Poster |
Message |
anryo |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Kuna talv ei ole mägede taga enam, siis kas on kellegil silma jäänud, mis on selle talve "lemmikud / testivõitjad"? Mind huvitaks just lamellrehvid, kuid kindlasti võib arutleda ka naelrehvide teemal. Põhimõtteliselt, kui me jõuame kokkuleppele mingi mudeli headuses, siis võin paari tuttava käest ka "ühisostu" hinda uurida...
Ma ei suutnud ühtegi selle aastast testi leida kuidagi.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
28.09.2010 at 11:17 |
|
mrtn |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: anryo:Ma ei suutnud ühtegi selle aastast testi leida kuidagi.
Lapis pole lund veel. |
28.09.2010 at 11:29 |
|
Wolle |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2010/10/?headerID=1988
Sinna vist veel paar päeva aega.
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
28.09.2010 at 11:43 |
|
anryo |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
No siis tuleb oodata natuke veel....
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
28.09.2010 at 12:05 |
|
Astro SS |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Hakkapelita 7
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
28.09.2010 at 12:31 |
|
KaroK |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Ilmselt tuleb sama, nagu igal aastal.
Rehvi valik sõltub kasutustingimustest.
Nokian Hakkapeliitta naast parim külma ja lume ning jääga. Kuival ja puhtal maanteel parim mõni Conti või midagi.
Mida parem pidamine, seda suurem müra, küttekulu, rehvi kulumine jne.
See praegu veits lahmimine, aga enne testi ilmumist võib juba mõelda tulevastele kasutustingimustele ja nõudmistele
Isiklikult tarvitan Masteri Nordic 4 naastu ja olen väga rahul. Pidamine on väga hea.
Naastrehvi kasuks otsustasin, kuna elan maal ja kiilasjääl lamell ei ruuli.
1 Nokiani hinnaga saab peaaegu terve jooksu Lisaks toetan kodumaist ettevõtlust.
|
28.09.2010 at 12:33 |
|
Wishmaster |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Raudselt Hakkapelita 7 |
28.09.2010 at 12:36 |
|
KaroK |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Ja ilmuski tutikas talverehvitesti sisaldav TM postkasti. |
28.09.2010 at 13:27 |
|
anryo |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: KaroK: Ja ilmuski tutikas talverehvitesti sisaldav TM postkasti.
And?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
28.09.2010 at 13:39 |
|
KaroK |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Ega siis ei saa TM'i müüginumbreid alla tõmmata, aga poolenisti oli mul õigus |
28.09.2010 at 13:43 |
|
tfr |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Viimased 4-5 talve sõitsin Michelin X-Ice Northidega ja julgen ainult kiidusõnu jagada. Pidasid nii 2t+ tanki, 280hp esiveolise pereauto kui väikese hot hatchi all.
Selle talve ja Chero osas pean rahakotiga veel aru, kas lükata alla need autoga kaasa tulnud mingid GoodYeari naelad või õnnestub midagi paremat soetada. |
28.09.2010 at 14:46 |
|
viplala |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: KaroK: Ega siis ei saa TM'i müüginumbreid alla tõmmata, aga poolenisti oli mul õigus
Tüüpiline eestlane, ma lugesin tänasest lehest jube hea loo, aga sulle ei räägi, ma raiskasin selle lehe eest 10 eeku ju |
28.09.2010 at 14:51 |
|
PlyVal64 |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: KaroK: Ega siis ei saa TM'i müüginumbreid alla tõmmata...
Ma üle pika aja korra vaatasin kevadiseks žilett-lesta taoliseks muutunud toote hinnanumbrit ja pidin keset Selverit perseli kukkuma... nad tõmbavad seda ju ise. Millest on väga kahju.
Aga mis TALVErehve puudutab, siis kahjuks ei päde need testid kunagi oluliselt erineva rehvide mõõtkava ja isegi auto enda juures. Seesama testivõtja konkreetses mõõdus konkreetse veoskeemi ja kaaluga auto all võib olla parim ning aboluutne pask 300 kilo kergema teistsuguse skeemiga auto all. JA mõni odav, vaat et saast-mark a'la china, võib mingil hetkel räigelt üllatada. Üks ja seesama mustrijoonis ei saa ega hakkagi ühte moodi tööle laias R18 mõõdus 2-tonnise AWD ja kitsas R14 mõõdus 1-tonnise kaaluga kergeperselise RWD all. See pole mitte selge vaid korduvalt ja tuhandete talviste kilomeetrite kogemus IGASUGUSTE autodega. Suverehvidega on lood paremad aga ka siis on kruusale/mullale sattudes lood kardinaalselt erinevad.
Ainsad objektiivsed numbrid testides on müratasemed ja hinnad, kõik muu on suures piires BS. Sest kõik sõltub siiski vaid juhist ja tema oskustest ning aju olemasolust. |
28.09.2010 at 15:01 |
|
Timo |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: KaroK: Ilmselt tuleb sama, nagu igal aastal.
Rehvi valik sõltub kasutustingimustest.
