Poster |
Message |
sallu |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Tere, oleks vaja abi ja mõttejõudu natuke.
Autoks on chevy kastikas, stepside kastiga, selline väike ja nunnu.
Mootoriks oleks BMW m60b40 4L V8.
Kastiks, nii et Nelivedu säiliks peaks jääma TH700.
Miks?
Bmw mootor on kergem, võimsam, odavam (500eur) autokaalu juures 1500kg võtab kindlasti 5l vähem kütet kui chevy mootor, maanteepeal isegi veel vähem..
Tunnen mootorit läbi ja lõhki, suhteliselt lollikindel ja väga lihtne mootor.
Küsimus, kas keegi on teinud sellist asja, kas keegi on sattunud netis kusagile, kus veel hulle leidub ja TH700 otsa on midagi muud pandud?
Muidu paneks diisli aga 3l uuema tüübi diislid, kus piisavalt jõudu välja saab on räigelt kallid.
Kui kellelgi on paremat ideed, siis rääkige nüüd, oluline on et kütusekulu väheneks, võimsus kasvaks ja nelivedu säiliks.
____________________________
veee8 |
17.05.2011 at 08:44 |
|
ervin |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
ei ole küll m60 ja th700, aga äkki saad mõned ideed.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=11772 |
17.05.2011 at 10:24 |
|
Erik 78 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: ervin: ei ole küll m60 ja th700, aga äkki saad mõned ideed.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=11772
Sa linkisd minu auto teema Sallule, tore, aga minul istub ju BMW mootor BMW oma kasti otsas. Ei mingit aretamist. Kui sa mõtlesid, et Sallu võiks vahekasti vahetada, siis pole see küll väga otstarbeks, arvestades, et teema algataja soovib masinat tänaval kasutamiseks. |
18.05.2011 at 17:04 |
|
PlyVal64 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
http://www.www1.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=401255
Siin räägitakse midagi Land Cruiseritele ja FJ40-tele TH700 installist. Võin muidugi eksida ka, polnud aega läbi lugeda teemat. Äkki vähemalt mingitki abi. |
18.05.2011 at 17:27 |
|
DevilDeVille |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
ega seal palju muud rohtu vast pole, kui kastiadapter ja custom flexplate
edit: typo
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.05.2011 at 19:08 |
1 edit. Last edited 18.05.2011 at 19:08 by DevilDeVille
|
sallu |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Niih, tänaseks loobusin M60 st ja ostsin e39 530 135kw diisel mootori ja sellele teemegi adapteri vahele.
Soov on jah jätta kindlasti alles originaal 4wd, et oleks talvel ka auto millega sõita. kastikale vast driftimine ei sobi
____________________________
veee8 |
19.05.2011 at 20:19 |
|
90Deville |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Peale mootori-kasti omavahelise ühendamise on vaja ka veel ühe väikse asja peale möelda, nimelt pole baieri moosiwabrik minuteada siiani öppinud startereid mootori külge keerama vaid kasutab selleks sidurikoda, elik jälle väike jupp nuputamist.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
19.05.2011 at 20:57 |
|
sallu |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
tõepoolest on sul õigus, flants tuleb jah teha selline, kuhu saab starteri kinnitada, lisaks seal teisi pisikeseid probleeme, aga loodame et saame kõik jonksu...
1. Kellade plokk peab jääma originaal aju puhul alles, küll saab sealt eraldada vaid skeemi, et ei võtaks niipalju ruumi.
2. Originaal immo ja immo rõngas tuleb jätta alles
3. Aju saab läbi absi ploki ja kellade signaali auto kiiruse kohta abs-i anduritest ja isegi tahokas jookseb sealt läbi.
____________________________
veee8 |
20.05.2011 at 00:05 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: sallu: tõepoolest on sul õigus, flants tuleb jah teha selline, kuhu saab starteri kinnitada, lisaks seal teisi pisikeseid probleeme, aga loodame et saame kõik jonksu...
1. Kellade plokk peab jääma originaal aju puhul alles, küll saab sealt eraldada vaid skeemi, et ei võtaks niipalju ruumi.
