register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Master rehvid   1 2 3  
Poster Message
viplala
Master rehvid
Ei taha teha uut talverehvide teemat, et mis parem või halvem.
Küimus suht konkreetne Master rehvide kohta. On kellelgi kogemusi nende erinevate mudelitega, just viimastest aastatest. Eriti huvitab Nordic3 ja Nordic4 erinevus.
Ise olen korduvalt ostnud Nordic4 aga siit sealt on kuulda ka kolme häid külgi.
Nordikc4 pidamine on olnud alati super, seega tekkiski küsimus, et kas kolmel võiksid olla mingid teised või paremad omadused?
Masteri kvaliteedist ei ole mõtet jahuma hakata, selle eest hoolitseb garantii.
08.11.2010 at 22:07
vvt
  
Master rehvid
Targemad räägivad, et master kasutab Nokiani mustrilinti - ehk siis võibolla tasub vaadata ka vastava originaali testi. Olen ise N4 kasutaja olnud ja peale undamise muud kurta ei oska.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.11.2010 at 10:00
Timo
  
Master rehvid
Kui võrrelda nordic 2, 3 ja 4ja, siis parim neist on 2. Endal all Nordic 4jad, ja on täitsa normaalne rehv, aga järgmised ostan 2hed jälle ilmselt.

Edit: Nokiat mainitakse ainult Nordic 2 juures. allikas: Master.ee

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
09.11.2010 at 21:04 1 edit. Last edited 09.11.2010 at 21:07 by Timo
ramman
Master rehvid
Kunagi sai sõidetud Nordic2-ga kaks talve neliveolise auto all. Ainult kiidusõnad hinda arvestades. Undasid vbl natuke palju.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
09.11.2010 at 21:23
SPITFIRE
 
Master rehvid
Nordic2 muster tundub sama mis Vallai H2, mis minu masinatel hetkel all on. Minu arust väga hea rehv, pehme lamell+naelad http://www.vallai.ee/public/files/large/h2.jpg

____________________________
Hell Camino
09.11.2010 at 21:29
viplala
Master rehvid
Kui originaal rehvide tootjad suudavad välja mõelda ainult värviindikaatoreid, mustri sügavusest aru saamiseks, siis meie tootjad on teinud jällegi revolutsiooni selles vallas ning on tulnud turule häälindikaatoriga. Kui rehvi undamine hakkab vaikseks jääma, tähendab see seda, et rehvimuster on piisavalt kulunud ja on aeg kiigata uute rehvide poole :lol

Täna igatahes võtsin ligi Nordic 3'ed. Eks näis, kas on miskit teisiti kui neljadega. Neljade kohta ühtegi paha sõna küll öelda ei saanud. Pidamine oli nagu kännu taga ning ka kurvis suutsid nad üsna konkreetselt ja hästi ennast üleval pidada. Kui siis ainult veidi häälekad. Muide sama viga on ka Vallaiga. Kuid eks see oleneb ka autost, mille all nad on, õigemini auto mürasummutusest. Kunagi keegi mainis siin foorumis ka 3 ja 4 erinevust aga katsu nüüd üles leida :)

Järgmiseks proovin kindlasti ära ka Nordik 2'ed, juhul kui muidugi viied vahepeal pole välja ilmunud :)
09.11.2010 at 22:02
tryku
Master rehvid
Juhtus endal ühe Masteri rehviga selline lugu, et viskas muna ülesse. Kuivõrd tavaline on see analoogsete rehvidega? Minult võttis küll tuju ära taastatud rehve osta, olgugi, et olin enne üsna suur pooldaja.
09.11.2010 at 22:40
SPITFIRE
 
Master rehvid
Vallail on 2 aastane garantii tootmispraagile, liialt suur viskumine, proti defektid jne

____________________________
Hell Camino
09.11.2010 at 22:56
Timo
  
Master rehvid
quote:
SPITFIRE: Vallail on 2 aastane garantii tootmispraagile, liialt suur viskumine, proti defektid jne

