register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead   1 2  
Poster Message
Tyymiiz
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Pöörduksin teiepoole arvamus palvega , et mida head, halba oskate nende masinate kohta rääkida? Vaadeldavad objektid jäävad sinna 4000€ kanti, 2,5l Diiselmootoriga isendid ja aastaarv jääb sinna 97-99 piirimaile või soovitaksite selle raha eest miskit muud. Peamine oleks, et vähemalt 5 kohta oleks ja diisel.

Ette Tänades ning Kõike kaunimat Soovides: Tüümiis

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
08.12.2011 at 09:15
R.Ott
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Seda diislit küll kohe kindlasti mitte. Sama, mida voyadel kasutatakse ja kohutav õnnetus.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
08.12.2011 at 09:49
DevilDeVille
  
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
mõlema vaadeldava objekti viga ongi kõnealune diiselmootorilaadne produkt. mis tuleks visata võimalikult kaugele, siis jalutada järgi ja visata uuesti. veel kaugemale.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.12.2011 at 10:30
Vanaisa
  
Moderator
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Cherokeed vaata ainult 4.0 mootoriga, 2.5 bensukas on nii ja naa - pea sama kulu juures vähe jõudu.
see diisel on jah saatanast.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
08.12.2011 at 10:44
jürgen
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Diisel on jah natuke niru. Tean, sest mul on selline auto (2001a). Hetkel on auto igatahes remondis ja läheb vahetusse üks plokikaas kuna pragu on sees.
Muidu on hea auto, ei nurise. :) Mootor võiks jah vähe etem olla aga kõik on ju remonditav. :D
Kui moto korras siis jõudu sellise kohta küll. Igatahes müriseb ja väriseb nagu traktor.



Jürgen

____________________________
Pontiac Firebird Esprit 5,7 -78
Pontiac Firebird Trans Am GTA -89
08.12.2011 at 20:39
hunt
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Nikerda ennast sisse 4x4.ee foorumisse, seal sellele küsilausele oksendamiseni vastuseid.

... ja 19-st 20 sõnavõttu on siinsete kommentaaridega selle diiselmootori osas nõus.


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
08.12.2011 at 20:46 2 edits. Last edited 08.12.2011 at 20:49 by hunt
kadjakas
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Ära taha enesele kahe-poolest Itaalia masuudipressi, õnne see ei too!
08.12.2011 at 22:12
Tyymiiz
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Selge. Suurimad Tänud teile ! Tehing jääb tegemata! :D Teema võib kustutada

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
09.12.2011 at 08:27
kadjakas
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
Tyymiiz: Selge. Suurimad Tänud teile ! Tehing jääb tegemata! :D Teema võib kustutada
Ärgu kustutatagu! Jäägu hoiatuseks tulevastele põlvedele. :)
09.12.2011 at 15:11
tohoh
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Just. Ühe mõtte lisaksin võib-olla...
Nagu netiavarustest lugenud olen, ei ole Grandi 4,0 ja 5,2 mootoritel erilist kütusekulu vahet ja vähe suuremate ratastega esimene neist nõrgaks jääma pidavat.

____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
09.12.2011 at 15:34
volli
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
tohoh: Just. Ühe mõtte lisaksin võib-olla...
Nagu netiavarustest lugenud olen, ei ole Grandi 4,0 ja 5,2 mootoritel erilist kütusekulu vahet ja vähe suuremate ratastega esimene neist nõrgaks jääma pidavat.

See tundub küll selline ameeriklaste või V8 paduoptimistide jutt. Endal peres kolm grandi. V8 veel küll ei liigu aga kaks on 4.0 ised. Igapäevamasinal oma keskimine 13-14 liitrit, natuke kobedama rehviga ja vanemal masinal nii 17-18. Seda tagaveoga tänaval, mõlemad 242 kastiga. Sõbra 5,2ne tänavarehvidega 249 kastiga võttis samades tingimustes ikka 20+ liitrit.