Nokian Hakkapeliitta naast parim külma ja lume ning jääga. Kuival ja puhtal maanteel parim mõni Conti või midagi.
Mida parem pidamine, seda suurem müra, küttekulu, rehvi kulumine jne.
See praegu veits lahmimine, aga enne testi ilmumist võib juba mõelda tulevastele kasutustingimustele ja nõudmistele
Isiklikult tarvitan Masteri Nordic 4 naastu ja olen väga rahul. Pidamine on väga hea.
Naastrehvi kasuks otsustasin, kuna elan maal ja kiilasjääl lamell ei ruuli.
1 Nokiani hinnaga saab peaaegu terve jooksu Lisaks toetan kodumaist ettevõtlust.
Kuna elan ka maal ja teid ei liivatata soolatata, siis kogu aeg naeladega ringi uhanud ja proti naelaga. Masteri toodang on täiesti talutava kvaliteediga ja muidugi hind teeb näo rõõmsaks. Lisaks see, et kallite rehvide raha eest saab igal aastal uued protikad osta.
Nordic 4 on küll ka hea, aga Nordic 2 vaieldamatult parima pidamisega rehv Masteri valikust. Eelmine aasta tegime testi jäärajal. Panime kõrvuti Nordic 4´ja ja Nordic 2´he. parimad ajad tulid alati Nordic 2´hega, olenemata autost ja juhist. Sai proovitud küll nii ja naa pidi, aga lõpptulemus jäi samaks. NB! mõlemad jooksud olid uued ja ilusti sisse sõidetud.
Ja nüüd hakkab tulema, et prott pask ja nael oi oi kui paha! Nagu ikka selle teemaga igal aastal ! Ausalt, kui elaksin linnas kasutaksin samamoodi lamelli, sest linnaoludes ei ole naelast suuremat tolku, peale selle, et möliseb palju ja lõhub teed!
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
28.09.2010 at 15:13 |
|
KaroK |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Puhtalt võitja nimetamisest ei piisa, kuna nagu räägitud, igal rehvil omad head ja vead.
Ja käsimüügist on ühe TM'i numbri hind 46,90 krooni (3 eurot).
Samas Autobildi ju enam pole ja ju siis vabaturumajandus annab neile võimaluse kergitada hinda.
Ma ei tea, kuidas kellelgi, aga koos TM'i postkasti potsatamisega muutub päev tavaliselt paremaks ja harivamaks küll.
Talverehvide test on ilmselt käesoleva numbri üks peamisi müügiartikleid ja mina olen huvitatud eestikeelse tehnikaajakirjanduse jätkusuutlikkusest.
|
28.09.2010 at 15:20 |
|
sill |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
http://www.ultimatevw.com/keskustelu/?cmd=aihe&id=4063&sivu=1
Seal on erinevate testide kokkuvõtted, soovitan! |
28.09.2010 at 15:25 |
|
PlyVal64 |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Kuna me oleme siiski USA-raua foorumis, kus normaalse auto ESIMENE tingimus on tagavedu, siis pole nende junnidega tehtud testidel kahjuks siinse eluga suurt midagi pistmist. Siis vaatame veel kriitilise pilguga üle meie Eesti uulitsate "tava"autode sussinumbrid ja veel enam saab selgeks, et see test on hirmus mõttetu. See on jah tuliuute autode rehvimõõt aga enamus ringisõitvast tehnikast neid ei vaja. Ja tuliuutel on rehvid enamasti olemas. Teiselt poolt ei kõlba see mõõt jälle ka edevate suurte uute poekärude tarbeks, seal juba teised autokaalud ja rehvimõõdud.
Mina ootaks kasvõi korra LISAKS sellist rehvitesti, kuskohast saaks mingigi pildi mõõtkavas 215/70R15-17 kastika/väikebusside/parketimaasturite "balloonide" omanikud ning 185/65R14-15 ikka veel enamlevinud sussimõõdu peremehed. Ma usun, et selliste ratastega liikujaid on ikka veel palju rohkem, kui fugassi või tojootakorillaga kulgejaid. Ja seda esimest otsa tuleb muudkui aga juurde, mitte vähem, kui testimõõtu. Aga need on kaks absoluutselt erinevat autot ja rehvi: pooletoobine kerge ja madal edevedu vs kolmveerandtoobine raske ja kõrge 4WD. |
28.09.2010 at 16:35 |
|
KaroK |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: PlyVal64: Kuna me oleme siiski USA-raua foorumis, kus normaalse ......
Kohe vaja millegi vastu võitlema hakata.
Tehakse neid rehve väga erinevates mõõtudes.
Testivõitjat naastrehvide arvestuses on saada 55 mõõdus 13" kuni 20" ja ka RunFlat'idena.
http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/nokian/model/21549/
EDIT: ja lisaks veel 27 mõõtu SUV'idele mõeldud varianti
http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/nokian/model/23007/
Ja paremad on need rehvid kindlalt kui "tõelise USA'kaga" kaasa tulnud 30 aasta vanused "tõelised USA rehvid".