Siiamaani ei ole ka kuulnud, et kellegil ei ole praak välja vahetatud. Ja nagu ma ka enne öelnud olen, et ennem ostan iga aasta uued Masterid, kui iga 2-3 aasta tagant nn. nimega rehvid. Kuna tegelen ka rehvivahetusega, siis silma jäänud, et Vallai tahab rohkem tasakaalu saada,kui teiste tootjate omad, ühesõnaga oleks nagu kvaliteedi kõikumine, aga võibolla on need juhused olnud!

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
09.11.2010 at 23:14
dodge
Master rehvid
quote:
vvt: Targemad räägivad, et master kasutab Nokiani mustrilinti - ehk siis võibolla tasub vaadata ka vastava originaali testi. Olen ise N4 kasutaja olnud ja peale undamise muud kurta ei oska.
Linti nad kohe kindlasti ei kasuta.
13.11.2010 at 16:51
viplala
Master rehvid
Nüüdseks Nordic 3'ed all ja ... vaikus. Ei mingit erilist müra, nag Vallaidega. Äkki on tegemist auto kvaliteediga (E34), kuid päev varem proovitud, VW golf 3'me all olnud, Vallai protiga, on nagu öö ja päev.

Pehmed on, 195'65'15, külg suunas. Annab nagu veits järgi, aga 60 kõrgusega oleks see probleem ka vähe väiksem. Millegipärast olen siiani talveks valinud just kõrgema rehvi.

Peab ootama ära ka talvised teeolud. Eks siis näi, mis nad seal endast kujutavad. Kahju ainult, et enam ei ole meeles nelja käitumised. Adekvaatsemalt saaks hinnata ikka kahte kõrvuti ja ühe auto all.
13.11.2010 at 17:17
13piisab
 
Master rehvid
ülalpool on tehnoloogiatele (lint või mitte) viidatud. Ilmselt annab selliste asjade teadmine vastuse minu küsimusele: kas pideva neliveo (vahekastis ülekanne jäik) puhul on ikka mõistlik prott alla panna? St kas ratta ümbermõõt sama rõhu juures on eeldatavasti ikka sama?
olen küll juba neliveo + protiga sõitnud ja suht väike kütusekulu maanteel lubas eeldada, et veermikus teineteisele vastutöötavaid jõude pole - aga see võis ju ka loteriiõnn olla.

Teet,
kaks jooksu Vallai H2 talviti ära tarbinud ning rahul. Peavad hästi, kuid on lärmakavõitu. Need omadused on aga ju paratamatult pöördvõrdelises seoses.

____________________________
vanem on parem
13.11.2010 at 19:18
vvt
  
Master rehvid
Pidev nelivedu küll ei tähenda, et sillad omavahel jäigalt seotud on. Normaaloludes on ikka sildadevahelide diferentsiaal kasutusel. Tõsi, mida saab eri autodel ka lukustada, kuid mis tavaoludes on lukustamata.

Eri läbimõõduga rattad on pigem ohtlikud igasugu ersatsnelivedudele (kus sildade eri kiirusi võimaldatakse läbilibisemise arvelt ja abisilda lülitatakse sisse n pöörete erinevuse järgi, näiteks öeldakse, et isegi erinevalt kulunud rehvid rikuvad 90ndatel Opelil (Vectra ja Calibra 4x4) kasutatud neliveo vahekasti. Ka on Suzukil Subaru sõidustiili harrastades 4grip sidur peagi ühel pool. Ma arvan, et see tühine erinevus, mis võib rehvidel olla, ei tee korralikule pidevale neliveole küll midagi. Süsteem peab töötama ju nagunii, kuna auto ei sõida kogu aeg otse ja pöörates läbivad esirattad pikema vahemaa kui tagarattad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.11.2010 at 17:03 1 edit. Last edited 14.11.2010 at 17:05 by vvt
13piisab
 
Master rehvid
sorri - kirjutasin vist liiga pikalt. Point oli saada lihtsale küsimusele konkreetne vastus:
quote:
13piisab:kas ratta ümbermõõt sama rõhu juures on eeldatavasti ikka sama?


