register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Pontiac GTO Saksa Autos   1 2  
Poster Message
iisak
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Kas keegi on seda vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/790919
Väga kaua juba müügis olnud. Ja mina väga kaua pilku peal hoidnud...
On tegu mingi laibaga?

____________________________
www.audacer.ee
31.05.2011 at 22:44
Koit
  
Pontiac GTO Saksa Autos
Vaevalt. Tegu on lihtsalt üsna vähepopulaarse masinaga, mida saksa autos käijad kindla peale ei ostaks. Ma arvan, et see on äss diil. Ma muidugi lahmin suvaliselt praegu, aga arvan, et nii on.

____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95
31.05.2011 at 22:49
DevilDeVille
  
Pontiac GTO Saksa Autos
selle kilumetraaži juures nõuab erakorddset andekust, et asi ära laibastada. kui huvi, siis bjuutist ring läbi ning pilt peaks selge olema.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.05.2011 at 23:22
askeldaja
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Mootor peaks kestma küll, aga kered ei pea vahel vastu... juba uuena kojusõidul võib juhtuda :kill .

Kanalile ja kindlasti!

Aga hea auto on küll, mugav ja küllatki kiire isegi stockis. Ma olen GTO-d kiitnud siin küll ja küll. :)

Lisatud: Küsimus on ilmselt jah selles, kes ostab Vette ja kes ostab hoopis 4 täismöödus kohaga (olemas mh tagaistmel lastetooli kinnitamise koht) kupee. Muideks, ühel õhtul sõitsin siin ringi ja 200km linnasõitu (masendavad ummikud)/jõulisemat maanteesõitu andsid kokku ~14,2/100km. Ise arvasin, et küllap 16...17 tuleb ära. Mingit ökotamist kindlasti ei teinud.

Kui mingi arusaamatu vaim peaks peale tulema, siis oleks võibolla isegi valmis oma auto ära müüma ja iseenesest 1.omanikult avariivaba ja 12,x tuhat kerimata kilomeetrit sõitnud auto poleks ka just kõige kehvem ost (pole talvel sõitnud). Mootor alles hakkab korralikult lahti olema. Aga hetkel tuhin vist puudub ja 18K € oleks praegu pisut lahjavõitu, et motiveerida.
01.06.2011 at 01:43 1 edit. Last edited 01.06.2011 at 02:14 by askeldaja
VeixES
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Mugav, fun to drive ja sõbrad saab ka kaasa võtta :)
Kui endale ostad siis plussiks on ka see, et hoiab oma hinda päris hästi.

____________________________
GTO '04
01.06.2011 at 08:14
Riho
Pontiac GTO Saksa Autos
Igaks petteks VIN'i laseksin Carfax-ist läbi. Oksjonitel vähem ja rohkem katkiseid suhteliselt palju müügis, mis siia "avariivabana" jõuavad.

01.06.2011 at 09:38
mikimouse
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
Mootor peaks kestma küll, aga kered ei pea vahel vastu... juba uuena kojusõidul võib juhtuda .

eee ... mismõttes`?

____________________________

01.06.2011 at 21:57
askeldaja
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Muud midagi, lihtsalt tasub alati autot hoolega vaadata, kas on värvitud ja kui, siis miks jne. See kehtib iga auto suhtes.
01.06.2011 at 22:37
iisak
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Teatud asjaolude ilmnemise tõttu kadus minul huvi selle isendi vastu ära.

____________________________
www.audacer.ee
02.06.2011 at 08:00
VeixES
 
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
iisak: Teatud asjaolude ilmnemise tõttu kadus minul huvi selle isendi vastu ära.
Soovid sa meid valgustada ka ? Tuttav huvitus ka sellest, äkki jäi tal see info kild teadmata.

____________________________
GTO '04
02.06.2011 at 08:29
iisak
 
Pontiac GTO Saksa Autos
Paar härrat väidavad kui ühest suust,et tegu on kehvalt taastatud sõidukiga.
Mulle sellest piisas, et huvi kaotada. Isiklikult üle kontrollinud ei ole.
Kui keegi lähemalt huvi tunneb võiks VIN-koodi välja nuiata ja Carfaxist läbi lasta.
Ennastki huvitaks...

