Excursion diiselÄkki keegi on siinsest rahvast omanud või kokku puutunud ja oskab öelda mida antud isendi ostu puhul silmas pidama peaks? mida vaatama? mis on tüüpvead?
Jutt käib 7,3lst masinast ja ikka 4x4
Excursion diiselOlen ainult kokkupuutunud antud isendi mootoriga. Ja julgen soovitada, asi on suhteliselt pommikindel ja lihtne. Vahel võib probleeme tekkida erinevate anduritega aga muidu töökindel ja ökonoomne mootor. Julgen väita et ka suhteliselt hea külmkäivitusega, ehkki autod millega mina kokku olen puutunud on enamus üle 400k km sõitnud. Ehk abiks natukenegi.
Excursion diiseleks ikka abiks. Isegi uurinud, et just see 7,3 pidi hea olema, 6,0-i eriti ei soovitata.
No äkki keegi veel miskit oskab tarka öelda, ootame ja vaatame, aega veel on
Excursion diisel....nujah paistab et 7.3 mehi eriti ei ole, või ei ole foorumil. Ise kui autuostu plaanisin uurisin endale ka neid mootoriasju kuna diisli kui mootori valik oli selge. No 7.3 vana 7.3 IDI edasiarendus. Ja niikui ikka vanad ja ehituselt lihtsad asjad on suht töökindlad. Kuigi siingi juba pihustid saavad jõu mootori õlilt läbi kõrgsurvepumba ja tööd juhib elektroonika. Niikui tuttavad selle mootoriga kokku pputuvad on rääkind siis on ka siin mõned mured mis küll kõik on tehtavad asjad. Legendaarseim on CPS (Crank Positsion Sensor)) ehk väntvõlli asendi andur, mida peab vähemalt 1 autos kaasas olema ja võti selle vahetamiseks. Ei ole kallis osa ja asjalik vend vahetab tee peal ka ära. Põhjustab mootori nügimist ja seiskumist. Ka sõidu aeg, mis sellise suurusega automaatkastiga autus võib higiseid hetki põhjustada. Küttefiltri ja pumba jalal on ka komme tilkuma hakata, rõngastihedid ei ole kallid ega defitsiitsed. Muresid on põhjustand ka küttefiltri elektriline eelsoojendus mis ära laguneb. Kuna see on sama kaitsme all mootori juhtajuga, siis lühise korral jääb ka autu seisma. Üks tuttav kurtis et on oma F-250 juba 2 korda sellepärast teelt ära pukseerind, enne kui sai teada milles asi. Noh remondimehed panid uue kaitsme ega rääkind midagi. Turbo turbiini poolses osas on spets klapp mis sulgeb külmal mootoril väljalaske ja koormab mootorit, sellega aitab soeneda. Kipub mõnel mootoril ka sõidu aeg peale minema kui näiteks termostaat vigane ja mootor jahtub aju arvates liiga maha ja tulemuseks must suits ja jõu kadumine. Tee peal lihtne remont juhtklapilt pistik lahti ja go. Ei salli eriti kütte lõppemist hiljem võib olla raske käivitada. Probleeme on tekitand ka pihustite kaelas olevad o- rõngad, mille pärast võivad küte ja jahutusvedelik kokku saada. Mootor nõuab hoolsat õlivahetus ja õiget, kvaliteetset õli just selle pihustite käivitussüsteemi pärast. No näiteks liiga paksuks minev õli talvel ja käivitumine võib olla tõsiselt häiritud , no pihustid ei rakendu. Ja noh ka akud peavad olema korralikud samal põhjusel. Siin niikui põhiasjad mida mina mäletan selle teemaga. Kindlasti oli veel midagi, kui meelde tuleb eks siis lisab. Autu ise suht lihtne, mugav, ruumikas ja tugev ning toimiv asi. On soositud haagise vedajana, ka suurem haagis ei valmista temale mingeid tuntavaid muresid. 7.3 on liidetud 4 käiguline automaatkast tavaliselt, mis tavalises kasutuses peavalu ei peaks tekitama. Kui aga mootorile jõudu juure keerata(minu arvates on seda piisavalt niigi) siis võib ehk muresid tekitada, oleneb muidugi kuidas temaga ringi käid. Vahekast on ehk kõige õrnem koht. Kui kuiva kattega teel esisild sisselülitatuna sõita kogu aeg siis võib viga saada. Eks küsi juure mis huvitab. Kas kavatsed lähedalt kuskilt hankida või USA st ?
