Poster |
Message |
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: STW: quote: PlyVal64: Mis on kõige suurem probleem Eestis? Korraliku sooja garaaž-töökoja puudumine otse kodu juures enamusel meist.
Garaaži puudumine on muide sama pseudoprobleem, kui aja puudumine. Küsismus on ainult tahtmises usun, et sa tegelikult tead seda ise ka.
Korralik garaaž on puhtalt raha taga ja kahjuks tänasel päeval viiekohalise rahanumbri puudumine ei ole pseudoprobleem. Alla selle "ideaalset" kohta ei saa. Kõik see kusagil millegi rentimine mis on kodust kaugemal, kui 10 minti jalutamist, on omajagu lootusetu üritus. Ja need rendipinnad üldiselt ei kõlba mitte kuhugile sest ei ole mingeid olmetingimusi, töötingimustest rääkimata ning kui need tingimused on, siis iga kuu hukkad ulmelise numbri ainult rendi alla. Aga korralik hot rod valmib 5-10 aastat.... Ehk oled kibekiire tegija oma vabast ajast. Alla 100 eurorubla kuus pole üldse mõtet vähegi sobiliku pinanga jääkülma ja veeta töökoja moodi asja puhul rääkida, seega 5 aasta peale hukkad sinna minimaalselt 6000 tugrikut + elekter kütteks jms. Tegelik elu on vähemalt siin kilulinnas see, et täielik sitaauk maksab ka kuus 200+ eurot, selle eest ei saa veel suurt midagi. Ütleme hot rodi ehitamiseks sobilik pind võiks olla siis selline aga anna kannatust, valmis rod osta on odavam... ja ka odavam on pangalt laenata ning omale ise selline töökoda koos sisustusega ehitada (kel on võimalust ja hoovipinda). |
11.01.2012 at 20:18 |
|
STW |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: PlyVal64: quote: STW: quote: PlyVal64: Mis on kõige suurem probleem Eestis? Korraliku sooja garaaž-töökoja puudumine otse kodu juures enamusel meist.
Garaaži puudumine on muide sama pseudoprobleem, kui aja puudumine. Küsismus on ainult tahtmises usun, et sa tegelikult tead seda ise ka.
Korralik garaaž on puhtalt raha taga ja kahjuks tänasel päeval viiekohalise rahanumbri puudumine ei ole pseudoprobleem. Alla selle "ideaalset" kohta ei saa. Kõik see kusagil millegi rentimine mis on kodust kaugemal, kui 10 minti jalutamist, on omajagu lootusetu üritus. Ja need rendipinnad üldiselt ei kõlba mitte kuhugile sest ei ole mingeid olmetingimusi, töötingimustest rääkimata ning kui need tingimused on, siis iga kuu hukkad ulmelise numbri ainult rendi alla. Aga korralik hot rod valmib 5-10 aastat.... Ehk oled kibekiire tegija oma vabast ajast. Alla 100 eurorubla kuus pole üldse mõtet vähegi sobiliku pinanga jääkülma ja veeta töökoja moodi asja puhul rääkida, seega 5 aasta peale hukkad sinna minimaalselt 6000 tugrikut + elekter kütteks jms. Tegelik elu on vähemalt siin kilulinnas see, et täielik sitaauk maksab ka kuus 200+ eurot, selle eest ei saa veel suurt midagi. Ütleme hot rodi ehitamiseks sobilik pind võiks olla siis selline aga anna kannatust, valmis rod osta on odavam... ja ka odavam on pangalt laenata ning omale ise selline töökoda koos sisustusega ehitada (kel on võimalust ja hoovipinda).
Jään endiselt oma väitele truuks, järelikult pole sul täna piisavalt tahtmist endale ise rodi ehitada. Kui on tahtmine leiab inimene ka lahenduse. |
11.01.2012 at 20:51 |
|
Jesper |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Edit: nevermind, mõttetu...
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.01.2012 at 20:59 |
2 edits. Last edited 12.01.2012 at 03:26 by Jesper
|
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Jesper, pigem näeb õige hot rodi ehitamise töökoda selline välja, mitte 4-meetriste lagedega külm koppel segamini bemmidega :
Või selline:
Muuseas, offroaderitele tuttav algne "Heinaküün" oli täpselt see, mis vaja ja Monza ning ka Valiandi ehitamisel oli hoopis teine "maik man".
