register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mopari SB modimine.   1 2 3  
Poster Message
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Nimelt probleemne elun 318 ci SB. Nimelt tahaks näha palju sellest vurrist jõudu välja tuleb. Enda nägemus oleks: Uued kaaned, sisselase, väljalase, nukk, kolvid.
Hetkel on kõige suurem mure osade valikus. Summit on täis igasugu uhket kola, aga milline see hea on?


Natuke otsitud ja vaadatud assju.

Kaaned http://www.summitracing.com/parts/EDL-60779/ Kuna nee olid kõige komplektsemad, e koos klappidega. Aga mida tähendab Accessory Bolt Holes Drilled-NO

Kolvid??? http://www.summitracing.com/parts/STL-H814CP60/

Sisselase: Mida arvata sellisest komplektist http://www.summitracing.com/parts/CMB-03-0134/

Väljalase, niipalju kui olen leidnud on see variant ainuke mis Avenue kapotialla ära mahub :http://www.summitracing.com/parts/SUM-G9040/?rtype=10

Nukkvõll, originaal on 240/248 kui karmiks võib nuka ajada????http://www.summitracing.com/parts/CCA-20-600-9/


Ühesõnaga paluks targemate inimeste soovitusi, pakkumisi ja näpunäiteid kuidas elu natuke kiiremaks teha. Lisainfina differ on 2,45 ülekandega ja kast on A 904



Andres
13.05.2010 at 14:14
AK1
Mopari SB modimine.
Kontakteeru kodanik Oldsiga. Ta ühte sellist vurri ehitanud isuga.
13.05.2010 at 15:23
meikavana
Mopari SB modimine.
Hommik

Accessory Bolt Holes Drilled-NO peaks tähendama, et igasuguseid auke kuhu sisse keerutada geneka jne. kronsade polte ei ole tehtud.



13.05.2010 at 17:19
vlzman
 
Mopari SB modimine.
quote:
AK1: Kontakteeru kodanik Oldsiga. Ta ühte sellist vurri ehitanud isuga.

+1 http://www.etslayerracing.com/ sealt leiad kontaktid lehe jalusest. Pole mõtet hakata jalgratast leiutama, las mees, kes korra selle tee juba läbi käinud, annab nõu, mida osta ja kuidas teha. See kulu igal juhul odavam kui pärast mitu korda mootorit remontida.

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
13.05.2010 at 20:30
HardStep
Mopari SB modimine.
Need mehed oskavad hea nõuga juppide valimisel aidata ja hinnad ka head: http://www.hughesengines.com.

____________________________
Smiles Per Gallon



13.05.2010 at 20:44
CHR74
 
Mopari SB modimine.
SB MOPARI ehitusest on päris palju juttu neis artiklites.

http://www.moparmusclemagazine.com/techarticles/mopp_0409_318_engine_build/index.html

http://www.moparmusclemagazine.com/parts/engine/mopp_0402_upgrading_your_318_stroker_crate_engine/index.html

http://www.popularhotrodding.com/tech/0901phr_mopar_318_magnum_engine/index.html

http://www.popularhotrodding.com/tech/0810phr_chrysler_318_engine/index.html

http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/mopar/0667em_mopar_318_engine/index.html

Endal on ka plaanis ehitada 318 midagi natuke käredamat kui originaal.
13.05.2010 at 21:02
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Homme suhtlen Oldsiga uuesti. Eelmine aasta sai suheldud natuke, aga siis pakuti Edelbrocki juppe, aga siis kui diiliks pidi minema oli vana koos juppidega kadunud.

Nüüd kindel tune up plaanis ca 25-30k eest.
13.05.2010 at 21:38
Olds
  
Mopari SB modimine.
quote:
uputaja: Homme suhtlen Oldsiga uuesti. Eelmine aasta sai suheldud natuke, aga siis pakuti Edelbrocki juppe, aga siis kui diiliks pidi minema oli vana koos juppidega kadunud.

Nüüd kindel tune up plaanis ca 25-30k eest.
Äkki selgitad, mida silmas pead??? Millest sai räägitud, mis Edelbrocki jupid, kes oli koos juppidega kadunud???
Niipalju ülalolevast combost, et see sisselaske komplekt unusta ära.Pean silmas seda niiöelda "karburaatorit" mida seal kaasa pakutakse. Nukkvõll on ilmselgelt overkill ja lisaks roller, mida sul vaja polekski. Soovitan soojalt vaadata ka kõrgem stalliga turbiini. Antud tagaülekanne jääb tõenäoliselt väheseks ja peaks vaatama 3,5¨poole jne jne

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
14.05.2010 at 07:55 4 edits. Last edited 14.05.2010 at 12:55 by Olds
Olds
  
Mopari SB modimine.
quote:
Vanaisa: lahendate ehk need erimeelsused privaatselt ära? Mh? Ah?
No ei ole huvitav teistele ;)
Kui vaid teaks, millest jutt käib :)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
14.05.2010 at 08:24
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Ei ei. Hr Olds polnud kuskile kadunud. Oli mingi võõras joga, kes mulle edeli assju lubas. Ja rahaga kohale minnes polnud ei meest ega juppe.

14.05.2010 at 08:34
79capri
 
Mopari SB modimine.
quote:
Olds: Antud tagaülekanne jääb tõenäoliselt väheseks ja peaks vaatama 3,5¨poole jne jne

Samas vaja lisada LimitedSlipDifferential, muidu jääb see auto ainult 1wd-ks.

