Poster |
Message |
RICAMB |
Throttle body spacer
Kas kellelgi ka praktilist kogemust throttle body spaceriga?
Näiteks midagi siit.
Kõlab liiga hästi, et olla tõsi (jutt sarnaneb nagu nendele kütusetorudele paigaldatavatele magnetitele jne).
Ehk siis lubatakse nii võimsuse kui väände kasvu jne.
Kui asi nii hea on, miks siis juba targad tehase insenerid seda külge ei taibanud panna?
Kas sellisest oleks Chevy LS1 trucki mootori küljes ka mingit tolku? |
08.01.2011 at 21:19 |
|
Peeter82 |
Throttle body spacer
Ilmselt see ei anna sulle midagi ja kui annakski paar hobujõudu, siis milleks?
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
09.01.2011 at 01:08 |
|
desiderii |
Throttle body spacer
Ming aeg tagasi käis siin vabateema all ka arutelu sellise abivahendi kasulikkuse ja ka funktsionaalsuse üle. Selle käigus jõuti üsna ühisele järeldusele, et sellisest asjast on reklaamitud tulemusi ja toimimisviisi natuke liiga palju tahta, eriti füüsikaseadustele mõeldes. Minu jaoks liigitati selle aruteluga Throttle Body Spacer'id samasse lahtrisse diiselkütuse lisandidega, mis lubavad musta suitsu heitgaasidest ära kaotada. Suht sooja õhu müümine laadal ja lahtiselt.
Pead ei anna, et õigesti mäletan.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
10.01.2011 at 22:42 |
|
vvt |
Throttle body spacer
quote: RICAMB: Kui asi nii hea on, miks siis juba targad tehase insenerid seda külge ei taibanud panna?
Mina olen kirjandusest aru saanud, et rohkem hi-perf karpamootorite teema. Kuna bensiini ja õhu segu on õhust raskem, siis karpa tõstmine kõrgemale paneb raskusjõu mootori täitmisel paremini tööle. Sellest ka igasugu "high rise" kollektorid ja asjad. Lisaks, kui jublakas on tehtud nt mingist plastmassist, vähendab see soojusülekannet karbussile, mis tähendab jahedamat segu = paremat täiteastet. Vaata, küsimusele "miks ei panda" on väga lihtne vastus. Juba viimased paar aastakümmet ütlevad enamike autotootjate puhul seda, mis autole külge läheb ja mis mitte arveametnikud, mitte autoinsenerid. Kui spacer maksab nt 10 dollarit ja kõrgendusega kapott tavalisest 5 dollarit rohkem (tavaline piirang - ei mahu kapoti alla), siis jättes need asjad panemata, on aastas miljon autot tootes võimalik säästa 15 miljonit. Kui arveametnikud ruulivad, siis säästetakse see 15 miljonit isegi 5 hobujõu hinnaga. Hargpritsega mootoritel on idee minuarust eriti kahtlane, sest õhul on kama, kas tõmmata alt või ülevalt, maybe natuke TB läbivat õhuvoolu silub.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.01.2011 at 09:07 |
1 edit. Last edited 11.01.2011 at 09:08 by vvt
|
Olds |
Throttle body spacer
quote: vvt: quote: RICAMB: Kui asi nii hea on, miks siis juba targad tehase insenerid seda külge ei taibanud panna?
Mina olen kirjandusest aru saanud, et rohkem hi-perf karpamootorite teema. Kuna bensiini ja õhu segu on õhust raskem, siis karpa tõstmine kõrgemale paneb raskusjõu mootori täitmisel paremini tööle. Sellest ka igasugu "high rise" kollektorid ja asjad. Lisaks, kui jublakas on tehtud nt mingist plastmassist, vähendab see soojusülekannet karbussile, mis tähendab jahedamat segu = paremat täiteastet. Vaata, küsimusele "miks ei panda" on väga lihtne vastus. Juba viimased paar aastakümmet ütlevad enamike autotootjate puhul seda, mis autole külge läheb ja mis mitte arveametnikud, mitte autoinsenerid. Kui spacer maksab nt 10 dollarit ja kõrgendusega kapott tavalisest 5 dollarit rohkem (tavaline piirang - ei mahu kapoti alla), siis jättes need asjad panemata, on aastas miljon autot tootes võimalik säästa 15 miljonit. Kui arveametnikud ruulivad, siis säästetakse see 15 miljonit isegi 5 hobujõu hinnaga. Hargpritsega mootoritel on idee minuarust eriti kahtlane, sest õhul on kama, kas tõmmata alt või ülevalt, maybe natuke TB läbivat õhuvoolu silub.
üldises pildis üks asjalik vastus
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
11.01.2011 at 10:18 |
1 edit. Last edited 11.01.2011 at 12:25 by Olds
|
partel |
Throttle body spacer
Plenumi ruumala suurendamine annab ülemist otsa juurde, kuid alumise arvelt, kus karpa signaal nõrgeneb.
Sisselasketrakti pikkus sõltub pööretest, eemärk on resonantsi saada.
Rusikareegel oli vist 86400/(max tq rpm) ehk näiteks 86400/5000 = u. 17 tolli. See siis koos kaane pordi pikkusega.
High rise kollektori point pole mingi faking raskusjõud, vaid järskude suunamuutuste vältimine. Point selles, et kütuseosakesed ikkagi õhust raskemad ja järsu suunamuutuse korral lendavad suspensioonist välja vastu kanali seina.
Teine eesmärk on erinevate kanalite võrdsustamine.
____________________________
_ |
11.01.2011 at 10:44 |
|
vvt |
Throttle body spacer
Ma just tabasin end mõttelt, et kui fucking gravity ei loe, miks pole levinud ülesvoolukarbussiga autod, saaks kapoti madalamaks jne. Euroopas on päris palju autosid, millel on mootori kõrguspiirangu tõttu kaldu paigaldatud, tuleks vaid panna ülesvoolukarpad, need saab kenasti mootoriruumi ära pakkida ja valmis
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.01.2011 at 14:34 |
|
DevilDeVille |
Throttle body spacer
quote: vvt: Ma just tabasin end mõttelt, et kui fucking gravity ei loe, miks pole levinud ülesvoolukarbussiga autod, saaks kapoti madalamaks jne. Euroopas on päris palju autosid, millel on mootori kõrguspiirangu tõttu kaldu paigaldatud, tuleks vaid panna ülesvoolukarpad, need saab kenasti mootoriruumi ära pakkida ja valmis
ei liigne targutamine kedagi targaks tee. ise onda ja pemmimehena peaksid olema ehk horisontaalis istuvaid topeltwebereid või dellortosid või SU-sid näinud küll. utreeritud ülesvoolujutt ei lisa kindlasti su renomeele miskit.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.01.2011 at 15:38 |
|
partel |
Throttle body spacer
Lennukimootorid töötavad igast asendist mingil põhjusel...
____________________________
_ |
11.01.2011 at 17:29 |
|
|