Poster |
Message |
cipo |
split: ratas tuli alt ära
Rattamutrid andsid järgi! Keeranud siis kinni! Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Auto ei ole ju nii tuim, et ta sellest sõitjale aru ei annaks. Sõitja ei tohiks olla nii tuim, et ta sellest aru ei saaks - joptvojomatt, et sellised autokasutajad avalikel teedel liiklevad!
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
22.10.2011 at 12:14 |
|
kaedoo |
split: ratas tuli alt ära
quote: cipo: Rattamutrid andsid järgi! Keeranud siis kinni! Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Auto ei ole ju nii tuim, et ta sellest sõitjale aru ei annaks. Sõitja ei tohiks olla nii tuim, et ta sellest aru ei saaks - joptvojomatt, et sellised autokasutajad avalikel teedel liiklevad!
Ütleks ka sõna aga kaitseks.Teenindusest välja sõites ei peaks kõiki mutreid üle keerama mida firma keeranud on.Veokal hakkas esi vasak loperdama peale 30 km tühjalt sõitu! Mul läks õnneks paremini kui Chevy omanikul,väike pähklite stimulatsioon ja sõit võis jätkuda. |
22.10.2011 at 14:29 |
|
rabakana |
split: ratas tuli alt ära
quote: cipo: Rattamutrid andsid järgi! Keeranud siis kinni! Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Auto ei ole ju nii tuim, et ta sellest sõitjale aru ei annaks. Sõitja ei tohiks olla nii tuim, et ta sellest aru ei saaks - joptvojomatt, et sellised autokasutajad avalikel teedel liiklevad!
Sa ilmselt ei tea mis sa kirjutad! Chevy on täpselt nii tuim, et juht ei saa enne aru, et ratas lahti on kui ratas alt ära on. Kogetud, nähtud. |
22.10.2011 at 18:20 |
|
rnx69 |
split: ratas tuli alt ära
Nende aparaatide eripäraks tundub olevat jah suhteliselt tuim ja ebalev juhitavus - enda Blazeril peale normaalsemate esiamortide paigaldust läks teetunnetus tiba paremaks, aga vastikult uitab ikka veel tee peal. Kulunud roolikarp veel lisaks ning ongi käed-jalad tööd täis.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
22.10.2011 at 18:47 |
|
cipo |
split: ratas tuli alt ära
Tean ikka küll: olles omanud vanema põlvkonna 5,7L!!! S10!!!
Korras sillandusega ja õige kõrgusega rehvidega (mis ka "tyymiiz"il all on) ei ole seal mingit tuimust: vaid ikkagi puhas lollus - juhul, kui töökoja viga, siis veel hullem!
Sõitsin nädalaid tagasi toreda ja palju uuema RangeRoveriga, millel tuli pärast igat teeauku rooli korrigeerida 20 kraadi ulatuses: madalad rehvid ja perses silla-roolimajandus.
60 oli "huvitav", 70 oli hirmus ja 90 peterburi teel vallandas juba paanika. Sellise värdjaga sõitmisel saaks aru, kuid see ei vabasta VASTUTUSEST.
Ja eelkõnelenud foorumlastele: ei ole õigustust sellisele õnnetusele ja lollusele, kaasa võib veel tunda.
Kuid jutud teemal: "sa ei tea, oma kah, chevy ongi selline" võite endale klistiiriks teha.
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
22.10.2011 at 20:03 |
|
rabakana |
split: ratas tuli alt ära
Ei leia, et see lollus on, lihtsalt kehv juhus! Oma 5.7-mesel chevyl ei saanud enne aru midagi kui tagumine ratas alt kadunud oli ja autost mööda kihutas. Mutrid, mis suutsin üles leida olid tervete keermetega, samuti poldid - ilmselt olid lihtsalt kulunud.
Sarnane juhus oli toyotaga, kuid seal oli kohe aru saada, et midagi on jama - äkitselt hakkas kõva loperdamine. Kus juures enne seda polnud pea aasta mutreid näpitud, lihtsat ajaga keerasid end lahti. |
22.10.2011 at 20:37 |
|
Rein000 |
split: ratas tuli alt ära
Uhkete valuvelgedega liikuri omanikul võib juhtuda selline asi ka sellest, et pätipoistel on töö pooleli jäänud , mosse ajastul oli õnnelik juhus, kuna kilbi sees hakkasid mutrid kolisema. Sirgel teel, raskus hoidmas ratast tsentri serva peal kinni, mingit jama pole. Keerad korra ja supsti auto rattalt maas. |
22.10.2011 at 20:51 |
|
Maik |
split: ratas tuli alt ära
Autovõõral inimestel on täiesti pohhui sellest mingist lambist tekkivast kolinast ja sirge tee peal ei tule seda imelikku keeramise käitumist ka välja.
