Poster |
Message |
RockinBandit |
N1 -> M1
Ehk siis kas on kellelgi reaalset kogemust soome tüüpilisest pakiautost tavapäraseks mahtuniversaaliks ümberehitamise kohta? Täpsemalt pakub huvi kuidas ARKis see protsess käib ja mida täpselt vaadatakse. Vaja oleks G20 "veoauto" G20 mahtuniversaaliks teha. Autol Eesti registris N1 kategooria. Maha vaja lõhkuda vahesein ning tüüpiline soome puupink. Riigiteatajast lugesin aga hea oleks kui kellelgi oleks reaalne kogemus rääkida.
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
20.04.2011 at 21:03 |
|
STW |
N1 -> M1
Mina oma Econoline regasin ümber 4 kohalisest 7 kohaliseks. Mul muidugi oli selline lugu, et ta oligi terve aja olnud reaalselt 7 kohaline. Aga sisuliselt ARK mehed vaatsid üle istmete kinnitused ja turvavööd, peale veendumist, et on tegemist tehase lahendusega rohkem küsimusi ei olnud. 30 minutiga oli auto ette näidatud ja ümber regatud. Riigile muidugi pidi miskit raha kah selle eest maksma. |
20.04.2011 at 21:24 |
|
21ZIG |
N1 -> M1
Mul G20'l oli ka Soomest tuues 3 kohta ja puupingid. Panin ise istmed sisse ja esitasin ARKile joonised ning tegu sai tehtud ilma pikema jamata. Samamoodi ARKi mees vaatas istmed üle, kontrollis turvavöid ja rohkem nagu polnudki. Nüüd ilutseb passis märge "mahtuniversaal"
____________________________
Chevy van g20 '85 custom interior
Keep on vannin'! |
21.04.2011 at 07:27 |
|
dodge525 |
N1 -> M1
asi vist sõltub ka masina tootmis-, esmaregistreerimise, kasutuselevõtmise aastast |
22.04.2011 at 00:31 |
|
Astro-97 |
N1 -> M1
oli kunagi 87a astro. toodud oli ta ka kuidagi siia riiki kaubikuna ehkki olid sees kõik kaptenid, diivan. turvavööd olid ka kõigil kohtadel olemas. pärast igasugu kobisemisi ÜV punktides sai mindud arki. seal sai tehtud avaldus "ümberehituse" kohta 7 kohaliseks. peale mida siis näitasin sinises majas auto ette, vaadati istme kinnitused ja turvavööd üle ja saigi sellest mahtuniversaal. raha sai makstud riigilõivu näol miski tehnilise värgi kohta...ja sai passi miski tüübikoodi kah ning lisamärke ÜMBEREHITUS.
passi sai märke mahtuniversaal. avalduse blanketi sain seal ark-is ukse juures istuvalt miskilt tädilt, seal oli miski infolett vms...praegu mis seal on ei tea..:P
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
22.04.2011 at 15:08 |
|
Timo |
N1 -> M1
Värskendaks teemat natuke.
Mure järgmine: Astro Rootsis N1, tahan siia M1´na arvele. Originaal istmed ja turvavööd sees ja nii on ta ka tehasest tulnud. Käisin Paide ARK´is asja uurimas. Hakati jahuma, et pean registreerimise ära tegema, siis mingi ümberehitus loa taotlema ja siis kui keegi kunagi loa annab, siis uuesti ümber regama. Samuti väideti, et aega läheb vähemalt nädal. Ja selleks, et seda infot saada, istusid härrad ca tund telefoni otsas ja vaidlesid kellegiga Tallinnast ning kogu Paide ARK´i töötajad olid näost punased, närvis ja käed higistasid ja värisesid-krt see on Ameeriklane ju. Samuti ei suudetud rootsi passist värvi välja lugeda ja ei sedagi, et tegu nelikveolise masinaga. Ühesõnaga neil kogemus puudub. Samamoodi ei meeldinud neile tagatuled. Kas udukas PEAB olema? Tagurdustuli eraldi olemas ja suunad kollased, aga tuledel mingit E tähte ei leia. Peale 2 tunnist piinamist keerasin lihtsalt otsa ringi ja astusin minema, sest sel päeval regada niikuinii ei olnud plaanis . Pingelangus oli tüüpidel metsik, kui ma välja astusin, ütlesin veel, et kui targemaks saate, siis andke telefoni teel teada. Paar päeva hiljem isegi helistati, aga adekvaatset vastust ikka ei saanud.
