register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud   1 2  
Poster Message
2TEP60
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Siia siis võiks kirjutada igaüks mõnest huvitavast seigast,kus olete napilt pääsenud avariist(või ka ei ole pääsenud).
kindlasti igaühel on midagi taolist juhtunud....
Omal siis juhtus täna selline asi:sõitsin oma Caprice81ga mööda Pärnu maanteed Tallinnas,Pääsküla ringilt välja kiirendades otsustasin pedaali lõppu suruda,nii ka sai tehtud,sai hoo üles ja lasin jala lahti,kuid oh häda,auto kiirendas ikka edasi.kohe-kohe oli tulemas järgmine ring ja kiirus oli pea 80 juba,vajutasin siis pidurit,samal ajal parema käega üritades gaasipedaali porimati alt vabastada...
Ausaltöeldes käis hetkeks selline tunne läbi küll,et ennem pidama enam ei saa,kui mingi suurem ja tugevam objekt saab takistuseks teepeal(või tee ääres):P
20.10.2011 at 13:37
Maik
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
tip1 süüde välja,
tip2 käik välja,
tip3 käsipidur (tõsi küll,sellest suurema hoo pealt pigem kahju kui kasu,eriti veel kui toimib ülihästi)

Otseselt selliseid olukordasid polegi väga olnud,kus ülinapp pääsemine on olnud, tavaliselt ikka mingi varu on jäänud.
Hiljuti lasin vette just uue libeda asfalti peal täiesti risti peale kurvist väljatulekut, siis oli küll korra,et no äkki lähebki kraavi ära... aga teega 90 kraadi risti ja nina peaaegu kraavipervel sain pidama siiski :P

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
20.10.2011 at 14:41
Varblane
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Umbes kuu aega tagasi sõitsin US Partsu jubinatele järgi.Teepeal mökutas üks Honda ees aga millegi pärast ei sõitnud ette temast.Alati olen Nõmme kaudu läinud aga seekord otsustasin minna Tähetorni kaudu.Hakkasin siis peale Hiiu ülesõitu keerama Pärnu maanteele, kui Vito teed ei andnud ja käis pauk.

Tulemus siin: http://fotoalbum.ee/photos/Varblane160/sets/1211432 Peale matsu juhiuks enam lahti ei käinud ja sellest ka allkiri.:)

Mulle on ennegi seal ristmikul rusikat ja keskmist sõrme näidatud.???


Paar nädalat hiljem, kui olin uue karpa kätte saanud ja otsustasin prooviringile minna.Sõitsin mööda Põllut(peatee), kui Sõbrast(kõrvaltee) sõitis valge Peugeot pirukas tuimalt üle peatee.Oleksin 2-3 sekki enne ristmikuni jõudnud, oleks jälle pauk käinud.
20.10.2011 at 14:43
BlueStang
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
quote:
Maik: tip1 süüde välja,
tip2 käik välja,
tip3 käsipidur (tõsi küll,sellest suurema hoo pealt pigem kahju kui kasu,eriti veel kui toimib ülihästi)

Otseselt selliseid olukordasid polegi väga olnud,kus ülinapp pääsemine on olnud, tavaliselt ikka mingi varu on jäänud.
Hiljuti lasin vette just uue libeda asfalti peal täiesti risti peale kurvist väljatulekut, siis oli küll korra,et no äkki lähebki kraavi ära... aga teega 90 kraadi risti ja nina peaaegu kraavipervel sain pidama siiski :P

tip1 puhul peab vaatama, et ikka ainult süüde välja tuleks - kiiruga võib kogemata 2 astet tagasi keerata, siis on rool ka lukus...
20.10.2011 at 19:11
Harry_R
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
quote:
BlueStang:
quote:
Maik: tip1 süüde välja,
tip2 käik välja,
tip3 käsipidur (tõsi küll,sellest suurema hoo pealt pigem kahju kui kasu,eriti veel kui toimib ülihästi)

Otseselt selliseid olukordasid polegi väga olnud,kus ülinapp pääsemine on olnud, tavaliselt ikka mingi varu on jäänud.
Hiljuti lasin vette just uue libeda asfalti peal täiesti risti peale kurvist väljatulekut, siis oli küll korra,et no äkki lähebki kraavi ära... aga teega 90 kraadi risti ja nina peaaegu kraavipervel sain pidama siiski :P

tip1 puhul peab vaatama, et ikka ainult süüde välja tuleks - kiiruga võib kogemata 2 astet tagasi keerata, siis on rool ka lukus...