Ja siis vajalik tööriistapark neljas osas. |
11.01.2012 at 22:12 |
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 01:02 by PlyVal64
|
Motorist |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Ply viimane post võttis oma piltidega hinge kriipima. NII aplju kaunist rauda oli näha....
Kuid tuletan omale iga päev meelde et see on olemas kõik kuskil , kuid teises kultuuri ja majandusruumis. Kui sitast suusailmast villand saab siis vb peabki sinna kolima kus need asjad on olemas.
Samas kuna ise ka korjan huvitavat atribuutikat siis kunagi ehk teen omale ka miskit sellist, kõige rohkem on kahju sellest et viimati jäin ilma paraja suurusega treipingist, midagi sellist nagu ply esitatud piltidel ühes nurgas seisab.
See vineda pilt on rohkem selline puhas läbu koht mitte musta töö ruum. Minul oleks nädalaga see baarilett nii kena tolmu ja sodi all et ei kannataks enam sealt pealt midagi serveerida.
Hetkel maksan renti et saaks teha nii tööasju kui isikliku hobi. Kuid toimib. Aeglaselt küll aga siiski toimib. Õnneks on siiski veel ka inimesi kes on huvitatud oma vana raua ehitamisest ja on nõus seda tasustama. Seega ei pea oma töös õnneks uusi masinaid tegema , ainult headele tuttavatele uuemaid asju remondin.
Damn, pildid olid nii kriipivad siiski.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
11.01.2012 at 23:39 |
|
Tyymiiz |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Mina isiklikult arvan, et just tööriistade pargi olemasolu on see kõige algus ja kõikse tähtsam. Paljalt vingete soojade suumidega pole ka miskit pealehakata, kui aga on korralik tööriista park siis kokkuladuda ja muud ehitamis võiks lausa kasvõi õues teostada jah mugav ei ole aga samas saab täitsa hakkama !
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
12.01.2012 at 08:39 |
|
krss |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote:
quote:
quote: Mis on kõige suurem probleem Eestis? Korraliku sooja garaaž-töökoja puudumine otse kodu juures enamusel meist.
Garaaži puudumine on muide sama pseudoprobleem, kui aja puudumine. Küsismus on ainult tahtmises usun, et sa tegelikult tead seda ise ka.
Korralik garaaž on puhtalt raha taga ja kahjuks tänasel päeval viiekohalise rahanumbri puudumine ei ole pseudoprobleem. Alla selle "ideaalset" kohta ei saa.... ja ka odavam on pangalt laenata ning omale ise selline töökoda koos sisustusega ehitada (kel on võimalust ja hoovipinda).
Ma ei tahagi siin kellelegi vastu vaielda - ahvid tulid puu otsast alla ainult tänu sellele, et nende hulgas leidus idealiste, kes ei lepi vähemaga, kui oma unistuste täitmine täies mahus. Mina oleksin jäänud puu otsa, kuna ma olen pigem realist ja kui pean valima banaani või tühja kõhu vahel, olen valmis kompromissideks ja leppima ka pooliku banaaniga. St ärge võtke järgnevat isiklikult!
Mõni aasta tagasi hilissügisel tuli järsku õiglase hinnaga müüki üks V8 raami-tehnikadoonor mu unistustes kaua mõlkunud projektile (kõik muu kola juba ammu olemas), tali iga hetk tulemas, aga mul garaazhi pole. Siis pidi end kiiresti liigutama, kõigepealt valda kirjalik teatis väikeehitisele ehitusloa saamiseks (sellele ei vastatud, mis andis mulle õiguse ehitada ), ruttu visand paberile, hoovis plats puhtaks ja labidas maasse (kalle, kile, killustik). Ehk siis tegemist on tõesti väga väikese garaazhiga, mis ei aja fullsize mehi isegi mitte naerma enam, kuid minu projektikas pidi olema alla 5m pikk ning sinna garaazhi pidi vajadusel ka mu laevuke ära mahtuma, kui miskit kõpitseda vaja. Garaazhi mõõtmed: laius 4m, pikkus 5m, uks avaneb ette-ülesse, millele saab tekitada kiirelt kerged lisaseinad, mis kasvatab vajadusel garaazhi pikkuse kohe 8m peale. Otsisin koha, kes müüs poolmärgasid laudasid (et kuivades tekiks vahed, tuuldub paremini), sellest tulid seinad, plekk-katus ja profiilplekist uks kerge puitraami peal. Kui tahan talvel midagi teha, saab tõsta vajadusel lahtised tuuletõkkeplaadid seintele (viimastel talvedel on lauad nii pundunud olnud, et õhk läbi ei käigi) ja gaasipuhuriga saab plusskraadid sisse (toasoojast võib talvel vaid unistada), keevitamiseks vanad eterniitplaadid seinte äärde (sädemed). Kahes seinas ja esiukse kohal on riiulid tööriistadele, külmale killustikpõrandale pikale viskamiseks on viltmatt ning nagis puhvaika ja ausalt öeldes kõik vajalikud tööd on ära saanud tehtud tingimustes, mis ei jää eriti alla neile, mis on mul linnas maa-aluses külmas garaazhiboksis.