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
12.01.2012 at 21:29
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 21:34 by pimeroolis
Excursion diiselUsast ikka kahjuks lähedal pole asjalikku leidnud. Hetkel mõtlengi uurides ka usa foorumeid et siiski pigem 7,3 (pandi peale kuni 2003) kui 2004 või 2005a 6,0, pidi olema märksa ebakindlam, nii vähemalt usa foorumid soovitavad, ei tea kas see ka tõele vastab. Uuemal on 5 käiguline automaat mis paneb mõtlema, et ehk ka siis väiksem küttekulu ja suurem sõidumugavus, kahju et pole ühtegi tuttavat kellel masin käepärast.
Pimeroolis igatahes tänan sind väga et viitsisin vaevaks võtta nii pika selgituse kirjutamise. Sellest on kindlasti tulevikus abi
Sõiduk saabki muretsetud oma suuruse tõttu, salongis palju ruumi, maastikul läbiv ja käru vedamine on väga väga tähtis. Kastikad kahjuks ei sobi, kuna tihti on vaja vedada kraami mis ei kannata üldse niiskust.
13.01.2012 at 00:27
1 edit. Last edited 13.01.2012 at 00:28 by viinakaru
Excursion diiselNojah kui USA st siis just väga näppida ei saa, kui just ise järgi ei lähe. Kui on asjalik kutt teisel pool kelle peale võib loota siis ega suuremosa asju on tehtavad peasi kui süda hingelt korras ei ole väga vägistatud ja kõik asjad küljes. Ja läbisõit väga metsik ei ole. Tasuks vältida isendeid millel piltidel mingid chip-tuunerid kuskil nähtaval või vasakul armatuuri peal jäljed nendest. Paljudel juhtudel pannakse selline asi külge tegemata eeltöid sellele, hingamise vabastamine ja antakse valu või veel hullem veetakse rasket käru vale programmiga, näiteks pluss 130hp eks ta lõbusalt liigub aga surve ja temperatuur mootori väljalaskel kasvab liiga ja papid võivad kaante vahelt minema lennata või sulab turbo kokku. Tuttavatel kogemusi näiteks Edge tuuneritega mis muudavad ka käigukasti programmi suht teravaks ja ei ole kastid vastu pidant möllule. Sellise kasti remont pole just kõige odavam lõbu. No jällegi mure ka seal pingi ja rooli vahel. Ega tuunerid mingi tabuteema ole lihtsalt peab proovima õige leida ja kasutama õigeid programme vastavalt vajadusel, näiteks käru vedamisel on spets "tow" programm, mis lisab 40 või 60hp aga muudab väänet ja käru tuleb lõbusalt sabas ja mootor ka nurrub. Mul näiteks selline "tow" programm autul kohe tehasest käigukastil olemas(5-käiguline). Ja mõningal juhul aitab tuuner ka autul küttekulu vähendada, muidugi temast mingit 7- liitri ököautut ei saa ja ei peagi kui sa talle otsa vaatad. No kui USA st tuleb siis muidugi võib arvestada et esisillas lähevad sarniirid vahetusse ja roolivarda ots. Auto suht raske ja need osad saavad tõsist valu. Esisillal kõik osad määritavad nii et kui viitsid korra kuus määrdepritsi kätte võtta siis silla eluiga tunduvalt pikem. Lehtvedrudel, kerge hooldada, esivedrud vajuvad originaalvedrudega läbi raske mootor ees otsas. Aga lihtne korrastada, tagumine ots parem. Tagasild klassik, fordi enda oma, noh paremat on raske välja mõelda, LSD lukk reeglina olemas aga ei pruugi olla, on lisavarustus. Jällegi kohapeal leiab sinnagi rohu, JR aitab kui ei peaks olema. Või tellid jänkist kaasa kui ei