Poster |
Message |
Maik |
Corvette C5
Saab üks puhur soetatud, sooviks nõu kuidas ülejäänud detailid kaasa aidata:
http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PAX8001404
Välja puhub see kuni 27 PSI, nagu aru saan siis enamuse ajast 8-9PSI
USAS kit on koos 60# pihustitega, samas hundil ainult 36# ja Eduardil 46# , kas 60 overkill pole?
Kui seal samas on nii..siis peaks neid kuulama... too kit on ennast igati hästi näidanud.
Kas kütusepump võib ka tavaline (suva univeraal pump) või peaks olema http://www.eastcoastsupercharging.com/Fuel%20Misc.html#boostapump
Eduardil tean,et on tavapump igastahes ja käib küll.
Eeldan,et eestist saab sellised asjad kenasti kätte?
Valve Cover Breather
Catch can
Palju taolises suuruses intercooleri tegemine umbes maksma võiks minna mis pildil? Osad lasevad ilma ja pole ka mingit probleemi.
Kokku peaks midagi taolist kogunema http://www.eastcoastsupercharging.com/images/C5%20Supercharger%20Kit/C5PaxtonLayout.jpg
http://www.eastcoastsupercharging.com/Paxton%20C5%20Kit%20in%20Car%20Pics.html
Kuskile tallinnasse-tartusse paigaldamiseks viima ei hakka,peab ise hakkama saama.
Kinnitusplaadid-asjad kõik lasta/ise vaja teha.
.Klapivedrud vahetaks küll ilmselt hiljem välja ja ehk ka nuka.
Ehk bang-for-buck...
Pihustite tellimisega kõige kiirem momendil,et asjad enamvähem koos oleks kõik...saaks see suvi veel asja peale ja toimima..
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
11.06.2008 at 08:07 |
9 edits. Last edited 23.02.2012 at 11:35 by Maik
|
hunt |
Corvette C5
Selline seting, kus stock LS mootorile oli paigaldatud 8-9 psi puhumine peale - oli Eestis ju olemas. Võid Fredy (siin : chevymees) käest küsida, kui töökindel see on (oli) !?
Mis pihustitesse puutub, siis mina aru saanud nii, et kui on intercoolerid, siis piisab 36-38 - kui mitte, siis kasutavad 60.
Mina igatahes näen selle operatsiooni juures kõige suuremat probleemi aju säädistamises. Seda, minu arusaamist mööda ei Eestis, ega Skandinaavias teha ei saa.
Ainsa võimalusena jääb progetav aju, aga mina tean sellest nii palju, et see just päris ilma rahata pole.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
11.06.2008 at 08:55 |
1 edit. Last edited 12.06.2008 at 00:24 by hunt
|
partel |
Corvette C5
Märkus: ma ei ole kunagi tsentrifugaali paigaldanud, see, et ma blown alko asjadest natuke tean, ei tähenda midagi.
quote: Inferno: Saab üks puhur soetatud, sooviks nõu kuidas ülejäänud detailid kaasa aidata:
http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PAX8001404
Välja puhub see kuni 27 PSI, nagu aru saan siis enamuse ajast 8-9PSI
Levol on samuti Novi 2000, BTW.
quote:
USAS kit on koos 60# pihustitega, samas hundil ainult 36# ja Eduardil 46# , kas 60 overkill pole?
Kui seal samas on nii..siis peaks neid kuulama... too kit on ennast igati hästi näidanud.
Sõltub hp'st. Ma ei tea tsentrifugaali BSFC'd, vabalthingaval on u. 0.5, bloweril 1 kandis (gasser siis, metanooliga 2), ehk sinna vahele ta jääb.
60# x 8 = 480 lb-hr /0.5 = 960 hp vabalthingava puhul, samas 500 kanti bloweriga. Eks ta sinna vahele jääb.
quote:
Kas kütusepump võib ka tavaline (suva univeraal pump) või peaks olema http://www.eastcoastsupercharging.com/Fuel%20Misc.html#boostapump
Eduardil tean,et on tavapump igastahes ja käib küll.
