Poster |
Message |
Darius |
Head ja vead Caprice Classic?
Tere.
Kuna esimeseks autoks olev Honda Civic hakkab oma aega juba ära elama, siis mõtlesin, et peaks ta välja vahetama.
Selle tulemusena tekkis soov, et võiks korra elus ikka USA rauda ka omada. Siit ka küsimus, et oskate ehk rääkita täpsemalt 1991-1996 Caprice Classic'u head ja veadest. Või ehk mida ostes kontrollida ja üleüldse mida peaks teadma, kui sellist autot soov omada? Hetkel müügil olevatest auto24's jäi silma kõige väiksema mootoriga 4.3 V8.
Ette tänades, Martin. |
13.07.2011 at 15:06 |
|
DevilDeVille |
Head ja vead Caprice Classic?
Rooste on vast peamine, mida siinsete masinate juures jälgida lisaks sellele, et kõik asjad töötaksid. Veermiku ja muud kulupudinad on kilohinnaga ning tehniliselt tegemist äärmiselt mõistuspärase autoga.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
13.07.2011 at 16:02 |
|
MiL472 |
Head ja vead Caprice Classic?
Kasuta searchi, tegelikult on neist autodest siin piisavalt juttu olnud. Ise oman ühte sellist paar kuud alles, aga põgusalt mainides siis:
Mida ostes kontrollida: kuna tegemist pole uute autodega siis kontrolli lihtsalt kas sõidab ja pidurdab ja kõik mis vaja töötab. Niikuinii tuleb varem või hiljem midagi ära vahetada
Teadma peaks seda et tehnika pärineb neil põmslt 1977-st aastast, seega hea vanakooli lollikindel värk. Selle raha eest mis neist turul küsitakse, saad sa rauda nii et tapab Sõidutunnetus ja üldine olek on igati ameerikalik, kõigi oma kiiksudega.
Ise soovitan alati just 91-92 aastakäike, just nende poolkinniste tagakoobaste pärast. Kui natuke juurde paned siis saaksid juba selle: http://www.auto24.ee/used/855484 (pm sama auto, lihtsalt natuke paremini varustatud).
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
13.07.2011 at 20:33 |
|
lumeinimene |
Head ja vead Caprice Classic?
Ise sõidan juba kolmas aasta sellega ja seda igapäevaselt,kestab hästi.Kuid nagu vana auto tahab ikka aegajalt näppimist saada. |
14.07.2011 at 19:57 |
|
Darius |
Head ja vead Caprice Classic?
Siiamaani on tulnud positiivset vastukaja.
Aga mis mind hirmutab kõige rohkem on kütuse kulu. Kuidas sellega? |
14.07.2011 at 22:21 |
|
MiL472 |
Head ja vead Caprice Classic?
Kui kütusekulu muret teeb siis oled vales foorumis Tegelikult on nii et mnt 10, linn 15 mul. Ja ei sõida nagu vanaema ja usutavasti pole auto ka just ideaalkorras.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee |
14.07.2011 at 22:35 |
|
mats36 |
Head ja vead Caprice Classic?
4,3 võtab kindlasti natuke rohkem kui nt 5,7 (või arvan seda ainult mina). Ameeriklane on ameeriklane, sõidumugavus korvab bensiinijaamas olevad numbrid.
E:
estimated fuel economy 4,3 liitrisele
City 15 mpg (15.7 litres/100km)
Hwy 24 mpg (9.8 litres/100km)
Combined 18 mpg (13.1 litres/100km) |
14.07.2011 at 22:36 |
2 edits. Last edited 14.07.2011 at 22:46 by mats36
|
Darius |
Head ja vead Caprice Classic?
Ei ta ei hirmuta. Ei sõnastaks seda nii. Aga kui kogemused puuduvad siis ei tea mida ootada.
Aga kui kütuse numbrid tulevasel autol ka enamvähem samasse kanti lähevad siis oleks isegi täitsa ok.
|
14.07.2011 at 22:51 |
|
lumeinimene |
Head ja vead Caprice Classic?
Trassil jah kütusekulu kuskil kümme sajale.Tulin just Soomest kus sõidsin ööpäevaga 1000 km ja seda umbes 110km tunnis ja oligi 10 sajale.Ja kui ameeriklase ostad ega pärast muud ei tahagi.Linnas võib kulu olla rohkemgi kui 15. |
15.07.2011 at 06:29 |
|
Darius |
Head ja vead Caprice Classic?
Aga kuidas on lood varuosadega? Hinnasuhe näiteks kas eurooplasega või jaapanlasega?
|
15.07.2011 at 16:08 |
|
Indrek_S |
Head ja vead Caprice Classic?
Ämbritäie pukse saad 10 euroga
____________________________
not done until it's done |
15.07.2011 at 16:24 |
|
DevilDeVille |
Head ja vead Caprice Classic?
nagu ennist öeldud, siis jupid on kilohinnaga. võrrelda võib näiteks golf 1 ja golf 2 jubinatega
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
15.07.2011 at 18:01 |
|
kaedoo |
Head ja vead Caprice Classic?
Võta http://rockauto.com/ lahti ja vaata kuluosade hinnad üle. |
15.07.2011 at 18:37 |
|
lumeinimene |
Head ja vead Caprice Classic?