ole. Esisild Dana, mis juba natuke õrnam värk aga norm kasutuses käib ilmselt selle autu eluaja. Jah 6.0 kirutakse, muidugi põhjusega, seoses heitgaasi normide muutumisega jänkis, tehti kiiruga sellele mootrile ka kõiksugu saastesüsteeme näiteks EGR mis on selle mootori paljude murede algus. Aga see on võimalik ellimineerida ja paljud mured lõppevad sellega. Ja ülevaatust ei ole vaja karta mootor läbib heitgaaside kohalt selle kergelt. Muidu olemuselt selline jõuline ja hea käiguga reageerib parem jala päka liigutusele rõõmsalt Enda autul veel EGR küljes aga esimesel võimalusel läheb riiulile mälestuseks. Sellest muutuvageomeetriaga turbost räägitakse ka...noh las teised ka räägivad
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Excursion diiselpimeroolis ega sa kogematta Tallinnas asu? Hea meelega korra viskaks su masinale pilgu peale ja teeks väikse tiirugi kui sul selle vastu midagi pole?
...esmapilgult noh väliselt hea, see esiraud noh maitseasi ja eemaldatav. Vedrud väsind. See väike nupp siin armatuuri vasakul all võib olla DP-duuneri juhtnupp, mida iseenesest nendele fordi diislitel niikui kõige rohkem soovitatakse kui vajadus peaks olema. Seest tagant pilti pole, võib olla nn kapteniistmetega ehk teine rida kaks üksikut istet. Tagumise otsas see kärukonksu ümber suht ebamäärane lasu tulesi ja muud. Seoses selle lahtse kapotiga tuli meelde veel see õhupuhastaja mure nende vanematega, nimelt võivad jääda need õhupuhastaja plastkruvid kehvalt või pudeneda hoopiski paigalt ja filter vajub töllakile. No mootor imeb sel juhul rõõmsalt tolmust puhastamata õhku otse turbosse. Kontrollida ostu aeg lihtne turbolõdvik lahti kui kompressori tiivik selline värske läikiv tolmune niikui liivapritsist läbi lastud siis...ei tea ju keegi kui kaua asi on toiminud sellisena. Paistab olema ka LTD le mitte väga omane käsitsi kliima juhtimine aga noh ammeerikaa, autosi....ja sama palju versioone. Ei asu pealinnas. Keset eestimaad külmapealinnas ehk Jõgeval. Noh satun ka vahel pealinn aga suht harva.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Excursion diiselTehti küll aint tagaveolisi. Need pildid suht kehvad aga esisillas ei tundu tõepooles rummulukke olema, seest tehtud pildid varjavad armatuuri, seda veoskeemi lülitusnuppu ei ole näha ja kapoti all ei paista 4-veo solenoidi. See seletab ka ehk suht odavat hinda. Aga kui käru vedamise plaanid on, siis soovitan küll 4-veolist. Suvel ei ole vahet kui just kuhugi soise pinnase peale ei lähe. Talvel võib asi aga suht vaevaliseks minna. Kuna aga niikui jänkist toomine käsil siis ju valikuvõimalus olemas ja minuteada neil väga suurt hinnavahet ei ole. Aga tasub investeerida.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
14.01.2012 at 22:33
1 edit. Last edited 15.01.2012 at 00:39 by pimeroolis
Excursion diisel2wd variante liigub päris palju isegi, kui üldiselt kuulutuses pole kirjas et 4x4 siis ilmselt 2wd, levind taktika usas ka kuulutustes, 2wd pole see mida reklaamida
Pimeroolis täiesti võimalik et uuel kuul satun jõgevale tööasjus, siis küll puhuks mõne sõna juttu ja vaataks masinat, kui sulle sobib muidugi.