Sõltub jällegi hp'st, 480 lb-hr/ 6 (benagalloni mass) = 80 gph, aga see on BS! Holley vist annab rusikareegli 0.1 x hp, aga arvestada tuleb, et kiirendus töötab pumbale vastu ja rõhk on kõrgem, ehk peaks olema tugeva varuga, täpselt ei oska soovitada.
quote:
Eeldan,et eestist saab sellised asjad kenasti kätte?
Valve Cover Breather
Catch can
Eeldada võib
quote:
Palju taolises suuruses intercooleri tegemine umbes maksma võiks minna mis pildil? Osad lasevad ilma ja pole ka mingit probleemi.
ES Tuning?
quote:
Kokku peaks midagi taolist kogunema http://www.eastcoastsupercharging.com/images/C5%20Supercharger%20Kit/C5PaxtonLayout.jpg
Kuskile tallinnasse-tartusse paigaldamiseks viima ei hakka,peab ise hakkama saama.
Kinnitusplaadid-asjad kõik lasta/ise vaja teha.
.Klapivedrud vahetaks küll ilmselt hiljem välja ja ehk ka nuka.
Ehk bang-for-buck...
Pihustite tellimisega kõige kiirem momendil,et asjad enamvähem koos oleks kõik...saaks see suvi veel asja peale ja toimima..
Ülelaadimise puhul võib bang for the buck tugeva bangiga lõppeda. Kõige odavam on kohe õieti teha, Eedul vahetasime ühtainsat kolbi kolme-neljakesi 25 h.
____________________________
_ |
11.06.2008 at 09:12 |
|
Maik |
Corvette C5
kas eedu auto mitte just aju seadistamise pärast katki ei läinud + A/F kella puudumine? Ise kavatsen need paigaldada kindlasti.
ja temal puhub 10 PSI (väiksem rihmaratas).
Tunemise osas oli minu lootus soome peal tegelikult... kui kindel sa hunt oled, et soomes teha pole võimalik?
Samas need aju seadistamise riistapuud nagu tegelt ei maksa üldse niipalju,et neid eestisse võimalik osta poleks? Imelik,et pole.
usas nad nagu tunevad stock aju ju...
Leidsin sellised pihustid http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__8-42lb-42-lb-hr-Bosch-EV1-Fuel-Injectors-440CC-LS1_W0QQitemZ320260270654QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item320260270654&
boschi kood 0280150558 , hulgihind 920 tükist, tea kas usa hinnaga tuleks sisuliselt sama kui transat ja km-i arvestada vist..nii,et vahet polekski.
Need pihustid käivad ka Z06 peale. Jäävad vist lahjaks ikka.
Paigaldaks ka intercooleri siiski, tea kas just customi algselt,aga midagi ikka.
Samas too kit on ju siiski intercooleriga + 60# pihustid...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
11.06.2008 at 09:55 |
2 edits. Last edited 11.06.2008 at 10:10 by Maik
|
Peeter82 |
Corvette C5
Soovin edu! Julge vend oled küll, et siukse asja omapead ette võtad.
Eks siis anna hiljem teada, palju eelarve tuli. Ja tulemus ka ikka, võistlusel või dünos.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
11.06.2008 at 10:11 |
|
Fog |
Corvette C5
> USAS kit on koos 60# pihustitega, samas hundil ainult 36# ja Eduardil 46# , kas 60 overkill pole?
Arvuta injector calculatoriga välja, minul näiteks 36# kuid ainult 6tk ja peaks 400 jõudu ära tootma.
Üldiselt pole su valik piiratud 36# ja 60#, kalkuleeri mida vaja ja suuremad võid alati panna. 42# peaks täiesti piisama.
