register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW  
Poster Message
fleetwood
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Sõber mul tuli mõistusele ja tahab nomaalmõõtudes perekat soetada. Valis välja teine siis pealkirjas viidatud isendi. aastaks 2005, disla ja automaat kast.

Mis kaasfoorumlased sellised isendi kohta õelda oskavad ?


____________________________
fuck the all economy.
CHEVY BLAZER K5 5,7
CHRYSLER 300M 3.5
Read The Fucking Manual.
19.12.2010 at 15:27
rescue
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
fleetwood: Sõber mul tuli mõistusele ja tahab nomaalmõõtudes perekat soetada. Valis välja teine siis pealkirjas viidatud isendi. aastaks 2005, disla ja automaat kast.

Mis kaasfoorumlased sellised isendi kohta õelda oskavad ?


kui mina tuttavale enamvähem sama küsimuse esitasin siis vastas ta selle peale et rüüsleriga nu..id end kärbseks :D
polnud tegu küll 2.8 vaid 2.5 dislaga. bensiinikad pidivad töökindlamad olema.
01 camarol pole kah ju viga:D mõõtmetelt küll pisem vähe aga seeeest kui väikest peret leidub siis turvatoole pole vaja, need camarol juba tehasepoolt esiistmete taha paigutatud :D
19.12.2010 at 15:59
mrtn
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
2.8 peaks Daimler-Benzi mootor olema, võiks töökindlam olla, kui itaallaste oma.
19.12.2010 at 16:01
rescue
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
mrtn: 2.8 peaks Daimler-Benzi mootor olema, võiks töökindlam olla, kui itaallaste oma.
2.8CRD?
19.12.2010 at 16:13
rai
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
mrtn 2.8 peaks Daimler-Benzi mootor olema, võiks töökindlam olla, kui itaallaste oma.
Selle peale ütlen juba, et kurat küll kaua võib ühte ja sama naised saunas rääkisid juttu korrutada. Selle generatsiioni 2,8CRD on samuti VM Motori SPA toodang on edasiarendus 2,5CRD mootorist ja kasutatakse ka Jeep Cherokeel. Veel omakorda uuendatuna on see mootor ka uuel Voyageril, Dodge Nitrol, Jeep Cherokeel ja Jeep Wrangleril.

Ja kui teemasse rääkida, siis mootoritest on neil kõige paremini õnnestunud 3,3liitrine bensiinimootor.
19.12.2010 at 16:21
DevilDeVille
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
voikule pole eales praabuse konet pandud, sestap on lihtsam saast ostmata jätta

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
19.12.2010 at 16:24
fleetwood
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
on tõesti siis voyager halb unenägu ?

Miks paganat teda niipalju teedel vurab siis, kui selline jama temaga ?

____________________________
fuck the all economy.
CHEVY BLAZER K5 5,7
CHRYSLER 300M 3.5
Read The Fucking Manual.
19.12.2010 at 16:39
fleetwood
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
samas, rüüsler on ok auto.endalgi perekana 300m tagumendi all.aga voyageri kogemus puudub täielikult.

____________________________
fuck the all economy.
CHEVY BLAZER K5 5,7
CHRYSLER 300M 3.5
Read The Fucking Manual.
19.12.2010 at 16:43
mrtn
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
rai:kurat küll kaua võib ühte ja sama naised saunas rääkisid juttu korrutada

selle teadmisega on mul nüüd lausa hea meel, et Nitrot rämeda soodukaga ei ostnud.

rohkem NSRi ei räägi.
19.12.2010 at 17:46
supp
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
kuna osalt on leib minu laual tänu sellistele liikuritele siis las ostab ja sõidab mõnuga, aga kui soovituslikust plaanist lähtuda, siis hoidku eemale igasugu crd voyageridest, päris masendav on see masin, headest omadustest saaks võibolla paar rida kribada aga miinustest tuleks oma foorum teha juba, vana 85kw disla (mis on ilmselget üks kõige kehvemaid autosid maalimas) omamine on lust ja lillepidu võrreldes crd-ga
19.12.2010 at 18:48
Rekkamees
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Minu isiklik arvamus Voyagerist: hästi mugav ja praktiline, diiselmootoriga ka üsna ökonoomne. Samas hästi ebatöökindel.
Uuri ka siit: http://chryslerclub.ee/

