Poster |
Message |
aavo63 |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Poolteist aastat tagasi,kui tööandja andis liikumisvahendiks 98 aasta K2500 Suburbani 6,5 TD, kahtlesin kõvasti selle kummuti otstarbekuses. Täna tuleb tõdeda,et mõningad haigused on nakkavad. Töömasina peal on seda sorti raua plussid - miinused ära kogetud ja võetud plaani on uuel aastal muretseda omale aparaat. Vastuseta on küsimus milline sõiduriist oleks kõige sobivam kui:
- metsas töötades tuleb palju sõtta halbu teid, talvel on teed reeglina halvasti puhastatud ja libedad. Järeldus, masin peab olema 4X4 ja piisavalt kõrge kliirentsiga.
- tihti tuleb sõitta 500-600 km otsasid ühte suunda.Enamus teest on küll asfalt aga talvel on needki libedad ja esisilla veo kasutamine vajalik. Viimasel talvel tuli soomes töömaale jõudmiseks sõitta 500km sellist teed kus asfaldil tundsin kuidas auto tahtis(90km) kurvides nina otse lükata.Esisild sisse ja 300+km kiirusega 60km/h(!) sest kiiremini esisilla veoga sõita ei lubatud kuigi oleks võmalik olnud.Oma masinaga sellist jantti küll teha ei tahaks. Tundub küll ebaõiglane aga firma annab nendele kel diisliga autod kodus käimiseks kütte,kel bensukad ei saa isegi lisaraha bensiini ostmiseks. Firmas aga bensiini ei kasutatta. Nii et oma masin igal juhul diisel mootoriga. Saab ka diislist korralikud hääled kätte kui vaja.
- Kuna tuleb pikki otsi sõita tahaks oma masinas hiljem natuke lisa mugavust ja kodu tunnet luua,et võiks ka mõnusalt ööd veeta kui ei jaksa sõita.
Ost hinnaks olen planeerinud kuni 15000 $(netto).
Endale sobivaid varjante silma pole jäänud.Chevi Van-ga metsa ei lähe,madal ja diisli ja 4X4 ka ei silmanud. Suburbanid 2003 ja uuemad ainult bensukad.
Milliseid võiks veel uurida?
|
18.10.2011 at 14:18 |
|
ivoalaska |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Ega palju variante polegi selliste nõudmiste juures....Dodge Ram märksõnaks Fordilt Excursion peaks kah sobima.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
18.10.2011 at 14:41 |
1 edit. Last edited 18.10.2011 at 14:45 by ivoalaska
|
tfr |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Selliste tingimuste juures ma vaataks, et oleks kindlasti ka püsiva neliveo võimalus olemas, mitte ainult keskelt jäigalt koos oleva. |
18.10.2011 at 14:52 |
|
DevilDeVille |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
ise valiks Ram-i, täpsemat nõu oskavad kindlasti kõikseparemini anda kodanikud AstroSS ja Wagoneer
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.10.2011 at 15:16 |
|
ramman |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Pika kabiiniga RAMis on tagaistme pikutamise jaoks ruumi küll. Kastile on ka igasuguseid erinevaid katteid ja pealisehitisi saada, niiet ei tohiks probleeme olla ei enda ega ka pagasi ja tööriistade mahutamisega.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
18.10.2011 at 22:24 |
|
tfr |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Rami häda on see, et seda saab ainult 231/241 vahekastidega, ehk siis sellisel lumelögasel/libedal asfaldil teda nelikveolisena väga hästi kasutada ei saa. Selles osas on Excursion parem valik. |
18.10.2011 at 23:37 |
|
Olds |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Dodge Ram oleks hea valik
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
19.10.2011 at 07:11 |
1 edit. Last edited 19.10.2011 at 07:12 by Olds
|
Astro SS |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: tfr: Rami häda on see, et seda saab ainult 231/241 vahekastidega, ehk siis sellisel lumelögasel/libedal asfaldil teda nelikveolisena väga hästi kasutada ei saa. Selles osas on Excursion parem valik.
2 generatsiooni Raminaatori vahekastiks diiselversioonis on ainult 241DLD või 241DHD, 3 generatsiooni puhul 271 või 273
Ekskursiooniauto diiselversiooni puhul on 273 , ehk keskdiffer puudub nagu Raminaatoril
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.10.2011 at 09:16 |
|
DevilDeVille |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Pideva neliveo huvilised on oma RAM-idele ka NV242 vahekaste paigaldanud. Eesmise kardaani pidi vist umbes 1994 aasta fjord exploreri oma vastu vahetama ja tagumist modima vms.
