Poster |
Message |
vvt |
rattamutrite küsimus
Sai ühele autole teised rattad soetatud (olen harjunud skeemiga, et valud suvekatega ja plekud talvekatega). Seni oli auto plekkvelgedega. Originaal rattamutritel on see istepind, millega ta velje poldiaugu serva puutub, selline kumer. Valuvelgede poldiaugu põhi on kooniline. Nüüd küsimus, kas ma peaks ostma ka uued rattamutrid? Muidu nad sobivad mõõdu poolest sinna velje auku, küse selles, kas velje koonuspind ja kumer mutri serv sobivad? Nt saksa autodel on originaalis "tööpind" poldil kooniline ja valu või plekk käivad üldiselt sama poldiga. Ka seni nähtud mutrid on nagu koonilise istepinnaga olnud. Autoks muidu Honda kui see peaks infot andma.
Andke palun nõu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
06.10.2010 at 10:34 |
1 edit. Last edited 06.10.2010 at 10:35 by vvt
|
Astro SS |
rattamutrite küsimus
Ilmselt täpse vastuse saad sa Datsunite foorumist .....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
06.10.2010 at 13:04 |
|
v6sa |
rattamutrite küsimus
Elu on näidanud, et sfäär koonuspesas püsib, kuid koonus sfääris mitte. MB kasutab samuti sfäärilisi polte-pesi, kuid tarvikveljed on tihti koonusega. Sestap ka mõningane kogemus.
On olnud ka juhus, kus koonusmutter ei suutnudki kulunud sfäärilise pesaga velge kinni pigistada.
Valuvelje puhul lisandub veel küsimus, kas tegemist on korralike velgedega, millel tugevdatud istepind või odavatega. Viimaste puhul rikub vale istepinnaga kinnitusvahend ka velje.
Ehk kui rahakott kannatab, hangiks mina ikka sobivad mutrid (olen romulast saanud seni mõistliku hinnaga). |
06.10.2010 at 19:15 |
|
ramman |
rattamutrite küsimus
Soovitan ka romulatest uurida. Kunagi olin Audiga sarnase probleemi ees(valuvelgedele oli pikemaid polte vaja). Romulast sain sobivad poldid, 10 eek/tk ja kõik olid rahul.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
06.10.2010 at 20:15 |
|
|