Excursion diiselTerekest. Kuidagi vaikne on olnud, kas rohkem excursioni, F-250 omanikke polegi või ei viitsita foorumil jahuda. Minu meelest võiks küll sõna sekka öelda. Seltsis oleks segasem. Mõnigi mure võib lahendust leida. no mitte ainult mure, hea lahendus või kasvõi avastamisrõõm. Siin on praegustel ja tulevastele siniovaali kummardajatele ja stroukkeritele hea link kust saab alla laadida mõningaid huvitavaid käsikirju.
Excursion diiseltere olen omanud nii mitmedki f seeria forde praegu on 2005 aasta f 250 6,0 poerstroke olen rahul mul on ka nende mootorite software diagnostika jaoks ja suurel hulgal igasugu mootori juppe pihusteid sensoreid egr klappe plokikaane tihendeid jne sober usas tootab fordi esinduses siiani pole endal peale paari pihusti midagi vaja lainud
Excursion diiselMul jällegi autol see esimese põlve 6.0 mida vaevasid igatsugu lastehaigused. Kõige tüüpilisem see EGR. Sellel vahejahutil, mida läbib mootori jahutusvedelik, on kombeks mingil hetkel lekkima hakata ja jahutusvedelik mootorisse juhtida. See süsteem tuleb ellimineerida. Õlijahutil ka natuke sama komme. Siin saavad leke korral kokku mootoriõli ja jahutusvedelik. Seda aga ellimineerida ei õnnestu kuna mootoriõli vajab jahutust just selle pihusteid käitava õli kõrgsurve süsteemi pärast. Siin on lahenduseks upitud uus vahejahuti või jahutuse toomine välisele radiaatorile. No viimase puhul pakuvad jänkid välja terve sarja, mis sisaldab kõik voolikud, radiaatori... http://www.bulletproofdiesel.com/product_p/fully%20bullet%20proof%20kit%206.0l.htm Mõned asjatundjad on väitnud selle aga meie kliimas mõttetuks. Selles sarjas muidugi ka roostevaba sisu saanud EGR vahejahuti, aga kahtlen selle vajalikuses ja toimimises. Torud seal suht suure läbimõõduga ja jahutuseffekt ehk küsitav. Mootor töötab endiselt suht kõrgel temperatuuril ja EGR s...b kogu sisselaske totaalselt tahma täis. Ise kavatsen küll EGR kinni panna ja õlijahuti asendada selle upitud ehk originaallahendusega. Sama lahtivõtmisega peaks ära vahetama ka kõrgsurve pumba sisselaskel oleva filtersõela. Sellele pääseb ligi, kui õlijahuti on eemaldatud. Originaalis see mingist pehmest ainest mis kasutuses ära laguneb, asemele tuleb terassõel. EGR sulgemiseks olemas ka valmis sarjad, mis sisaldavad kõik vajalikud tihendid, torud ja ka vajadusel upitud õlijahuti koos tiheditega http://www.mkmcustoms.com/egrdeletekits.aspx
EGR juhtklapi eemaldamine tekitab muidugi küsimuse kuidas mootori aju sellele reageerib, ilmselt peab ka seal mingi update tegema, kuna see klapp peaks olema seotud VGT turbo toimimisega. Minuteada peaks teatud tuunerid ka sisaldama programme kus EGR on väljas või siis peab pöörduma asjatundjate poole, kellel vastavad võimalused. Plokikaante poltide nõrkuse üle ka kurdetakse, need võib ju asendada ARP toodanguga. Aga ilmselt jätaks need selleks korraks kui peaks midagi juhtuma nendega.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Excursion diiselseda õli radikat välja küll panna ei tohi eriti siin eestis külmaga eile sõitsin tund aega oma autoga seisma jäädes tõusid tühikäigu põõrded üles tähendab mootor polnud saavutanud optimaalset temperatuuri