Edit: kiire guugeldamine andis infoks, et tagumise kardaani modimine pole obligatoorne
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
19.10.2011 at 09:35 |
1 edit. Last edited 19.10.2011 at 09:38 by DevilDeVille
|
Astro SS |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: DevilDeVille: Pideva neliveo huvilised on oma RAM-idele ka NV242 vahekaste paigaldanud. Eesmise kardaani pidi vist umbes 1994 aasta fjord exploreri oma vastu vahetama ja tagumist modima vms.
Edit: kiire guugeldamine andis infoks, et tagumise kardaani modimine pole obligatoorne
... ja ainuke probleem on see, et esimese paarutamise tulemusel või vahekasti juppe mööda põldu otsida ...
seda siis diiselversiooni puhul
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.10.2011 at 10:22 |
|
vvt |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Kui mets tähendab, et on vaja vahepeal meetristes roobastes käia, siis ülaltoodud ei päde. Kui on vahepeal asfaldil maha keerates on paar pehmet kohta lihtsalt, siis on OK.
Sai kunagi läbitud sõjaväe maastikusõidu kursused, sh ka meil kasutusel olevad erinevad Chevy mudelid ja nendega sain kiirelt selgeks, et sellise suuruse/massi ja automaatkastiga maastikule eriti asja pole.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.10.2011 at 15:00 |
|
tõnisson |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
On küll..
Mul lähedal on üsnagi uus ford f150, hea auto, seest kena ja taga on ruumi kenasti, küll aga bensukas.
Siis on veel töökaaslasel silverado 2500hd selle duramaxi diisliga.. Muidu kõik kena aga mina ei ostaks, arvan, et kulukas.
Võta ram, cumminsist pean millegipärast rohkem lugu..
Või osta minu bigblockiga bensukas ära, saab ka metsas sõita
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
19.10.2011 at 16:37 |
|
Joel |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Mees ju tahtis natuke ka kodutunnet ja võimalust mõnusalt ööd veeta. RAMi kastis erilist mõnu ju ei loo. Mulle tundub sellistele tingimustele usakatest vastav ainult Ford Excursion. Aga selle asemel ostaks mõistlik inimene ilmselt pigem midagi sellist (sry)...
____________________________
2xV8 |
19.10.2011 at 20:36 |
|
saadukas |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Ford F-250 on ka täitsa m6nus s6ita.
____________________________
`97 Ford E-350 7,3 /osadeks/
`93 GMC Typhoon 4,3T /metsas käimaks/ |
19.10.2011 at 20:42 |
|
perilainen |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: Joel: Mees ju tahtis natuke ka kodutunnet ja võimalust mõnusalt ööd veeta. RAMi kastis erilist mõnu ju ei loo. Mulle tundub sellistele tingimustele usakatest vastav ainult Ford Excursion. Aga selle asemel ostaks mõistlik inimene ilmselt pigem midagi sellist (sry)...
Kui just kindlalt kastikat vaja pole siis V8diisel Land cruiser on väga hea auto !
Dodge ram cummins diisliga on ka väga he aauto aga meil valik kahjuks väike , samas saksas on sinu antud hinnaga mõned isegi müügis |
19.10.2011 at 21:18 |
|
vvt |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Seepärast küsisingi, et mis see "mets" tähendab. Kui on vaja raielanke pidi sõita (kus praegu on pori poole sääreni), siis sinna ma 3-tonnise luksusmaasturiga ei roniks. Ja see maastur, mis sõidab mööda muda, ei pela eriti 500 km maanteotsteks (ebamugav, mürarikas, janune). Selleks, et metsas soppa pidi roomata, on vaja võimalikult kerget ja väikest maasturit, see saab selgeks kohe, kui olete võrrelnud Chevy M.... ja nt G-wageni/Iltise läbivust ühest autost teise istudes. Milles näiteks seisneb tänini UAZ-i fenomen maastikul? Samad maastikulisad on ju igal tõsisemal maasturil praegu olemas? Eks ikka selles, et asi ei kaalu midagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.10.2011 at 08:45 |
1 edit. Last edited 20.10.2011 at 08:48 by vvt
|
aavo63 |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: aavo63:
Poolteist aastat tagasi,kui tööandja andis liikumisvahendiks 98 aasta K2500 Suburbani 6,5 TD, kahtlesin kõvasti selle kummuti otstarbekuses. Täna tuleb tõdeda,et mõningad haigused on nakkavad. Töömasina peal on seda sorti raua plussid - miinused ära kogetud ja võetud plaani on uuel aastal muretseda omale aparaat. Vastuseta on küsimus milline sõiduriist oleks kõige sobivam kui:
- metsas töötades tuleb palju sõtta halbu teid, talvel on teed reeglina halvasti puhastatud ja libedad. Järeldus, masin peab olema 4X4 ja piisavalt kõrge kliirentsiga.
