register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 2010 Mustang GT 5.0   1 2  
Poster Message
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Eelmine nädal lekkis natuke infot uue 5.0V8 kohta ja nüüd peaks asi olema enamvähem official. 412Hj ja 529Nm väänet. Redline algab 6300p/min juures, pakutakse kahte 6 käigulist käigukasti - man. ja aut. 6R80 sama mis Expeditionitel, Navigatoritel ja F150.
http://www.autoblog.com/2009/12/25/2011-ford-mustang-gt-and-5-0-liter-v8-unwrapped-early/
Eks Detroidi autonäitusel ole täpsemalt kuulda mis muudatused veel kaasa tulevad.
25.12.2009 at 19:36 1 edit. Last edited 25.12.2009 at 19:40 by Check Engine
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Nüüd siis asi ametlik. 412Hp @ 6500rpm ja 529Nm @ 400rpm. Veerandmiili u. kõrge 12s.
Uus mootor pidi olema ainult 4,5kg raskem kui praegune 4,6 Modular, mis kaalub u.190kg.
Mootori hingeelust vähe pikemalt inglise keelset juttu siin keda huvitab http://www.autoblog.com/2009/12/28/2011-ford-mustang-gt-offcially-rolls-with-a-5-0-v8/


Velgede vahelt välja turritavad Brembo sadulad on ilmselt Trackpack lisa. Suvel tehtud ringraja katsetustel oli väga võrdne olnud praeguse m3 BMW'ga.
28.12.2009 at 22:42
Kaspar
 
2010 Mustang GT 5.0
Lisaks uuele V8 tuleb ka uus V6 (3,7 liitrine DOHC, millele lubatakse 305 HP-d, mis koostöös 6-käigulise automaadiga peaks andma maateel 30 MPG). Vaadates nii V6 kui ka V8 näitajaid, siis pole kahtlust, et uus Camaro on olnud mõõdupuuks. Minu jaoks veidi arusaamatu on see, et miks uuendatud Mustang (s.t 2010 Mustang) veel vanade mootoritega müüki toodi. Fordil tundub olevat strateegiaks, et igal aastal lisatakse midagi juurde Mustangile (varustuses). 2005 Mustangit hakati ka täiendama igasugu toredate lisadega (algul polnud isegi istmesoojendusi võimalik saada, kuid hiljem tulid juurde).
05.01.2010 at 11:01
Timo
  
2010 Mustang GT 5.0
quote:
Kaspar: Lisaks uuele V8 tuleb ka uus V6 (3,7 liitrine DOHC, millele lubatakse 305 HP-d, mis koostöös 6-käigulise automaadiga peaks andma maateel 30 MPG). Vaadates nii V6 kui ka V8 näitajaid, siis pole kahtlust, et uus Camaro on olnud mõõdupuuks. Minu jaoks veidi arusaamatu on see, et miks uuendatud Mustang (s.t 2010 Mustang) veel vanade mootoritega müüki toodi. Fordil tundub olevat strateegiaks, et igal aastal lisatakse midagi juurde Mustangile (varustuses). 2005 Mustangit hakati ka täiendama igasugu toredate lisadega (algul polnud isegi istmesoojendusi võimalik saada, kuid hiljem tulid juurde).

No aga see ongi ju hea müügi strateegia, iga aasta saavad öelda, et uus mustang jälle, mis tegelikult suures osas identne eelkäiaga. Lihtsalt iga aasta teevad midagi natuke uuemaks paremaks, lisavad ja ongi olemas. Iseenesest suht labane tegevus, miks ei võiks siis teha kohe ja korralikult. Uute mootoritega Camarole tahetakse jälile jõuda j.n.e. Ford ise ei tule nagu millegi peale, topivad ikka oma vana paadiankrut sinna peale (mis ei ole tegelikult üldse halb mõte), aga samas võiks ju kõrval ka mõni ajastusse sobiv moto olla.
Sorry, kui mõnele Stangi vennale südamesse läks, aga see minu tagasihoidlik arvamus, kuna pole kunagi eriline Stangi kummardaja olnud. Chevy ikka parim.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
05.01.2010 at 11:37
newton
 