enne kui oma auto usast ara tõin lasin teha ajule viimase update mis fordil väljas see pidi aitama egr klapi tahmamise vastu vähendab tühikäigul segu rikkust neid egr klappe vahetati mul usas mitu tükki garantii korras ära pole just odav lõbu mingi 280 usd ford andis nendeootle mootoritele 5 aastase 100000 miilise garantii et ostjaid julgustada neid 6,0 ostma
uurisin ka kunagi koiki neid egr delete kitte aga sõber fordist ütles et ta on näinud mitut autot pärast egr delete katkise turboga need firmad kes seda egr delete müüvad ei räägi miks see egr cooler pooleks läheb sellel egr jahutil pole viga midagi koik saab alguse õli jahutist ja jahutusvedelikust kuna egr jahuti ja õli jahuti on sama jahutusvedeliku ringi peal ja õli jahutit läbib jahutusvedelik ennem ning selle ummistumisel ei pääse piisaval hulgal jahutus vedelikku egr coolerisse ja see lahebki siis pooleks kui tahad oma õli jahutit kontrollida peab arvuti külge panema ja soojal mootoril jälgima et mootorõli ja jahutusvedelikku temperatuuride vahe ei ületaks 12 fahrenheiti mis iganes see on celsiuses
Excursion diiselJah selle õliradiaatori välja toomine aktuaalne ehk rohkem lõunamaades ja kui neid mootoreid kasutatakse ekstreemsetes tingimustes. Noh aga osad need mootorid tulevad juba ju tehaseset välja ilma EGR- ita. Neid kasutatakse jänkis väikestel veoautodel ja koolibussidel millel on eri saastenormid kui pikupitel ja muudel nn sõiduauto klassi kuuluvatel autodel ja kuulu järgi nendel on vähem muresid ka plokikaante tihendite ja poltidega? Aga millest turbomured on tingitud? See tähendab, mis nendega juhtub? Kui mootori ajust asi järgi aidata pärast EGR deletet. Minu autole tehti kohe pärst eestisse saabumist mootori ajule update. Läksin Ameerika Autosse tegema kontrolli, et saada teada võimalikke vigu mida auto muidu ei esitle. Aga parasjagu paigal olev soft osutus kummaliseks ja otsustati ajud üle kirjutada uuemale parasjagu kasutuses olevale. Autol on nn California normi kleebis. Mootor käis enne seda suht tuimalt ja käiguvahetus käis ka käike venitades. Pärast updatet muutus mootor täiesti uueks, tuli rõõmus lahtne käik ja käigukast hakkas toimetama normaalselt. Küttekulu kahanes 17-19 liitrilt 12-14 liitrile. Eelnevalt on olnud juttu ka, et väljalase on muudetud vabalthingavaks. Sellega kaasnes märgatav erksuse lisandumine ja käigukast muutis ka mõtteid positiivses suunas. Noh jänkis tundub seltskond olema jagatud eri leeridesse, kes pooldavad EGR alles jätmist, teised jälle ellimineerimist. No ilmselt ka ärilised huvid mängus mingil määral...
