Poster |
Message |
SPITFIRE |
Salvage title
Tere,
Mida teadjamad mehed arvavad sellisest carfax repordist? Kas kauge kaarega mööda käia?
10/06/2005
Damage Report: Accident reported Involving left front impact with another motor vehicle.
11/14/2005
Title or registration issued to insurance company
11/14/2005
Damage Report: TOTAL LOSS VEHICLE
11/14/2005
SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED
Edasine teekond Leedu ja 2011a. Eesti ning suht viimase otsa turuhind, märkusega esisild remonditud ja mahlad vahetatud .
____________________________
Hell Camino |
13.01.2011 at 14:14 |
|
mrtn |
Salvage title
maha kantud, täielik hävinemine. |
13.01.2011 at 14:25 |
|
Jutulind |
Salvage title
Mis seal ikka arvata - juhipoolse esinurga pauk. Vaadates seda et masin on täielikule mahakandmisele läinud kindlustuse poolt võib arvata et pihta ei ole saanud ainult sild vaid ka esimene poolraam (või mõni muu struktuurikomponent) ja hiljem on Leedukad lihtsalt kas poolraami sirgeks sikutanud või sinna uue keevitanud. Ise ei ostaks
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
13.01.2011 at 15:05 |
|
Indrek_S |
Salvage title
Samas USAs saavad autod TOTAL LOSS lipiku külge kaunis lihtsalt. Need mis meil kenasti üles taotakse kantakse USAs rahumeeli maha.
Ma küsiksin müüjalt pilte auto toomise hetkest. Kindlasti tasub küsimisel lisada, et sa tead avarii toimumisest ning tahad lihtsalt ulatust teada. Võtad müüjalt maha soovi iga hinna eest valetada.
____________________________
not done until it's done |
13.01.2011 at 15:32 |
1 edit. Last edited 13.01.2011 at 15:33 by Indrek_S
|
Timo |
Salvage title
Mina käiks sellisest masinast suure kaarega mööda. USA´s masin maha kantud- hää küll, võibolla tõesti oli taastamiskõlbulik mingit moodi. Aga see, et ta läbi leedu tulnud on ja seal mingid külasepad selle põlve otsas üles tagunud on paneb minumeelest i´le punkti peale. Minumeelest teeb see riski piisavalt suureks, et masin ostmata jätta. Muidugi võib ka korralikult tehtud olla, aga mine sa võta kinni. Ennegi nähtud neid ülestaotud autosid, mille ´´taastamise´´ juures ohtralt makrofleksi, pahtlit ja näiteks ka suvalist aiaposti kasutatud, et masin koos püsiks. Ja kui ikka väga suur huvi koknreetse masina peale, siis korralikult tõstuki peal ja igast otsast üle vaadata.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
13.01.2011 at 15:45 |
|
vvt |
Salvage title
Lisaks see, et kandevkere tugevuselemendid on omaette teadus (kasutatakse mitmes kihis ja eri profiiliga painutatud eri koostisega plekki, täitevahtusid jne) ja Leedus kõva keevitaja Vytautas neid päris kindlasti järgi ei tee ja suuremasse avariisse sattudes on risk, et asi laguneb algosadeks laiali. Mul on üks Leedu käsitöömeistrite auto olnud, kohtab isegi elementaarsete lukksepatöödega selliseid asju et lase olla, nt käigukasti kõik poldid olid näpuga sisse keeratud, väljalaskekollektorit lapitud terase elektroodiga, vale versiooni mootori aju, mille tööle saamiseks oli juhtmestikus ühendusi pusserdatud jne jne -ehe vene töökultuuri
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.01.2011 at 16:09 |
2 edits. Last edited 13.01.2011 at 16:11 by vvt
|
Astro SS |
Salvage title
Salvage title - pole hullu midagi , kuna pärast remonti saab selle isegi Ameerikas uuesti arvele ...
Title of destruction - see kõige karmim , päris kook , sobib ainult seibideks
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.01.2011 at 22:18 |
|
rrrr |
Salvage title
Alati kui Leedus olen käinud kohtan mitmeid hobujõul liikuvaid vankreid.
Sellel küll koorem peal, kuid mõnest jäi küll mulje, et mindi lihtsalt poodi saia järele.
Maaelu meenutab seal rublaaja lõppu.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
13.01.2011 at 22:36 |
|
Astro SS |
Salvage title
Raporteerin otse Leedust , et tegelikult olukord siin nii hull ka ei ole ...