Moderator
2010 Mustang GT 5.0
Mitte, et Camaro mullegi kõige südamelähedasem poleks, aga mida sa täpselt paadiankruks nimetad uue Mustangi juures, nad on nüüd esimese poniautona täielikult DOHC-i peale kolinud ja see uus 5.0 on kõige kõrgema erivõimsusega poni-V8'test - 5L ja 412hp (peaaegu 2x vana 5.0 võimsus, endiselt vabalthingavana), samas kui Challenger ja Camaro on mõlemad OHV u. 6.2L ja u. 425 hp. Peamine vanakooli lahendus Stangi juures on ju hoopis jäik tagasild.

Aga igal juhul hea teema, tore kui keegi võtab vaevaks vahendada sellist infot Detroiti tegemistest.

05.01.2010 at 12:57
Timo
  
2010 Mustang GT 5.0
Uue mustangi juures seda nii enam nimetada ei saaks jah, mul olid vanad andmed :D . Aga nüüd tuli meelde see tagasild, mis minumeelest naljanumber. Ise ei ole uuemate Mustangitega sõitnud, aga iga artikkel, mida ükskõik kust lugeda sisaldab lauset: Muidu kõik väga hea, aga see tagasild rikub kõik ilusa ära!

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
05.01.2010 at 16:32
BlueStang
 
2010 Mustang GT 5.0
jajah Timo, päris vanad andmed sul - seda doch motot pannakse mustangi juba alates 1996-st aastas:D ja tegelikult pannakse alates 99-st mõnedele mustangidele ka IRS tagasilda
aga selle uuenduste jupitamise (krt, ei jõua ära oodata kuni uus korralik neil valmis ja seda poest osta saab:P) ja tagasilla jäikuse (Sauga spinnid püsivad pikalt meeles-võiks IRS-i ikka kõigile V8 motoga autodele panna, aga eks see on siis aasta 2015 uuendus ehk:D ) teema osas olen nõus
05.01.2010 at 16:44
Kaspar
 
2010 Mustang GT 5.0
Hetkel pakutakse GT-le Track Packi, aga see IRSi ei sisalda (teine ülekanne, paremad pidurid ja vingem vedrustust, aga mitte IRS). Aga Bluestang, seleta ringrajavõhikule seda tagasilla probleemi. Mina igapäevase autokasutajana (ma olen sõitnud enda omaga ligi 150 000)pole erilist vahet tabanud. Igasugu kriitikute hädakisa on seni suht külmaks jätnud, sest enamus kurivsõiduspetsialiste võivad isegi omada kurivsõiduks sobilikku autot, kuid nad ei kasuta seda eales ära. Tahaks kuulda arvamust inimeselt, kes omab praktilist kogemust. S.t on Saugal spinne teinud :)
05.01.2010 at 16:52
BlueStang
 
2010 Mustang GT 5.0
quote:
Kaspar: Hetkel pakutakse GT-le Track Packi, aga see IRSi ei sisalda (teine ülekanne, paremad pidurid ja vingem vedrustust, aga mitte IRS). Aga Bluestang, seleta ringrajavõhikule seda tagasilla probleemi. Mina igapäevase autokasutajana (ma olen sõitnud enda omaga ligi 150 000)pole erilist vahet tabanud. Igasugu kriitikute hädakisa on seni suht külmaks jätnud, sest enamus kurivsõiduspetsialiste võivad isegi omada kurivsõiduks sobilikku autot, kuid nad ei kasuta seda eales ära. Tahaks kuulda arvamust inimeselt, kes omab praktilist kogemust. S.t on Saugal spinne teinud :)

