Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli23. juulil toimub Tartu Raadi lennuväljal EMV II etapp kiirendusspordis ehk siis Speedest Dunlop Racing 2011 !!!
registreerimine on juba avatud : www.bhra.ee/register
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli6. augustil loosime Pärnus Speedest Nightrace'l välja ühele meie võistluste külastajale Estfield kit-car'i.
Arvesse lähevad kõik piletid 23. juulil Speedest Dunlop Racing ürituselt Tartus ja 6. augustil Speedest Nightrace Pärnus.
Ehk siis tuleks külastada mõlemat üritust ja olla kindlasti kohal loosimise ajal !
Lisaks sellele paneme ka veel auto ratastel veerema ehk siis veljed ja rehvid ka alla!
Ülaltoodule on lisaks vajalikud käiguosa, pidurid, sillakomponendid, alumiiniumkerepaneelid, elektrijuhtmestik, torude ja voolikute süsteem, lisa- ja iluseadmed jne.
Et autot õigesti lõpuni ehitada tuleks seda teha Racetech'is.
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli
quote:prr: Ülaltoodule on lisaks vajalikud käiguosa, pidurid, sillakomponendid, alumiiniumkerepaneelid, elektrijuhtmestik, torude ja voolikute süsteem, lisa- ja iluseadmed jne.
Paistab, et tulevane õnnelik võitja peab võidu väärtusele sama palju või isegi rohkem juurde maksma, et sõitvat autot saada?
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväliNo nagu needus ei saa kumbagi vaatama tulla. Peab mõnel sõbral paluma topelt pileti osta :9 sest loosimises tahaks küll osaleda
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväliEriti kõva ja hinnaline mudel, sest Valter isiklikult komplekteerib, tipa! Aga Speedest on sellise kiti loosimisega tabanud jällegi naelapea pihta, tublid!
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli6. augustil Pärnus, Speedest Nightrace'l, hüüame välja max 20 piletinumbrit. Kui võitja kohal ei ole, siis jääb ka auhind välja andmata !!!
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli
quote:gets: Kas ostetud piletil/käepaelal on vahe sellega, mis võistlejad saavad ?
Siit edasi mõeldes siis pole midagi ilusamat/naljakamat kui see et võistlejad ostavad LISAKS KA pealtvaatajapileti Sellega pole küll ÜKSKI korraldaja hakkama saanud siiani
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväliKirjutan korraldajate poolt väikese meeldetuletuse. Nimelt pannakse võistlejatele südamele, et kui vähegi võimalik, tulge varakult kohale, tegema check-in-i ja tehnilist. Ilmateade on meil selline nagu on. Mõte on lasta kohe peale tehnilise läbimist autod rajale, et lubatud äikesevihm (mis ei pruugi ka tulla) laseks võimalikult palju sõita.
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväli Nus siin ikka kommenteerida- kiirendus, nagu kiirendus ikka! Read on ikka hõredaks jäänud, uusi tegijaid peale ei tule, rahval raha vähe ilmselt. Endal sama teema, aga ehk järgmine hooaeg saab ikka rajale! Teisest küljest vaadatuna jälle on aeglased autod ära kadunud, vaadata on pm kogu aeg midagi, samas jälle konkurents puudub.
Korraldajatele ja kommentaatoritele niipalju, et järgmine kord ma kingin kellad teile. Ei saa nende aegadega hakkama ikka keegi. Nagu täna öeldi- pool tundi pausi ja siis finaalsõidud otsa kohe. Tegelikult läks vist poolteist tundi kui õieti mäletan. Mina kannatan selle ära, aga kui teiste pealtvaatajate juttu kuulata, siis kõigil närvid krussis. Te peaks juba teadma nende aastatega, kui kaua tabelite koostamine, raja puhastamine aega võtab. Alati võib muidugi ootamatusi tulla, aga kui asi ära põhjendada, siis saadakse ka aru. Tehke näiteks tunniajane paus vahele, nii et jõuaksite kõik asjad ära teha selle ajaga ja lineup´i ilusti üles rivistada, et asi jookseks normaalselt. nt täna oleks maha öelnud, et kell 4 hakkame finaale paugutama, niikaua oleks saanud rahvas ringi töllata, süüa, juua. Teine asi see, et pealtvaatajate ala kuivab iga korraga väiksemaks minumeelest. Ja miks ei võiks pealtvaatajad ka vasakule poole saada, kus VIP telk. Iga kord seal mingi 5-10 inimest ainult terve raja ääres, võiks neile ju mingi väiksema ala eraldada, et ka lihtneeger, kes pileti ostab normaalselt vaadata saaks. Tribüünidest pole enam üldse mõtet unistada vist. Minumeelest kõige parem lahendus oli see, kui tribüün oli eraldi tasu eest- tahad istuda, ostad eraldi pileti. Mina olen nõus selle kopika välja käima, et mitte päev otsa aia ääres kõõluda nii, et kõik kohad kanged ja trügijate, ja muude tegelastega oma tuju rikkuda.
Aga alati võib ju jonnida, et kui paha ja jube on. Kes ikka asjast huvitatud, tuleb kohale niikuinii. Tänasega oli ju see ka näha, et ega see Estfieldki kedagi juurde toonud, rahvast oli nagu alati. Paistab, et kõik drifti peale üle läinud ja kiirendusel käivad need, kes asjast ikka väga huvitatud.
Minu poolt aga korraldajatele jõudu ja jaksu asja edasisel eestvedamisel ja et keegi püssi põõsasse ei viskaks. 2 nädala pärat uuesti!
Speedest Dunlop Racing 2011, 23. Juuli, Tartu Raadi lennuväliTacco on ikka fotokaga võistlustel patseerimas, aga tema kunsti pole õnnestunud enam ammu kusagil näha. Ehk keegi ei reedaks, kus ta neid avaldab?!