Injector Size x Duty Cycle / BSFC x Number of Injectors = HP supported
Most Supercharged or Turbocharged engines have a BSFC factor of 0.65.
42 x 0.8 / 0.65 x 8 = 413hp
seda siis pihustite standardrõhul. FPR-iga saad näiteks 3at asemel 4at kasutada base rõhuna mis tähendab:
New Flow = Old Flow x √ (new pressure / old pressure)
ehk #42 puhul #49 ehk 482hp ja seda 80% avatuse peal.
> Kas kütusepump võib ka tavaline (suva univeraal pump) või peaks olema...Eduardil tean,et on tavapump igastahes ja käib küll.
Walbro HO sobib näiteks. Originaali ja hiinakat mõlemat saad näiteks keiseist.
> Valve Cover Breather
Jah, ja ära unusta TB-s olevat PCV kanalit kinni keerata, kui see peaks LS mootoril seal olema.
> Catch can
lihtsalt coveris oleva breatheri puhul mõtetu.
> Palju taolises suuruses intercooleri tegemine umbes maksma võiks minna mis pildil? Osad lasevad ilma ja pole ka mingit probleemi.
Paari kiloga saad kindlasti mõne cooleri mis ära mahub. Es-racing või keisei abiks.
> Pihustite tellimisega kõige kiirem momendil,et asjad enamvähem koos oleks kõik...saaks see suvi veel asja peale ja toimima..
Mina ostsin ebayst oma #36-d sain 6tk @ mingi 90$ + 15$ shipping. Otsi "expedited shipping"-ut omavat müüjat, saad odavalt kohale.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
11.06.2008 at 10:26 |
|
Maik |
Corvette C5
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/50-Injectors-Ford-Mustang-Lightning-Chevy-Camero-Vette_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2el1262QQcategoryZ33554QQihZ007QQitemZ170198327608
50#
samas paigaldatakse nagu ka neid? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Siemens-Deka-Mototron-60-630cc-60lb-60-lb-Injectors_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247QQcategoryZ33554QQihZ008QQitemZ180183711484QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
kuju hoopis teine...
Fog, 42# jääb sinu arvutuste järgi väheks kui samast mootorist saab sama konfiga 600hp, lihtsalt suuremate pihustite kaasabil.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
11.06.2008 at 11:27 |
|
vvt |
Corvette C5
Mis puudutab klapivedrusid, siis laske peale klapitööd kokku pandud kaane porti mingi 0,5 bar sisse (üle selle vaevalt julgeb seeriamootorisse puhuda). Mis juhtub sellest? Vastan ette, mitte midagi ei juhtu. Nii väikest rõhku klapp lihtsalt ei lase läbi ja kogu moos. Seega, kui vajaliku surve all sisselaseklapid läbi ei lase, siis puudub igasugune vajadus mingeid räigeid klapivedrusid panna. Mis omakorda tingivad vajaduse teiste tõukurvarraste, tõukurite jms järele. Sama nagu nukaga . väga hea, kui saab spetsjomm jupid, aga teatud piirini käivad tehase omad ka sama hästi. Üsna aabitsatõde ju, et tagasihoidliku boostiga käib vabahingava seerianukk täiesti normaalselt. Sedasi on palju autosid tehtud ja ei ole see V8 ka midagi nii erilist, et see ei kehti.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.06.2008 at 11:32 |
|
hunt |
Corvette C5
quote: Inferno:
Tunemise osas oli minu lootus soome peal tegelikult... kui kindel sa hunt oled, et soomes teha pole võimalik?
Samas need aju seadistamise riistapuud nagu tegelt ei maksa üldse niipalju,et neid eestisse võimalik osta poleks? Imelik,et pole.
usas nad nagu tunevad stock aju ju...
Järeldan seda selle põhjal, et Soome taadid oma ajud Meerikasse ümberõppele saadavad.... ju mitte päris ilmaasjata.
