Poster |
Message |
japs2 |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Tere kõik usa autode omanikud, plaan on senisest tõusvapäikesemaa igapäevaliikurist loobuda ning soetada midagi toekamat, mugavamat. Kuna igasugune varasem kogemus ameerika autodega puudub siis ehk oleks võimalik asjalikke kommetaare, soovitusi ja nõuandeid kuulda sellise isendi kohta: http://www.auto24.ee/used/765467. Just tehnilise poole pealt kuidas nö raua ja jooksuosa üldiselt vastu peab? Olen lugenud et esineb palju elektroonika vigu, vastab tõele? Kuna aut kastiga varasemast elust halvad kogemused siis seda küllaltki pelgan, kas asjatult? Kuhu oleks soovitatav auto enne ostu kontrolli viia? Igasugune vastukaja oodatud!
Ettetänades. |
06.03.2011 at 19:49 |
1 edit. Last edited 30.03.2011 at 09:24 by Vanaisa (Moderator)
|
Lemmu |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Atm. kasti kartus mikide auto puhul on umbes sama hea kui ratsutaja kardaks hobust - automaadid on sageli töökindlamadki ning odavamad remontide kui käsikastid. Kontrollimise poolest julgen soovitada järgmist (senini ainus töökoda kelle suhtes ei ole kunagi ühtegi pretensiooni omanud) : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20102
____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw |
06.03.2011 at 20:45 |
|
Kummipuru |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
arvan, et niimoodi on raske üldistada... et usa autodel palju elektroonika vigu või jaapani autod kõik mõttetud... pigem lähene asjale konkreetse isendi põhjal. Kui mõni ameeriklane meeldib, siis uuri müüjalt, foorumitest ja esindustest selle mudeli head ja vead välja. Ja ei tasu seda automaatkasti ka niiväga karta, kui mugavust otsid. Lõpuks on iga mehhanismi toimimine otseselt seotud selle vanuse, hooldamise ja kasutamise ajaloo ning edasise hooldamise ja kasutamisega. Kontrolli jaoks soovitan Tallinnas kas American Beauty või Carservice näiteks. Edu! |
07.03.2011 at 15:02 |
|
marko123 |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
New Yorker on väga mõnus auto. Vaatasin seda samuti kuid lõpuks otsustasin natuke vanema Cadillaci kasuks. Kulud samad, kuid viimane siiski mugavam, samas hind ei erine.
Pigem tõesti tasub vaadata isend-haaval, vaadata tüüpvigu muidugi + proovida ise sõita. Omal õnnestus väga normaalse isendi otsa saada (käib nagu kell, ei kolise, madal läbisõit jne) ja seni on juppide hinnad olnud odavamad kui w124 Mercedesel (mida omasin enne). |
28.03.2011 at 20:06 |
|
vvt |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
quote: Lemmu: Atm. kasti kartus mikide auto puhul on umbes sama hea kui ratsutaja kardaks hobust - automaadid on sageli töökindlamadki ning odavamad remontide kui käsikastid. Kontrollimise poolest julgen soovitada järgmist (senini ainus töökoda kelle suhtes ei ole kunagi ühtegi pretensiooni omanud) : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20102
Ei vasta see kahjuks tõele. Eriti Chrysleri esiveoliste kastide puhul, mille läbisõidud 100k miili ületavad. Odavad, töökindlad ja lihtsad asjad lõppesid sealmaal kolmekäiguliste kastidega otsa, mida aeg edasi, seda pehmema sise-ehitusega need on.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.03.2011 at 12:56 |
1 edit. Last edited 29.03.2011 at 12:57 by vvt
|
christian |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
quote: vvt: quote: Lemmu: Atm. kasti kartus mikide auto puhul on umbes sama hea kui ratsutaja kardaks hobust - automaadid on sageli töökindlamadki ning odavamad remontide kui käsikastid. Kontrollimise poolest julgen soovitada järgmist (senini ainus töökoda kelle suhtes ei ole kunagi ühtegi pretensiooni omanud) : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20102
Ei vasta see kahjuks tõele. Eriti Chrysleri esiveoliste kastide puhul, mille läbisõidud 100k miili ületavad. Odavad, töökindlad ja lihtsad asjad lõppesid sealmaal kolmekäiguliste kastidega otsa, mida aeg edasi, seda pehmema sise-ehitusega need on.