____________________________
www.audacer.ee
02.06.2011 at 16:03
rommel
Pontiac GTO Saksa Autos
Käisin mingi aeg antud isendit vaatamas (auto 100-s oli ta sel ajal müügis). Tegu on konkreetselt raipega (väljanägemise järgi).
Mõned näited mälu järgi:
Esistange konkreetselt rippus auto küljes, arvatavasti traadiga....
Parem külg oli suhtkoht räige lihmaka saanud ja halvasti taastatud.
Üldmulje sisust oli selline, et eelmine omanik auto hooldamisele mingit rõhku ei pannud (nt juhiukse valgustil puudus katteklaas, jne).

Tehnika seisukorda ei hakanud uurimagi kuna väljanägemine oli väga halb.
Kui kellelgi huvi on siis mul peaks kusagil mapis olema teh passi koopia, võin üles otsida. Samas võib ka juhtuda, et olen selle koos teiste mittevajalike paberitega hundist läbi lasknud.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all
21.06.2011 at 10:26
vvt
  
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
Tehnika seisukorda ei hakanud uurimagi kuna väljanägemine oli väga halb

Huvitav teema. Vaatasin, et siin mõnes teises teemas putitatakse üles hingehinda maksvaid mitte eriti klassikaväärtusega autosid, mille hind ja saadav kvaliteet on kaugelt rohkem sassis - samas põlatakse ära auto, millel on vaja külg korda teha ja ilujuppe asendada, puhtalt fakti pärast, et välimus ei kõlba...? Pole ju tegemist Toyota Corollaga, kus oluline on hinna ja pleki sileduse tasakaal, et saaks oma liisinguperioodi eimidagi tegemata lõpuni veeretud?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.06.2011 at 09:35 2 edits. Last edited 22.06.2011 at 09:37 by vvt
anti
 
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
vvt:
quote:
Tehnika seisukorda ei hakanud uurimagi kuna väljanägemine oli väga halb

Huvitav teema. Vaatasin, et siin mõnes teises teemas putitatakse üles hingehinda maksvaid mitte eriti klassikaväärtusega autosid, mille hind ja saadav kvaliteet on kaugelt rohkem sassis - samas põlatakse ära auto, millel on vaja külg korda teha ja ilujuppe asendada, puhtalt fakti pärast, et välimus ei kõlba...? Pole ju tegemist Toyota Corollaga, kus oluline on hinna ja pleki sileduse tasakaal, et saaks oma liisinguperioodi eimidagi tegemata lõpuni veeretud?

On vahe sees, kas omada-osta 600 EURi hinnaklassis auto ja siis investeerida 1-2K EURi, et auto oleks korras ja endale meeldiks, või minna autosalongi ja maksta vigase auto eest 18K. Esiteks on teadmata, kui tõsiselt ta ikkagi pihta on saanud ja palju võib veel üllatusi ilmneda. Kui ta on lohakalt taastatud, miks pidada loomulikuks, et enne avariid tehnilise poole eest niiväga hoolitseti? Arvata on, et sulas tagataskust pole enamusel huvilistel 18K kilo võtta ja võtta liisingusse vigane auto, investeerida sinna arvatavalt 5-6K EURi koheselt, kas poleks raiskamine?
22.06.2011 at 10:13
Motorist
  
Pontiac GTO Saksa Autos
Teretulemast eesti automüüjate reaalsusesse.
Suurem enamik siiatoodud nn väga heas korras olevatest autodest on olnud algselt avariilised. Kaasaarvatud kõik nn parimat kvaliteeti pakkuvad autosalongid.
Alatine soovitus, osta ennem nähtava roosteplekiga kasutatud auto, millel on originaalvärv, kui läikiv ja üle värvitud.
Põhjus lihtne. Sa ei tea iial mis selle läike all peidus on ja kui korralikult on töö tehtud.
Meie töökojas on Renault Karmann Cabrio, mis on 5 a tagasi Arand AS is korda tehtud. See töö on nii jube et nüüd tuleb sama tööd teha kordi kallimalt üle ja teiste s...a korda teha. Avariilisel autol vahetati terve tagatiib vist, teisele plekile on ta ülekattena ca 5cm ulatuses peale pandud ja isegi kaitsmata, seest poole kõik lõiked on haljad ja roostetavad kohutavalt.