... kuigi Siauliai ümruskonna garaazides toodetakse auto sarnaseid liikureid käepärastest vahenditest ...
kõige lahedam on see,kui kohalikud meistrimehed pajatavad oma 'vägitegudest' tehnika vallas ... lihtsalt kuula ja imesta
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.01.2011 at 23:24 |
|
BlueStang |
Salvage title
no, kui korralikult üle kontrollid, mis vigastused täpselst on olnud ja kontrollinud taastamise kvliteeti, sii ostmine pole probleem
probleemiks on pigem see, kui peaks tekkima tahtmine/vajadus uuesti müüa, siis sellega on ostjatel samasuguseid kõhklusi-kahtlui nagu sul praegu |
14.01.2011 at 01:19 |
|
rrrr |
Salvage title
Eks ta ole. Kui meil siin kuuma suvega külmaine otsa oli lõppenud, siis Vilnjuses jäid silma suured Kondicioneriu Centras reklaamid. Otsustasin nende juurest läbi astuda. Tegutseti ühes lihtsas päevi näinud (nagu Tammsaare tee) garaažiboksis.
Leedus ma peale Vilnjuses lugematult suurt hulka pulma limude rohkem usa rauda ei näinud. Tagasiteel (E67 / A10) enne Läti piiri on üks 19-tas kilometras nimeline söögikoht (soovitan) millel on reklaamiks tehtud Ford. Juba selle Ecoline sumps räägib...
Aga peale Leedut on Lätis juba päris kodune tunne (autod, inimesed).
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
14.01.2011 at 01:41 |
|
SPITFIRE |
Salvage title
Asi jääb minust sinna paika. Masin 4x4 ja täisraamil, siis eeldan, et esisild ja raam ikka korraliku paugu saanud, et mahakandmisele läks. Hind peaks nüüd oluliselt alla tulema, mis aga ei olnud nõus eriti muutuma. Avariieelse seisundi kohta infot ei saanud ja müüja põhjendas asja sellega, et enamus Eesti usa rauda on pauku saanud masinad . No ja tulevikus edasimüümine võib endal samuti raskeks osutuda.
____________________________
Hell Camino |
14.01.2011 at 08:59 |
|
blood |
Salvage title
salvage title võib tähendada kõige hullemat ja samasvõib ka Eesti mõistes tavalist avariid ning eks taastamisel ja taastamisel on vahe ka vahel. Kui asi korralikult üle kontrollida siis minumeelest pole ka hullu- olen selliseid ostnud, sõitnud ja ka järgmised on sõitnud ostnud. Suhteliselt palju liigub selliseid autosid euroopas ja meilgi.
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
14.01.2011 at 09:26 |
|
vvt |
Salvage title
Vaatan regulaarselt saksa kanalite autosaateid ja seal on tihtilugu samad probleemid nagu meil - petturitest müüjad. Üsna mitmes saates on mõni advokaat öelnud, et saksa seaduse järgi on ostjal, kui selgub mõni varjatud viga, mida müüja pidi teadma (nt reklaamiti kui avariivaba, aga auto peal avastatakse kõvasti pahtlit), õigus tuua auto tagasi ja müüja peab talle raha tagasi maksma. Lisaks käsitletakse autofirmat kui igapäevases kutsetegevuses tegelevat asjatundjat, ostjat aga kui ulllikest, kes ei peagi suutma mingeid varjatud vigu avastada.
Minuarust võiks selline asi ka Eestis olla, vähendaks tublist petiste indu. Kindlasti puhkeb autoturu rottide hädakisa riigi sekkumisest ettevõtlusse, aga rottide tõrje on läbi aja käinud suure kisa saatel. Samas on ka inimesed ise lambad ning osalevad teadmatusest automüüjate musta raha ringluses - olles nõus vormistama dokumendid nii, nagu nad oleks ise selle auto välismaalt ostnud. Mingi peidetud veaga ei õnnestu eluilmas tõestada, et automüügiplats asjasse segatud oli. Sulas makstud raha läheb mõistagi nii, et käibedeklaratsioonis üldjuhul kajastamata. Päris häbiväärne, kuidas kasutatud autode turul on ostja jäetud omapäi "tururegulatsiooni" meelevalda (kus ta harilikult pügada saab). Ja riigil jääb kena käibemaks kätte saamata. Või on tõesti müüjad nii ausad, et lähevad deklareerivad selle käibe
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
14.01.2011 at 10:08 |
1 edit. Last edited 14.01.2011 at 10:10 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
Salvage title
Bloodiga täitsa nõus - salvage title antakse välja juba sellise põksu puhul, kus natukenegi tööd vaja teha - st ei pääse ainult tule/stange/kapoti vms bolt-on jupi vahetamisest. Või ka näiteks ärandatud auto müüakse tihti salvage title´ga - kui kindlustus on asja omanikule kinni plekkinud.