Ter - ma seda spinnide lugu siin niisama naljaga pooleks - tegelikult on probleem natuke over-rated. Kui "tihend peab", siis saab ka jäiga tagasillaga kurvi sõita, kuigi see nõuab rohkm tähelepanu ja ei anna vigu nii kergesti andeks, kui sõltumatuga.
Aga muidu täpsemalt on seda temaatikat mustangi tagasilda väga hästi tundva foorumikaaslase poolt lahti kirjutatud siin:

quote:
rustang:
quote:



Pigem on häda selles, et Mustangi (algselt Fairmontile projekteeritud ja sealt üle võetud) 4 hoovaga tagasild ei ole mõeldud ekstreemseteks kurvideks. USA-s on ju teed sirged ja laiad :) Hoobade geomeetria on selline, et äärmuslikus kurvis, kus välimine ratas liigub koopasse sisse ja sisemine ripub sealt välja - sellise asendi võtmiseks sillahoobade pehmed kummipuksid deformeeruvad ja lahtise küljega U-profiilist õõtsad pisut väänduvad. Asja teeb hullemaks slikkide kasutamine, mis mitmekordistab hoovastikule (eriti ülemistele diagonaalhoobadele) kurvis mõjuvaid jõude. Kui siia lisada pehmete kummipukside asendamine jäikade "poly"puksidega, saame olukorra, kus kurvis sild püüab võtta etteantud asendit ning suudab teha seda teatud piirini, kuhumaale hoovad väänduvad, kuid mingil hetkel ületab väändejäikus sillale mõjuvad jõud. Ma ei tea, mis siis täpselt toimub, kas sild jäigastub hetkeks nagu oleks vedrude asemel raudvardad või jõnksatab sentimeetri väliskurvi poole või tõuseb sisemine ratas äkki õhku - igatahes järgneb ootamatu tagasilla pidamise kadumine. Snap ja oversteer.
05.01.2010 at 17:23
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
quote:
Kaspar: Lisaks uuele V8 tuleb ka uus V6 (3,7 liitrine DOHC, millele lubatakse 305 HP-d, mis koostöös 6-käigulise automaadiga peaks andma maateel 30 MPG). Vaadates nii V6 kui ka V8 näitajaid, siis pole kahtlust, et uus Camaro on olnud mõõdupuuks. Minu jaoks veidi arusaamatu on see, et miks uuendatud Mustang (s.t 2010 Mustang) veel vanade mootoritega müüki toodi. Fordil tundub olevat strateegiaks, et igal aastal lisatakse midagi juurde Mustangile (varustuses). 2005 Mustangit hakati ka täiendama igasugu toredate lisadega (algul polnud isegi istmesoojendusi võimalik saada, kuid hiljem tulid juurde).
Ja LSD sild ka uuel V6 juba standard nüüd.

A mis 4 hoovaga? S197 kerel on ju 3 kinnitusega, kaks õõtsa ja keskelt kinni,minu mäletamist mööda.
Vaatamata eelajaloolisele sillale on juhitavuselt parem kui teised 2. Üks põhjus on kindalsti ka väiksem kaal.

Väike viideoo ka http://www.motortrend.com/av/roadtests/112_0903_camaro_mustang_challenger_comparison_video/index.html
05.01.2010 at 23:55
peep
 
Moderator
2010 Mustang GT 5.0
Jäigal tagasillal on kurvide kiire läbimise koha pealt kolm peamist puudust võrreldes sõltumatu vedrustusega.

Peamine neist on asjaolu, et rattad on omavahel jäigalt ühendatud ja seetõttu tekitab ühe poole ratta liikumine ka teise poole ratta ebaloomuliku liigutamise, mille tulemusena rehv ei puutu enam maaga optimaalse nurga all kokku ja väheneb pidamine nii külg- kui pikisuunas. Kui auto liigub väga siledal pinnal, siis see puudus ei avaldu ja seetõttu saavutatakse ajakirjade testides siledal mõõteplatsil väga häid tulemusi külgpidamises ja samuti kiirendusrajal pole sellest probleemi. Samas ringrajad ja seda enam, reaalsed teed-tänavad ei ole pea kunagi piisavalt siledad.

