Poster |
Message |
veedler |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Kallid kiirendussportlased.
Ajendatuna erinevatest kõlakatest, mis puudutavad paljude võistlejate huvi puudumist EMV sarja võistluste vastu, paneks siia korraldajate nimel üles küsitluse. Küsimus oleks väga lihtne. Kui palju Teist kavatseb, või sooviks, sellel hooajal sõita EMV sarjas? Infot kasutame statistika tegemiseks. Saaks arvestada, kui palju võistlejaid on üldse tulemas. Kui tõesti on nii, et ainult mingi 10 sõitjat on huvilised, siis kas on ikka 10 sõitja jaoks mõtet sarja teha? Loomulikult, kui huvilisi on, siis anname meie ka endast kõik, et sari toimuks ja oleks ka mõistlik arv võistlusi.
Ka võite kirjutada mis on need põhjused, miks te soovite/ei soovi EMV sarjas sõita ja mida peaks korralduses muutma või samaks jätma.
Ka on palve, et hoiame selle teema viisakuse piirides. Sooviks ainult konstruktiivset arutelu.
Ette tänades!
Kristjan Veedler
EDRA |
07.03.2011 at 12:34 |
1 edit. Last edited 07.03.2011 at 12:34 by veedler
|
Peeter82 |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Osalen 50% tõenäosusega.
Probleem nr 1 - rahapuudus
Probleem nr 2 - motivatsioonipuudus, oma klassis võistlejaid eriti ei ole, võita peale karika pole midagi
Selle küsitluse oleks võinud teha juba sügisel, aga parem hilja kui mitte kunagi.
Mina sinu olukorras ei peaks paljuks ka isiklikult kõigi pot. võistlejatega ühendust võtta, kontaktid ilmselt leiaks.
Küsimus püstitada mitte negatiivses ootuses "kas sa tuled, muidu me ei tee" vaid positiivses "mis tingimustel oleksid valmis sõitma".
Masinaid on ju Eestis küll, turboclub jne mis võiks A,B,C-klassis sõita, nendega võiks kontakti otsida.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
07.03.2011 at 13:23 |
|
vlzman |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Osalen kindlasti.
EMV puhul on tähtis kindlasti etappide arv, kui ongi ainult paar etappi, siis tahaks niikuinii sõita mingit muud sarja (ntx Soomes). Sellisel puhul võibki tekkida küsimus, et miks üldse siis seda paari etappi sõita, sõidaks ainult Soomes. Sponsorid ei ole ka just eriti abivalmid, kui väljundina pakkuda ainult 2 EMV etappi.
Teine määrav tegur - konkurents, suht nüri ikka üksi-kaksi oma klassis sõita, lahendustena võimalik üritada siduda erinevad klassid (PS+OL ntx), teha tööd selle nimel, et välisvõistlejad oleksid motiveeritud EMV-d kaasa sõitma (auhinnafond).
Street klassid oleks vaja täis saada ja sportsman klass muuta atraktiivsemaks.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
07.03.2011 at 14:02 |
|
Olds |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Tõenäoliselt osaleksin sellel hooajal C-klassis ( Veljo kuldse Buickiga ). Osaliselt pidurdab seda otsust järjekordne reeglimuudatus, kus enam "täisslikki" ei tohi kasutada, mis tähendab järjekordsete uute rehvide soetamist..."kergelt" hakkab ära tüütama see iga-aastane reeglite muutmine. Meeskondadel, kellel aga kulutused suuremad mõtlevad loomulikult sügavalt, et kas 2 etappi on üldse asjaajamist väärt. Ükski sponsor pole huvitatud matma raha kahe etapi peale. Miinimum etappide arv peaks olema 3 kui mitte 4 ( kahe etapi puhul-juhtub midagi ühel etapil autoga ja konkurent suudab mõlemad võistlused kasvõi keskpäraselt sõita, ongi jokk )
Sellel hooajal paraku veel kiire masinaga ei saa rajale tulla kuid töö käib selles suunas, et 2012 saaks see teoks. Kui aga hiljuti rääkisin potensiaalse sponsoriga ja ka tema küsimus oli ürituste arvu kohta, tegi ta suured silmad kuuldes numbrit 3, mille siis välja hõikasin...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.03.2011 at 14:31 |
2 edits. Last edited 07.03.2011 at 14:34 by Olds
|
kristohd |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
50- 60
Kas sõita Tartusse (teise Eesti otsa) kolm korda aastas, et seal 3 kesi võidu sõita kui ilmataat õnnistab?