____________________________
´96 Laredo R6, ´96 Limited V8, ´97 Limited R6
09.12.2011 at 23:45
juuriaadol
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
1.Mina arvan, et tänavasõidul läheb 4wd tarvis ka ilma aeglustita aga jeepi puhul pole see võimalik.
2.Pole kohanud kedagi kes sõidumugavust kiidaks.
Chevyl näiteks saad 4wd lülitada sisse lausa sõidu pealt ning ei pea selleks kasutama aeglustit.
11.12.2011 at 23:53
DevilDeVille
  
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
juuriaadol: 1.Mina arvan, et tänavasõidul läheb 4wd tarvis ka ilma aeglustita aga jeepi puhul pole see võimalik.

?


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.12.2011 at 23:57
juuriaadol
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
millises osas lauses ma eksisin?
12.12.2011 at 00:15
tfr
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Sisuliselt kõiges.
12.12.2011 at 00:20
juuriaadol
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Kas siis sellise aastakäigu cherokeel saab lülitada 4wd ilma aeglustita?
Sellisel juhul ma olen küll millestkist valesti aru saanud.
12.12.2011 at 09:30
tfr
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Loomulikult saab. Samamoodi sõidu pealt, nagu ka Chevyl.

Sa ajad ilmselt segi sellega, et NP231 tüüpi kastil pole "pidevat nelivedu", ehk siis 4WD sisse lülitades on esimene ja tagumine sild jäigalt koos - skeem, mida päris kuiva pinnase peal pole hea kasutada. Chevyd on läbi aegade samamoodi erinevaid NV/NP vahekaste kasutanud, sealhulgas ka sedasama NP231.

Aga see kehtib ainult NP231 tüüpi kastiga, mida pandi ainult osadele Cherokeedele. Nii Cherokeed kui Grand Cherokeed saab NP242 kastiga, millel on ka püsiva neliveo võimalus, lisaks on Grande veel hunniku erinevate kastidega (NP247, NP249), mis ongi stabiilselt püsiva neliveo ja keskelt viskosiduriga.
12.12.2011 at 11:42
tohoh
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
volli:
quote:
tohoh: Just. Ühe mõtte lisaksin võib-olla...
Nagu netiavarustest lugenud olen, ei ole Grandi 4,0 ja 5,2 mootoritel erilist kütusekulu vahet ja vähe suuremate ratastega esimene neist nõrgaks jääma pidavat.

See tundub küll selline ameeriklaste või V8 paduoptimistide jutt. Endal peres kolm grandi. V8 veel küll ei liigu aga kaks on 4.0 ised. Igapäevamasinal oma keskimine 13-14 liitrit, natuke kobedama rehviga ja vanemal masinal nii 17-18. Seda tagaveoga tänaval, mõlemad 242 kastiga. Sõbra 5,2ne tänavarehvidega 249 kastiga võttis samades tingimustes ikka 20+ liitrit.

Kui sõbral oleks olnud ka 242 kast, siis isegi kobedamate rehvidega poleks 18-19 probleem. 249 kastiga pidev nelikvedu ja sealt see kütusekulu erinevus.
S.t. kütusekulu erinevus samadel tingimustel kuid erinevate mootoritega minimaalne. M.o.t.t.
Kui kolmas, V8-ga, liikuma hakkab tee katsed ja anna teada.



____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
12.12.2011 at 11:54
vvt
  
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
99-04 malli kohta on populaarteaduslik jutt siin
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/used/2011/03/?headerID=2175

kuni 99 malli jutt siin
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2250

Ma ise arvan, et see 4.0 ja 5.2 sama kulu jutt on täitsa tõe lähedal.
Kui suurem mees oled, siis tavalist Cherokeed pole IMO mõtet osta, lihtsalt ei mahu sinna normaalselt istuma (mina nt ei mahu).
Muidugi nende ajakirjajuttudega tasub olla ettevaatlik, eriti Autoleht paistab silma kohati väga võhiklike kasutatud autode arvustusega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.12.2011 at 16:26 1 edit. Last edited 12.12.2011 at 16:29 by vvt
tfr
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
vvt: Kui suurem mees oled, siis tavalist Cherokeed pole IMO mõtet osta, lihtsalt ei mahu sinna normaalselt istuma (mina nt ei mahu).