Teiseks on jäiga tagasilla puhul vedrustamata mass suurem kui sõltumatu vedrustuse puhul. Põhjuseks on asjaolu, et ka differ ja poolassid liiguvad koos teepinna ebatasasustega, samas kui sõltumatu vedrustuse korral on differ ja poolasside sisemine ots kere küljes kinni. Suurem vedrustamata mass tähendab, et ratta püsimiseks teepinnal tuleb teha suuremaid kompromisse vedrustuses ja tulemus on kehvem. Ehk see puudus justkui võimendab p1 kirjeldatut ning ratta kontakt teega halveneb veelgi.

Kolmandaks ei ole võimalik jäiga tagasilla puhul muuta piisaval määral tagarataste kalde- ja kokkujooksunurkasid, mis omakorda tähendab, et rataste geomeetriat ei ole võimalik optimaalseks seadistada kiiresti sõidu eesmärgil.

Jäiga tagasilla plussid on muidugi ka hästi teada, tavakasutuses odavus ja kokkuvõttes (vedrustatud+vedrustamata) kergem mass, ning võime kanda maapinnale suurem võimsus otse kiirendades, seda tänu suuremale jõutaluvusele ning optimaalsemale rataste geomeetriale. Ehk kiirendusrajale sobib jäik tagasild kindlasti paremini.

Tavapärases tänavasõidus see kõik eriti ei loe, nagu juba eelpool öeldud aga kui üritada kiiresti kurvides sõita või ringrajal, siis on vahe päris hästi tuntav.
06.01.2010 at 11:13
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Kui vedrustuse käiku lühendada ja tagumist otsa jäigemaks teha siis vist kiigub see sild ka vähem ja kontakt on parem, või mis? FR500 Mustangitega sõidetakse ringrajal Eroopa GT4 sarja ja USA's Koni mingit sarja ja seal läheb neil päris hästi. Vahest ollakse isegi esimesed. Konkurentdeks euroopas on Porched, BMW ja Astonid.
http://www.gt4cup.com/newsitem.php?key=62
07.01.2010 at 11:15
Jesper
 
2010 Mustang GT 5.0
GT4 filosoofia on umbes selline, et kui keegi tahab sinna homologeerida uut autot, siis sellega tehakse võrdlustestid ning lubatakse/keelatakse modifikatsioone kuni uus auto on endistega võrdse kiirusega. Seejärel lüüakse homologeering peale ja enam autot modida ei tohi. Kui keegi hakkab hooaja keskel eest ära astuma, siis määratakse ravi, kas ballasti või restrictorite näol.

Teisalt vast täieliku kräpiga sinna peale ei lennata siiski, seega Ford Racingule võib ikka väikse tunnustuse jagada :). Anoh samas sarjas mees mehe vastu sõidavad ka näiteks Donkervoort D8 ning Lotus 2-11 ja teisest otsast Jaguar XKR ning Maserati kupee, seega ikka väga õunad ja apelsinid on kokku pandud ja tänavamudeli omaduste kohta sealt järeldusi teha oleks vast liigne ekstrapoleerimine.

Iseenesest Ford Racingu kataloogist võib oma tänavapilli jaoks tellida iga viimase kui FR500 koostamiseks kasutatava kruvi, või siis terve auto kokku pandud kujul. Iseasi, palju sel jupikaupa putitamisel Euroopa tingimustes mõtet on (diehard Mustangi entusiastidel muidugi küsimust ei teki ilmselt).

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.01.2010 at 11:53 1 edit. Last edited 07.01.2010 at 12:01 by Jesper
peep
 
Moderator
2010 Mustang GT 5.0
Võidusõidus määrab edu väga paljude asjaolude summa ja kui Mustang mingis sarjas võidab siis järelikult on auto/piloodi ja meeskonna kombinatsioon selle sarja reeglite piires parem kui konkurentidel. Loomulikult võib siit ka järeldada, et saab jäiga tagasillaga ringrada sõita küll aga selles vist keegi ei kahtlegi.

