhjuseta
läbi sulanud.
Küll aga on neid läinud omal süül.Näiteks üritavad mõned sõita 98 bensiiniga 6,8 surveastmega ja siis pole imestada, et rõngad jäävad kinni ja kolb sulab.
Samuti pole saadud Tšaika mootorist kätte mingeid tohutuid võimsusi ega pöördeid, mis nõuaks tugevamaid kolbe ja selle 140-170hj ja 5000 pööret peab ka originaal vastu.
Samuti pole seal liitrivõimsust ollagi 150hj/5L=30hj liitrile.
Kui see mootor teeks näiteks 6500-7000 pööret oleks kindlasti vaja sepistatud kolbe.
Selliseid pöördeid on aga lootust saada ainult 53 mootorist ja see peaks siis ka vastu.
Sõitis ju selle aasta meister eelmine aasta 53 mootoriga ja ei liikunud see midagi halvemini.
Kolbide asemel kulutaks pigem aega täpsusele mootori koostamisel.Näiteks et ploki vändaliin oleks sirge ja vänt käiks uute saaledega ringi väikse sõrme jõul ja kepsud ja kolvid oleks 1G täpsusega ühes kaalus ja lõtkud ja paisumispilud oleks õiged.
Polemiskambrite mahud oleks 0,5 ml täpsusega võrdsed ja klapid poleks sügaval kaanes.
Eelkõige aga kaante portide võrdsus ja nukkvõll oleks täpselt paigas.
Siis veel ajada karburaator korralikult häälde ja et see ühe hooaja kestaks ka korralik õliga õhufilter.Ei kasuta ju ükski teine masin krossis kuiva õhufiltrit.
Kui mootor on hääles, siis tuleb ülekannete valik ja siis vedrustus ja juhitavus ja eelkõige treening.
Tulemus võib ennastki üllatada. |
27.09.2010 at 16:23 |
|
navigator |
100 -sed kolvid
Olen kasutanud kunagi türil valatud kolbe rida 6 mootoris ja esiteks olid need originaalidst 52 gr raskemad, pidasid mootoris vastu täpslt ühe eelsõidu. Järgmiseks korraks tellisin need uuesti, ja täpselt samamoodi juhtus. Niiet ei soovi valatud kolbe, ja hind on ikka mega kirves. Vedelevad siiani garaazis nurgas.
Mikimaa kolbi on vaja nagu eelpool mainisinjust tema kaalu ja tema madaluse pärast, kui ma tahaks ehitada originaal gaz autot siis ma teeksin seda ja sõidaksin ka, kuid ei tahagi enne sõita kui olen ära proovin mootoris kõik mis pea on suutnud välja mõelda, ehk et midagi sellist mida ei ole veel krossidel oma silmaga näinud.
Mõtled mis klassi selle aasta meistrit? On ju asjaosalistele teada mis ja kellel on enam-vähem tehtud, ja nagu ka sinu postist välja lugeda saab, et eelmine aasta sõitis 53 motoga aga see aasta siis juba tsaikaga!!!! häbi ei ole sõita palju nõrgemate motode klassis sellise motoga ja siis veel kekata?? Aga see juba teine teema.
Kõik mis kirja panid on tehtud, kuid sellega ju tsaikale vastu ei saa! Ja nagu kuulda-näha siis järgmine aasta on mehed tulemas aretustega, kus mitu karpat jne.
Niiet jään ikka enda plaanide juurde ja proovin ära selle mille olen plaani pannud. |
27.09.2010 at 18:15 |
|
DevilDeVille |
100 -sed kolvid
mikimaalt saab venolia või probe sepiskolvid komplektina isegi caddy paadiankrule mingi 500-600 usd, kahe arbuusikolvi hinnaga on siin kohal. pisiploki sevi või fordi või rüüsleri omade tükihinnad peaksid liikuma 30-35 usd juures. ülejäänud raha eest kannatab korralikult juua vms.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.09.2010 at 20:15 |
|
rollingjack |
100 -sed kolvid
quote: 79capri: Tahaks kuulda palju see "kerge" ja moodne Prosche kolb maksab ?
Porsche kolbi mõtled, ma eeldan.
100 mm kolvid on ka 2,5L 944-l ja 5L 928-l.
Näiteks 99,99 mm läbimõõduga Porsche 928 kolb koodiga 92810304319 maksab 278,23 eurikut + transport.
____________________________
Have fun and be safe! |
27.09.2010 at 21:32 |
|
tõnisson |
100 -sed kolvid
quote:
Näiteks 99,99 mm läbimõõduga Porsche 928 kolb koodiga 92810304319 maksab 278,23 eurikut + transport.
Ulme..
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
27.09.2010 at 22:05 |
|
Raceboy |
100 -sed kolvid
Porsche 944 99.998mm kolb maksab uuena 180usd.
Kui huvi on, siis on mul neid kasutatuna paar komplekti, väga heas korras ja praktiliselt kulumata.
____________________________
www.vems.ee |
27.09.2010 at 22:19 |
|
navigator |
100 -sed kolvid
to raceboy:
palju tahad 8 tk eest? |
28.09.2010 at 00:03 |
|