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Excursion diiselkoikide kooli bussidel mille on vt 365 ehk sama internationali 6,0 l mootor on sama egr süsteem peal ole ise näinud bussi mille on egr cooler läbi ja selle tagajärjel sulas paisupaaak ära
Excursion diiselOk. Need 6.0 mootorid on fordile tõsist peavalu valmistand. Neil vist tuli niikui sellepärast Navistariga tõsine riid millepärast nende teed lahkugi läksid. Aga nüüd teemasse. Räägi nüüd mis probleemid turbot hakkavad vaevama peale EGR-i eemaldamist. No see muutuvageomeetriaga turbo selline üldine mure on võimalik geomeetriat muutvate labade kinni jäämine tahmamise tagajärjel. Praegu pean igatahes mingi teatud aja tagant EGR klappi puhastama. Sümptoomiks on ebatasane tühikäik ja tundetuks muutuv turbo. Peale puhastamist jälle turbo vilistab rõõmsalt. Eks siin muidugi oma osa ka meie vahelduva kvaliteediga kütustel. Aga ma kujutan ette milline tahmakord sisselaske süsteemis on kui ükskord avamiseks läheb. Ei ole veel täpselt välja mõeld, millega seda sealt välja pesta õnnestub. Ega mul ta ka praeguse külm ilmaga, kui pärast sõitu seisma jääd ja käima jätad siis mingi teatud aja pärast kipub rahutuks minema. No siin võivad muidugi oma osa mängida termostaat, või ventilaatori õlisidur, mis millegipärast ventilaatorit kaasa veab, kuigi mootor jahutust hetkel ei vaja. Ei ole julgend päris käigu pealt kinni rabada kas jääb seisma või ei. Tundub et käib niikui liiga külma ilmaga. Aga kabiinis küll soe, vajadusel võib praegu kasvõi T- särgis lasta kui isu on ja kui temp. seaded põhja keerata siis saun valmis.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
Excursion diiselneed egr jahutid pannakse kinni ja unustatakse õli jahutid mille jahutusvedeliku poolsed kanalid lõpuks taitsa kinni jäävad ja siis võib turbo seest leida õli koogi (caked oil) mis lõpuks ummistab turbost õli valjavoolu toru ja uus õli ei pääse enam peale et turbot määrima(muide ford ise on teinud uue ja parema labilaskega õli toru ,mul neid paar tükki kui on huvi ) ford täiendas sellel mootoril 500 punkti esimese 2 aasta jooksul nüüd sellest egr klapi tahmamisest nendel mootoritel ei kasulik külmaga üle 10 kohapeal tõõtada ma endal võtsin sisselaske maha ja pesin mootoripesu ainega ära mõned korrad saab seda egr klappi pesta aga lõpuks ütleb solenoid selle sees üles ford mõtles sinna väikese vigade paranduse väikese plekist kõrva mis varjab klappi otse väljalaskest tuleva tahma eest (mul peaks see ka vist kuskil olema) kui sul seda juba pole sinna pandud ma kasutan ka veel fordi enda sellele mootorile mõeldud diisli lisandit mis ei lase tahmal sadestuda see mõjub päris tõhusalt isegi siis kui egr klapp juba kinni
Excursion diiselpowerstroke sinu ja pimeroolis võtaks hea meelega kaasa küll usasse autot valima ma nüüd ei teagi kumba siis eelistada kas 6,0 või 7,3....6,0 tundub ökonoomsem 7,3 lollikindlam...Kui 6,0 siis pigem vist 2005a masin?
Excursion diiselnojah vahest on valik tõesti raske teema. Eriti kui läheneda asjale sellise kandi pealt, et 7.3 ei ole neid vigu mis on 6.0 ja 6.0 ei ole 7.3 se vigu Kui niikui nooremat tahad siis 7.3 saad veel 2003 aasta alguse versioonina aga korralikud pidid juba kergelt defka olema, kuna otsitud asi, siin juba uuema põlve sisustus ja muud väiksemad muutused. Ma usun, et ökonoomsuse poolelt suht sama, niikui mainisin siis temast 7-liitri ökoautut ei tule ja ei ole vajagi. Aga 12l/100km reaalselt saavutatav kui ilust mootori seaded paigas. 6-liitrine pea 70 hp võimsam ja vägev pöördemoment kaunistab kooki. Aga kuna neid enam uusi ei ole siis on lõpptulemus ikkagi õnneasi. Jällegi kui liiga vägistatud ei ole siis kõik on tehtav korrastatav tehnika, v.a. käigukast mille remont võib maksta 3000eur ülespoole kergelt. Samas on nad aga suht kindlad asjad.