Eriti ei kutsu. Samas sõita tahaks ja üritusi vähe.
|
07.03.2011 at 15:12 |
1 edit. Last edited 07.03.2011 at 19:00 by kristohd
|
vlzman |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
No hakkab looma C-klass
Kamoon usaraua mehed kellel BB aiste vahel, peaks ju olema mõned chargerid meil valmimisel, millel potensiaali peaks nagu olema.....ajage ratsud välja ja sõitma!
Litsentsid jmt kulu tegelikult pole nii suur kui jagada kõikide sõitude vahel ära (võimalik sõita veel ju ka AC dragidel ja ka ABCS'il).
Rohkem sõite Haapsalus on õige point.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
07.03.2011 at 15:38 |
|
T-Bird |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Osalen OUTLAW. |
07.03.2011 at 16:39 |
|
Jamez |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Ikka. Sponsorid sööks elusalt ära muidu
4 etappi tuleks ikka kokku saada ja üks peaks kindlasti olema
kas näiteks narvas või tallinas linna sees 1/8 miili võistlus.
Sponsoritele oleks see väga tähtis.
____________________________
Team Outlaw |
07.03.2011 at 17:32 |
1 edit. Last edited 07.03.2011 at 17:35 by Jamez
|
gets |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Õuntelt vaadates on selle aasta osalemine väga tõenäoline. Bracket endiselt.
|
07.03.2011 at 17:34 |
|
arc71c |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Bracket +1 |
07.03.2011 at 18:04 |
|
Fog |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Oleneb lineupist, kuna PS tundub tühjaks jäämas, siis vast OL.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
07.03.2011 at 19:43 |
|
Olds |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Ja kas ongi kõik?Vaatasin ka teisi foorumeid ja sinna pole üldse vastusi lisatud...mis toimub??Usun, et Viljar on kindlasti üks mees kes sõidab?Mida Markel teeb?Mida Kaido Krum teeb?Mis on saanud Sam`i juures ehitatavast Pro-Street projektist?Kaugel Madise projektiauto on?
Võibolla pole ka suur osa sõitjatest end siin foorumis reganud?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.03.2011 at 07:41 |
1 edit. Last edited 08.03.2011 at 08:13 by Olds
|
vlzman |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: Olds: Ja kas ongi kõik?Vaatasin ka teisi foorumeid ja sinna pole üldse vastusi lisatud...mis toimub??Usun, et Viljar on kindlasti üks mees kes sõidab?Mida Markel teeb?Mida Kaido Krum teeb?Mis on saanud Sam`i juures ehitatavast Pro-Street projektist?Kaugel Madise projektiauto on?
Võibolla pole ka suur osa sõitjatest end siin foorumis reganud?
Markel müüs oma auto maha.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
08.03.2011 at 08:50 |
|
Peeter82 |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Ma toon ühe mõtte veel siia lisaks varem öeldule. Kuna Tartu Autoklubi see aasta võistlusi ei korralda, siis tuleks
nende võistlustel osalejad üles leida ja saada sõitma EMV-le, tulles vastu nende soovidele, tehes mistahes muudatusi.
Vastasel juhul meid ongi kümmekond ja võime üritusele vee peale tõmmata.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
08.03.2011 at 10:08 |
|
carla |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Viskan siia pisikese kondi õhku
Ja küsin, et kas klasside muutmine tooks rohkem huvilisi? Et liiguks näiteks vähemalt ajutiselt tagasi nö vanade klasside juurde. Ülelaadimine on koefitsendiga nagu ikka.
Siiski C, OL ja PS jääksid samaks, aga teised klassid oleksid uustulnukatele siis väheke ahvatlevamad ja nagu näha eelmise hooaja TAK võistlustelt, siis toovad ka võistlejaid.
Mis arvate? |
08.03.2011 at 11:08 |
|
hannoh |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Bracket +1
____________________________
www.firebird.ee |
08.03.2011 at 11:21 |
|
Olds |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: carla: Viskan siia pisikese kondi õhku
Ja küsin, et kas klasside muutmine tooks rohkem huvilisi? Et liiguks näiteks vähemalt ajutiselt tagasi nö vanade klasside juurde. Ülelaadimine on koefitsendiga nagu ikka.
Siiski C, OL ja PS jääksid samaks, aga teised klassid oleksid uustulnukatele siis väheke ahvatlevamad ja nagu näha eelmise hooaja TAK võistlustelt, siis toovad ka võistlejaid.
Mis arvate?