Olen ise ühekorra palunud juhil seisma jääda ja käisime kontrollisime rattad üle (millest üks oli täiesti lahti), tema enda sõnade kohaselt oleks ta rahulikult edasi sõitnud ja hiljem vaadanud mis värk on. Endal on ühekorra esiratas lahti kerinud ennast natuke, kolin andis märki ja huvitavama asjana ka tagaratas tuli natuke lahti, aga see oli juba all olnud väga pikalt puutumatult.
Autofoorumites olles ei pruugi aru ehk saada,et auto on paljude jaoks lihtsalt tarbeese.
Mul oma naine ei oska rehvigi täis pumbata, mis sest,et korduvalt näidatud ja peale kisatud. Mõttetu teema lihtsalt.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
23.10.2011 at 08:15 |
|
hents99 |
split: ratas tuli alt ära
Mul on korra tulnud ratas alt ära (olin siis 14-aastane), siis oli tunda kerget vibratsiooni. Samas auto oli vana (ford taunus) ja vibratsioonid olidki normaalsed.
Oli ka teine juhus, kus hirmsasti hakkas vibreerima, kohati, teatud kiirusel. Peatasin auto ja keerasin poldid kinni.
Aga kindlasti ei saa aru siis, kui näiteks rattamutrid on pingutatud valesti (liiga kõvasti). Mõnikümmend Nm`i kõvemini ja ratas murdub ettehoiatamata lahti. Keeremeosa läheb lihtsalt pooleks. Õnneks pole omal juhtunud, aga tean mitut juhust.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
23.10.2011 at 09:54 |
|
Tyymiiz |
split: ratas tuli alt ära
Sir Cipo ehk viitate kohale, kus ma õigustan end või kiitlen sellega? Kas soovite väita, et olete ise igati eeskujulik ja viisakas liikleja kellel pole kunagi ühtegi õnnetust vms juhtunud ?
Ma ei mõista teie pahameelt ? Paraku jah olen süüdi, et nii läks aga tõesõna ei mina ega kaasa kes kaasreisija oli ei saanud aru enne kui hilja juba oli, et ratas alt oli läinud. Tegin niipalju kui suutsin, et miskit hullemat ei juhtuks sõidukiirus oli 70km/h .
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
23.10.2011 at 12:19 |
|
cipo |
split: ratas tuli alt ära
Foorumisse üleslaadimisega on ju kõik Sinu enda poolt öeldud. Õigustamisest ja kiitlemisest ma Sinu kohta ei trükkinud sõnagi, küll järgnenud postitajate kohta.
Inimesi on erinevaid ja seega ka nende liikureid.
Jumal kaitsku Meid!
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
23.10.2011 at 12:57 |
|
Kummipuru |
split: ratas tuli alt ära
Ise (õnneks) suht paranoiline igasugustele kolinatele auto juures, kohe vaevama jääb kui jälile ei jõua. Tänu sellele paaril korral ka lahtistele rattamutritele peale sattunud. Samuti ei usalda mitte ühegi rehvitöökoja mutrite kinnikeeramist, kuid seda tööd korralike töökodade puhul vist isegi palutakse mõne aja pärast üle kontrollida. |
24.10.2011 at 08:50 |
|
PlyVal64 |
split: ratas tuli alt ära
quote: cipo: Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Mine tea, endal on üks peaaegu selline kogemus olemas: uus esiratta laager Astra TD-l kõrvalistmel ootamas kohest installi, sõitsin undava laagriga BAltMotorsi poole tööle. Jõudsin kodust Rahumäelt Tammsaare pikenduse allakeeramiseni, kui käis pauk ja metsik loksumine läks lahti. Kuna kiirust oli sealt kurvist alla sõitses vast 35-40 km/h, siis jõudsin hetkega seisma jääda. Tulemus: neljast kolm polti olid kui lõigatult läinud! Nagu oleks elektrikeevitusega maha lõigatud ja nad olid 100% enne korralikult kinni. Sõna otseses mõttes jäi ratas alla "kusega pooleks" ühe väändunud poldi ja tsentriaugu peale. Kogu flants tuli välja vahetada... Aga selle olen küll kõrvalistujana läbi kogenud, kus F-150 tagaratas lahkus kurvis koos veovõlliga. Hetkega olime kolmel rattal, õnneks Männikul tänavanurgal olematul kiirusel.
Samas kunagi väga ammu Saabil hakkas halvasti alla keeratud esiratas kolisema alles Laeva risti jõudes, mina magasin tagaistmel ja tundsin seda isegi läbi une. Abikaasa ei saanud midagi aru... õigemini ei osanud seda arvata, mõtles rehvi kõveraks läinud olevat. Too aeg (92-94) sõitsime me kõik ju parajate pasteldega ja "traadid väljas" polnud üldse ebatavaline. Ka seekord läks õnneks, kõik poldid olid alles ja auke ära ei rikkunud.
