Russo and Steele 2010 auto oksjoni õnnetusSiuke kurb asi juhtus siis 2010 a 21 jaanuaril nende 10 juubel üritusel russo and steele collector cars oksjonil olevate auto telgiga mis tormise ilma tõttu kokku vajus ja lõhkudes siis päris palju ilusat rauda http://www.russoandsteele.com/
Russo and Steele 2010 auto oksjoni õnnetusPeale natukest mõtlemist meenus,et olen seda lugu ka varem ühest usa foorumist lugenud. Tegelt üsna õnnetu juhus,et samal päeval juhtus seda piirkonda torm tabama ja telk lendas pilbasteks,mida oli ka oodata, kui tugev tuul puhuma hakkas.
Teisalt pilte vaadates tundub,et mida moodsam auto seda hullema kahju on saanud?
quote:hardtop: Peale natukest mõtlemist meenus,et olen seda lugu ka varem ühest usa foorumist lugenud. Tegelt üsna õnnetu juhus,et samal päeval juhtus seda piirkonda torm tabama ja telk lendas pilbasteks,mida oli ka oodata, kui tugev tuul puhuma hakkas.
Teisalt pilte vaadates tundub,et mida moodsam auto seda hullema kahju on saanud?
...........................Siuke kurb asi juhtus siis 2010 a 21 jaanuaril .................
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
quote:hardtop: Peale natukest mõtlemist meenus,et olen seda lugu ka varem ühest usa foorumist lugenud. Tegelt üsna õnnetu juhus,et samal päeval juhtus seda piirkonda torm tabama ja telk lendas pilbasteks,mida oli ka oodata, kui tugev tuul puhuma hakkas.
Teisalt pilte vaadates tundub,et mida moodsam auto seda hullema kahju on saanud?
...........................Siuke kurb asi juhtus siis 2010 a 21 jaanuaril .................
Paraku minu mälusse ei kinnistunud kuupäev kuid see,et palju autosid sa kannatada jäi väga hästi meelde
Russo and Steele 2010 auto oksjoni õnnetusKõige kurvem on asja juures see, et seal hulgas oli väga mitmeid autosid, mis on väga haruldased. Seetõttu on võimalik, et siit maailmast on mõni originaal Superbird/GT500/(või muu) vähem, sest isegi kui auto taastatakse ära, ta pole enam factory originaal. Väga sobiv lause on üks vanasõna: A car can only be original once. Oleneb muidugi kui mitmed nendest autodest seal täiesti factory originaalid olid.
Ja kindlasti ka see töö, mis osadesse nendesse autodesse pandud on.
quote:Lowrider:Oleneb muidugi kui mitmed nendest autodest seal täiesti factory originaalid olid.
Arvata on, et mõni üksik ja see on ka siis vaid katuseall seisnud. Muidugi selliseid leidub kuid ka siis on päris tihti, kui mitte alati, originaal värvkatet oluliselt poleeritud, mis ei ole ka enam "factory".
See on minu silmale tihtipeale suurim puudus, mikid tegelevad ülerestautreerimsiega. Mitte üksainsam vana Chevy ega Ford ei tulnud tehasest ideaalsete vahede ja peegelsileda värvkattega. See oli ja on siiani vaid ja ainult käsitööautode pärusmaa. Isegi tavaautode tipp, kõige kangem S-klass, on tegelikult suisa sita värviga näituseauto mõistes. Nagu oleks algaja võõba kogemata kananahka lasknud.
Rääkimata autodest, millel on kunagine võidusõiduajalugu. Need püsisisd siis ja püsivad ka täna (WRC, F1 etc) koos plekikruvidel ja pop-neetidel. Nii põhimõtteliselt. Vaatad aga nüüd näitusepilli, siis oleks nagu kerve tehase võõbajaoskond kuid autot perfektseks silunud. Seega võetakse kõik need masinad ja restotakse veelkord ära. Kindlustus plekib ja meistrimehed saavad tööd ja palka. Väga kasulik masuaegne business, sest tegelikult on need autod ju ikkagi vaid hunnik plekki...
Russo and Steele 2010 auto oksjoni õnnetus
Rääkimata autodest, millel on kunagine võidusõiduajalugu. Need püsisisd siis ja püsivad ka täna (WRC, F1 etc) koos plekikruvidel ja pop-neetidel.
Enamus sellest aru ei saa ja võidusõitu vaid distansilt näinuna arvavadki ,et võistlus auto peabki välja nägema nagu näituse pill ja kui ei ole siis ikka jube peldik .Olen sellel teemal ikka tunde vaielnud kuid tõenäoliselt tulutult.
Russo and Steele 2010 auto oksjoni õnnetusÜld juhul ralliauto püsib näituse autona nii kaua kui esimese katse stardist minema lendab, ülejäänu juba nn loomulik kulu.