Minu autol näiteks ei lase võtit nii kaugele keerata, kui käik sees on.

Aga olles tööalaselt autojuht, siis neid avariiolukordi tuleb päevas mitmeid ette. Inimesed ei arvesta, et nad keeravad ja süstivad veokile ette, mida ei saa nii kiiresti seisma ja olenevalt koormast ei taha ka, et pärast ise hakata seda pardakki tänavalt koristama, kui tõeline põhjustaja on libeda lasknud.
20.10.2011 at 23:39 1 edit. Last edited 20.10.2011 at 23:43 by Harry_R
Motorist
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Tunnistad käsi piiblil või et oled ontlik veoki juht?
Tartus enamik veokeid olenemata pikkusest lasevad linnas ntx Turu tänaval ca 60-65 kmh...
Üks hommik lasi üks segane oma Renault Magnumiga koos poolhaagisega ca 85-90 kmh Turut pidi. Segane vend. Üritas kuhugile kiirustada.... Üks vennike keeras talle ette, noo ütleme et palju ei jäänud puudu et oleks päevauudistes laipu loetud....
Niiet enne kui kellegile hakkad ütlema et ette keeravad, vaata alustuseks kas ise oled ka õige mees.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
21.10.2011 at 00:00
Harry_R
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
quote:
Motorist: Tunnistad käsi piiblil või et oled ontlik veoki juht?
Tartus enamik veokeid olenemata pikkusest lasevad linnas ntx Turu tänaval ca 60-65 kmh...
Üks hommik lasi üks segane oma Renault Magnumiga koos poolhaagisega ca 85-90 kmh Turut pidi. Segane vend. Üritas kuhugile kiirustada.... Üks vennike keeras talle ette, noo ütleme et palju ei jäänud puudu et oleks päevauudistes laipu loetud....
Niiet enne kui kellegile hakkad ütlema et ette keeravad, vaata alustuseks kas ise oled ka õige mees.

Viimase lause järgi tunduks nagu sa teaks mu sõidustiilist väga palju.
Tartus võib see 60 km/h tõesti väga palju tunduda, sest niipalju, kui mina seal viimasel ajal sõitnud olen, siis on küll tunne nagu terve linn oleks matuse rongkäigus. Meil siin Savisaarel on 70 ja + tavaline.
Ma ütlen sulle ausalt, et nii veoki, kui sõiduautoga minu kiirused on +5, ehk siis 55 km/h, 95 km/h, või 115 km/h. Ma ei tea, kas on sinu jaoks ontlik või mitte, aga siiani pole korravalvurid sellest probleemi teinud, kuigi näen neid rohkem, kui oma naist. Järelikult ei tohiks probleemi olla.
Aga homodele, kes suunatuld ei oska kasutada, ütlen küll üht: "Igal oinal on oma Mihklipäev!" Kade ma selles asjas ei ole, Mihklipäeva saab ikka korraldada.

21.10.2011 at 00:47 1 edit. Last edited 21.10.2011 at 00:48 by Harry_R
rrrr
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
quote:
Maik: tip1 süüde välja,
tip2 käik välja,
tip3 käsipidur (tõsi küll,sellest suurema hoo pealt pigem kahju kui kasu,eriti veel kui toimib ülihästi)
tip2 puhul see lugu kas on aut. või käsi kast? Aut. puhul on rooli sambal oleva kangiga oht tagurdamise käigule sattuda.
Samas igapäevaselt sõidan käsikastiga ja on ka minul vahest pedaal vaiba serva taha jäänud. Lahutad siduri ja ei midagi hullu.