Nõus, et Vette originaalaju on võimalik ümber õpetada - aga mille järgi need toimivad programmid teha ? Mina küll ei julgeks sellise asjaga tegeleda, ega julge arvata ka , kes sellega hakkama saaks nii, et asi toimiks.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
11.06.2008 at 11:53 |
|
Fog |
Corvette C5
quote: Inferno:Fog, 42# jääb sinu arvutuste järgi väheks kui samast mootorist saab sama konfiga 600hp, lihtsalt suuremate pihustite kaasabil.
Seda ma kirjutasingi, et ise arvuta mis su goal on.
Aju tuunimise kohapealt on hea koht gmtuners.com ehk Ryan seal.
Ma ei tea obd2 ajust midagi, aga oma obd1,5 lasin seal teha.
Täitsin vormi, saatsin sinna, kandsin 50$ üle. 5 päeva pärast oli .bin fail mailis. Tevalost EPROM ~100 eeku ja lasin tevalos ka ära kirjutada 50 eegu eest. Enne panin bin faili lihtsalt veebi üles.
Kokku ~700 eeku + aastane modimise garantii, ehk kõik pisimuudatused tasuta v.a. progemine uuesti.
"All custom chips and PCM reprogrammings come with a 1-year warranty! This includes tweaks and adjustments to the custom programming. Restrictions Apply"
"If any significant part of the engine or powertrain is changed that requires extensive re-working of the tune; then that retune will NOT be covered under the 1-year tuning support program I offer. An example of this would be if you decide to install a turbocharger after you had the chip made for a naturally aspirated application. Instead, you will be charged 1/2 price of the regular tuning cost for such a retune; but then the full 1-year of support will be reinstated from that point. Retunes for insignificant changes/upgrades will still be free--covered under the 1-year of support I currently offer."
Edit: Näiteks minu "esimene" kood mis praegu sees on polegi proovitud ideaalseks teha, vaid on meelega tsipa rikkaks jäetud. Sellega saan esimesed tõmbed teha, ning AF ja dyno logi talle saata, ning teine on juba "õige asi".
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
11.06.2008 at 12:08 |
1 edit. Last edited 11.06.2008 at 12:12 by Fog
|
anryo |
Corvette C5
OBDII nii ei saa, see on ikka täitsa teine maa ja selle kirjutamiseks vastavaid aparaate eestis minuteada ei ole.
Soovitan uurida neid kohtasid ka:
http://www.madtuner.com
http://www.pcmforless.com
Ise kasutasin viimast ja olen rahul. Eesti Postiga läks saatmine USA'sse vist 300.- eek ja kohal oli 4-5 päevaga ja sama aja pärast ka tagasi.
Ehk kokku max. 2 nädalat läks.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
11.06.2008 at 12:52 |
1 edit. Last edited 11.06.2008 at 12:59 by anryo
|
HardStep |
Corvette C5
Paaris veebipoes on OBD2 hand-held programmerid silma jäänud, mida saab custom tunega tellida.
____________________________
Smiles Per Gallon
|
11.06.2008 at 13:46 |
|
camaro89 |
Corvette C5
Kaks puhuri projekti ja Kollasele Eestis paigaldatud .......kast kohe praktiliselt puruks ..........Valgel mootor kokku panna vaja ja puhuma .........küll tööle saab
http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_325
|
11.06.2008 at 14:43 |
|
Raceboy |
Corvette C5
Mina saan aidata pihustitega (Siemens Deka 60lb/630cc, 925 kr/tk) ja WB/EGT kella ja sensoritega (kogu teema 5000 kr).
Aga soovitus, osta mistahes lairiba kell, sest ilma sellist asja tehes on mõne kolvi vahetus hiljem suht kindel (ja hiljem veel ja veel).