See on tõene jutt jah, minu kõige suurem probleem oma XJ Cherokeega oli ka 189cm pikkuse juures rooli taha mahtumine. Grandidega seda probleemi pole olnud.
12.12.2011 at 21:38
vvt
  
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Seejuures täitsa huvitav auto on Cherokee Sport, 4.0 mootori ja käsikastiga. Olen kunagi sõitnud sellise imeloomaga. Tõsi, kui see kaubiku käiguvahetus unustada, siis oli viimane täitsa äkilise minekuga, kahju, et rooli taha ei mahtunud, pakuti for peanuts nagu öelda. Grandi pole käsikastiga veel kohanud. Auto24s pole hetkel ühtegi, kõik MT-d on pisemad ja dislad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
13.12.2011 at 08:49 2 edits. Last edited 13.12.2011 at 08:51 by vvt
STW
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
tfr:
quote:
vvt: Kui suurem mees oled, siis tavalist Cherokeed pole IMO mõtet osta, lihtsalt ei mahu sinna normaalselt istuma (mina nt ei mahu).

See on tõene jutt jah, minu kõige suurem probleem oma XJ Cherokeega oli ka 189cm pikkuse juures rooli taha mahtumine. Grandidega seda probleemi pole olnud.

Ma olen 196 pikk ja mahtusin täiesti probleemi vabalt oma Cherokeesse, võimalik, et kui laiust ka palju siis on keeruline.
13.12.2011 at 16:36
Kummipuru
 
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
pisut teemast mööda, aga mina oma 2005 aasta GC just sellepärast välja vahetasin, et ei suutnud oma 199 pikkusele kerele sobivat ja ohutut asendit leida. nimelt oli sundasend selline, kus parem põlv oli vastu süütevõtit, sejatugi nii kaugel, et käed vaevu roolile ulatusid ja pea suht vastu lage. Sõita saab, pole hullu midagi, kuid väga mugav see polnud. Sõitsin selle autoga maha järjest ca 5000 km ja jäin ellu...;)
Laiusega probleemi polnud vastupidiselt ühele teisele euroopas toodetavale hypermaasturile...
14.12.2011 at 09:34
vvt
  
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
Tava Cherokee juhikoht on Grandi omast ikka märksa kitsam, eriti on seda tunda enne 99 aasta mallidel.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.12.2011 at 09:37
Penaiiter
Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead
quote:
Kummipuru: pisut teemast mööda, aga mina oma 2005 aasta GC just sellepärast välja vahetasin, et ei suutnud oma 199 pikkusele kerele sobivat ja ohutut asendit leida. nimelt oli sundasend selline, kus parem põlv oli vastu süütevõtit, sejatugi nii kaugel, et käed vaevu roolile ulatusid ja pea suht vastu lage. Sõita saab, pole hullu midagi, kuid väga mugav see polnud. Sõitsin selle autoga maha järjest ca 5000 km ja jäin ellu...;)
Laiusega probleemi polnud vastupidiselt ühele teisele euroopas toodetavale hypermaasturile...
Ma küsiks huvi pärast, et mis asenduseks tuli, Tahoe/Escalade või mõni muu suurem ?
Olen pidanud nii vanemaid kui uuemaid Jeep-e, kuid ega ruumi poolest ei hiilganud ükski mudel, Tahoe oli ikka juba edasiminek, mõõtudelt vist üsna sarnane näiteks Toyota LC100 mudeliga.
Teemasse veel nii palju, et ma pole Eestis eriti ilma aeglustita vanema põlve Jeep-e müügis näinud (XJ,ZJ), NP231 kast on ka pigem erand, R6 mootoritega on enamikul NP242 vahekast (Pidev nelik ehk keskdiffriga, keskelt lukus nelik, aeglustiga nelik, tagavedu),
V8 mootoritega alati pidev nelik aeglustiga (NP247 ja NP249 kui ma ei eksi), kui pole just ise ümber vahetatud NP242 vastu.
14.12.2011 at 10:50
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep Cherokee ja grand cherokee Head & Vead   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.