Soovitage mõnda ARK keskust, kes asja jagavad, suhtuvad normaalselt ja suudaksid asja ühe päevaga ära teha. Ja kel vähegi hilisemat kogemust asjaga, võiks kommenteerida asja ja näpunäiteid jagada, et ma ei peaks jälle vaidlema minema nendega.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
13.11.2011 at 11:18 |
|
90Deville |
N1 -> M1
Ilmselt alustasid ise vale jalaga oma saagat, ehk nagu ma aru saan hakkasid ise sellest istmete passi kandmisest rääkima.
Köige lihtsam on tavaliselt astuda sisse arki büroosse, öelda et seda autot tahan arvele, siis ülevaatuse käigus, kui märgatakse et kohti passis on vähem kui autos tegelikult, las vaatavad mis edasi saab. Pooltel kordadest ei märgata seda, minult tavaliselt küsitakse, et palju kohti on. Ühe Dodgega oli küll jah selline keiss kunagi, et vöeti arvele ja samalajal tuli kirjutada avaldus, et saada luba "originaalistmete paigaldamiseks originaalkinnitustesse", maksis vist 200eeki extra omalajal, äkki tuli isegi vastust oodata päevake.
Värvi problast ei saa ma üldse aru, nemad peavad registreerima auto "as is" ehk siis kui su autot vaatab üle värvipime ametnik siis tuleks tema kohta kaebus esitada.....rootsi passis on tavaline, et keegi pole viitsinud värvi muuta seal ja asi tegelikkusele ei vasta. Kui passis on kiri "flerfärgad" siis see tähendab mitmevärvilist ja nii ongi.
Mingit kindlat arki ei oska soovitada, on mustamäel asjad sujunud ja ka vastupidi, eks see söltub kuu seisust, ametniku tujust sel päeval tööd teha jne. Samuti on jopanud Sauel, ja samas ka mitte. Kord tuli üks teadmamees mult nöudma chevy vannile kolme punkti turvavöid köigile toolidele, siis kui ma oma arvamustes juba tema suhtes suht isiklikuks muutusin kutsuti teine vana lisaks, kes ei saanud isegi probleemi püstitusest aru-seepeale hakkas esimene taat pobisema " ah et hoopis 89a auto, ma mötlesin et 99jne".
Udutule nöue vast oli 95 ja ülespoole, täpselt pole pihta saanudki. 90date alguse autodele pole nöutud, samas ükskord 94a chevy kastikal jällegi nöuti....
Üldiselt, nagu köikide riigiametitega, pead arvestama et neile ei meeldi oma palga eest tööd eriti teha kui saab ka niisama, enamus asju söltub juhusest, ehk kas on hea päev vöiei.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
13.11.2011 at 12:28 |
|
Astro-97 |
N1 -> M1
loe teema läbi mis oli alles hiljuti eelmisel kuul või üleeelmisel. kasutaja Kennyl oli sama asi oma G20 arvelesaamisega ark-is. lõpuks läksime ise kohale, rääkisime telefonis, esitatud sai paar paberit vin koodiga mis näitas, et auto on 7 kohaline ja mitte kaubik, ning siis sai alles arvele. vaata küsis siit tema käest täpsemalt
ja kui tehas pole sellele astrole võimisiganes ta on ette näinud udutuld, siis seda ka pole, punkt. seadus näeb ette , et selle puudumisel sa võid selle sinna ise lisada, kuid kohustust pole.. ja seda tuleb ka ÜV punktis selgeks teha ja vastav säte välja printida, ning ettenäitamiseks vajadusel kaasa võtta. mina olen oma bussiga selle tee juba läbinud sarjast udutuli...ja ei kobise seal enam keegi.
____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM. |
15.11.2011 at 03:04 |
1 edit. Last edited 15.11.2011 at 03:08 by Astro-97
|
|