____________________________
www.vems.ee |
11.06.2008 at 21:56 |
|
Fredy.ee |
Corvette C5
Minu omal oli rõhk 12+ psi ja toimis küll - esimene asi mis sul laiali lendab peale installi on sidur ja kast.
Fredy.
____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland |
11.06.2008 at 23:32 |
|
Levo. |
Corvette C5
küsisid seadistamise kohta.
Komplektis oli kaasas vesijahutusega radiaks koos pumbaga.Pihustid jäid originaalid-kaasas oli kaks bensiinipumpa ja regulaator Paxton.
.Kitiga on kaasa süütenurga muundur-ehk siis sisse loetud softiga aju-mis otseselt ei seo end mootoriga.
Siin kusagil oli sellest juttu aga ega ma seda kõike häste tea.Mul on nuka ja sumpaga kaasa tulnud auto mootoriaju mopar perf....
Isegi ei teakui eha see on aga ma ei viitsiks jamada mingite ajudega mida saab ise progeda.Mitte et ma kardaks aga tead-eksimisvõimalus jääb ju kaa alati.
Seepärast ma rõhku ei tõstagi kuna kolvi ja kepsugrupp on silme ees.
Iial tea-talvel igav äkki isegi.......
____________________________
Viper SRT10 Supercharger.2006
G400 |
12.06.2008 at 00:48 |
1 edit. Last edited 12.06.2008 at 00:49 by Levo.
|
Maik |
Corvette C5
quote: chevymees: Minu omal oli rõhk 12+ psi ja toimis küll - esimene asi mis sul laiali lendab peale installi on sidur ja kast.
Fredy.
Jah..seda ma otsisin tükk aega mis maani stock sidur vastu peab,ega täpset infot ei leidnudki.
Vaatasin,et 700 jõudu kannatavad sidurid VÄGA kallid ei olnud, olid alla 10 000 ,esialgu loodaks siiski lihtsalt parem rahulikult sõita ().
Kast peaks ju ometigi pidama (ega ma sinna mingit dragi slikki alla ka ilmselt ei pane ), samuti ei ole plaanis 12psi-ga sõita - tänavaauto ju siiski
Raceboy- sinuga ajame asju edasi ilmselt, ega sealt usast oodata ka asju ei viitsi...
Levo - thx, huvitav,et sa said pihustid originaalid jätta...
Saatsin eile laiali ECU kohta küsimused,loodetavasti saab täna vastused kätte ja eks siis otsustab mida tune asjus teha.
Kompressor pandi ka vist öösel teele heal juhul
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.06.2008 at 07:41 |
|
partel |
Corvette C5
Nojah, ikkagi kütusesüsteemi pealt kokkuhoidmist ma õigeks ei pea.
Kolbide vahetamine läheb lihtsalt kordades kallimaks. Ja asi polegi niivõrd kolbides, kui töötundides. Et näiteks Eedu Vette'l (Vette'l pole vähemalt mootor esiklaasi all) pidi enne 3 tundi lammutama, et kaanedki maha saaks. Kolvi enda vahetus oli see kõige väiksem ajakulu.
Kõik ei ole nii nagu filmis, et kruvid külge ja . Ülelaadimise puhul vigu eriti ei andestata. See ei tähenda mingil juhul, et see on mootorikiller vms. Lihtsalt tuleb korralikult teha ja kõige odavam tuleb kui asi kohe esimesel korral korralikult teha.
____________________________
_ |
12.06.2008 at 08:07 |
|
Maik |
Corvette C5
Mida sa selle kütusesüsteemi pealt kokkuhoidmise alt silmas pead?
Lisapump +suuremad 630cc pihustid ju tulevad? jah, on saada ka suuremad fuel railid,aga imo neid selle vähese võimsuse juures usas vähemalt ei vahetata.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.06.2008 at 08:18 |
2 edits. Last edited 12.06.2008 at 12:28 by Maik
|
partel |
Corvette C5
Nojah, 10 aastat tagasi oli unistuste mootor 383 + Vortech Siis läksid asjad pisut teist rada pidi, ehk EFI asjus kodutöö tegemata ehk ei oska midagi soovitada, peale üldpõhimõtete.
