Poster |
Message |
thunder |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Tere
On hakanud huvi pakkuma see auto:
http://www.auto24.ee/used/833745
On keegi seda vaatamas käinud? Ehk kellegil mingi ülevaade sellest autost.
Mis üldiselt on GTO põhivead ja mida vaadata seda marki auto puhul?
Kas aastaringselt sõita sellega on väga halb idee, või saab hakkama? Ise olen pigem 4 veoga harjunud siiani.
Tänud vastajatele! |
18.12.2011 at 01:46 |
|
Maik |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Sõita aastaringselt saab vabalt, piisavalt uus/mugav ja korralik auto.
Selle auto kohta on imo mingi teema siin olnud, sisu küll ei mäleta kahjuks....
hind kui selline tundub küll suht ..naljanumber olema..
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
18.12.2011 at 10:36 |
1 edit. Last edited 18.12.2011 at 10:37 by Maik
|
SPITFIRE |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
quote: Maik: Sõita aastaringselt saab vabalt, piisavalt uus/mugav ja korralik auto.
Selle auto kohta on imo mingi teema siin olnud, sisu küll ei mäleta kahjuks....
hind kui selline tundub küll suht ..naljanumber olema..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=36776
Kui seda mõtlesid, siis oli jutt Saksa Auto rihmakast
____________________________
Hell Camino |
18.12.2011 at 10:43 |
|
VeixES |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Suur mugav auto, praktiline ka. Sai eelmine talv sõidetud ja üpris lõbus oli. Väljaarvatud juhud, kui kaevama pidi.
Põhivead minu silmis on ajaga väsivad silladetailid. Puksid, vedrud ja amordid. Õnneks on lai valik aftermarket juppe ameerikast saada.
End 04-l varsti kõik puksid vahetatud.
Kui autoga seoses küsimusi tekib siis on väga hea community ka olemas abi jaoks http://www.ls1gto.com/forums/
Konkreetse auto kohta ei ole kommentaare. Juhul kui ameerikast siis carfax raport abiks.
____________________________
GTO '04 |
18.12.2011 at 15:12 |
|
vvt |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
quote: Kas aastaringselt sõita sellega on väga halb idee, või saab hakkama? Ise olen pigem 4 veoga harjunud siiani.
Eestis on talvel Corvettega ka sõidetud ja hakkama saadud (kuivõrd ühes lumises talves sellega on võimalik hakkama saada), lihtsalt neliveost kesk libedust istuda ümber võimsasse automaatkastiga tagaveolisse on üsna räme kukkumine (ise proovinud, v.a automaat). Minul läks küll 10% närve raisku (juhtus üsna lumine talv kah olema).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
19.12.2011 at 11:29 |
1 edit. Last edited 19.12.2011 at 11:30 by vvt
|
Taavi |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
GTO-l on lukuga sild, seega korraliku talverehvi ja kaine mõistusega (väga kerge ja ülisujuv gaasipedaaliga opereerimine) saab talve kenasti üle elatud. Ainuke mis närve sööb on see, et saad kasutada ainult väikest murdosa auto võimsusest |
19.12.2011 at 16:44 |
|
Maik |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Sõitsin täna just Vettega konkreetselt ringi, laia lörtsi sadas siin Viljandis.
Suvekatega ja päris pull oli ikkagi. Poleks elusees arvanud,et 19.Dets kannab sõita õues ja plusskraadides on ilm...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.12.2011 at 17:02 |
|
askeldaja |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
GTO on pisut kõrgem, kui mõnedki tavasedaanid. Hea talverehv on kindlasti oluline. Esituled on pimedas sõitmiseks ok.
Pikemas perspektiivis on tehase orig. puksid pisut ebaõnnestunud valuga, sellest ka see, miks paljud on läänes üsna uuele autole aftermarket komplekti paigaldanud.
Gaasijalaga tasub rahulik olla küll, isegi niisama vihmase ilmaga on risk spinnida. 04´GTO-l on pisut nõrgemad pidurid, kui 05´- 06´, aga talvel ei saagi kuskil kõvasti pidurdada, lisaks pidev külm vesi ja lumi.
Üldiselt tundub hea diil, vägagi underrated auto. Konkreetse isendi kohta konkreetselt kosta ei ole, tänaval mõned korrad näinud ja tundus ok.
|
19.12.2011 at 21:44 |
1 edit. Last edited 19.12.2011 at 21:44 by askeldaja
|
Kaspar |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
quote: Taavi: GTO-l on lukuga sild, seega korraliku talverehvi ja kaine mõistusega (väga kerge ja ülisujuv gaasipedaaliga opereerimine) saab talve kenasti üle elatud. Ainuke mis närve sööb on see, et saad kasutada ainult väikest murdosa auto võimsusest
Nii ongi. Enda kogemus kahe Mustangiga läbi aasta: üks ilma lukuta sillaga V6 (5 aastat) ja teine lukuga sillaga GT (2 aasta läheb). Lukuga sillaga on oluliselt mõnusam ja muretum, ilma lukuta võib täiesti suvalises kohas kinni istuda. Võimsusega talvel on nii, et enamus autodega peab tagasi hoidma kui tahad rehve säästa (naastusid). Ja tänapäeval on igasugu elektroonilised abimehed, mis igapäevaselt elu lihtsamaks teevad. Paraku ei tea, kuidas GTO-l nendega lugu on ning kui mõistlikult/ebamõistlikult nad käituvad. |
19.12.2011 at 22:18 |
|
vvt |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Lukuga on muidugi hoopis toredam kui 1WD-ga piirduda, ainult isegi kõige pooletoobisem 4wd on sootuks teine dimensioon talvel. Närve kulub mõlemal juhul, 2WD-ga ei saa kuidagi liikuma ja 4WD-ga koperdab kogu liikusmass sul jalus. 2WD puhul eelistan minagi tagavedu, vaatasin talvel, et Tallinna ringtee viaduktorite peale- ja mahasõidukaared läbis tagavedu julgelt 10-15 kmh kiiremini kui poova stabiilsuskontrolliga esiveoline.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
20.12.2011 at 08:58 |
1 edit. Last edited 20.12.2011 at 08:59 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
teemaalgataja küsis ostuabi, jätame liiklemise nüansid libedal ajal siit välja.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
20.12.2011 at 09:25 |
|
DevilDeVille |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
teemaalgataja on nüüdseks ka kenasti juba GTO omanik
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
20.12.2011 at 09:47 |
|
VeixES |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Muretuid miile uuele omanikule. Kui viitsimist siis võib auto teema teha, kus vajadusel saab oma kogemusi jagada.
____________________________
GTO '04 |
20.12.2011 at 11:28 |
|
Maik |
Pontiac GTO 2004.a 5.7 V8 ostuabi
Teema on sorgias olemas.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
20.12.2011 at 12:33 |
|