Esiveoga autosid ka usas küllalt tehtud.
http://www.allpar.com/fwd.html
|
28.09.2010 at 17:36 |
3 edits. Last edited 28.09.2010 at 20:40 by KaroK
|
trs200 |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Kui paljud teist rehvid iga aasta nende testide põhjal ostavad(st just testivõitja)? Või otsivad spetsiaalselt uusi tehnoloogiaid ala klaasipuru rehvisegus, kosmosetehnoloogiaga naastud vms? Lihtsalt huvi pärast |
28.09.2010 at 18:36 |
|
tfr |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
quote: KaroK: Kohe vaja millegi vastu võitlema hakata.
Tehakse neid rehve väga erinevates mõõtudes.
Testivõitjat naastrehvide arvestuses on saada 55 mõõdus 13" kuni 20" ja ka RunFlat'idena.
http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/nokian/model/21549/
Tehakse loomulikult. Aga PlyVali jutu mõte, millega ma igati nõus olen, on see, et samasugune muster käitub 155 ja 255 laiuse puhul täiesti erinevalt, ehk siis testitulemusi, mis on saavutatud mõõtudega, mis erinevad tugevalt keskmise selle foorumi kasutaja auto alla minevatest, ei saa 100% pimeda tõena võtta. |
28.09.2010 at 18:42 |
|
ramman |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Pole küll testide võitjatega otseselt tegemist aga ehk on mõnele kasulik info.
Oma kogemusest võin öelda kiidusõnu Nokiani rehvide kohta. Tagaveolise kaubikuga olen kolm talve sõitnud. Elan külakolkas ja normaalse teeni on 13 km lund ja jääd. Iga talv uued rehvid. Continentali Conti.... miskid asjad olid pehmed ja vaiksed. Pikipidamine oli ok, aga lobjakaga tahtis otse minna paljudest kohtadest. Eelmine ja üleelmine talv olid Nokiani Hakkapeliitad. Mitte lamellid, vaid nö. ilma naastudeta tavarehvid, kuhu saab naastud lasta sisse panna, isegi augud olid sees. Undavad rohkem kui Contid, aga lumes on pidamist rohkem ja lobjakat ei pelga, annab head tagasisidet ratastelt. See talv võtan samad.
Rehvi mõõduks 225/70 R15C
Ja kõik on olnud ilma naastudeta, põhimõtteline vastane olen (juht hoiab autot teel, mitte naast). Sõidan kuskil 80 000 aastas.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
28.09.2010 at 19:09 |
|
DevilDeVille |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
isegi sõitnud mitmeid aastad x-ice north-idega ja nurinaks pole põhjust. seda siis küll 195/65 r15. aga hea tuttav rehviinimene sõidab aastaid kõigi oma pere autodega master-i protinaeltega - ei pidavat sugugi oluliselt sitem olema 4x kallimatest asjadest. tehtud ju nokia segu ja mustriga. isegi kunagi nendega vuranud sõbra w124-ga ning olid tõesti head igas asendis.
samas on, hoolimata mõnede sodoomide arvamusest, ikka äärmiselt olulisel kohal juhi võime olukordi analüüsida ja ohtusid ennetada/vältida või neile õigeaegselt ja adekvaatselt reageerida. sai näiteks möödunud talvel enamus kilusid ja meetreid läbitud w124 tomati ja olematutmarki protilamellidega krtteabmisaastast ning ainult ühe korra pidi riho maja tagant, kinnijäätunud hoovist, väljapääsemiseks mitme mehe abi kasutama.
lolli ei päästa ka miljon juhiabi koos kõige-kõigemate sussidega.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.09.2010 at 21:02 |
1 edit. Last edited 28.09.2010 at 21:06 by DevilDeVille
|
rivo09 |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Ja kõik on olnud ilma naastudeta, põhimõtteline vastane olen (juht hoiab autot teel, mitte naast). Sõidan kuskil 80 000 aastas.
Ei tea kus keegi oma km täis vurab kuid mina küll väidaks sellele lausele vastu. Naast on paljudes tee oludes mäekõrgusel võrreldes lamelliga. Minu arust on lamell linna liikluse jaoks ideaalne (ses mõttes ,et lõhub vähem ) hommikuse päiksetõusuga tekkival mustal jääl(eriti kaldus kitsal külavahe teel) ei tee aga lamell paraku piisavat tööd.
Testide põhjal saab järeldada ka seda ,et odav nael teeb sama töö mis keskklassi lamell ning pealegi korralikul naelal on ka lammelid sees. Samuti kannatab piduse naelaga veel sõita piduse lamelliga aga minu arvates päris vastik ja ohtlik.
|
28.09.2010 at 22:53 |
|
mrtn |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
siin pole midagi vaielda: kui linnas naeltega ei sõidetaks, ei sõidaks ka lamelliga kuhugi. naelad kraabivad jää krobeliseks, et lamellil üldse mingit pidamist oleks. |
28.09.2010 at 22:59 |
|
seeteine |
Millised talverehvid siis sellel aastal?
Kuna ma liigun põhiliselt maal ja metsas. Võtan mõtlematta naela. |
28.09.2010 at 23:12 |
|