Kindlasti saab auto erinevaid sõlmi, nagu tagavedrustust optimeerida ühes või teises suunas aga alati toob see kaasa kompromissi vajaduse muus valdkonnas. Kui teha tagavedrustus jäigemaks, siis ebatasasustel ratta kontakt teega halveneb, sellest tulenevalt ülejuhitavus suureneb ja sõidumugavus väheneb. Ja see ei sõltu vedrustuse tüübist. Kunst ongi leida igaks konkreetseks juhtumiks parim kombinatsioon eri omaduste vahel. Ringrajal on see üks, tänavasõidul teine ja autotootja teeb alati keskmise variandi igaks elujuhtumiks. See on umbes nagu keskmine palk, mitte ükski inimene Eestis seda ei teeni aga kõik sellega arvestavad.:)
07.01.2010 at 12:07 1 edit. Last edited 07.01.2010 at 12:08 by peep (Moderator)
PlyVal64
2010 Mustang GT 5.0
Jäigal sillal on üks ja suurim pluss see, et seal pole mõttetult palju "huinjaad", mis igal juhul kunagi kõik vahetamist tahab. Ja ma ei oleks IRS-silla aprioorses paremuses juhitavuse kohalt ka üldse mitte nii kindel: kogemused Volvo 940Estate vs 960Turbo totaal-libedal ja väga kurvilisel katsel (pluss sadu kilomeetrieid niisama libedaid maateid). Asfaldi ringrada sõites on IRS tõesti parem aga vähemalt Volvo all toimib kõigil teistel pinnakatetel vana hea talasild paremini. Ja siis tuli Alwarol seda IRS-käkerdist remontima hakata... veovõll 6K etc.

Siit Rustang ja Lembit peaks mäletama Jäneda linnakatset: seesinase talasillaga vaguniga (all tutikad NF2) sõitsin ma 1 sek kiiremini, kui Eesti kardimeister pooltitepiikidega Mini roolis. Teistel polnud isegi lootust Volvole lähedale saada. Eelmine aasta sai Turbot katsete sissesõiduks kasutatud, minu arust oli IRS jääpeal ikka väga ebakonkreetne, kuigi puksid-mortsud olid enam-vähem korras. Muidugi jõudu oli ka "liiga palju" :D

Edit: kas peale Mustangi ja Volvo 900-seeria on veel mõni mudel, kus samas keres kasutati kahte erinevat tagasilda?
07.01.2010 at 13:14 2 edits. Last edited 07.01.2010 at 13:21 by PlyVal64
rustang
  
Moderator
2010 Mustang GT 5.0
Rääkides tagavedrustusest ringrajal: hästi konstrueeritud ja seadistatud jäik tagasild on kiirem kui halb IRS aga kui vaadata ringrajasarju kus tagasilla konstruktsioon vaba on siis seal jäiga tagasillaga midagi teha ei ole.
08.01.2010 at 09:40
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Ma leidsin mingi sellise artikli IRS ja 2005 - ... Mustang http://www.autoblog.com/2009/06/22/report-s197-ford-mustang-could-have-had-independent-rear-suspen/
Nagu oleks pidanud juba tulema aga ikkagi ei tulnud. Ja rahaliselt poleks ka väga palju erinenud nagu ma aru sain. Ma olen ise ka vahest mõtlenud et Austraalia Falconitelt oleks võinud nad seda laenata.
08.01.2010 at 18:15
vvt
  
2010 Mustang GT 5.0
Julgen arvata, et tänapäeva masstootmise juures ei tule enam IRS kasutamisel märkimisväärset vahet ei hinnas ega kaalus. IRS-st on olemas ka selliseid lihtsamaid variante, alati ei pea olema ju hüper-super-multi-link. Sellise suure vedrustamata massi kinni hoidmine ise nõuab juba märkimisväärse koguse metalli.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.01.2010 at 22:00
Kaspar
 