Mina alustaks tööd ikkagi tagasillast. Sest stock ülekanne sellel autol oli ca 2,45:1
14.05.2010 at 08:47 1 edit. Last edited 14.05.2010 at 08:48 by 79capri
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Tagasillaks valisin täiega tükkis G Chero oma. Nimelt on seal 3,55 ülekanne, LS diff ja ketaspidurid. Valule peaks see D44 vastu kah pidama.
14.05.2010 at 08:58
Olds
  
Mopari SB modimine.
quote:
uputaja: Ei ei. Hr Olds polnud kuskile kadunud. Oli mingi võõras joga, kes mulle edeli assju lubas. Ja rahaga kohale minnes polnud ei meest ega juppe.


Ok, palun sõnasta järgmine kord täpsemalt, mul juba jäi mulje et olen teinud midagi mida isegi ei tea :)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
14.05.2010 at 09:12
79capri
 
Mopari SB modimine.
quote:
uputaja: Tagasillaks valisin täiega tükkis G Chero oma. Nimelt on seal 3,55 ülekanne, LS diff ja ketaspidurid. Valule peaks see D44 vastu kah pidama.

Auguvahe neil on sama - 5x114.3 , ehk 5x4,5".
14.05.2010 at 09:26
79capri
 
Mopari SB modimine.
quote:
uputaja:

Nukkvõll, originaal on 240/248 kui karmiks võib nuka ajada????http://www.summitracing.com/parts/CCA-20-600-9/



Vaata parem Duration at .050 inch Lift mitte Advertised Duration. Siis numbrid on õigem.

CCA-20-600-9 on Hydraulic roller tappet. Sinu mootoril on tava hüdro-tõikurid (flat tappets).
14.05.2010 at 12:45
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Nii. Nüüdseks on siis selgunud, et Gchero tagasild ikkagi ei tule, vaid hoopis Mopari 8 1/4. ülekanne 2,75

Siis veel karpadest Edelbrock vs Holley. Üks koolkond jumaldab Edelit, teine Holleyd.

On seal oluline vahe kas "Secondary mechanical or vacuum"

Tahaks kuulda laiem ringi arvamusi ja seeläbi teha õige valiku.

Sisselase tulebarvatavasti kõrge alt lahtine dual http://www.summitracing.com/parts/EDL-7576/

Lisaks ootan ettepanekudid/soovitusi turbiini stalli kohta. Tahaks äkiliselt kohalt ära minna ja ka maanteel kulgeda.


Andres

____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.
29.05.2010 at 15:56 1 edit. Last edited 29.05.2010 at 16:35 by uputaja
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Lisaks veel: Mida arvata Edeli remanufactured karpadest??? Hinnavahe pms 100daala.

____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.
29.05.2010 at 16:30
tõnisson
 
Mopari SB modimine.
Kuskilt on silma jäänud, et remanufactured on pask aga eks targemad räägivad..
Mina võtaks Holley double pumperi ja arvaks, et sul oleks vähe kurjemat ülekannet ka sinna sillale vaja..
Mancini Racing

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
29.05.2010 at 16:55
tõnisson
 
Mopari SB modimine.
Ja mõtle kaante peale ka.. Ma küll väikestest plokkidest väga palju ei tea aga kui sul palju raha on, siis vaata Indy poole..

http://www.hughesengines.com

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
29.05.2010 at 22:00
viplala
Mopari SB modimine.
Kas 30k nats väheseks ei jää?
29.05.2010 at 22:17
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Kindlati on vähe, aga hetkeseisud rohkem ei luba. Auto pole elu!

Aga ikkagi ootan mõtteavaldusi turbiini ja karpade kohta.

____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.
30.05.2010 at 09:27
DevilDeVille
  
Mopari SB modimine.
kui kavatsed autole paigaldada eelpoolmainitud preeriaülekande, pole vähimatki tarvidust karpa ja turbiiniga tegelemiseks. et masin sellise peaülekandega natukenegi liiguks, on tarvilik juba mõistlikus forsseeringus BB

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
30.05.2010 at 10:20
79capri
 
Mopari SB modimine.
quote:
uputaja:

Nii. Nüüdseks on siis selgunud, et Gchero tagasild ikkagi ei tule, vaid hoopis Mopari 8 1/4. ülekanne 2,75


2.45 vs. 2.75 - kuidagi märgatavat vahet ma siin ei näe;)
3.55 või 3.91 tigu ja taldriku komplekt on õige valik.

Korralik tagasild ja õige ülekanne on parem invisteering. Ennem kui hakkad k.kastiga tegelema.


quote:
uputaja:
Siis veel karpadest Edelbrock vs Holley. Üks koolkond jumaldab Edelit, teine Holleyd.

On seal oluline vahe kas "Secondary mechanical or vacuum"

Tahaks kuulda laiem ringi arvamusi ja seeläbi teha õige valiku.

Sisselase tulebarvatavasti kõrge alt lahtine dual http://www.summitracing.com/parts/EDL-7576/

Lisaks ootan ettepanekudid/soovitusi turbiini stalli kohta. Tahaks äkiliselt kohalt ära minna ja ka maanteel kulgeda.

Tänava auto jaoks, mina võtaks Edelbrock+mechanical = ükskord paigaldad ja unustad ära mis sul kapoti all on.
Aga mitte remanufactured.

Praegune turbiin on lukuga. Maantel see on pluss.
30.05.2010 at 11:48
uputaja
 
Mopari SB modimine.
Well. Sai vesteldud Olds-iga ja paistab, et kõik probleemid ja küsimused saavad lahenduse.

____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.
30.05.2010 at 12:36
79capri
 
Mopari SB modimine.
Selge:)

Aga tahaks kuulda Edelbrock vs Holley plussid - miinused.
30.05.2010 at 13:43
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Mopari SB modimine.   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.