3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid
quote:"Jõudu teile oma KITT-iga," irvitasid AMG insenerid, kui norrakad seda '86 TA-d Saksamaale Papenburgi testima tulid. Peale paari "rahulikku" 300 km/h soojendusringi olid aga irved kadunud ja kui masina kogu võimsus tööle rakendati, näitasid ajavõtuseadmed Pontiaci kiiruseks 407 km/h.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidKaalujaotus 50/50 pooliku paagiga - nice!
Videos 1.50 - sirje mees otsustas ka kiiremaid ringe tegema hakata
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid
quote:3gen Trans Am Norrast
Sellised uudised teevad südame soojaks. Samuti on hea meel, et just (3gen) Pontiac sai antud rolli. Küllap AMG seltskond oli ikka üsnagi enesekindel ja üleolev, see vahepala kulus ära.
Põnev oli jälgida videost, kuidas vaatamata enamvähem pidevale , suutis ka kurvides teel püsida, vähemasti ei tundunud mingeid silmatorkavaid probleeme. See, et rehv lõpus minema tuiskas, on lihtsalt minumeelest pigem justkui "i"-le täpp peale.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidei tore võimus küll aga mida sellega teha?
selgelt näha, et rinkal oli see totaalne overkill.
siinkohal 1 vana reegel: "igaüks võib sirgel gaasi vajutada aga ole sa mees ka kurvis vajutama".
üldiselt suhteliselt mõtetu asi.
ülepingutatud.
võimsus ei ole autol peamine argument.
(nagu kulturist, kes rammumehe võistlusel kaotab)
edit: mul pole võimsate ja heade autode vastu midagi.
saab siis neid guinessi jms selliseid rekordeid ootama jääda.
ma olen igatahel skeptiline sellises leiutises aga noh aeg näitab....
edu kõigile.
06.01.2009 at 01:34
2 edits. Last edited 07.01.2009 at 00:10 by Pierre
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid
quote:Pierre: ei tore võimus küll aga mida sellega teha?
selgelt näha, et rinkal oli see totaalne overkill.
siinkohal 1 vana reegel: "igaüks võib sirgel gaasi vajutada aga ole sa mees ka kurvis vajutama".
üldiselt suhteliselt mõtetu asi.
ülepingutatud.
võimsus ei ole autol peamine argument.
(nagu kulturist, kes rammumehe võistlusel kaotab)
Kõik millest me aru ei saa pole siiski mõttetu. Näiteks Sina ei saa aru, miks selline auto on tehtud ja mina ei saa aru miks on vaja tqhq foorumis kasutada allkirja "167 hp Audi" aga sellegipoolest ütlen vaid, et lahe - kõik me oleme kuskilt alustanud.
Muidu, kes veel aru ei saa, milleks see auto on tehtud, siis soovitan vaadata seda videot:
Auto kaalub üle 2,1 tonni - mingit taotlust temaga ringrajal kiiresti sõita pole. Selline kaal on tippkiirusautode puhul tavaline, "tasuta downforce".
Projekt ise on tegelikult ulmeliselt kõva, keerulisem on sõita "põlve otsas tehtud" ja tänavasõidu autol baseeruva tehnikaga 400+ kmh kui näiteks läbida Top Fuel dragsteriga veerandmiili alla 5 sekundi. Viimast teevad paljud ja know-how on olemas. 400 kmh sõitmiseks tuleb kõik ise leiutada ja sealjuures ellu jääda. Projekti põhieesmärk oli see rekord enda nimele saada, minna sellise naelakastiga NASCAR'i tehnika vastu on muidugi julge samm. Kuigi see jäi saavutamata, siis tulemus on ikkagi väga kõva - SSC sõidetakse ju 2 km kõrgusel merepinnast ja distants on 144 km.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidAuto pole mitte liiga võimas, vaid muud näitajad pole lihtsalt mootoriga kooskõlas. Kui toppida stock 3gen sisse Nascari mootor, siis tagaaknast avanev vaatepilt on samasugune. Video alguses on näha, kus viis korda nõrgem M3 püsis kurvis tal ilusti sabas, aga nagu vana gaasi andis, oli tagant kadunud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidJama masin jah, ei lennanudki 400-ga kurvi. Bemm oleks võinud oma kooskõlas setupit ju ära kasutada ja kurvides mööda lennata Firest.
edit: uus termin aeglase ja nõrga mootoriga auto kohta - "kooskõlas setup"
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid
quote:vvt: Auto pole mitte liiga võimas, vaid muud näitajad pole lihtsalt mootoriga kooskõlas. Kui toppida stock 3gen sisse Nascari mootor, siis tagaaknast avanev vaatepilt on samasugune. Video alguses on näha, kus viis korda nõrgem M3 püsis kurvis tal ilusti sabas, aga nagu vana gaasi andis, oli tagant kadunud.