2010 Mustang GT 5.0
Mustangi tagasild on interneti autofoorumites alati peamine teema kui Mustangi kohta uudis välja ilmub. Kui seda sama 2010 facelifti hakati Fordi lehel nn teaseritega auto erinevatest detailidest (Ford suutis sellest mudeliuuendusega tekitada tõsise kampaania) avaldama eelmise aasta kevadel, siis läks igal pool kohe arutluseks tagavedrustuse teemal. Tundub, et see foorum siin ei jää muu tsiviliseeritud maailma omadest selles osas maha :) Aga vähemalt siit foorumist mina sain enda jaoks suht arusaadava vastuse erinevuste kohta.

2010 Mustang siiski esimesed sammukesed on tsivilisatsiooni poole teinud. 2010 Mustangil armatuur pidavat olema pehmest plastikust. 2005 omal on veel naturaalne kõva plast (siiani on enamvähem viisakalt koos seisnud). Seda pehmet plasti pidi jätkuma aga ainult siis armatuurile, mujal (nt ustel) pidi sama kõva plast vanas headuses olema. Lisaks räägitakse sellest, et 2010 Mustangi heliisolatsioon olla nii hea, et õige fiilingu huvides on tekitatud süsteem, kus mootori müra mingi spets kanali või klapiga suunatakse salongi (mingit sarnast asja ma olen lugenud uue VW Golf GTI kohta) ning kiirendusel teatud sageduse müra mootorist kostab sisse.

Kahju, et Eestisse veel mõnda uut Camarot, Mustangi või ka Challengeri jõudnud pole (Ameerika Auto pakub lahkelt kõike kolme) ning peab piirduma internetitarkusega. Või on kellelgi teistsugused andmed?
08.01.2010 at 22:52
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Nii on jah, et see tagasilla jutt on nagu umbes "hello, how are you".
Aga nii pidi olema jah, et plast pehme ja heliisolatsioon hea. Plast on sama nagu uues Navigraatoris või MKX's ma arvan. kuni 2009 mustangil kostab kõvasti kohinat just tagant poolt. Ma olen oma proovisõitudel tähele pannud et kui märja rehvi mööd kerget kiviklibu sõita siis koopat kõlisevad, puudub ju igasugune logar seal.
Lisaks Ameerika Autole pakkub mingi teine firma veel neid. Eestis on neil hind ka päris hea, kes ikka sigulli tagasillaga auto eest 600k välja käia tahab.
08.01.2010 at 23:27
BlueStang
 
2010 Mustang GT 5.0
quote:
...: seriously people... the mustang's spotlight is drag.

if you ask me, the rest of the muscle cars should have a live as well.

i drive my mustang everywhere, and guess what, the live axle is just fine. For average driving it isn't a big deal, so why is this always a complaint on review sites? MORE people drag than road course with mustangs, so ford panders to the correct crowd.

the mustang isn't a refined sports car, its a messy muscle car... and it should stay that way. I love the track pack, but again, its an option, its not standard.

besides, if you are going to take your live axle mustang to the track? im sure there wont be a ton of pot holes all over the raceway.

I'm tired of this joke of a debate, the car is a great car, dont bash the live axle.

its like me complaining that i bought a corvette, and i cant put my kid in the back seat, well... maybe the corvette isnt spos to have a back seat. thats not the point of it.