Aga neid ette keerajaid on meil haigelt palju. Kui vaja ikka keerata, siis ka vajuta.


____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
21.10.2011 at 00:56
Harry_R
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
quote:
rrrr:
quote:
Maik: tip1 süüde välja,
tip2 käik välja,
tip3 käsipidur (tõsi küll,sellest suurema hoo pealt pigem kahju kui kasu,eriti veel kui toimib ülihästi)
tip2 puhul see lugu kas on aut. või käsi kast? Aut. puhul on rooli sambal oleva kangiga oht tagurdamise käigule sattuda.
Samas igapäevaselt sõidan käsikastiga ja on ka minul vahest pedaal vaiba serva taha jäänud. Lahutad siduri ja ei midagi hullu.

Aga neid ette keerajaid on meil haigelt palju. Kui vaja ikka keerata, siis ka vajuta.


Tavalise mitte rooli juures oleva käigukangiga saab automaadil panna neutraalile iga aeg, kuid R jaoks on vaja nupp alla vajutada, seda aga ilma, et piduri pedaal all oleks, teha ei saa. Krt isegi tagaluuki ei saa avada, kui kui käik sees on. :D
21.10.2011 at 01:06
jeebik
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Kõige lihtsam on tekitada avariiohtlikke olukordi suurte kaubanduskeskuste parklates paremakäereeglit maksma pannes. Minu teada on ainult Vesse Maksimarketi parklas iga parklavahe lõpus "annateed" märk. Enamikes parklates kehtib paremakäe reegel, ja just enamus 50pluss tegelased arvavad, et kui tema sõidab otse, siis temal on ka peatee ja eranditult. Olen sageli mõnele parklas vasakult lähenevale "kogemata" ette keeranud ja oh siis seda tulede vilgutamist, signaalitamist ja erinevate näppudega vehkimist. Ükskord tuli isegi mingi vene papi mulle LE-d õpetama ja küsis, kus kohast ma load sain. Mina sain load 5a. tagasi ja käisin korralikult autokoolis ja kõik ARK-i kadalipud, kuid kuidas jagati lube 30 või 40a. tagasi, sellest olen palju huvitavaid lugusi kuulnud. Sellised suvaliselt, oma tunnete põhjal kulgevad seniilid tuleks mingi arv eluaastate täitumisel või näiteks 30a. sõidueksamist möödumisel suunata uuesti vähemalt teooria eksamit sooritama, praegune liiklus ei ole võrreldav sellega, mis oli 30a. tagasi ja keegi ei kohusta neid ka uuenenud LE-ga tutvuma. Minumeelest palju ohtlikumad tegelased bemmimeestest on just mingisugused nullkuue või daatsia sees istuvad seniilid, kes ei adu enam ümbritsevat adekvaatselt.

____________________________
2000 Grand Cherokee 4,7 V8
1997 deville concours 4'6 V8
21.10.2011 at 02:32
jan22
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Viimael ajal olen ka kaubakeskuste parklates meelt teritanud paremakäereegliga ja pean tunnistama et üsna palju on inimesi kes sellisest lõigust LE's pole kuulnudki või kui on siis ei oska seda liikluses äratunda.
Reaalselt ohtlik olukord oli aastaid tagasi, kui ühel sõidukil veeres tühi plastpudel piduripedaali alla ja oli vaja kiirust maha saada, õnneks jõulise piduripedaali surumise peale lendas pudelil kork ära ja pedaal sai liikuma, viimasel minutil sain järsult hoo maha ning pauk jäi ära.

____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276
21.10.2011 at 11:29
Tyymiiz
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Oma u 15 aastase juhtimise ajal olen osalenud väga mitmeis avariis, enamuses neist olen kaasreisija olnud, olen ka ise mõne auto paraku käkra keeranud minu õnneks aga siiani on enamus avariisid olnud ühepoolse kahjumiga e. olen kahju teinud endale teistele pole õnneks otsa sõitnud. Viimane avarii oli minul see, kui rattamutrid andsid järgi ja ma võpsikusse end suunasin, et ärahoida otsasõitu lähedal käinud jalakäijale ja eemalt vastutulevale masinale.