BTW Jyrki 1000+++ hj BBTTICEFI'l on Weldon'i pump:
http://www.weldonracing.com/view.phtml?f_cat=Products:%20Fuel%20Pumps
Tsentrifugaaliteema peaks foorumites olema üks kõige levinumaid, oluline on teemandid sõnnikuhunnikust välja noppida...
____________________________
_ |
12.06.2008 at 12:05 |
1 edit. Last edited 12.06.2008 at 12:06 by partel
|
Fog |
Corvette C5
quote: Inferno:...Lisapump...
Paraleelselt või järjest?
Kui paraleelselt, siis tagasivooluklapid peale mõlemat pumpa, muidu on mõtetu, jookseb läbi surnud pumba tagasi ning saad uued tuhatoosid.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
12.06.2008 at 22:48 |
|
Maik |
Corvette C5
Jah... kavatsesingi üle küsida siit kas pump käib origiaalpumba asemele või juurde?
Nimelt kakkusin eile mootori katted maha ja vaatasin neid fuel raile ja asju.
Teisest küljest on corvetil minuteada nagu paagisisene pump... kittidega kaasa tulevad aga välised.
Kui teaks,et eesti toll hullu ei paneks oleks vähe lihtsam asju ajada, preagu ei julge aju usasse saata,sest äkki istub kompressor
mitu kuud kinni kuskil.. ja pärast stock mootoriga asi enam ei tööta lihtsalt....
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
13.06.2008 at 06:29 |
1 edit. Last edited 13.06.2008 at 06:30 by Maik
|
Fog |
Corvette C5
quote: Inferno: Jah... kavatsesingi üle küsida siit kas pump käib origiaalpumba asemele või juurde?
Nimelt kakkusin eile mootori katted maha ja vaatasin neid fuel raile ja asju.
Teisest küljest on corvetil minuteada nagu paagisisene pump... kittidega kaasa tulevad aga välised.
Kui teaks,et eesti toll hullu ei paneks oleks vähe lihtsam asju ajada, preagu ei julge aju usasse saata,sest äkki istub kompressor
mitu kuud kinni kuskil.. ja pärast stock mootoriga asi enam ei tööta lihtsalt....
Õigesti tehtud koodiga töötab ta sul ilma puhurita kah. Mitte just kõige võimsamalt/paremini aga cruisida saab nii et tapab.
Pumpade kohapealt olen mina näinud paagisisse pandud kahte pumpa, umbes nii, et vana pumba kõrvale oli klambriga teine pandud. Samas ma olen natukene skeptiline selle lahenduse suhtes oem voolikute puhul. Kardan, et idle peal hakkab floodima tänu peenikesele tagasivoolule.
Ühest 255HP-st peaks jätkuma küll 500 jõu jaoks. Jällegi, arvuta läbi.
Ajuga on sul veel selline variant, et osta e-bayst aju ja shipi otse tuunijatele, nemad juba sulle.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
13.06.2008 at 07:16 |
|
Maik |
Corvette C5
Ei ole vaja ebayst osta,
vaatasin,et mitmed tunerid müüvad kohe aju kaasa kui tahad + pärast saad refundi mingi 125 või 150 usd eest, kui neile oma aju saadad asemele.
Vaatan ehk lähen ka seda teed,kui võimalik.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
13.06.2008 at 08:32 |
|
Raceboy |
Corvette C5
Walbro asemel soovitaks hoopis Bosch 044 pumpa, millest piisab kuni 750 vabalthingava/650 ülelaetud hj tarbeks, kõvasti parem kvaliteet ja kõrgematel rõhkudel ei kuku rõhk.
____________________________
www.vems.ee |
13.06.2008 at 08:39 |
|
|