Aga jah, võib olla ka muidugi täielikult kõver vrakk.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
14.01.2011 at 10:43 |
|
Riho |
Salvage title
quote: Astro SS:
Title of destruction - see kõige karmim , päris kook , sobib ainult seibideks
Mitte alati. olen ise oma silmaga näinud ja katsunud Cadillaci, millel oli Certificate of Destruction peal ja vigastusteks katkine tagatuli ning muljutud tagatiib. Käivitus, sõitis, airbag'id kinni jne.
|
14.01.2011 at 14:21 |
|
STW |
Salvage title
quote: vvt: Vaatan regulaarselt saksa kanalite autosaateid ja seal on tihtilugu samad probleemid nagu meil - petturitest müüjad. Üsna mitmes saates on mõni advokaat öelnud, et saksa seaduse järgi on ostjal, kui selgub mõni varjatud viga, mida müüja pidi teadma (nt reklaamiti kui avariivaba, aga auto peal avastatakse kõvasti pahtlit), õigus tuua auto tagasi ja müüja peab talle raha tagasi maksma. Lisaks käsitletakse autofirmat kui igapäevases kutsetegevuses tegelevat asjatundjat, ostjat aga kui ulllikest, kes ei peagi suutma mingeid varjatud vigu avastada.
Minuarust võiks selline asi ka Eestis olla, vähendaks tublist petiste indu. Kindlasti puhkeb autoturu rottide hädakisa riigi sekkumisest ettevõtlusse, aga rottide tõrje on läbi aja käinud suure kisa saatel. Samas on ka inimesed ise lambad ning osalevad teadmatusest automüüjate musta raha ringluses - olles nõus vormistama dokumendid nii, nagu nad oleks ise selle auto välismaalt ostnud. Mingi peidetud veaga ei õnnestu eluilmas tõestada, et automüügiplats asjasse segatud oli. Sulas makstud raha läheb mõistagi nii, et käibedeklaratsioonis üldjuhul kajastamata. Päris häbiväärne, kuidas kasutatud autode turul on ostja jäetud omapäi "tururegulatsiooni" meelevalda (kus ta harilikult pügada saab). Ja riigil jääb kena käibemaks kätte saamata. Või on tõesti müüjad nii ausad, et lähevad deklareerivad selle käibe
No Eestis võid kah auto tagasi viia (või mis iganes kauba), kui sellel ilmneb varjatud vigastus, mina müüja oleks pidanud teadma. Seda siis 14 päeva jooksul peale ostmist. |
14.01.2011 at 19:18 |
|
Saabotska |
Salvage title
Maha kantud auto ei pruugi alati tähendada seda, et tegemist on täieliku romuga. See oleneb asjaoludest, kindlustus firma, varuosa hinnad jne. Endal hiljuti kogemus ühe konnasöödikute autoga. Tuli värske autoomanik minu juurde, et uurida mis hooldust peaks ta oma autole tegema. Uurisin siis et palju on läbisõit ja kus eelnevad hooldused tehtud, väitis et esinduses. Lõin siis VIN koodi infosüsteemi ja selgus et auto on hiljuti maha kantud. Kirjas oli remondi kalkulatsioon ja see et kindlustus otsustas auto maha kanda ning märge et auto on siiski hiljem taastatud kuskil mujal ja garantii enam ei kehti. Omanikul võttis see uudis küll pisara silma nurka. Vaatasime siis auto korralikult üle ja selgus et taastamistööd olid igati eeskujulikult teostatud, mitte midagi ei old ette heita, ( kaitsmekarbi korpus oli praguline aga see maksis vaid 300 eeku ja pold suurem viga ) isegi korrosiooni tõrje oli tehtud. Antud auto mahakandmise põhjus oli lihtsalt see et selle masina esiosa koosneb plastmassist ja käib kokku nagu pusle ning iga detail maksab hingehinda. Ja reeglina pöördutakse ikka esinduste poole kus keegi ei viitsi b osade või kasutatud osadega jännata ning nii neid maha kantakse. Ilmselt taastaja vaatas kuskilt perse laksuga doonori ja ladus tükid ringi. Alati ei tasu karta, lihtsalt korralikult tuleb üle kontrollida. Olen näinud ka maha kantud masinat millel on lausa mastiksiga armatuuri taastatud. Kõik oleneb asjaoludest ja tegijast.
____________________________
Dodge ram 2500 van `97 |
14.01.2011 at 20:34 |
|
mr. RocknRoll |
Salvage title
Mida sellest "komplektist" võiks arvata?
Structural Damage-t pole, kuid TOTAL LOSS ja SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED on olemas. Kas esindustes on võimalik AirBagide olmasolu läbi juhtme kontrollida?
Mida DMV title problems-st arvata, uut titel-t ei antud?