Kokkuvõttes: puitmaterjal ning katuseplekk pole mitte "pauohvidest" vaid otse tootjatelt ning toodud ära sõiduauto katusel, ehitamiseks kulus kahekesi 2 pikka päeva ning eelarve on praeguses rahas kolmekohaline, mitte viiekohaline. Samas tehnikadoonor müüdi kellelegi teisele, kes rohkem pakkus ja nüüd seisavad seal mu pühapäevaautod (mis alles ootavad suurt ja korralikku garaazhi). Minu puhul on eeliseks lihtsalt see, et mul pole vaja hoida treipinki, puurpinki jm suuremaid abivahendeid garaazhis, kuna nende jaoks on majas olemas spetsiaalne soe majandushoone (mõned kuud tagasi sain valmis), lihtsalt üle õue jalutamise vaev. Ehk annab see lihtsalt mõtteid neile, kellel on aega ja tahtmist rohkem kui raha, kuna nii väike summa auto ehitamiseks sobiva koha loomisel ei tohiks ajada ka projekti eelarvet lõhki. Aga eks me kõik muutume vanemateks ja mugavamateks ja ka mina tegin juba majja sisse sellise mugavama auto ehitamise ruumi ja aasta pärast loodan, et on olemas ka üle 100m2 "unistuste garaazh" (toppab ainult bürokraatia pärast, vaidlused muinsuskaitsetingimuste pärast), mille eelarve on muide 4-5 kohalise numbri piiripeal ja loodan selle jätta siiski neljakohaliseks. Pildil oleval hoonel võtan siis iga teise laua seinast ära ja sellest saab puukuur. SAAB ka odavalt!
Muide, ei ole erilist pointi osta omale valmis ehitatud uhket vana autot, kui pole kohta, kus seda hoida või vajadusel nokitseda, st valmis auto ostmine ei ole alternatiiv garaazhi ehitamisele, kuna garaazhi vajadus on endiselt olemas.
|
12.01.2012 at 09:18 |
2 edits. Last edited 12.01.2012 at 10:46 by krss
|
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Millest algab pihta Erkki Engineeringu ja ka härra Autorestauraatori tööde absoluutne tippkvaliteet? TÖÖRUUMIDEST! Alles peale seda tulevad isikuomadused, suhtumine jne ja ka need "kujunevad" paljuski ruumi põhjal. Ma usun, et paljud meist on mõlemas kohas käinud ja näinud. Korralik ruum annab võimaluse puhtust pidada, asju organiseerida (korralik - korralike riiulisüsteemidega!), korraliku sansõlmega ja sealt edasi tuleb juba peaaegu et automaatselt ka korralik lõpptulem. Muldpõrandaga peldikust tuleb ka vastav kvaliteet, midagi ei ole teha. Halvas ruumis elementaarsegi korra hoidmise peale kulub juba nii arutult energiat, et "põhitööga" ei saagi tegeleda. See on isiklik kogemus: oli au ja võimalus Eesti ühes esimeses spetsiaalselt selleks ehitatud hoonega autoettevõttes BaltMotors oma Valianti teha. Ülikond kappi, roobad selga, ehitama. Lõpetad, võtad harja, pühid suure sodi kokku, siis rabad seinalt vooliku ja seinäärest kummi-veeharja, lased põranda veega üle ning lükkad plaatpõrnda läikivpuhtaks ja kuivaks. Üleval saun soe, pesed ennast täiesti puhtaks, ülikond selga tagasi ja koju. Igapäevaauto püsib ka kenasti puhas...