____________________________
Dodge Ram 2500 cummins ´97
19.12.2010 at 20:46 2 edits. Last edited 19.12.2010 at 21:00 by Rekkamees
Lowrider
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Ma olen kuulnud aint selliseid jutte, et sõber sõbrale Voyageri ei soovita :)
19.12.2010 at 21:14
FM02
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Ostsin nüüd umbes 2-3 kuud tagasi 2005a 2,8crd stow&go mudeli 190k läbisõiduga.. Oli pisivigu mis on siiamaani-pole viitsind korda teha- liigub nendegagi. Starter oli tuksis ja romulast läks nn. uus peale. Nüüd esisillas kolks aga kuna omasin ka mõned autod tagasi 300M chrysleri, siis tean, et sillad ongi neil nõrgem koht. Eks remondin järgmises hoolduses varsti ära. Päris eelmine auto oli cadillac srx ja selle praeguse autoga sai kõva samm tagasi astutud mugavuselt. Cadillac on ikka cadillac, aga jutt on siiski voyagerist praegu. Bussiga olen ise väga rahul. Kütat võtab srx-ist poole vähem. Maanteel tiba alla7, linnas 9-10. Ruumikuselt, no ulme, srx, mis oli ka suht suur (7 kohaline) aga oli ikka päris kökats selle kõrval. Mahutavuselt mahtus srx 2 kuupi, voyageri 4 kuupi. See räägib juba enda eest. Kogu surfivarustus, mida ma ennem pidin süsteemiga kaasa pakkima saab nüüd niisama peale visata ja ruumi jääb ülegi. Üldiselt olen ka jutte kuulnud igasugustest elektroonika vigadest jne aga mul pole siiamaani midagi esinenud. Teadsin juba ette, et sillad neil on nõrk koht aga see on siiski väike hind maksta selle ruumikuse eest. Enam väiksemat autot eriti ette ei kujuta, kuna asju vaja vedada enamasti ikka omajagu...

Olen ka diislitega ennem vastu pükse saand ja luband et ei osta elusees omale diislit aga jälle- dislaga sõidan. Esimene diisel millega rahul olen. Eks töökindluselt ole kindlasti teisi bensukaid paremaid (kuid kütusekulu ikka kõvasti suurem) aga minuarust on voyager ikka suht mugav ja stow&go on ka väga suureks plussiks osutunud. Sai ennem ka mazda5 ja mitsu grandist proovitud - need olid puhta saiad/paberist autod. Maitse asi..

____________________________
Royal Surf
Lohesurfi koolitus ja varustus
19.12.2010 at 23:27
rai
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
Lowrider Ma olen kuulnud aint selliseid jutte, et sõber sõbrale Voyageri ei soovita
Pole ka päris õige tean kümneid inimesi kellel on järjest kolmas või neljas Voyager. Sellele autole ei ole lihtsalt alternatiivi. Ta on suurim mahtuniversaal oma klassis, mis pole veel kaubikust tehtud. Samuti kui vaadata konkureerivaid mahtuniversaale, siis on nad samuti kuskil kvaliteedi edetabelite lõpus. Pealegi uuest peast pole Voyager sugugi kallis pidada, hinnaliseks läheb see auto alates 100 000 kilomeetrist.
19.12.2010 at 23:33
vvt
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Arvamusi Voyageri kohta ongi seinast seina, omanikke jutte kuulatus tundub olevat probleemiks mitte halb, aga kõikuv töökindlus. On neid, kes sõidavad rõõmsalt (enda tutvusringkonnas ka üks), kui ka neid, kes elavad töökojas. Grandile eriti alternatiivi polegi, tavalise vahe pole teiste suuremate mahukatega võrreldes nii suur kui väljast paistab (Mazda MPV, Hyundai Trajet, Kia Carnival). Teades selle auto kalduvust katki minna panustaksin mina low-end mudelile (st 2.4 MT) ja unustaksin igasugu V6, CRD, AT ja AWD fantaasiad ära. Vähgemalt kui katki läheb, ei järgne kohest finantskrahhi. Kui faktidest rääkida, siis muide 2.4MT Voyager on 0-100 kmh samakiire kui 3.3AT ja suurema tippkiirusega. Ja võtab keskmiselt 3 liitrit sajale vähem. Kui olete sõitnud 2.0 85kW Sharaniga, siis seal tunnete, mis tähendab aeglane MPV.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.12.2010 at 17:11 2 edits. Last edited 20.12.2010 at 17:15 by vvt
DevilDeVille
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
vvt: Kui faktidest rääkida, siis muide 2.4MT Voyager on 0-100 kmh samakiire kui 3.3AT ja suurema tippkiirusega. Ja võtab keskmiselt 3 liitrit sajale vähem. Kui olete sõitnud 2.0 85kW Sharaniga, siis seal tunnete, mis tähendab aeglane MPV.

kütust võtab see 2.4 reaalses maailmas veekuuega samapalju


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
20.12.2010 at 22:34
FM02
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
kia carnevalist soovitaks ikka väga suure kaarega mööda käia... kui just autoteenindusse sisse ei taha kolida...