Selles mõttes olen meeriklasest rauafänniga nõus, et tavasõidul pole miskit vahet, mis sul tagarataste vahel on - arvestades musklite (juhiks tähelepanu sellele, et muskel ja sportauto pole sama asi) esmast sihtotstarvet (drag) on neile jäik tagasild isegi sobivam ning ega euroriisipoiste kommentaarid suurt tähtsust ei oma.
Aga ka turnduslikust aspektist mõeldes - kuipalju on tegelikult mustangi reaalseid ostjaid, kes jätavad tagasilla pärast selle ostmata ja kuipalju tekiks ostjaid juurde, kui IRS lisada? Millegipärast arvan, et mitte oluliselt - kindlasti on fordionud ka vastavad uuringud ära teinud. Lisaks veel IRS-ga kaasnevad garantiikulud, mis sõltumatu tagasillaga musklitel on üsna suureks kujunenud. Olla päris levinud, et 2003-2004 Cobradele IRS asemele jäik tagasild installitakse - seepärast neid mustangi IRS-e ongi järelturul üsna ohtralt saadaval.
TopGearis oli korra juttu, et 2005 mustangile IRS standardvarustusse panek oleks lisanud auto hinda 5k usd, mis on vähe reaalsem, kui see -100usd jutt, mis siin ka liikus.
Et endal mul muidugi leiab stang peamist sihtotstarbelist kasutust justnimelt rajal, siis loomulikult tunnen kergelt puudust IRS-st - no aga alati saavad ju tõsised stangi+rajafännid 2003 Cobra oma alla keerata:D
09.01.2010 at 09:54
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Kas 2003 oma läheb bolt-on sinna alla?
Midagi sellist äkki

http://www.hotrodsusa.com/store/cf_irs.html
09.01.2010 at 10:34
peep
 
Moderator
2010 Mustang GT 5.0
Ma niiväga üle ei elaks selle tagasilla teema pärast, jäik sild sobib sellele autole - tegu pole ringradade hirmuga või nõelterava sportautoga. Ta lihtsalt näeb hea välja, omab korralikku mootorit koos tagaveoga ja on USA turul müügis väga hea hinna/hj suhtega. Selgelt väljakujunenud imagost rääkimata. Need arvamused, mida saab USA foorumitest lugeda, tuleks läbi teatud filtri lasta, et meie olusid arvestades midagi mõistuspärast järeldada. Ka hind paneb ta meie turul hoopis teise positsiooni ja see on suhteliselt marginaalne - ainult fännidele.
09.01.2010 at 14:44
Kaspar
 
2010 Mustang GT 5.0
Meie turul tegelikult see hinna või valikute teema nii ühene ei ole. Kui ma ise uut autot otsisin 2005.a (soov oli osta sportlikum masin, kuid millel oleks ka piisavalt mugavusvarustust ja mis võimaldaks ühtekomateist pagasiruumi toppida), siis valik väga suur ei olnud hinnaklassis kuni 500 000. Kui V6 hobujõude vaadata, siis Golt GTI ja sarnased luukpärad oleksid olnud võrreldavad, aga kuna luukpära ei tahtnud, siis jäid need kõrvale. Subaru WRX jäid kõrvale kõrge kasko ja tol ajal lahja varustuse pärast (2005 alguses ei olnud võimalik saada isegi püsikiirusehoidjat kui ma õigesti mäletan).

Huvitav oleks näha, et mis hinnaga Ford hakkab uue mootoriga masinaid pakkuma, tõenäoliselt tõstetakse hinda, aga Camaro hinnapiirid teistpidi ees. Ning kui seda arvestada, siis see hinnatõus võib tulla Eestis ca 30 000 eeku auto kohta. Kui nii läheb, siis hobujõu ja krooni suhe väga paha olema ei saa.
09.01.2010 at 18:18
Check Engine
2010 Mustang GT 5.0
Värsket Detroidi uudist ka.
2010 California Special pakett


http://www.autoblog.com/2010/01/12/detroit-2010-california-special-kicks-off-mustang-variants-for/
Üksikasju pole veel avaldatud. Paistab nagu lisapidurituli on täies spoileri pikkuses... cool. Galerii http://www.autoblog.com/gallery/detroit-2010-2011-ford-mustang-gt-cs/#7
13.01.2010 at 18:09
tqhq.ee foorum : Autod : 2010 Mustang GT 5.0   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.