Kui see auto mida vaatad miski pärast ei sobi võin enda oma pakkuda 2000 eur eest bents ja gaas hea odav sõita. |
15.07.2011 at 18:38 |
|
lumeinimene |
Head ja vead Caprice Classic?
Lihtsalt gaasi pole soomes saada kahjuks sellest ka jälle müügiplaan. |
15.07.2011 at 18:40 |
|
Redneck |
Head ja vead Caprice Classic?
Andke andeks, aga ei saa mina aru sellest gaasi teemast... öko masinaid on teisigi... milleks rikkuda head asja! |
16.07.2011 at 02:25 |
|
lumeinimene |
Head ja vead Caprice Classic?
Kui see seal autopeal juba ostes oli siis ei hakka ka mina seda maha kiskuma et mõni aru saaks miks ta vajalik on.Aga võiks ikka teemasse edasi jääda. |
16.07.2011 at 07:39 |
|
Darius |
Head ja vead Caprice Classic?
See gaas olgu nagu ta on.
Olen nata nüüd juppide hindu ka uurinud. Ja auto üleüldisena tundub mõistlik. Kahju muidugi, et see auto mida vaatasin ära on ostetud.
Aga samas on teisigi veel. Igastahes tänud teile. Ja loodetavasti liitun peatselt usa auto omanike seltsi. |
17.07.2011 at 14:11 |
|
2TEP60 |
Head ja vead Caprice Classic?
küsin siin teemas ühe küsimuse kui keegi vastu pole?
Plaanin US partsi kaudu tellida Caprice 1981 aastale uut esiklaasi,sealt aga küsiti,et kas tahan antenniga varianti või ilma,ma ei osanud midagi vastata,pole veel vana klaasi maha võtnud ja ei tea millest jutt.ka partsu mees ei osanud arvata mis antennist on jutt.
Vaatasin siis oma auto klaasi natuke,äkki see klaasi osa mis jääb kapoti alla,mis on musta värvi,ongi mingisugune antenn??
kas keegi oskab selle kohta miskit arvata?
ette tänades! |
18.11.2011 at 20:28 |
|
Vanaisa Moderator |
Head ja vead Caprice Classic?
antenn oli osadel variantidel peen niit klaasi küljel või ülaosas.
Kas sul tavaline antenn on auto küljes? Kui jah siis telli ilma - saad kindlasti ka soodsama hinnaga.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
18.11.2011 at 20:46 |
|
2TEP60 |
Head ja vead Caprice Classic?
okei,tänan,partsust öeldi.et hinnavahet ei tule,niivõinaa tuleb selle eest 294.- välja käia |
18.11.2011 at 20:54 |
|
antennimees |
Head ja vead Caprice Classic?
Kandilise kerega Caprice esiklaasi otsi Soome kaudu, neid tehakse seal kohapeal ja maksab umbes 100-150 tuuris. Ma kunagi tõin sealt kasutatu oli vist 50-60.-
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
18.11.2011 at 21:12 |
|
2TEP60 |
Head ja vead Caprice Classic?
njh,soome kaudu oleks tõesti päris hea.kuid kust otsida/alustada,mul pole soomega mitte ühtegi kogemust.. |
18.11.2011 at 21:34 |
|
supp |
Head ja vead Caprice Classic?
misasja 294.- , ma ca 10a tagsi ostsin kakst tk järjest toppartsut 87a masinale , hind oli tollal ca 100 euri, üldiselt soovitan klaasi firmadest ka uurida |
18.11.2011 at 21:47 |
|
vvt |
Head ja vead Caprice Classic?
Mina teeks sellele autole õlirõhu ja kompressiooni kontrolli, juba küünlad räägivad paljugi. Pole need mootorid nii igavesed midagi, ka 100 000 miili järel on neil kapitaalremonti tehtud. See pole tõsi, et kestab igavesti. Tegelikult kestab üllatavalt vähe.
Järgmine potentsiaalne probleem - automaatkast, mis värvi on õli (värskelt vahetatud õli on ka kahtlane), kas käigud on kõik olemas, stall test. Jube hea oleks kui saaks kasti põhja sisse vaadata.
Järgmine asi - roolireduktor (et ei leki ja poleks märgatavat loksu (ja tagasilla reduktori seisukord. Üsna tavaline on, et tagasilla reduktor annab mootori suure jõu ja auto suure massi tõttu lihtsalt järgi. Mingid kolisevad munakad või kõverad pidurikettad on seal rohkem kommiraha, mina vaataks, et põhisõlmed korras on.
Tasub jälgida ka kolme simmerlingi, mille suured lekked viitavad probleemidele
1. turbiini (hüdromuhvi) simmer - leke viitab kulunud või tsentrist väljas muhvile (meie nn taastajad sealhulgas), peagi võtad kasti maha ja ostad uue, lisaks risk sõita asi õlist tühjaks, sest see leke on progesseeruv ja mingi hetk tuleb sealt mulinal.
2. käigukasti saba simmerling, kui lekib, kanguta kardaani otsa, kui on tuntav loks, hakkad varsti kasti pukse vahetama (viitab ka üldisele kasti kulumisele)
3. tagasillareduktori esimene simerling (kardaani kinnituse ligidal), kui on seal loksuke sees, siis on läbi teo laagrid (varsti tagasilla remont)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.11.2011 at 11:24 |
|