Üks kahe Kamazi teineteisest möödasõit ja minu kiire teepeenrale kulgemine mossega, jälle aasta oli ~1992 äkki, on need kolm ka ainsamad reaalselt avariiohtlikud olukorrad kogu 23-aastase roolikeeramise jooksul. Ai, valetan, Aviaga olen ikka ühe iseeneseliku 360 ka ära teinud, otse Pärnamäe värava kohal... ja ikka "tattnokana" ning silerehvidel novembrihommikul 1992. |
24.10.2011 at 13:47 |
|
BlueStang |
split: ratas tuli alt ära
mul oli samalaadne case, kui Musta Stangi Riiast ära tõin
ainult, et ratas andis päris lärmakalt teada, et tahab alt ära hakata tulema - vasaku esiratta juurest hakkas vasardamist kostuma kuigi mutsid olid ainult ca 1,5 keeret lahti jooksnud |
24.10.2011 at 14:08 |
|
ksound |
split: ratas tuli alt ära
On olnud juhus suure bussiga et esimene ratas tuli alt. Olin saanud reisijad maha ja vasak esiratas oli juba kuum,laager oli omadega kohe õhtale saamas. Valisin siis kojusõiduks kõrvalisema tee,sõites maksimum 20 km tunnis. Aeg ajalt käisin lund peale loopimas,,,,no mitte ei tahtnud pimedas metsa vahele jääda. Mis aga juhtus see pidi juhtuma. Laager kiilus kinni,keeras mutri koos stopperitega maha ja esiots potsatas maha.Rumm koos rattaga jäi teele. Õnnetuseks kohe järsu kurvi taga ja teistele ootamatus kohas. Pidin lohiseva esiotsaga 100 meetrit edasi punnima et keegi ei komistaks mulle otsa. Suur buss ka ja talvised kitsalt lahtiaetud teed. Läks õnneks,hiljem küll oli jälgede järgi näha et keegi oli ikka võsas käinud,kuigi ohukolmnurk oli väljas ja tuled vilkusid. Õnneks sain ruttu laagrid uued ja hommikul läks remondiks. Veoteenus jäi ära,suurel magistraalil aga oleks asi vist teisiti läinud. Hea ikka kui kõrvalteid tunda! |
24.10.2011 at 17:08 |
|
kulgur |
split: ratas tuli alt ära
quote: cipo: Rattamutrid andsid järgi! Keeranud siis kinni! Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Auto ei ole ju nii tuim, et ta sellest sõitjale aru ei annaks. Sõitja ei tohiks olla nii tuim, et ta sellest aru ei saaks - joptvojomatt, et sellised autokasutajad avalikel teedel liiklevad!
Tundub, et sul ei ole siis piisavalt kogemusi veel. Autod on erinevad ja käituvad erinevalt. Isiklikult olen ühe sellise "adrenaliini" laksu saanud suure veokaga, kui 1,5 a. all olnud rehvidel tulid mutrid ise lahti. Õnneks tuli "õigel hetkel" põis peale ja teeservas seisma jäädes jäi pilk peale ka veosillale. Mutrid ilusti veljes koos, viimane kui üks. Selleks hetkeks olin sõitnud juba 400 km. Hommikul, kui tegin kohustusliku tiiru ümber auto, oli kõik korras. Vähemalt silmaga nähtavaid puudusi ei olnud. Või eeldad, et iga kord kui sõitma hakkad käid võti peos ümber auto ja kontrollid kõik sõlmed üle? Kontroll peab olema kuid üliagar ka ei saa olla. Ja 1,5 a. peaks olema juba küll selline aeg kus mutreid lahti saada on paras peavalu juba. Aga selliseid asju juhtus enne mind ja juhtub ka peale mind. |
24.10.2011 at 20:39 |
|
jan22 |
split: ratas tuli alt ära
Ise olen kogenud paaril korral lahtiste mutritega sõitmist ja avastasin ka tänu teravale kõrvale ja hetke juhusele. Vähese auto kogemusega inimene ei pruugi midagi kuulda ja sõidabki mingil hetkel kolmel ratta. Võta lihtne näide,kui naine sõidab mõne suurema maasturiga näit. Tahoe või Suburbaniga ja ei tea ta rattavahetusest midagi ning sõidab sellega ainult punktist a punkti b siis pole tal õra aimugi millist häält teeb lahtiste mutritega ratas siledal teel. Juhuseid ikka tuleb ette ja sinna pole midagi parata, kes teeb sellel ikka juhtub.