Kunagi ennevanasti sai Tulbi uulitsa vanas Truda ruumes autoasja aetud. Kui mina sinna osanikuks läksin, oli esimene töö selle koleda ruumi sanremont, korraliku kontoritoakese ehitamine ja pesuruumide täielik korrastamine. Sest selles peldikus, mis seal enne oli, polnud võimalik tööd teha. Võib ju öelda, et veel palju aastatid varem ehitati seal Truda rinkatsikleid aga miskipärast tuli Vihur ja võitis kõik! Täpselt sama oli ka TARK vs venelaste puukuuride vormelid. Korralikku tööd saab teha ainult korralikes ruumides.
Mis veel: ma julgen viia potensiaalse kliendi Erkki juurde, sest esimene usaldus tekib uksest sisse astumisega ja selle parimas mõttes pedantse korra nägemisega! Ja julgen ka Märt Aarnet soovitada, täpselt sama asi. Siiani on inimesed sigarahul olnud. Usun, et mõlemad osapooled.
PS: mina olen autosid maja taga õue peal tolmuimejaga värvinud ja tulemus "pole paha" olnud. Mis see mõni sääsk ja liivatera siis igapäevaautol ära pole... Aga miskipärast eeldavad kõik rodi ehitajad, et nende autoke värvitakse ära a'la Benefitis, mille värvikambris on mul ka olnud au värvida proovida. |
12.01.2012 at 10:31 |
3 edits. Last edited 12.01.2012 at 13:58 by PlyVal64
|
Kummipuru |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Krss: respect!!! Garaazh pole tõesti just suurem asi, kuid mõte, tekkimise lugu ja funktsionaalsus vajadustest lähtuvalt... super!
vot see on suhtumine stiilis "tee, aga ära mölise". |
12.01.2012 at 11:40 |
|
Kummipuru |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Lisaks Ply jutule veel niipalju, et korralike töötingimuste ja tulemuse vahelist seost illustreerib uhkelt sari Streetcustoms ja Streetcustoms Berlin... |
12.01.2012 at 11:48 |
|
viplala |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Ma hästi ei kujuta ette, kui rikas peaks inimene olema, et oma rodi nokitsemiseks, teeb kõigepealt Erkki Engineeringu taolised ruumid koos sisustusega. Enamuse jaoks ilus märg unistus. 99% inimestel käib asi ikka veits teisiti. Kui tegemist on äriga, siis küll, kuid hobi jaoks... vähe kahtlane. |
12.01.2012 at 13:04 |
|
Tyymiiz |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Mul on ka väike garaaz lausa nii väike, et ainus masin mida ma seal reaalselt sees teha olen saanud on Ford escort ja sedagi üks külg korraga paraku pole alati võimalust ja luba, et suuremat garaazhi ehitada (linnas ei lubanud linnavalitsus suuremat teha[täpseid mõõte ma muidugi ei tea aga u 4*4m ] ) sellegi poolest ma otseselt ei nuta ega kurda jah võiks muidugi olla suurem ja tõsukite ja mölludega sellegipoolest, kui olen tahtnud miskit ehitada olen seda teinud hoovis kasvõi lumes v mudas, kui on vaja siis tuleb teha seda seal kus võimalik on. Rodi ehitamist päris hoovis lumes/mudas teha ei saaks + lisaks oleks vaja just hulgaliselt tööriistu ja masinaid, et asju saaks teha oma soovide kohaselt vastasel juhul tuleb neid tellida v lasta teha see aga pole juu ka ise ehitatud ning kui pole finants suuremasi siis pole ka võimalust lasta neid teha ! (Praegugi ehitan tuttavaga üht nn projectiautot väljas, mida külmem on seda kiiremini tuleb liigutada, et soe oleks mis aga peamine meil on tahtmist ja viitsimist seda teha kasvõi lõbi sellesammuse )
Mis aga puudutab kvaliteeti ja ruume siis pigem arvan, et sul võib olla, kui iganes uhke vinge ja ultramoodne garaaz aga, kui puuduvad oskused , viitsimine, tahtmine siis pole sellest garaazist tolku suurt miskit. Kvaliteeti saavutad sa ka vaid oskuslikusega ja parimate kogemustega (nagu ply mainis siin tolmuimejaga värvimist vms, siis seda juu kliendile pakkuda ei saa isegi kui teostad seda kusagil korralikus töökojas)
Taustal on ka garaaz näha
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
12.01.2012 at 13:19 |
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 13:47 by Tyymiiz
|
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Väga hea, et läks teema pooleks! Tegelikult on ju garaažide tutvustamise teemat püütud varemgi tekitada, kes julgeb, võiks ju näidata
quote: viplala: Ma hästi ei kujuta ette, kui rikas peaks inimene olema, et oma rodi nokitsemiseks, teeb kõigepealt Erkki Engineeringu taolised ruumid koos sisustusega. Enamuse jaoks ilus märg unistus. 99% inimestel käib asi ikka veits teisiti. Kui tegemist on äriga, siis küll, kuid hobi jaoks... vähe kahtlane.