2. Originaal immo ja immo rõngas tuleb jätta alles
3. Aju saab läbi absi ploki ja kellade signaali auto kiiruse kohta abs-i anduritest ja isegi tahokas jookseb sealt läbi.
Flantsi eeldus on see, et on ruumi teda sinna vahele toppida, võib ka juhtuda, et kasti ja moto vahelised kaugused on liig väikesed. Mõnel juhul saab asja maha freesimisega lahendada, teisel juhul saab hädapärast ka sisse mingeid seibe ehitada, kolmandal juhul võib ainult unistada, kasti ja mootori ühendamisest. Jama kui palju, juhul kui kaugused ei peaks sobima , ehk siis, kui viimast puudu on. |
20.05.2011 at 01:58 |
|
raimo_r |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Lihtsam on vana flants maha lõigata ja BMW mootori otsa sobiv flants kohe käigukasti külge keevitada ... Nii tehtud küll ja küll.
http://img82.imageshack.us/img82/8103/91465758bq7.jpg
http://thumbsnap.com/i/YeUI8VhO.jpg
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
20.05.2011 at 17:56 |
|
T-Bird |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Ma ei saa aru milleks on vaja normalse auto sisse toppida igasugust sitta. kui sulle ei meldi Chevi sis osta endale BEMU ja sQida sellega ja sinu forum on BEMUCLUB.ee .
Minu melest kui Chevi sis Chevi kui Ford sis Ford , ja kui sitt sis sitt .......
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
20.05.2011 at 23:10 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: T-Bird: Ma ei saa aru milleks on vaja normalse auto sisse toppida igasugust sitta. kui sulle ei meldi Chevi sis osta endale BEMU ja sQida sellega ja sinu forum on BEMUCLUB.ee .
Minu melest kui Chevi sis Chevi kui Ford sis Ford , ja kui sitt sis sitt .......
Ära aja jama. Sa oled küllalt vana ja küllaltki elu näinud, et sellist pubeka juttu ajada. |
21.05.2011 at 00:13 |
|
T-Bird |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
BMW on PANN. ni mina arvan Aga panna Chevi sisse BMW motor minu melest ei ole mqttet. Ja kui inimesed ei oska teha korda auto. sis ara osta seda autod.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
21.05.2011 at 00:25 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: T-Bird: BMW on PANN. ni mina arvan Aga panna Chevi sisse BMW motor minu melest ei ole mqttet. Ja kui inimesed ei oska teha korda auto. sis ara osta seda autod.
See kisub küll läbuks ära, aga mis teeb BMW'st panni. Mis on seal sellist, mis Chevil on parem, või paremini läbi mõeldud, või võimsam või mis iganes?
|
21.05.2011 at 00:32 |
|
Vanapagan |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: [b]viplala:
See kisub küll läbuks ära, aga mis teeb BMW'st panni.
Puutudes igapäevatöös kõige selle jamaga kokku võin kindlalt öelda et see on asi mis asetseb istme ja rooli vahel.
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
21.05.2011 at 06:39 |
|
T-Bird |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Kusimus lihtne . Kui sulle meldib sQita BMWga sis sulle ei ole pann aga mulle ei meldi sQita BMWga ja mina arvan et BMW ON PANN. Ma ei taha kellegile minna vastu karva ja ei taha vQrrelda autod erineva firmade oma .Ma oma elus sQitnud vaga paljudega autodega ja minu melest BMW ei ole kQige parem auto.
Ja se et kegi tahab panna BMW mootori otsa TH700 se ei ole hea mQttq . BMW mootori otsa on vaja panna 4L30E vQi midagi sarnast kusimus kasti ulekannes . Milleks teha mQttetu too.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
21.05.2011 at 11:03 |
|
hents99 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Pigem on küsimus, mida panna TH700 otsa, mitte mis kast panna BMW mootori otsa. Kuna aga teemaalgataja põhjendas ära, miks just BMW mootor, siis ei tohiks nagu küsimusi olla.