- tihti tuleb sõitta 500-600 km otsasid ühte suunda.Enamus teest on küll asfalt aga talvel on needki libedad ja esisilla veo kasutamine vajalik. Viimasel talvel tuli soomes töömaale jõudmiseks sõitta 500km sellist teed kus asfaldil tundsin kuidas auto tahtis(90km) kurvides nina otse lükata.Esisild sisse ja 300+km kiirusega 60km/h(!) sest kiiremini esisilla veoga sõita ei lubatud kuigi oleks võmalik olnud.Oma masinaga sellist jantti küll teha ei tahaks. Tundub küll ebaõiglane aga firma annab nendele kel diisliga autod kodus käimiseks kütte,kel bensukad ei saa isegi lisaraha bensiini ostmiseks. Firmas aga bensiini ei kasutatta. Nii et oma masin igal juhul diisel mootoriga. Saab ka diislist korralikud hääled kätte kui vaja.
- Kuna tuleb pikki otsi sõita tahaks oma masinas hiljem natuke lisa mugavust ja kodu tunnet luua,et võiks ka mõnusalt ööd veeta kui ei jaksa sõita.
Ost hinnaks olen planeerinud kuni 15000 $(netto).
Endale sobivaid varjante silma pole jäänud.Chevi Van-ga metsa ei lähe,madal ja diisli ja 4X4 ka ei silmanud. Suburbanid 2003 ja uuemad ainult bensukad.
Milliseid võiks veel uurida?
|
20.10.2011 at 09:59 |
|
Kummipuru |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Minu hääl läheks ka quad- või crew-cab versioonis Cumminsile, ehk siis kindlalt Ram. |
20.10.2011 at 12:43 |
|
aavo63 |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Tänud kõigile kel jätkus laiskust arvamust avaldada.
Kastikad jäävad vaatamatta, metsa minek tähendab seda,et aotoga igas olukorras kindlalt laagrisse jõuda. Metsas turnimiseks jääks ikka tööauto. Nt: viimasel talvel tuli 48 tunniga maha nii palju lund,et viimased 6km oli ainult Suburbaniga läbitav. Peremehe Toyota 120 Landcruiser võttis lume valli ette ja sinna hange see ka jäi.
Vaatasin Excursion´e, esmamulje suht positiivne aga :
- on kellelgi infot selle mudeli vastupidavusest ja hoolduste vahe pikkusest (kui tõsiselt ette võtta võib igast masinast vanaraua teha).
-see tundub olevat veel suurem kui Suburban,google´st leidsin täismassiks olevat 3500 kg ja kütte kuluks 16l/100km. Raske uskuda. Mul on tööauto sama kütte kuluga 3900 kg ja tundub mõõtmettelt väiksem.Eks ma järgmine nädal töö juures mõõdan.
- kui õieti aru sain enam neid ei toodeta,kuidas hakkab see mõjutab varuosade kätte saadavust?
- kui õieti aru saan on sellel mudelil vahekastid ainult jäikühendusega?Võibolla ikkagi leidub diffriga vahekasi varjante? Üks kõik kui puhas asfalt ka ei oleks talvel on see libe. kuidas seda looma normaalse kiirusega talvel ilma aktiivse esisillaveota tee peal hoitakse. Halval kruusa- või metsateel 4X4 sisse ja läheb aga selle nimel normaalsemal teel venida küll ei tahaks.
- suur ja raske kere ning kindlasti ameerikalikult pehme- pikkade vahemaade sõitmine peaks olema mugavam ja vähem väsitavam võrreldes euroopa kopsikutega. tagumise pingi asemele kaks pööratavat kapteni tooli, kolmas pink teha ringi nii,et saaks kasutada voodina,veel nipet näpet ja ongi kämpa rattastel. Selle poole pealt vaadatuna kindel pluss.