Total Loss Total loss reported on 09/06/2006.
Structural Damage No structural damage reported to CARFAX.
No Issues Reported
Airbag Deployment Airbag deployment reported on 07/15/2006.
Odometer Check No indication of an odometer rollback.
No Issues Indicated
Accident / Damage DMV title problems reported. Accident reported on 07/15/2006. Severe Damage
____________________________
44269 |
27.12.2011 at 19:24 |
|
Riho |
Salvage title
Mis osariik?
Mis auto?
Mis title tal praegu on? |
27.12.2011 at 19:44 |
|
thunder |
Salvage title
Räägin ka natuke kaasa oma kogemusest selle ``salvage titlega``. Nimelt on minu autol Carfaxi põhjal kirja pandud et auto on Total Loss-Seda põhjusel et auto on olnud uppunud magevees.
Taastatud on see arvatavasti USAs. Olen autot siiani üldiselt uurinud igatpidi tõstukil jne ning värvipaksuse üle mõõtnud. Õnneks on numbrid korras ja siiani ei saa küll öelda et ostu kahetseks. Kõik sõltub siiski konkreetsest autost. Kui aga raport teada enne ostu, soovitaks ma ka põhjalikult üle vaadata auto-see viimane kehtib samas nagunii iga auto ostu juurde. |
03.01.2012 at 00:59 |
|
mr. RocknRoll |
Salvage title
Carfax võiks olla esmasel "kohtumisel" kaasas. Vähemalt ise toimisin sedasi-võtsin carfaxi raporti ja vaatasin masina üle. Kuna oli teada, et auto oli parema külje avarii tõttu saanud "total loss"-i, teadsin ka mida uurida. Hinna ja nähtu kombinatsioon ei meeldinud.
____________________________
44269 |
03.01.2012 at 19:11 |
1 edit. Last edited 03.01.2012 at 19:12 by mr. RocknRoll
|
Arab |
Salvage title
Total Loss = Kindlustus on maksnud omanikule raha kogu lepingus naidatud ulatuses valja. St kindlustus on kandnud kogu kahju !
Mis edasi toimub on kindlustuse oma asi, kas ta myyb seda vanarauaks voi oksionil.
Rendiautod = Fleet. Siin on tegemist siis autodega mis on yldjuhul suurte rendifirmade soidukid (Enterprise, Thrifty...jne) Tegelastel on voetud kindlustused mis on legaalsed, samas ei kompenseeri rendifirmale midagi, isegi kui vastaspool on syydi! (hoiavad omavastutusega raha kokku)
Nende soidukite juures tuleb extra vaadata mis auto on tegelikult. Kuna mingeid marke avarii puhul registrisse ei lahe! Seda juhul kui ei ole tegemist inimvigastustega...
Certificate of Destruction (CD) = Kasutusel peamiselt Fl. Mingisugust 100% sidet soiduki olukorra kohta ei ole! (nt 100% varastatud MC'd mis leitakse lahevad CD'ks)
Floridas tekkis massiline jama parast 90 alguseid, kui tuli peale uus terava ninaga immigrantide laine. Skeem oli lihtne. Varastati auto, voeti valja kogu hea kraam (Mootor, sisu, veljed, jne) ja pandi vrakk suvalises kohas maha, kust see jargmine hommik leiti. Vrakk laks oksionile, kust samad tegelased selle kopika eest ostsid ja ylejaanu voib igayks ise juurde moelda....
Yhesonaga kui raakida Clean Title'st USA puhul, ei tahenda see suurt midagi. Olen ostnud ka autosid millel ei ole veel isegi Titlet ja juba on suudetud yle katuse keerata! (Transa dealerisse laks yle katuse kellegil)
Sama on juhtunud igalpool ja ka teil Eestis (meenub Suzuki esinduse naide aastate eest)
Parimat! Usaldage oma nina, mitte paberit! |
14.01.2012 at 01:45 |
|
cobra159 |
Salvage title
Tere!
Tekkis küsimus, et mida tähendab "Scrap Certificate of Title"?
Ühel mootorrattal on sellise pealkirjaga dokumendid, kas seda on võimalik arvele saada Eestis või mitte?
|
23.04.2012 at 07:25 |
|
Vanaisa Moderator |
Salvage title
“Scrap certificate of title” defined.
Sec. 57d. “Scrap certificate of title” means a document issued by the secretary of state evidencing
ownership of a scrap vehicle, which may be assigned only to a scrap metal processor, an automotive recycler,
used or secondhand vehicle parts dealer, or a foreign salvage vehicle dealer and reassignable only to a vehicle
scrap metal processor.
History: Add. 1993, Act 300, Eff. July 1, 1994.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
23.04.2012 at 07:33 |
|