Poster |
Message |
fire83 |
2012 Chevrolet Orlando
Kui tahate lapsi ja naist hirmutada, näidake neile enne magamaminekut ja ärge selgitage eelnevalt mis asi on "spioonifoto".
http://www.leftlanenews.com/chevrolet-orlando.html
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
14.12.2009 at 15:43 |
|
mikimouse |
2012 Chevrolet Orlando
oujee, chevy märgiga S-Max. Tea, kas ford müüs oma vana mudeli maha äkki? tublid-tublid. Daewoodele võiksid nad ka veel need Chevy märgid veel suuremad panna, saaks lahedam.
olen jah piripill, mis siis
____________________________
|
14.12.2009 at 18:26 |
|
Olds |
2012 Chevrolet Orlando
way to go Chevy
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
14.12.2009 at 18:43 |
|
Indrek_S |
2012 Chevrolet Orlando
Nahh sa fullsize autosi toodad, kui keegi neid ei osta ja kahjum koguneb.
kõigepalt vaja rahaasjad korda saada poppide ja ökode autodega, seejärel saab fun´i tegema hakata
____________________________
not done until it's done |
14.12.2009 at 21:18 |
1 edit. Last edited 14.12.2009 at 21:18 by Indrek_S
|
desiderii |
2012 Chevrolet Orlando
Arvan ka, et ega ta õiget asja ei meenuta. Siiski, ühetaolised munakujulised ruumikad crossoverid on kinnistunud full-size SUVide-sedaanide asemele. Tuleks tegelikult rõõmustada, et seni pole veel full-size SUVid üht või teist pidi ära munastatud nagu nt Audi Q7 jms Euroopa toodang.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII |
16.12.2009 at 13:51 |
|
Rein000 |
2012 Chevrolet Orlando
Igal juhul võtaks ennem selle, kui miski eurooplase. Hinnaltki soodne ja sisu disain ka meeldib. Japsidel vist Mazda 5 ainukesena, hondal, ega toyotal pole suurt miskit sinna auku panna.
http://www.chevrolet.ee/soidukid/orlando/galerii/salongivaated.html |
04.02.2011 at 17:28 |
|
mrtn |
2012 Chevrolet Orlando
quote: Rein000: Igal juhul võtaks ennem selle, kui miski eurooplase.
Ford C-Max? |
04.02.2011 at 18:34 |
|
Rein000 |
2012 Chevrolet Orlando
Kastim stiil meeldib rohkem. Ford on selline muna, nagu Csara Picasso oli kunagi. Hinna vahe tundub Orlando kasuks kalduvat. Orlando on pikem. Siis veel saa, et kui Ford tuli Volvole küljealla, on pea võimatu saada oma Volvole sobilikku aega teenindusse. Ei tea tänast seisu, kuid paar aastat tagasi oli 2-3 nädalat servise järjekord. Tarvis oli ainult korra kaabel taha saada. Kuda kurat see pöörderaadius nii erinev saab olla? Ühel mõõdeti ringi seest, teisel väljast? |
04.02.2011 at 19:04 |
1 edit. Last edited 04.02.2011 at 19:25 by Rein000
|
vvt |
2012 Chevrolet Orlando
On aasta 2011 algus ja auto on Eesti saadaval. Oli täna asja Ascarisse ja põgusalt vaatasin, tundub olevat söödav, kui mingit drastilist kvaliteediprobleemi ei ole. Müüakse praegu alates 242 tuhat vana raha ja selles osas konkureerib ainult Kia Carens oma sooduspakkumistega, samas Chevyl pagasnik oluliselt mahukam ning interjöör paistis vähemalt vaadates märksa kallimailmelisem. Tegelikult 250 vana raha ringis midagi analoogset eriti ei pakutagi. Salongiauto 264 vana raha ning 1.8 mootoriga, mil kW päris priskelt. Muidugi peab ütlema, et konkurent Kial vaatamata kõvale jutule garantiist siiski päris veavabade autode tegemine veel välja ei kulu, 2 aasta ja 45kkm sai garantiiremonti korda neli väisatud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2011 at 14:52 |
|
Rein000 |
2012 Chevrolet Orlando
Kuhu ta suuruselt mahub, Opel Safira ja Kia Carnivali vahele, või on Carensiga võrdne, aind siis pikema pagassiga, kuidas nina kõrgus tundus, arvestades meie vakku sõidetud väiketänavaid? |
08.02.2011 at 14:57 |
|
tfr |
2012 Chevrolet Orlando
See Orlando peaks allpool plekki Opel Zafira olema üsna suures ulatuses. |
08.02.2011 at 14:58 |
|
vvt |
2012 Chevrolet Orlando
Need ülekaalulised esiveolised väikeauto pikkused mahtuniversaalid on läbivusdistsipliinides kehvavõitu ja jäävad samahästi kinni kui tagaveolised keskautod. Vähemalt "tavaline" esiveoline väikeauto liigub lumes ja rööbastes hulka veenvamalt. Minuarust tuleb talvel ESP kaitse üldse eemaldada, et sellisega sõita saaks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2011 at 15:03 |
1 edit. Last edited 08.02.2011 at 15:04 by vvt
|
Rein000 |
2012 Chevrolet Orlando
quote: vvt: Need ülekaalulised esiveolised väikeauto pikkused mahtuniversaalid on läbivusdistsipliinides kehvavõitu ja jäävad samahästi kinni kui tagaveolised keskautod. Vähemalt "tavaline" esiveoline väikeauto liigub lumes ja rööbastes hulka veenvamalt. Minuarust tuleb talvel ESP kaitse üldse eemaldada, et sellisega sõita saaks.
Need kontrollid on kaheotsaga asjad. Subaru Tribeca muudkui kooles aga selle kontrolliga paksus lumes. Lülitasin välja ja andsin tuld, hetkega istusin põhjapeal ka. See aasta õppisin siis asja selgeks. Suure lauluga nii kaugele kui läheb, siis tagasi liikuma, liikumise pealt kontrollid välja ja nii palju tagasi, et uueks hoovõtuks maad jagub ..... ja jälle uuesti. Sai päris suur ring läbitud ja isegi pisike tõusu nurk oli olemas. Aga sellise tänava lopa sees oleks jah vaja lasta ratastel oma tööd teha, mitte tekitada klotsitolmu.
|
08.02.2011 at 15:19 |
1 edit. Last edited 02.08.2013 at 01:27 by Rein000
|