____________________________
Royal Surf
Lohesurfi koolitus ja varustus
20.12.2010 at 23:20
vvt
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Carnival on statistika järgi enamvähem sama "töökindel" kui Voyager või Sharan, st probleeme võib tulla iga nimetatuga. Viimase põlve Kiade töökindlus ei jää enam alla jaapani autodele. Seda juttu, et 2.4MT võtab samapalju kütet kui 3.3AT võiks oma vanaemale saata.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.12.2010 at 08:55
ivoalaska
 
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Heal sõbral oli voyager 2.5 diisel ja manuaal kast. Õudus kuubis, ainult teeninduses elaski. Alates elektrihädadest, kuni mootori muredeni välja. Päris ausalt ei läinud ühtegi kuud, kui mingit jama ei olnud. Muidugi pidi see nendest ka kõige halvem kombinatsioon olema aga siiski hullemat saasta ei olnud keegi varem kohanud. Ruumikuse kohapealt muidugi pole ühtegi halba sõna öelda.
21.12.2010 at 08:55
vvt
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
2.5td ongi seesama Itaalia põllumajanduslik diiselmootor, mis autol rappumise peale laiali pudeneb ;)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.12.2010 at 09:12
DevilDeVille
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
quote:
vvt: Seda juttu, et 2.4MT võtab samapalju kütet kui 3.3AT võiks oma vanaemale saata.

enne, kui lahmima tuled, tee kodutöö ära. fueleconomy.gov on võlusõnaks. ja vanaemadele saada midaiganes omast vabast ajast.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
21.12.2010 at 11:11 1 edit. Last edited 21.12.2010 at 11:12 by DevilDeVille
vvt
  
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
2.4 MT maantee 8.3, linn 14.2
3.3 AT maantee 9.3, linn 17.3

sama toetavad ka analoogsete konkurentide andmed
Sharan
2.0 MT maantee 7.7, linn 13.9
2.8 AT maantee 8.9, linn 16.6

Carnival
2.5 MT maantee 9.0, linn 14.1

Previa
2.4 MT maantee 8.6, linn 12.8

Lumina APV
2.3 MT maantee 8.0, linn 13.4
3.1 AT mingi udune 9-15
3.8 AT maantee 8.0, linn 15.1

Allikas: 200 kasutatud autot. Autoleht, aasta vist 2008.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.12.2010 at 12:05 1 edit. Last edited 21.12.2010 at 12:08 by vvt
rai
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Ääremärkusena uuemate Hyundai ja uuemate Kiade väiksemate diiselmootorite algupäraseks päritolumaaks on Itaalia ja mootori tootjaks Vm Motori. Meie foorumis tuntud inimestest sõidab samast firmast pärit mootoriga näiteks ka fire83 oma Chevrolet Captivaga.
21.12.2010 at 21:31
brougham
Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW
Kogemus 2 aastat 2005.aasta Grand Voyageriga (ilma Stow&Go-ta) 2,8CRD. Olin diisli vastane ja olen edaspidigi, kuid siiski üllatusin pigem meeldivalt hea väände koha pealt. 2 aastat möödus peaagu veatult. Ainus asi, et sai 2x akut vahetatud, miskipärast said kiiresti otsa ja külmaga ei suutnud käivitada. Üllatavalt vaikne salongis, hoolimata kõvast lödinast väljas. Lisasoojendusahi oli tõhus ja salong soojenes nagu bensukal. Tõeline ja ülimugav pere ja kola vedamise sõber. Lumeläbivus ka parimate killast. Soovitan julgelt.

____________________________
Fuck the beer economy
27.12.2010 at 09:13
tqhq.ee foorum : Autod : Chrysler Grand Voyager Stow N Go Limited 2.8 110kW  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.