Recall Date: 2009-10-13
Summary:
FORD IS RECALLING MODEL YEARS 1995-2003 WINDSTAR, 2000-2003 EXCURSION DIESEL, 1993-1997 AND 1999-2003 F-250 SD THROUGH F-550 SD DIESEL, 1992-2003 E-150 THROUGH E-550, 1995-2002 EXPLORER, 1997 AND 2002 MERCURY MOUNTAINEER, 1995-1997 AND 2001-2003 RANGER, AND 1994 F53 VEHICLES EQUIPPED WITH THE TEXAS INSTRUMENTS SPEED CONTROL DEACTIVATION SWITCH (SCDS). THE SCDS MAY LEAK INTERNALLY AND THEN OVERHEAT, SMOKE, OR BURN.
Consequences:
A VEHICLE FIRE COULD OCCUR WITH OR WITHOUT THE ENGINE RUNNING.
Remedy:
FORD WILL NOTIFY OWNERS THAT DEALERS WILL INSTALL A FUSED WIRING HARNESS IN LINE WITH THE SCDS. ON 1999-2003 WINDSTAR VEHICLES WITH A LEAKING SCDS, DEALERS WILL ALSO INSPECT THE ABS CONTROL MODULE CONNECTOR AND REPAIR AS NECESSARY. REPAIRS WILL BE COMPLETED FREE OF CHARGE. THE SAFETY RECALL BEGAN ON OCTOBER 27, 2009. OWNERS MAY CONTACT FORD AT 1-888-222-2751 .
Component Affected:
VEHICLE SPEED CONTROL
Notes:
FORD MOTOR COMPANY
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
31.01.2012 at 08:31
2 edits. Last edited 31.01.2012 at 16:49 by pimeroolis
Excursion diiselNüüd kui külmad ilmad siis ka "Power Strokel" võib esineda käivitus probleemid. Esimene viga muidugi kehva kütus või eelsüüteküünlad ei tööta. Läheb natukeseks käima, lubab ja sureb kohe välja. Põhimõtteliselt kui 5-6 küünalt elusad, peaks käima saama veel. Näiteks 7,3 võib neid rakendav relee tuksis olla, juhtmega kui releest mööda ühendada siis saab ajutiselt abi aga üle 30 sek ei soovita lasta. 6.0 juhib aga juba moodul. Võiks meeles pidada, et see mootor ei salli saagimist, starter ei kannata valu välja ja kui ei läind ega see saagimine aita ka enam. Kuna neid startereid vist eestis ei remondita siis uus koha peal võib rahakotti mingi ca 500-600eurise augu kulutada. Samuti ei tohiks kasutada neid vanakooli startgaase, piloote...,eetrit, kuna mootoril puudub gaasijaotus klapp sisselaskes ja eelsüüteküünaldest võib tekkida sisselaskes tagasilöök. See aga võib põhjustada hulgaliselt gaaside teel olevate andurite, torude... riknemist ja kallis nali on. Kui esimese korraga ei läind, siis uus küünalde soendus ja kui spiraalimärk kustub uus proov. Kehva kütusega olen pidanud isegi vahest paar kolm korda käivitama enne kui luti suhu võtab. Ja selge ka see et korralikud akud, kui on tunda et starter hakkab õua-õua vedama siis mingi lisavooluallikas teeb imet. Pihusteid juhib elektroonika ja liiga madala aku pingega(no nii 10v kantti juba) võib protsessor blokeerida kogu süsteemi. Enamusel on muidugi olemas ka mootoribloki el. eelsoendus, tasub kõvade külmadega võimalustpidi kindlasti kasutada. Paar tundi enne starti ja mootor läheb käima niikui palmi alt. Omast kogemusest võin öelda et suht hästi käivitub talvel, ei ole ükski sõit sõitmata jäänud veel.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
01.02.2012 at 13:52
1 edit. Last edited 01.02.2012 at 13:55 by pimeroolis