Olen jälle kuulnud, et esivedustel just chrysleritel ei teki viga kastis vaid kasti ajus mis rattakoopasse on topitud tarkade inseneride poolt.
mul hea tuttav ostis kah "kasti rikkega"voyageri teades, et tegelikult on viga ajus
väitke vastupidist kui mul pole õigus, aga väitja võiks olla pädev.
|
29.03.2011 at 15:12 |
|
vvt |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Probleemid on nii aju kui mehhaanikaga, igal juhul vaadata, mis nägu on kasti õli ja mitte vardal, vaid kastipõhjas - kui on metallik (sh laastud, puru), siis peagi lendab, kui on täitsa uus õli, ka kahtlane, miks vahetati, kui müüakse (see vahetus päris kallis). Olen näinud sellist juhtumit, kus põhi oli metalli nii paksult täis, võttis filtri umbseks ja auto ei liikunud. Vahetati filter+õli ära ja sõitis nagu muiste (nädala pärast oli puruks). Millegipärast ATSG bülletäänides omal ajal mehhanikast ei räägitud, aga eks ameeriklase jaoks lõpeb auto eluiga siis, kus meil see tavaliselt algab....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.03.2011 at 16:01 |
1 edit. Last edited 29.03.2011 at 16:01 by vvt
|
Madlobster |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Mul küll natuke teine mudel kasutusel kuid tehnika on neil sama . Olen sellega juba palju aastaid sõitnud. Tegelikult küll naise auto.
Õrnad kohad on minuarust elektroonika nagu mainisid juba ise ka. Pidevad elektroonika kotermannid. Teepeale pole küll ükski neist kunagi jätnud (Edit: ei siiski mootriaju vahetatud ja sellega oli küll nii et enam ei tulnud mitte üks pops) aga igast anomaaliaid esineb tihedamini kui sooviks. Kasti kohta ei julge ühtegi paha sõna öelda pole ühtegi probleemi olnud kuigi on tappa saanud küll jah küll elektroonikast tulenevad vahetuse häireid on olnud aga restart ja toimib jälle. Vead ilmuvad ja kaovad ilma välise põhjuseta. Küll aga sellest järgmine 300m on minuarust kast ikka üsna nutune. Sõbral siis 300m ja napi paari aastaga on sed kasti ikka väga palju kordi laiali katkutud.
Mootor terav kuid vajab väga head õli, õli peab normis olema ja vahetusega pigem varem kui hiljem. Ja väga ei soovitaks palju peenestada seda mootorit siis peaks olema kõik ok. Ise sain mootori remondi rõõme nautida. Saale ringi. Muud kulud on minuarust suht normaalsed, et ei tunne küll et oleks üle maksnud millegi eest ja et juppe kuidagi liiga palju ja tihti vaja oleks. Täiesti tavalised autohooldus kulud. |
29.03.2011 at 17:09 |
2 edits. Last edited 29.03.2011 at 17:29 by Madlobster
|
vvt |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Mulle on tutvusringkonnast mulje jäänud, et nende valeotsaveoliste Chryslerite probleemiks pole mitte kehv kvaliteet, vaid just kõikuv kvaliteet. Osa sõidavad ka kiidavad, teised on töökoja kuldkliendid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
30.03.2011 at 08:45 |
|
Saemees |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Olles ise samasugust isendit mitu aastat omanud, ei oska küll midagi halba öelda. Tõsi, kippus küll roostetama, kuid see pigem eelnevate omanike või ekspluateerimise (sõitmine soolases ookeanis äkki??!!) süü. Meeldivalt üllatas ökonoomsus (alla 10L.) Hea mugav auto väikese rahanumbri eest.
____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175 |
30.03.2011 at 09:49 |
|
ivoalaska |
Chrysler New Yorker 3,5 ostuabi
Mul ka praegu Concorde ja tehnika on hästi vastu pidanud. Pean silmas mootorit ja käiguosa. Elektroonikaga pisikesi probleeme on aga kõik on lahendatav. Samas esimene masin oli aastaid tagasi Dodge ja sellega oli käigukastiga probleeme palju. Sai vahetatud aju ja korduvalt õli jne jne, päris heaks ei saanudki, läks müüki ennem. Kütusekulu kompuutri järgi praegusel veidi üle 11L/100 aga enamus sõitudest linnas ja lühikesed otsad. |
30.03.2011 at 10:31 |
|
|