Kas pole mõtekam rääkida sellest kuidas ära tunda lahiste mutritega ratast,mitte seda kuidas on võimalik lahtiste mutritega sõita.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
24.10.2011 at 21:34 |
1 edit. Last edited 24.10.2011 at 21:50 by jan22
|
tõnisson |
split: ratas tuli alt ära
Ma märkasin tänu sellele, et hakkas ujuma. Kuulda polnud midagi, vb mõne vaiksema autoga kuuleb ka.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
24.10.2011 at 22:01 |
|
viplala |
split: ratas tuli alt ära
Huvitav, ma suudan enamjaolt autos olles (sõites) ära öelda, milline juppstükk võib läbi olla silla osadest, kuid ka minu autol on tulnud ratas ootamatult alt ära. Ei mingit kolinat, värinat. Lihtsalt läks ja kõik. Autoks oli Datsun 120(vist) Hops ja läinud.
Kümneid kordi on ka õigel ajal jaole saanud, nii enda, kui ka teiste autodele, sama probleemiga.
Ma ei saa hästi aru, sellest pahameelest, nn. teemaalgataja nägemuses (Cipo).
|
25.10.2011 at 00:45 |
|
vr_ |
split: ratas tuli alt ära
Krt, pean oma sõnu sööma, meelde tuli, tatikana, olin ma siis kuskil 10 ja 15 vahel, enam ei mäletagi.
Nagu ikka isa kupatas mu 05 rooli, mitte, et mul selle vastu midagi oleks olnud, maal ju võis.
Sõidame mööda kruusateed objektile ja terav kõrv tabab imeliku loksu või kolksu tagarattast... ma ikak seletan isale, et no tea mis see olla võiks, kas peaks äkki vaatama..
Kuna vastuseks tuli, et ju on kivi kuskil seal siis sai rahulikult edasi sõidetud, kuni ühel hetkel jõnks läbi ja mingi tegelane veereb ette... õrn pidur hoidis auto raskuse eespool ja nii me sinan pidama jäime, taga vasak nurk nukralt maadligi..
Õnneks oli teääres korralik võpsik, oli kohe näha kuidas ratas ise oli pannud paremale ja piduritrummel vasakule võssa.
Sai need siis üles otsitud ja teiste rataste pealt igaühelt polt laenutatud ja koju sõidetud.
Loomulikult olid süüdi külapätid, kellele isa oli eelmine õhta tappa andnud bensuvarguse katselt teolt tabades, tõprad keerasid kättemaksuks just selle ühe ratta poldid lahti..
Mitte mingil juhul ei saanud ju põhjustajaks olla üleeile tema enda poolt teostatud rattavahetus
edit:
quote: cipo: Ei ole niimoodi, et kõik mutrid irduvad keermelt korraga ja rattas võssa sõidab!
Just nii oligi...
____________________________
Imperialist 71 |
27.10.2011 at 20:32 |
1 edit. Last edited 27.10.2011 at 21:09 by vr_
|
pimeroolis |
split: ratas tuli alt ära
...ratas tuli alt ära...ei saanud arugi... juba sõitis mööda... teenindus vahetas, ise vahetasin,,,, No päris hästi aru ei saa kui mitte arvestada poltide purunemist. Pingutan, kontrollin küll alati rattamutrid(poldid) mingi aja pärast üle kui mingil põhjusel on alt ära käinud, ka siis kui seda on momendivõtmega pingutatud...praeguseks ei ole küll elus ühtki ratast metsa lennand. Jah korra purunesid hallil nõukaajal Zilli poolhaagistsisternist tehtust täishaagisel, mis oli haagitud tsisterniga Kamazi sappa, tagumisel silla ühe ratta poldid. See nende haigus oli eriti auklikul teel sõites. Noh need poldid tegi see aeg tavaliselt oma firma treijal ja alati ei olnud ehk metalliks see mis pidi olema. Noh rattapaar jäi rummu peale kolisema jõudsin õnneks enne pimedas näha peeglist et sealt lendab sädemeid. Ega pimedas oleks paha olnud neid otsida ka kui oleks tõesti putku pannud.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
30.10.2011 at 18:32 |
|
cce |
split: ratas tuli alt ära
Ei saa mitte vaiki olla ... Lausa imelik on lugeda neid juhtumisi,mis siin kirjas.Polt katkeb,kui on üle pingutatud ja ratas paneb jooksu - reaalne.Rattamutrid andsid järgi - ebareaalne ehk siis rumalus ehk siis lauslollus.Mõelge nüüd natukene,mehed. Viis rattamutrit andsid järgi... Inimlikke eksitusi on palju aga kui juht autot ei tunneta siis on midagi valesti. Ja kohe tuleb pasarahe.. |
30.10.2011 at 19:24 |
|
|