Video pealt selgub ka aeglase kurvisõidu põhjus: paar ronti olid jalus.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidwell, kurvi võtmise puhul on võimsus suht kolmandajärguline asi. ja kui teemaks olev uhke aparaat suutis kurvi läbida baieri emmiga võrdväärse kiirusega, siis võiks ju arvata, et veermikuseaded on vägagi eeskujulikud.
sirgetel ilmneva vähese kummisuitsu aga ajaksin pigem pullitegemise soovi kraesse. keskmisest parem kiirestisõidu sohver suudaks ilmselt ka ilma suitsuta ja usutavasti ehk isegi pisut kiiremini liigelda.
seega setup selles mõttes kooskõlas tõesti pole, et soovi korral käib mootori võimsus pidamisest üle.
kas nüüd kooskõlla viidud setupi jaoks peaks rehvide kontaktpinda oluliselt suurendama või taandama võimsuse hüper-super-mega sportautode tasemele, seda mina öelda ei mõista kahjuks.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid1400hj-ga lõppkiiruse jaoks ehitatud "tänavasõiduautosid" on maailmas juba küll ja rohkem ka euro ja japside hulgas (paigaltstardist miili peale ca 390kmh), aga kunst on vist tõesti selline auto ehitada, et suudaks hoida pidevalt stabiilsena 400+kmh kiirustel.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid
quote:newton: "Jõudu teile oma KITT-iga," irvitasid AMG insenerid, kui norrakad seda '86 TA-d Saksamaale Papenburgi testima tulid. Peale paari "rahulikku" 300 km/h soojendusringi oli aga irved kadunud ja kui masina kogu võimsus tööle rakendati, näitasid ajavõtuseadmed Pontiaci kiiruseks 407 km/h.
See repliik tundub olevat isehakanud ajakirjanike pastakast väljaimetud looming, tõelised tegijad üksteise üle ei irvita.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid... sest seda pole ju kuskil enne nähtud, et mõni Saksa autode fänn oleks midagi üleolevat USA autode kohta öelnud, ega ju?
Ehk antakse väike liialdus andeks, aga päris lõbus teema areng 2009. a. tqhq foorumis:
A: Näete, selline USA auto.
B: Ma ei saa aru, milleks selline auto tehti ja lingitud artiklitest ka seda lugeda ei viitsi, järelikult on see auto mõttetu.
C: BMW M3 on kurvides kiirem.
D: Enamus BPU Supraid on kiiremad nii kurvides kui sirgjoones.
C: See esialgne jutt on ka muidu pastakast välja imetud.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidMa naersin päris pisara silmanurka newtoni posti peale
See TA on vahva ja tõesti on tore, et selline tehnika just 3gen musta TA peale tõsteti. Mis seda teistest sarnastest eristab ongi see, et selle vanakooli usakaga käidi peenel Saksamaa testirajal ja saadi kirja ametlik tulemus, ning autoblog tegi sellest artikli. Sarnaste autode all ma ei pidanud silmas ainult Supraid, vaid terve Norra ja Rootsi on täis R6 M-mootorite baasil ehitatud tänavakõlbulike turbobaierlasi millel 1200-1400hj, samuti USA-s Eddie Bello enda 1200whp Porschedega millega mees ise üritustele kohale sõidab.
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosidvvt, pole vaja niipalju igal pool sõna võtta. Konkreetne on ainult fakt, et see auto sõitis üle 400 kmh ja teised ei sõitnud. Kuid seda sakslaste naermise juttu ma mäletan ka muudest allikatest loetuna, kohe siis kui antud rekord tehti. Ja ega ma ei imesta, profid saavad väga hästi aru, mida tähendab 400 kmh ja kui keegi tuleb isetehtud naelakastiga, siis ikka võib juhtuda.
Mis hj. puudutab, siis vanarahva tarkus ütleb, hobujõu number võistlusi ei võida. Ehk jube raske on mõne auto suhtes midagi arvata/öelda, teades vaid tema noteeritud võimsust. Objektiivsed parameetrid on sooritustulemused, kas lõppkiirus, 1/4 miili aeg, ringiaeg, õhku lendamiseks vajalik aeg või mis iganes.
Sellest autost konkreetselt rääkides on teema täiesti metsas, sest jutt käib asjadest, mis pole olulised. Võib-olla see sai alguse videost, kus lihtsalt nalja tehti...
3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid...ja videos ka minuteada mainiti, et tehti just nimelt nalja, mitte ei mindud rinka masinatega rinda pistma.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
08.01.2009 at 17:38
tqhq.ee foorum : Autod : 3gen Trans Am Norrast - Euroopa üks kiiremaid tänavaautosid 12