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
21.10.2011 at 11:44
2TEP60
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Ka minul on olnud selline avarii,kus teisi osapooli ei olnud.paari aasta eest varakevadel sai siks kolm korda üle katuse keeratud Tamsaare tee pikendusel,umbes Pärnu mnt silla all,põhjuseks oli äkk musta jää teke ja esisild ponud ka korras,kiskus aegajalt kraavipoole.auto maandus katuse peale täpselt risti sõiduteega üle kolme rea,nii,et keegi mööda ei saanud,kõik said õnneks pidama,kuid paarsada meetrit tagapool oli samal ajal veel vähemalt 2 avariid.
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/sets/526699
21.10.2011 at 12:11
BENBEN
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Viimasele kommenteeriale ütlen, et selliste rehvidega sõit on kaasliiklejatele keskmise näpu näitamine! Rääkimata kiskuvast esisillast!...Loodetavasti õppisid sellest paugust ka midagi...

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
21.10.2011 at 14:05
vvt
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
EV seadus võiks hakata käsitlema igasugu loksuvate sharniiride ja siledate rehvidega sõitmist kui tahtliku tapmise katset. Tänaval näeb ikka aegajalt vaatepilte, kus suure kulumise tõttu on sharniiri või rooliotsa munakas pesast välja hüpanud. Autoga sõitmine pole inimõigus, et igaüks seda tegema peab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.10.2011 at 15:21
kaedoo
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Mõned päevad tagasi sõitsin Datsun 300-ja taga mööda Mustamäe teed.Sel autol olid täiesti siledad rehvid taga(need ei olnud drag rehvid).See selleks aga jalgratturid ja jalakäijad kes tormavad teele - igapäeva nähtus,lisaks autod kes on meetri sinust eespool pressivad jõuga vahele,arvestamatta et ma ei näe nende suunatuld jne.
Parim on vist juhus kui sõitsin pukseeriva ja pukseeritava vahelt läbi(ca 50 km/h).Sõitsin mööda Piiteri mnt Tallinna suunas,kõrvalteelt tulija arvas läbi jõudvat koos nööriotsas olevaga.Pidurdasin maha palju võimaldas ja ainuke pääsetee oli kahe auto vahelt läbi.Küsisin pärast pukseeria käest-mida sa tegid,ta vastas,et tal ju põlesid ohutuled.
22.10.2011 at 16:19
dodge
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Pukseeria?
22.10.2011 at 18:23
Rein000
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Suht tobe teema tegelikult, kes vähegi autot kasutab, see saab siia kamaluga neid jutukesi lisada ;) See selleks, mitemid kordi olnud juhus, kus ringil olija läheneb maha pööramisele, parem suund põleb, vaatad, et oh, saab lõpuks siit minema, alustad sõitu ja kakatki, signaali unnates vihiseb see pööraja sul nina eest läbi.
Tsikliga sõites ei tasu üldse kellegile teisele loota, kui kaitseinglile ja ise endale. Maanteel, kaugel ees paneb Ford Ranits kaubik suuna sisse, paremale. Kuna ta võttis lausa rohuriba peale olin valmis halvimaks, pidurdasin nagu suutsin ja kõmmm parem suund vilkumas väänas tüüp ülekäe tagasipööret, risti ninaeest läbi. Kui oleksin arvanud, et ta lihtsalt peatub, siis oleks tal toas olnud. Laiutasin käsi, et mida tegid, sellepeale näitas paar jalgratturit veel keskmist sõrme, keda see buss turvas. Kuna tagant tuli veel paarikümne pealine grupp, siis ei hakanud seekord sõrmevendadele fü..... noomitust tegema.
22.10.2011 at 20:15
PTC
  