Joel :
Ei ole olnud võimalust suure länkari siseruumiga kokku puutuda ega pikki vahemaid sõitta. Võibolla on ka see hea lahendus. 120 on küll sama mis sõiduauto ,ainult täis puhutud.
vvt:
UAZ fenomeen seisneb selles,et seal on teatud silla tüübis planetaar ülekanne viidud igasse ratta rummu eraldi. Olen ise sellisega sõitnud, nii kaua kuni ühelgi ratastest on pidamist see loom läheb edasi.
|
20.10.2011 at 13:21 |
|
vvt |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Rattareduktoritega on UAZi sõjaväevariant, tavaline tsiviilvariant on ilma, vahe on ainult kliirentsis. Tavaline on ka silmapaistvalt hea läbivusega.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.10.2011 at 17:20 |
|
Vanaisa Moderator |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
sa ei peaa igas topicus sõna võtma. no tõesti mitte.
Püsime teemas!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
20.10.2011 at 19:38 |
|
pimeroolis |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: aavo63: Tänud kõigile kel jätkus laiskust arvamust avaldada.
Kastikad jäävad vaatamatta, metsa minek tähendab seda,et aotoga igas olukorras kindlalt laagrisse jõuda. Metsas turnimiseks jääks ikka tööauto. Nt: viimasel talvel tuli 48 tunniga maha nii palju lund,et viimased 6km oli ainult Suburbaniga läbitav. Peremehe Toyota 120 Landcruiser võttis lume valli ette ja sinna hange see ka jäi.
Vaatasin Excursion´e, esmamulje suht positiivne aga :
- on kellelgi infot selle mudeli vastupidavusest ja hoolduste vahe pikkusest (kui tõsiselt ette võtta võib igast masinast vanaraua teha).
-see tundub olevat veel suurem kui Suburban,google´st leidsin täismassiks olevat 3500 kg ja kütte kuluks 16l/100km. Raske uskuda. Mul on tööauto sama kütte kuluga 3900 kg ja tundub mõõtmettelt väiksem.Eks ma järgmine nädal töö juures mõõdan.
- kui õieti aru sain enam neid ei toodeta,kuidas hakkab see mõjutab varuosade kätte saadavust?
- kui õieti aru saan on sellel mudelil vahekastid ainult jäikühendusega?Võibolla ikkagi leidub diffriga vahekasi varjante? Üks kõik kui puhas asfalt ka ei oleks talvel on see libe. kuidas seda looma normaalse kiirusega talvel ilma aktiivse esisillaveota tee peal hoitakse. Halval kruusa- või metsateel 4X4 sisse ja läheb aga selle nimel normaalsemal teel venida küll ei tahaks.
- suur ja raske kere ning kindlasti ameerikalikult pehme- pikkade vahemaade sõitmine peaks olema mugavam ja vähem väsitavam võrreldes euroopa kopsikutega. tagumise pingi asemele kaks pööratavat kapteni tooli, kolmas pink teha ringi nii,et saaks kasutada voodina,veel nipet näpet ja ongi kämpa rattastel. Selle poole pealt vaadatuna kindel pluss.
Joel :
Ei ole olnud võimalust suure länkari siseruumiga kokku puutuda ega pikki vahemaid sõitta. Võibolla on ka see hea lahendus. 120 on küll sama mis sõiduauto ,ainult täis puhutud.
vvt:
UAZ fenomeen seisneb selles,et seal on teatud silla tüübis planetaar ülekanne viidud igasse ratta rummu eraldi. Olen ise sellisega sõitnud, nii kaua kuni ühelgi ratastest on pidamist see loom läheb edasi.
Terekest. Nuh juba paar aastat sellise isendiga sõbralikes ja usalduslikes suhetes. Eelmine aasta näitas et sai suurepäraselt hakkama. Nii maastikul kui lumes noh muidugi tema suure massiga peab arvestama, see on aga ka näiteks uazi ees tihti eeliseks. Rehvideks Goodrich All Terrain, saab sõita nii maastikul kui asfaldil. Labidat ei ole kaasas kandnud. Kui viitsib meeles pidada et see ei ole off-road auto siis saab täiega hakkama.Täismassiks mul märgitud 4200kg. Mootoriks 6.0 turbodiisel. Võimust pole puudust tundnud. Alumine kord lihtsa ehitusega lehtvedrudel, mis võib muidugi mugavuses natuke häirida.