ATM kasti puhul pole võibolla absoluutsesse tsentsrisse saamine küsimus omaette, aga mina olen läinud adapterplaatide teed(BMW manuaalkastid MB V8 mootoritele, sest viimasele sisuliselt pole manuaalkaste tehtud, heameelega ei teeks ka lolli tööd lihtsalt aretamise pärast), mitte et ma alumiiniumi keevitada ei oskaks/saaks, vaid adaptriga on lihtsam/tõhusam tsentrid paika saada, et hiljem midagi nihkesse ei tõmbaks.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
21.05.2011 at 11:08 |
1 edit. Last edited 21.05.2011 at 11:16 by hents99
|
T-Bird |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
"sallu"
"Kui kellelgi on paremat ideed, siis rääkige nüüd, oluline on et kütusekulu väheneks, võimsus kasvaks ja nelivedu säiliks."
Tee mootori remont ja kütusekulu väheneb, võimsus kasvab ja nelivedu jaab.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
21.05.2011 at 13:01 |
|
kala85 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
selle kiviaja 5,7-ga ei saa elusees sellist tulemust mis selle bmw v8 mootoriga,ökom,võimsam,kergem ja kui aega/viitsimist on siis miks mitte.
Mingit lapsikut juttu pole ka mõtet ajada
____________________________
dodge ram 97a 2500 cummins @+60psi
56157755
|
22.05.2011 at 20:37 |
1 edit. Last edited 22.05.2011 at 20:38 by kala85
|
T-Bird |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
5.7 bensu - hasti remonditud mootor. tulemus - 250-300hp , 15-16L linnas 10-12L mantel mida veel on vaja ja BMWeed kuskil tagant.
____________________________
US-Ford mootori ja k.kastide ,remont ja diagnostika.Bensiini pihustite kontroll, puhastus.
Frees ja treimistööd.
/Ford F150 SuperCab 1997/
/Chevrolet Master Deluxe 1937/
/Cadillac Eldorado/ |
22.05.2011 at 23:14 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Loomulikult ei ole siin foorumis normaalne haipida teatud rahvusest kätetööna, või maal, valminud apastraate, aga... ma kahjuks ei saa nõustuda selle lapsiku jamaga, mida sa T-Bird ajad.
Siiski, too muule kas-või üks näide lähiajaloost (80-90'dad), nende mootorite sitast näitajatest vs chevy omad.
|
22.05.2011 at 23:43 |
|
Indrek_S |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Jääb üle soovida vaid avaramat silmaringi ja konstruktiivsemat arutelu. |
23.05.2011 at 10:12 |
|
yanekk |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Krt. mis toimub, viimasel ajal on paljudes tehnika alastes interneti keskkondades "kõige kõvem"mees see, kes kõige rohkem kedagi maha teha/sõimata oskab.
Las mees teeb mis tahab kui huvi ja aega on, miks peab kõik kohe pe.se saatma.
Bla,bla....kütusekulu, kui igapäeva auto võtab kas 20+ või 15+ sajale, siis vahe nagu on või kuidas.
Ning tehnika areneb ka ikka edasi, mitte ei seisa paigal aastas 80.
Omale vastu rinda tagudes ja Ameerika karjudes ei jõua kuhugi.
Tõsiusksed vana Ameerika raua kummardajad on siin nagunii vähemuses.
____________________________
Kodusadamaks Haapsalu |
23.05.2011 at 10:56 |
1 edit. Last edited 23.05.2011 at 10:58 by yanekk
|
vvt |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Kuna teema algataja sõitis selle mootoriga maanteel 300 kmh, siis on see teema....samasugune kõvatamine
See, kes selle vahetuse ära teeb, teeb selle ära ilma siinsete tarkade kommentaarideta ega küsi internetist.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
23.05.2011 at 15:07 |
3 edits. Last edited 23.05.2011 at 15:08 by vvt
|
Cha |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
kokkuvõttes palju odavam (töötund ja aeg ju ka maksba midagi) oleks see chevy mootor üle käia ja talle efi peale ehitada
olen sõitnud sommi vana suburbaniga, kus originaalmotol EFI peal:
vana surfas netis, tellis e-bayst vidinad, raha kulus ca 700 eur + 8 päeva (4 nädalavahetust) karaasis
ja pole vaja kiire võlli tsentreerimisega jebida ega starterit sobitada
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after. |
24.05.2011 at 23:43 |
|