Minu isiklik arvamus A,B ja C klassi rehvide osas oleks-slikk siiski lubatud. Minumeelest on suht absurde panna näit. võimsatele tagaveolistele C-klassi masinatele alla veelgi kehvema pidamisega DOT slikki meie liuväljasid arvestades eriti veel kus max. laius on jäetud ka 10.5" peale. Kust otsast on siin ohutus õigustatud DOT tänavaslikk VS täisslikk?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
08.03.2011 at 11:29 |
2 edits. Last edited 08.03.2011 at 11:53 by Olds
|
vlzman |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: carla: Viskan siia pisikese kondi õhku
Ja küsin, et kas klasside muutmine tooks rohkem huvilisi? Et liiguks näiteks vähemalt ajutiselt tagasi nö vanade klasside juurde. Ülelaadimine on koefitsendiga nagu ikka.
Siiski C, OL ja PS jääksid samaks, aga teised klassid oleksid uustulnukatele siis väheke ahvatlevamad ja nagu näha eelmise hooaja TAK võistlustelt, siis toovad ka võistlejaid.
Mis arvate?
Arvata on, et see mõte omaks häid tagajärgi
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
08.03.2011 at 11:35 |
|
jungle |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: Olds: Kaugel Madise projektiauto on?
Elva lähedal endiselt
Enne 2013 hooaega ei jõua kindlasti rajale, eelnevad paar aastat on vägagi pärssivalt mõjunud.
10.5" rehvi kontaktpinna laius on asjalik, seab kõige paremini võrdsed tingimused võistlejatele, kuna mingist hetkest on see kõige piiravam tegur kiiresti sõitmisel. DOT-märgistuse kasulikkusest ei saa küll aru.
Klassijaotusega on see tobe, et igas klassis sõidavad omad 13, 12 ja 11 sekundi autod. Samas võiksid sarnast ET'd sõitvad autod omavahel konkureerida, mis vahet seal on mis tehnilist lahendust keegi kasutab? See ilmselt ei meeldi praegustele oma klassi kiirematele, kuid peaks väga sobiv olema praegustele aeglasematele autodele, kes tõuseksid ka niiviisi konkurentsi. Isiklikult meeldiks küll mõne kahelirtsuse vabalthingava eurojapsiga rinda pista, põnev oleks!
____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD |
08.03.2011 at 12:06 |
1 edit. Last edited 08.03.2011 at 12:38 by jungle
|
rivo09 |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Olen aru saanud ,et võistlejate arv peaks ikka parem kui eelmine aasta olema. Nii mõnigi auto peaks valmis olema/saama . Seda muidugi ei tea palju nn tänava autosid tulemas on. Korraldajatel soovitaks sarnast lähenemist nagu legentsil- ehk siis isiklik kontakt võistlejatega!
Olds ,jätaks selle rehvi teema rahule ,see mitme aasta tagune otsus mida minu arust korduvalt edasi lükatud kui nüüd jälle ära jätta on pahased need kellel tänava slikid ostetud. |
08.03.2011 at 13:49 |
|
veedler |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Et EMV võistlustele tuleksid ka need mehed, kes väidavad, et "et mis ma ikka sinna oma aeglase autoga tulen", teen ettepanku muuta klassijaotost pisut. Puutumata jätaks praegused põhiklassid. Need ja nende tehnilised reeglid jäävad nii nagu nad on. Õnneks on meil olemas ka selline klass, nagu STREETMAN. Paraku ei meelita ka see klass, praegusel kujul eriti võistlejaid, kuna sellel klassis on ka suhteliselt ebavõrdne seis. Tulla saavad kõik ja teinekord on vastamisi üsnagi ebavõrdsed paarid.
Minu ettepanek oleks see, et tekitada selle STREETMAN klassi asmele 2 eraldi klassi.
STREET A - Autod töömahuga kuni 3000cm3. Võistleja peab sõitma vahemikku 21.000 kuni 15.000 sek
STREET B - Autod töömahuga 3001 kuni ...... cm3. Võistleja peab mahtuma ajavahemikku 15.000 kuni 11.500 sek.
- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega tänaval igapäevaselt sõidad.
- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.
- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.
Fog ja Veljo on käinud välja ka mõtte, et neid kahte klassi võiks nimetada ka omaette sarjaks. Tegemist võiks olla eesti kiirenduse rahvaspordisarjaga. Tähendaks seda, et võistlejad ei peaks ostma registreerijalitsentsi ja sõitjalitsentsi. Piirduks ainult rahvaspordikaardiga, mis on odavam, kui kiirenduse sõitjalitsents. Auhinnad, nagu ikka, võistluse lõpus. Lisaks punktiarvestus ja miks ka mitte autasustamine EAL-i aastalõpugaalal.