On tõesti surburbanist ja muudest suurtest maasturitest suurem. Suht kuulekas ja mõnus, talvel soe, suvel jahe...Õrnemgi pool ei ole tema taltsutamisega hätta jäänud, teeb seda mida kästakse. 3500kg käru võtab suht muretult sappa. Nelivedu jah lülitatav, kui vaja pole lülitub täiesti välja, esisild lülitub välja nii et pöörlevad aint rattad. Sildade vahelist difrit ei ole, on aint lukus või lahti. Talvel libedaga on 4 vedu olnud sees enamjaolt. Muresid siiamaani olnud ei ole.Eelmine talv käivitus suht probleemivabalt. Tootmine lõpetati 2005 aastal. Varuosadega probleeme pole paljus F-250-nega samad pulgad. Esisild määritav kõikides punktides. 6.0 diisel vajab hoolsat õlivahetust kuna pihusteid käitab mootori oma õli. Korraga peab arvestama 14l õliga. Kui tagumise istmerea(3nda) välja võtad saad ruumi korraliku 2-se voodi jagu tasast põrandat... Rohkem praegu ei tule aga kui miski huvitab küsi ehk oskan vastata
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
08.11.2011 at 05:35 |
1 edit. Last edited 08.11.2011 at 05:39 by pimeroolis
|
dodge |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
Kliirens on see, millest te siin räägite... |
08.11.2011 at 21:38 |
|
pimeroolis |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
...eelmisele sõnavõtule veel lisa. Kui sellel ameerika autole mittesobival teemal ehk küttekulust, siis maanteel olen saanud 10-12 l/100km suvel hakkama, talvel võib pidada 14l enamvähem keskmiseks kuna 4x4 tihti sisse lülitatud. Küttepaak 170l asetseb tagasillast tagapool, on plastikust ei kogu kondenssi, on kaitstud metall kapsliga. Kui suudad teda talvel täis pidada siis teeb see 160kg kena lisa tagarataste pidamisele. 4x4 küll mingeid takistusi liikumisel ei tee.Talvel oli enamjaolt niikui esisild sisse lülitatud. pikk telgede vahe annab hea stabiilsuse. Kuiva ja kõva kattega teedel ei soovitata 4x4 kasutada. Noh ega otse sõitmisel sa teda ei märkagi, tunda annab ta siis kui pead kuhugi järsult keerama. Siis hakkab ta vastu puskima. Ja julma jõudu(seda tal piisab) kasutades võid vahekastile pikapeale haiget teha. Aga sõita võid nii kiiresti kui mõistus kannatab, 175km/h juures sekkub mootori pööretepiiraja. Kui kliirensist väheks jääb on teda suht lihtne tõsta nii vedrudest kui ka suuremaid rattaid kasutades. Põhjakaitseid orig. ei ole, aga kui laus kändude , kivide otsa minekut ei ole siis noh maitse asi kas asendad sellised. Ka vintsi aretamine ei tohiks probla olla, auto täisraamil ju.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
09.11.2011 at 07:42 |
|
kaedoo |
Uus nägu ragistab ajusid millist masinat otsida ?
quote: pimeroolis: ...eelmisele sõnavõtule veel lisa. Kui sellel ameerika autole mittesobival teemal ehk küttekulust, siis maanteel olen saanud 10-12 l/100km suvel hakkama, talvel võib pidada 14l enamvähem keskmiseks kuna 4x4 tihti sisse lülitatud. Küttepaak 170l asetseb tagasillast tagapool, on plastikust ei kogu kondenssi, on kaitstud metall kapsliga. Kui suudad teda talvel täis pidada siis teeb see 160kg kena lisa tagarataste pidamisele. 4x4 küll mingeid takistusi liikumisel ei tee.Talvel oli enamjaolt niikui esisild sisse lülitatud. pikk telgede vahe annab hea stabiilsuse. Kuiva ja kõva kattega teedel ei soovitata 4x4 kasutada. Noh ega otse sõitmisel sa teda ei märkagi, tunda annab ta siis kui pead kuhugi järsult keerama. Siis hakkab ta vastu puskima. Ja julma jõudu(seda tal piisab) kasutades võid vahekastile pikapeale haiget teha. Aga sõita võid nii kiiresti kui mõistus kannatab, 175km/h juures sekkub mootori pööretepiiraja. Kui kliirensist väheks jääb on teda suht lihtne tõsta nii vedrudest kui ka suuremaid rattaid kasutades. Põhjakaitseid orig. ei ole, aga kui laus kändude , kivide otsa minekut ei ole siis noh maitse asi kas asendad sellised. Ka vintsi aretamine ei tohiks probla olla, auto täisraamil ju.
Palun tee mulle selgeks plastikpaagi eripära,miks ta kondensaatii ei kogu?
P.S. Vabandan kõrvalpõike pärast. |
09.11.2011 at 21:22 |
|
|