____________________________
vanem on parem
15.11.2010 at 03:35
Harry_R
Master rehvid
Kasutan ära selle teema oma teemavälise küsimusega. Palju peab olema 31x10.5 15" rehvis rõhku?
24.11.2010 at 22:52
tfr
 
Master rehvid
quote:
Harry_R: Kasutan ära selle teema oma teemavälise küsimusega. Palju peab olema 31x10.5 15" rehvis rõhku?

Miski 2.4 võiks täitsa sobiv number olla.
24.11.2010 at 23:36
tarmo4x4ee
Master rehvid
quote:
Harry_R: Kasutan ära selle teema oma teemavälise küsimusega. Palju peab olema 31x10.5 15" rehvis rõhku?
Kui riiulis seisab, siis nt 0 :)
Aga üldiselt nominaalne rehvirõhk sõltub ikka auto massist ja tavaliselt on auto uksepiida (vms koha) peal ette nähtud rehvirõhud kirjas. Maastikusõidul (kuna ilmselt tegemist maasturirehviga) võib alati vähem panna, aga see on juba tunnetamise küsimus.

Ja ei ole vahet, kas all on tehases ettenähtud mõõdus rehvid või suuremad/väiksemad. Rõhk on ikka sama (ehk siis sõltuv autost).
24.11.2010 at 23:37
13piisab
 
Master rehvid
hommik,

mängime mängu "ise küsin, ise vastan" ;)
Vallai pole alloleva küsimusega sarnasele vaevunud pea nädala jooksul vastama. Master vastas aga kiirelt. Ei võta küll vastutust ega anna maksimaalset tolerantsi või konkreetset vastust (ehk lihtsalt: "garanteerivad!" ), aga mulle see vastus sobib. Tolerants praktikas <0,1% ei ole vast palju. Pigem võivad pilli puhuda erineva tugevusega külgseinad - aga liig täpiks ei ole kah mõtet asju ajada.

Teet,
naasmas homme külmale-lumisele Maarjamaale tiba vähesema lumega kohast. Möödunud NV-l siin lähedal vuranud WTCC masinad liikusid ilma naastuklõbinata :)

quote:

-----Original Message-----
From: Master AS [mailto:info@master.ee]
Sent: Tuesday, November 23, 2010 10:42 AM
To: ...
Subject: Re: Tehniline päring

Tere.

Hakkas ennast ka huvitama.
Võtsime nimetatud mõõtudest igast 5 rehvi.
Erinevus ümbermõõtudes max. 1,0-1,5 mm.

Lugupidamisega ...


----- Original Message -----
From: ...
To:
Sent: Monday, November 22, 2010 1:38 PM
Subject: Tehniline päring


Tervist,

Päriksin nn lõpptarbijana Masteri toodete kohta asjas, mille kohta ilmselt
edasimüüjad ei ole pädevad vastust andma:
kas teie talverehvide tootmisel kasutatavad tehnoloogiad garanteerivad
piisavalt väikesed rehvi ümbermõõdu deviatsioonid, kasutamaks rehve
neliveolisel sõidukil?

Konkreetne number lubatud tolerantsile ei teeks tegelikult halba - seda siis
rehvidele:
185/65 R15 87Q Master Nordic 3
195/65 R15 91Q Master Nordic 3

Ette tänades,
...
tel. ...
mob. ...