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
peaks mainima et autoga sõites polegi midagi selle 18 aasta jooksul juhtunud kuigi aastalne läbisõit jääb sinna 30 - 35 tuhande km kanti. vaid kord jooksis kits külge (tegelt järele mõeldes oleks pidanud ka seda vältida saama - üks jooksis just nina eest läbi ja teada on et kus on üks kits - seal on ka teisi). Rattaga (jalgrattaga) sõites on aga selliseid napikaid ikka olnud - põhiliselt tüübid hakkavad möödasõitu tegema ja kas ei näe või ei taha näha vastutulevad ratturit.
22.10.2011 at 21:28
kps
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Soovitan sõita rangelt liikluseeskirjasid järgides ja võite iga päev seda teemat täiendada, kehvemal juhul ka oma liikurit remontida :(. Endale juba hakkas mõni aasta tagasi tunduma, et asi läheb paremaks. Selle aasta kohta küll seda enam ei ütleks :(. Ja kui kogu aeg on sõimatud vahtralehti, siis Sorry, minul pole nende kohta midagi halba öelda. Kõik kodanikud, kelle pärast ise olen pidanud ennast lolliks võimlema on kas naisterahvad vanuseklassis ~30-40 või meesterahvad ~45-55. Neli komplekti silmi peaks peas olema. Uskumatuid manöövreid tehakse, selline tunne, et mõeldakse kõigele muule rooli taga kui ohutule liiklemisele.

Pigem hoidkem silmad lahti ja ärge kaotage tähelepanu, et see teema pigem ei areneks :D.

____________________________
Worst signature ever!
22.10.2011 at 22:54
johndoe
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Teisipäeva ilusal õhtupoolikul tartust tallinna poole sõites tekkis kange soov autole mingeid tugevaimad raudu ette panna kui viis korda suutsid koperdada tumedas riides jalakäiad ja peale ardut ilma igasuguste tulede ja helkurita roller. Üliselt tundub et trahviraha korjatakse vale sihtrühma käest, jalakäijad on ju rohkem ja need ei tea liikluset küll miskit.
22.10.2011 at 23:11
Lowrider
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Kord sai sõidetud sõiduõpetajaga hommikupimedas Tln-Tartu maanteel ja järsku jäi kaugelt silma mingi asi vedeleb keset teed. Kuidagi nii pettis ära et tundus jänese moodi olema seega vahet pole ei hakka vastassuunda sellepärast minema, auto oli parajalt kõrge ka et laip vasta põhja ei läheks. Aga asi läks viimastel hetketel kuidagi järsku palju suuremaks kui ta algul tundus ning käiski üks igavene mürakas ja auto lendas hulka maad kõrgemale.
See mida mina ning samuti (veidral kombel) sõiduõpetaja pidasime jäneselaibaks oli hoopis nooremat sorti kits. Aga õnneks esistanget maha ei rebinud niiet läks hästi. Ja kes teab, kui oleksin viimasel sekundil otsustanud ümber põigata oma algaja kogemustega, kui oleks parema rattaga üle laiba pand mis siis oleks juhtund.

Tagantjärgi mõtlen isegi kuidas see võimalik on et jäneselaipa kitsega segi ajada... Aga seda tegi ka sõiduõpetaja. :D
Aga noh oli hämar ja tol momendil lähitulede peal ka.
22.10.2011 at 23:31
aare45
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Sai muretsetud video registraator. Salvestab mälukaardile kogu sõidu, kui tekib selline tobe situatsioon, hea tõestada.

____________________________
TÖÖSTUSLIKUD VENTILAATORID
Tel:512 3835
Chrysler GV - 3,3L 2005
Hyundai IX35 4WD 2014
Citroen Berlingo 2015
-----------------------------------
23.10.2011 at 11:19
Lowrider
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Vahest youtube'i vaadates tundub et igal venelasel on see peal. Veidral kombel kõik imelikud kaklused ja õnnetused tee peal pardakaameraga salvestatud ja youtube'i pandud :D
23.10.2011 at 12:42
aare45
 
Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud
Venemaal jah eriti levinud.

____________________________
TÖÖSTUSLIKUD VENTILAATORID
Tel:512 3835
Chrysler GV - 3,3L 2005
Hyundai IX35 4WD 2014
Citroen Berlingo 2015
-----------------------------------
23.10.2011 at 15:22
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Avariiohtlikud olukorrad,kus olete ise osalenud   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.