Poster |
Message |
viplala |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Kohe peaks ilmuma (või on juba ilmunud?) ka sportlik kuudike.
Asjapulka hakkab ringi ajama 6.2 liitrine ülelaetud V8, võimsusega 556-hp.
Kasti saab soovikorral valida, kas automaadi või kahe kettalise kepikasti vahel.
Kiirendus 0-100 alla nelja seki.
|
21.12.2010 at 12:13 |
1 edit. Last edited 21.12.2010 at 20:08 by Vanaisa (Moderator)
|
Max3,0 |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
"pelmeen"
Ammu aegunud "disaini" võtted!
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
21.12.2010 at 19:21 |
|
Sillakas |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Tagumik võiks vähe pikem olla imo. Muidu on kena ja isegi ahvatlev. |
21.12.2010 at 19:49 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
need viimased pildid on tegelikult CTS-V 2011 mudelist. XTSga pole sellel autol suurt midagi pistmist
http://www.cadillac.com/ctsVWagon/2011/
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
21.12.2010 at 20:07 |
1 edit. Last edited 21.12.2010 at 20:11 by Vanaisa (Moderator)
|
ivoalaska |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Olgu mis ta on aga uuema otsa cadillaci disain on hetkel kindlasti kõige ilusamaid üldse. Maitse asi küll aga CTS on näeb ikka väga kena välja nii pildil kui reaalis. |
21.12.2010 at 20:11 |
|
Wolle |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Too astub suht karmilt M5 farmari kandadele.
Ja enda arvamuse kohaselt ütleks.. BEST... CAR... EVER
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
22.12.2010 at 12:12 |
|
DevilDeVille |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
quote: Marko L: Mis põhjusel ?
nuh, kui koduõuel kotti saavad näiteks. mitte müüginumbritega a äkki jälle põhjaringil?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
22.12.2010 at 12:15 |
|
Indrek_S |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
CTS-V sedaani käest said kõik Sakslased koduõuel peksa. Siis aga tuli mingi käre Panamera ja veidi hiljem tuli Subaru.
Kui nüüd universaal sammuti M5 ja RS4/6 täis pissib siis peaks ju pisara silma võtma küll....
____________________________
not done until it's done |
22.12.2010 at 12:17 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
nojah, "V"dele omaselt on tal küljes miski "Nürburgring-tuned RWD platform", mida iganes see ka tähendama ei peaks
buklett .pdf failina on siin
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
22.12.2010 at 12:29 |
1 edit. Last edited 22.12.2010 at 12:30 by Vanaisa (Moderator)
|
Marko L |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
quote: DevilDeVille: quote: Marko L: Mis põhjusel ?
nuh, kui koduõuel kotti saavad näiteks. mitte müüginumbritega a äkki jälle põhjaringil?
Seda nüüd küll.
Usun isegi, et nad pabistavad.
Mingi vedel USA Caddy, mis kurvi kardab, tuleb sõidab kiiremini ringil?
Vaevalt kohalikud õnnelikud on.
____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28 |
22.12.2010 at 13:51 |
|
Marko L |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Usun, et kui meil oleks mingi tõsiseltvõetav müügivõrk siis tõuseks ka Caddy müük.
____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28 |
22.12.2010 at 14:34 |
|
ivoalaska |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Võib rumal küsimus küll olla aga, kas natukene ei määra seda ka hind? USAs hakkavad cts hinnad natukene peale 30000 USD. Kurss hetkel puuga pannes 12, mis teeb hinnaks vägagi mõistliku arvu. Ok saan aru , et makse vaja juurde lisada aga kas Viikingus mitte ei maksa uus CTS üle miljoni? |
22.12.2010 at 15:08 |
|
hunt |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Njah, ''vanaisa'' lingi peal hinnad ka ilusaste ära toodud ... alates $ 63500 ?!?
Pole vaja eriline matemaatik olla, et arvata, et siinne hind tuleb EUR 100000 + .... ja see just temast ilmselt müügihitti ei tee !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
22.12.2010 at 15:11 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
jälle on mõttevälgatused levima hakanud - kustutasin asjasse mittepuutuva ära ja kavatsen seda edaspidigi teha. Kodanikule vvt-le - pole vaja oma negativismi siin lehvitada, selle tungi võid auto24 foorumites rahuldada.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
22.12.2010 at 15:25 |
|
vvt |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Tase. Edaspidi levitan ainult positivismi ja kiidan takka igale, kuitahes eluvõõrale lollusele.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.12.2010 at 15:48 |
|
Vanaisa Moderator |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
quote: vvt: Tase. Edaspidi levitan ainult positivismi ja kiidan takka igale, kuitahes eluvõõrale lollusele.
või targa inimese kombel hoiad näpud klaverist eemale. Sinu post ei andnud antud teemasse ja antud auto kohta midagi juurde.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
22.12.2010 at 15:52 |
|
Max3,0 |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Minu arvamus on lihtsalt see, et uue kümnendi algusega võiks edasi liikumine suurem olla disainis. Saksa ja ka mitmed Japsi (ja isegi konnasööjad Peugeotti näol näit.)konkurendid on selgelt uuendanud ja edasi arendanud oma asju. Sellist cäddi joont nägime me juba ju tegelt ammu ja oleme harjunud sellega. Rohkem midagi uut ootaks kas või kaugemale ajalukku vaatamise nöol minu poolest!