Klasside indeksid ja kubatuurid on sellised, mis esimese ajana pähe kargasid, nii et need peame koos veel läbi mõtlema. Ka pakkuge lisatingimusi mõlemale klassile. Kindlasti on kellelgi veel mõtteid, kuidas seda plaani veel paremaks muuta. Kui saame mõistliku asja kokku ja mõtte toetajaid jagub, teeme alakomiteele ametliku ettepaneku sarnase asja loomiseks. |
09.03.2011 at 19:30 |
|
Heigo |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Siiamaani olen vaikselt lugenud aga selle viimase postituse peale tahaks tõesti südamest edu soovida. Tekkis endalgi huvi veerandmiili mingi "lihtsa inimese" autoga proovima taaskord tulla Väga super, et paika on pandud autopoolne osa ja võistlusmomendiks jääb ikkagi sõitja oskus. Seniajani võis laias laastus öelda, et võitja oli see, kes suutis suurema rahaga auto ehitada/osta. Ja enamasti oli juba stardis teada, kes võidab konkreetse sõidu. Pealtvaataja jaoks nagu avatud kaartidega pokker - igav. Igaljuhul minupoolt edu!
____________________________
'83 Firebird 350cid |
09.03.2011 at 20:11 |
3 edits. Last edited 09.03.2011 at 20:15 by Heigo
|
Olds |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: Heigo: Seniajani võis laias laastus öelda, et võitja oli see, kes suutis suurema rahaga auto ehitada/osta.
VALE! Bracket on juba pikemat aega olemas olnud, kus loeb eelkõige hea reaktsioon ja väga hea auto tundmine. Ja ajalimiit kuni 16sek. peaks küll enamik igapäeva autodele olema ületatav
Küll aga tahaks loota, et tehtavad uued tänavaklassid toovad rohkem võistlejaid rajale ja pealtvaatajaid tribüünidele!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.03.2011 at 20:38 |
1 edit. Last edited 09.03.2011 at 20:40 by Olds
|
hannoh |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
Nõus Olds-iga, bracket klass on juba pikalt olemas olnud ja mõeldud just neile, kes ei soovi investeerida suuri summasid auto ehitusse, kuid tahavad närvikõdi ja adrenaliini. Litsentsitasud ei ole kunagi olnud nii kõrgel, et need kaaluksid üles kütuse ja osalustasud ja seetõttu ei saa ka neid tuua põhjuseks mitte osalemisel.
Kokkuvõttes ootan/loodan oluliselt suuremat osavõttu bracket klassist. Tulge kohale, saate ruttu pisiku ja Te ei kahetse! Omad kogemused tõestavad seda!
____________________________
www.firebird.ee |
09.03.2011 at 22:13 |
|
KaroK |
NB! Küsimus võistlejatele!!!
quote: veedler:
.........
Minu ettepanek oleks see, et tekitada selle STREETMAN klassi asmele 2 eraldi klassi.
STREET A - Autod töömahuga kuni 3000cm3. Võistleja peab sõitma vahemikku 21.000 kuni 15.000 sek
STREET B - Autod töömahuga 3001 kuni ...... cm3. Võistleja peab mahtuma ajavahemikku 15.000 kuni 11.500 sek.
- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega tänaval igapäevaselt sõidad.
- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.
- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.
Kopeerin siia ka oma arvamuse, mis sai esialgu Turboklubi foorumisse kirjutatud.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=12&t=8664
Lisasin natuke juurde ka.
Ülevaatus ja kindlustus ei saa olla nõutud - saad sa aru ?
Klasse peab reguleerima tehniliste reeglitega.
Indeksid nii, nagu turvareeglitega ilma kaare/puurita ennegi olnud - ehk 11,5 sekundit.
Minu arust ei peaks sõitma näiteks tehasest välja veerenud M3, mis muidu läbib veerandmiili ca. 13 sekundiga nüüd 2 sekundit aeglasemalt.
Mõlemal street klassis võiks olla sama maksimum aeg 15...17 sekundit
Mootori poole pealt lubatud:
Chip
Progeaju
Summutisüsteemi ümberehitus peale turbot (n/a peale väljalaskekollektorit)
Sisselaske ümberehitus enne turbot (n/a enne drosselit)
Kaanetööd
Surveastme tõstmine/langetamine
Muu keelatud.
Vedrustus lubatud:
Amortisaatorite vedrude vahetus
Coiloverid
Muu keelatud
Jõuülekanne:
LSD lubada või mitte ?
Muu keelatud
Rehvid:
Kõik tänavalegaalsed rehvid, mis ei ulatu väljapoole auto passis märgitud gabariite.
Muu keelatud
Salong:
Lubatud B piilarist tahapoole jäävate elementide eemaldamine
Muu keelatud
Kere:
Mitteoriginaalne kapott, tiivad, stanged tagaluuk lubatud.
Muu keelatud
Rohkem praegu ei mõelnud - lisage
|
09.03.2011 at 22:59 |
|
|