Enamus neid nn kvaliteetseid kindlustuse kodasid on kahjuks sellised, võimalikult odavalt ära teha ja võimalikult palju pappi küsida. Korralikult teha pole aega ja soovi sest kasum jääb liiga väikseks siis neil.

Seega jah. Kahju et selline ilus auto on siis nii rikutud et ei lähe ka huvilistele kaubaks. GTO on vahva alternatiiv igasugu camaro ja firebirdidele.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
22.06.2011 at 11:52
vvt
  
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
On vahe sees, kas omada-osta 600 EURi hinnaklassis auto ja siis investeerida 1-2K EURi, et auto oleks korras ja endale meeldiks

Ma vaatan, et ka siin on oluliselt kehvemasse materjali oluliselt suuremaid summasid paigutatud no questions asked, et mis suur probleem on 18K eur autol siis ühe külje kordategemine max 3k euri eest? Sellise auto pidamisel on aastased jooksvad putitamise/osade kulud juba selles hinnas. Alles siin oli keegi, kes tahtis roostes Astrole bare metal respray teha. Ja ma kuidagi ei arva, et siin turu all müügis olevad autod kõik vähemalt rahuldavas korras tegelikult on. Siin on neid küll, kes on peagi peale ostmist väsind ja "avariivabasse" 80Keek 4gen F-body mootori ja kasti remonti kümneid tuhandeid eeke sisse pannud, nullilähedase klassikaväärtusega. Ja nüüd analoogne keiss, kõik krimpsutavad miskipärast nina....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.06.2011 at 12:53 1 edit. Last edited 22.06.2011 at 12:54 by vvt
anryo
Pontiac GTO Saksa Autos
Äh... mootoriremonti kümneid tuhandeid sisse panna on ju selle saidi kontekstis auasi!

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
22.06.2011 at 14:18
Maik
  
Pontiac GTO Saksa Autos
vvt, kui seda autot peab sinuarust aastas hooldama 3k euri eest siis... no mina ka siis ei tea... max 600euri aastas. Ma olen vettel 3 aasta peale lausa korra õli ja jah. vedelikku vahetanud, rohkem küll midagi "hooldada" pole vaja olnud.

hästi elame !


Auto hooldus käib muidu nii: vahetad vedelikud õigel ajal, ja kui midagi katki hakkab minema/ või on läinud siis vahetad ka selle. Kõik ülejäänu oma oma hobi.

Üleüldse, milline loll ostaks sellise auto millel nii kallis hooldus oleks :D



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.06.2011 at 17:59 3 edits. Last edited 22.06.2011 at 18:00 by Maik
diesel
Pontiac GTO Saksa Autos
maik, aare räägib ju maksimaalselt kolme kilo eest külje remost.
hooldusest pole juttugi selle nummeri kontekstis.
a mudu jah on asi seuke, et rahvas vaatab gto-d kui tarbeeset ja seetõttu seuke nina kirtsutav suhtumine.
tegelikkuses aga on tegu seukse massinaga, mille tarbeväärtus peaks -fun väärtusest kaugele maha jääma.
tegu ju neljaukselise "vettega".
kõlbaks sigahästi näiteks kangeks sleeperiks.
iseasi muidugi, mis hinnatasemetega meerikast sarnase saaks. võib ehk olla, et kõnealune massin lihtsalt ülehinnatud.
22.06.2011 at 19:17
Maik
  
Pontiac GTO Saksa Autos
loe uuesti ta tekst üle, on kirjas,et aastane putitamine ja hooldus.
Mul sõbral on 2004 GTO.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.06.2011 at 19:34 1 edit. Last edited 22.06.2011 at 19:35 by Maik
Märt
Pontiac GTO Saksa Autos
Eks siin ole mõeldud putitamise all "tuunimist" vast. Igaüks ju paneb oma hobiautosse raha sisse vastavalt võimalustele (mõnikord rohkemgi), erinevalt igapäevaliikurist, kus hoolduse senti rohkem loetakse. Kui sellis(t)e masinatega igapäevaselt kulgeda, siis 3k€ ei ole aasta peale palju midagi. SEB rahapäevikus vaatasin hirmuga, et mul on paljad bensiiniarved mõnel kuul 600€ juures juba, kui kasutada GTO-d ainult hobisõitudeks, siis vast jääb igakuiselt benakulu väiksemaks ja 250€ saab hooldada :)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
23.06.2011 at 12:22
vvt
  
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
Maik: vvt, kui seda autot peab sinuarust aastas hooldama 3k euri eest siis... no mina ka siis ei tea... max 600euri aastas.