____________________________
vanem on parem
25.11.2010 at 04:20
vvt
  
Master rehvid
Kui natuke järgi mõelda, siis kus on kindlus, et nt Goodyeari rehvid millimeetri pealt ühesuurused on? Teiseks - pseudo-4WD lõhkumises mingi paarimillimeetrise läbimõõdu erinevusega 650 mm läbimõõdu kohta julgen ka kahelda, sest rataste pöörlemiskiiruste erinevused nt kurvides ja pööretel on kaugelt suuremad, siis peaks ju igasugu syncrod ja 4gripid linnasõidus kiirelt saba andma. Tavaliselt annavad pseudo 4WD-d saba siis, kui nendega "subarut" teha, jõulibisemisi vms vägivalda, sest mõeldud on need ikkagi auto raskest kohast välja aitamiseks (s.o lühiajaliseks tarvitamiseks). Isiklikult arvan, et see läbimõõdu kahjulik mõju sellises väikeses ulatuses on täiesti kolmandajärguline probleem.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.11.2010 at 09:48
viplala
Master rehvid
Nonii, suuremalt jaolt kõik variandid meie talvistest teeoludest tänaseks, Nordic 3'dega proovitud. Liikuma saamine ja pidurdus on super head. Nagu ma ennist mainisin, siis on nad ka vaiksed.

Ei meeldi mulle aga külgsuunaline pidamine.
Kui üllatama pani ülihea pidurdusteekond jäisel teel, siis peale hoo maha pidurdamist kurvi minnes, tekkis libisemine. Ses mõttes, et tavaliselt on rehvide puhul asjad parlanksis, kui on sitt pidurdusteekond, siis on ka kurvis pidamine jama ja vastupidi. Nendega on aga asjad kuidagi valesti. Pidamine on nagu kännu taga kuid külgsuunas jätab pidamine soovida.
Selles suhtes tundusid neljad paremad. Nendega ei tekkinud autol alajuhitavust.
Kokkuvõttes on head rehvid aga järgmiseks ostan siiski uuesti neljad.
12.12.2010 at 13:29
Jesper
 
Master rehvid
Ma sain neljadega sarnasest tüütust alajuhitavusest lahti, kui eest võrreldes tehase soovitusega mõned kümnendikud rõhku välja lasin.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
12.12.2010 at 14:34
vvt
  
Master rehvid
Neil on lisaks üks hindamatu pluss - erinevalt testivõitjatest, kus isegi korralikult sisse sõites on peale teist talve heal juhul pooled naelad sees, hoiavad Masterid hästi naelu sees (mul 3s talv - puudu on mõni üksik). Mis neist testitulemustest kiilasjääl kasu, kui naelu sees üle ühe. Mul olid eelmisel autol GY UG Extreme - seal oli vedavatel ratastel esimese talvega jämedalt kolmandik naelu lännu, kuigi omaarust sõitsin suht tasakesi. Praegu igapäevaautol UG 500, vaatame, kuidas seal kevadeks asjalood on.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.12.2010 at 18:44 1 edit. Last edited 12.12.2010 at 18:45 by vvt
Fog
 
Master rehvid
Ise ka uute masteritega see talv.
Vaikuse poolepealt nõus ei ole, undavad ikka mehiselt, aga pidamise nüanssidega 100% päri.
Edasi ja tagasi liigub nagu traktor, aga kurvides on suhteliselt ebakindel.
Peab siis proovima rõhkudega mängida.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
12.12.2010 at 19:34
viplala
Master rehvid
quote:
Fog: Ise ka uute masteritega see talv.
Vaikuse poolepealt nõus ei ole, undavad ikka mehiselt, aga pidamise nüanssidega 100% päri.
Edasi ja tagasi liigub nagu traktor, aga kurvides on suhteliselt ebakindel.
Peab siis proovima rõhkudega mängida.

Millised Master rehvid sul on?
12.12.2010 at 19:44
Fog
 
Master rehvid
quote:
viplala:Millised Master rehvid sul on?
Nordic 3 vist.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
12.12.2010 at 19:53
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Master rehvid   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.