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
23.12.2010 at 15:02 |
1 edit. Last edited 23.12.2010 at 15:03 by Max3,0
|
Vanaisa Moderator |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
vahepeal oli kogu GM hinge vaakumas, kriis jms - võib arvata et ega nad palju uutele disainidele ei mõelnud. Ja kogu aur läks Volt´i tegemisele, ma pakun.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.12.2010 at 15:38 |
|
viplala |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Kriisi ajal on viimane asi, mida tehakse, uudne disain. Kui sa selle disainiga mööda paned, siis võib see firma käekäigule väga pahasti mõjuda.
Teine asi on disaini väljatöötamine. See on suht kallis lõbu, mis paneb auto hinnale päris palju otsa. Kui nüüd võtta kõik need asjad kokku ühte autosse, siis kriisi ajal kui inimesed autosid niigi vähe ostavad, võib kallim auto koos uudse disainiga, projekti tappa või üldse suure miinusega lõpetada. |
23.12.2010 at 16:05 |
|
DevilDeVille |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
mitte, et see oleks otseselt minu maitse, on Cadillac-il praeguses autodisaini maailmas üks selgemini eristuvaid identiteete ja disainikeeli. ei taha mõeldagi, kui "noobel" võiks olla pesoo hobuseunenägudega ühte jalga astuv või mazda-toyota-hyundai-subaru äravahetamiseni sarnase igavusega äravahetamiseni sarnane Cadillac. retro on ju tore, aga omal ajal läks Cadillac põhimõtteliselt retrovältimise teed ja isiklikult arvan, et õieti tegi. retro on tore aga veel toredam on ehe vana või isikupärane uus.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
23.12.2010 at 16:53 |
|
Max3,0 |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
No minumeelest on saksa preemium markidel omad selged jooned ja ka toyotal või hondal näiteks. Ega siis millegi neoon roosaks värvimine, et eristuda ei tähenda ju veel head disaini. Samas ma ei ütle, et caddy üldkonsept põhimõtteliselt halb oli, see joon oli omas ajahetke väga pro ma räägin sellest, et ka selle sama identideeiga on võimalik edasi minna. Arvan, et tänase caddy edu on just paljuski selle aastate taguse julge joone loomine nüüd aga hakkab see vanaks jääma ja tuleks uuesti samale lükkele mõelda, et homme teised mööda ei läheks.
See sama kõne all olev auto on minu silmale just näide sellest, et selle auto puhul on see aastate tagune konsept vägisi sellesse autosse surutud/alles jäetud ja ei voola enam. Esmane publik uuele mudelile peaks ju olema vana mudeli väljavahetaja, ma ei ole kindel, et caddy nii jätkatse vanad ostjad säilitab ja mujale vaatama ei suuna. Sest selge on see, et see kes ostis caddy 2006 aastal ei olnud just konservatiivne usa penskar ja see oligi ju asja mõte.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
23.12.2010 at 19:38 |
|
Koit |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Noh, aga see on ju Cadillac.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
24.12.2010 at 00:48 |
|
Indrek_S |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Pigem on BMW peale skandaalse geeniuse Bangle lahkumist hajevil. Autod on koledad (gt, x6) või siis kena ja vürtsikas auto väga magedaks tehtud (5 seeria). Audil on küll oma nägu täitsa olemas. Kas see koomiliselt suure õhuvõre disain ka kellelegi meeldib, on iseasi. Merci ei julge kommenteerida, va see, et viimane e-klass on jubedalt pastakast imetud.
Cadillaci stealth mulle meeldib....ja ma ei ütleks, et 2004 debüteerinud disainisuund väga vana oleks.
Ma tõstaks hoopis esile Nissani viimase disainisuuna. Ei meenu hetkel ühtegi, mille peale oksendada ei tahaks
____________________________
not done until it's done |
24.12.2010 at 16:13 |
1 edit. Last edited 24.12.2010 at 19:50 by Indrek_S
|
Maik |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
Eks ma tuletan sulle meeldes siis , Nissan PUKE
http://www.google.com/images?oe=UTF-8&gfns=1&q=nissan%20juke&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=et&tab=wi&biw=1024&bih=609
Uued audid on ilusad, uued VW on ilusad, uued lexused jne jne jne ,BMW-d alates peale e38 on koledad saastad välimuselt, audi suure iluvõre koha pealt peaks ikka täitsa kuss olema, eriti kui võrrelda uute bmw "neerude" suurusega. Järgmine generatsioon on vist 2 tuld ja 2 neeru auto ees
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
24.12.2010 at 17:00 |
1 edit. Last edited 24.12.2010 at 17:02 by Maik
|
MiL472 |
2011 Cadillac CTS-V Wagon
OK sorry kui kedagi solvan aga viimane õige Caddy oli `96 FWB elik tagavedune ja ilgelt suur ja õõtsuv jne... ühe lausega õige ameeriklane |
25.12.2010 at 02:23 |
|