Palju jooks rehve maksab? Mina kiiresti vaadates, korralikud ja netipoe hinnad - sain juba 1200 euri jooks ja neid seal kulub ka...tegu pole ikkagi tojootakorillaga, millel 15 Nankang hea on.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.06.2011 at 08:32 1 edit. Last edited 27.06.2011 at 08:34 by vvt
Kaspar
 
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:
vvt:
quote:
Maik: vvt, kui seda autot peab sinuarust aastas hooldama 3k euri eest siis... no mina ka siis ei tea... max 600euri aastas.

Palju jooks rehve maksab? Mina kiiresti vaadates, korralikud ja netipoe hinnad - sain juba 1200 euri jooks ja neid seal kulub ka...tegu pole ikkagi tojootakorillaga, millel 15 Nankang hea on.


Tänapäeval on vähegi korralikel kesklassi autodel juba 18 tollised rehvid all. Või on 17 tolli, aga väga madala profiiliga ja seetõttu suht kalli rehviga (nt Mazda 3 mõnedel mudelitel). Või on RunFlat (eriti ühe kolmetähelise automargi puhul), mis maksavad suht kenasti.

Ameeriklaste hoolduse pluss on aga tihtipeale see, et masinad on lihtsalt ehitatud (ei ole kahemassilisi hoorattaid, udupeeneid vedrustuse detaile jmt). Kusjuures kui täpne olla, siis sellise 18 tollise (235/50 R18) talverehvide jooksu sai eelmise aasta detsembris kätte 16 320 krooniga ehk 1043 eurot (sisaldab käibemaksu).
27.06.2011 at 09:06 1 edit. Last edited 27.06.2011 at 09:06 by Kaspar
trs200
Pontiac GTO Saksa Autos
Probleem ei ole vist hetkel hoolduse või rehvide hinnas vaid konkreetse auto eelnevas hoolduses ja praeguses seisukorras. Ehk siis auto on ront, mitte hea diil alla turuhinna. Kui kuu aega oodata ja siis veel tingida on selle auto hind tõenäoliselt ca 15k seal platsil. On õige eeldada, et kui selline auto on halvasti taastatud avariiline ning ka salong käest lastud, siis ei ole ka tehnika poolelt midagi head oodata. Enamik neid tagastatud liisinguautosid oleks justkui sõja üle elanud ja olematu läbisõidu juures on lõhutud ka asjad, mis tavaliselt selleks hetkeks veel ei lagune. Niiet ma soovitaks ka mõne entusiasti käest veidi kallimalt aga rahuliku südamega omale auto soetada.
27.06.2011 at 09:53
sten666
Pontiac GTO Saksa Autos
quote:kaspar


Palju jooks rehve maksab? Mina kiiresti vaadates, korralikud ja netipoe hinnad - sain juba 1200 euri jooks ja neid seal kulub ka...tegu pole ikkagi tojootakorillaga, millel 15 Nankang hea on.



Tänapäeval on vähegi korralikel kesklassi autodel juba 18 tollised rehvid all. Või on 17 tolli, aga väga madala profiiliga ja seetõttu suht kalli rehviga (nt Mazda 3 mõnedel mudelitel). Või on RunFlat (eriti ühe kolmetähelise automargi puhul), mis maksavad suht kenasti.



Mazda 3 on tagarehvide suhtes oluliselt sõbralikum auto kui GTO. :D Ei kujuta Mazda 3ga ette startimist nii, et kummid suitsevad. Kui selle autoga veel hobikorras aeg-ajalt kuhugi ringrajale lõbutsema sattuda on rehvide kulumine suht arvestatav väljaminek.
27.06.2011 at 10:07
tqhq.ee foorum : Autod : Pontiac GTO Saksa Autos   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.