Viplala, pole tikutaku meeste kodugaraažides palju käinud aga näiteks Rustangi oma on perfektne rodi ehitamise majake õuepeal ja ka Margus61 uus garaaž on täpselt see mis vaja. Vana oli muuseas isand Autorestauraatori ehitatud noorpõlve kodutöökoda, kus ma Juliat ehitasin Kui nad "raatsivad" võivad ju rahvale ka pildikest näidata - pole midagi häbeneda! Samas tuleb ka mõlemalt mehelt masinaid. Seega alahinnatakse koduse mõnusa ja sooja töökoja tähtsust...
Erkki garaaž on lihtsalt näide puhtusest ja korrast, kodus piisab 40-50 ruutu aga korralikku, kus juba peent tööd ehk kokkupanemist teostada! Pluss siis Krss'i majakese sarnane mustaks-määrivaks tööks a'la suurem keevitamine, värvieemaldus, pahtli lihvimine jms. Aga seda saab ka samas ruumis liigutatava koormakattest vaheseina ja erineva põrandamaterjaliga teha. Puhta töö pool ja puupõrand käivad kokku. Puu on "pehme" ja soe, selle peale viskad külili ilma tekita etc. Must pool keraamiline plaat või kopteribetoon ja äravoolurenn, kuhu sitt lükata. |
12.01.2012 at 13:49 |
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 13:53 by PlyVal64
|
STW |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: PlyVal64: Millest algab pihta Erkki Engineeringu ja ka härra Autorestauraatori tööde absoluutne tippkvaliteet? TÖÖRUUMIDEST! Alles peale seda tulevad isikuomadused, suhtumine jne ja ka need "kujunevad" paljuski ruumi põhjal. Ma usun, et paljud meist on mõlemas kohas käinud ja näinud. Korralik ruum annab võimaluse puhtust pidada, asju organiseerida (korralik - korralike riiulisüsteemidega!), korraliku sansõlmega ja sealt edasi tuleb juba peaaegu et automaatselt ka korralik lõpptulem. Muldpõrandaga peldikust tuleb ka vastav kvaliteet, midagi ei ole teha. Halvas ruumis elementaarsegi korra hoidmise peale kulub juba nii arutult energiat, et "põhitööga" ei saagi tegeleda. See on isiklik kogemus: oli au ja võimalus Eesti ühes esimeses spetsiaalselt selleks ehitatud hoonega autoettevõttes BaltMotors oma Valianti teha. Ülikond kappi, roobad selga, ehitama. Lõpetad, võtad harja, pühid suure sodi kokku, siis rabad seinalt vooliku ja seinäärest kummi-veeharja, lased põranda veega üle ning lükkad plaatpõrnda läikivpuhtaks ja kuivaks. Üleval saun soe, pesed ennast täiesti puhtaks, ülikond selga tagasi ja koju. Igapäevaauto püsib ka kenasti puhas...
Kunagi ennevanasti sai Tulbi uulitsa vanas Truda ruumes autoasja aetud. Kui mina sinna osanikuks läksin, oli esimene töö selle koleda ruumi sanremont, korraliku kontoritoakese ehitamine ja pesuruumide täielik korrastamine. Sest selles peldikus, mis seal enne oli, polnud võimalik tööd teha. Võib ju öelda, et veel palju aastatid varem ehitati seal Truda rinkatsikleid aga miskipärast tuli Vihur ja võitis kõik! Täpselt sama oli ka TARK vs venelaste puukuuride vormelid. Korralikku tööd saab teha ainult korralikes ruumides.
Mis veel: ma julgen viia potensiaalse kliendi Erkki juurde, sest esimene usaldus tekib uksest sisse astumisega ja selle parimas mõttes pedantse korra nägemisega! Ja julgen ka Märt Aarnet soovitada, täpselt sama asi. Siiani on inimesed sigarahul olnud. Usun, et mõlemad osapooled.
PS: mina olen autosid maja taga õue peal tolmuimejaga värvinud ja tulemus "pole paha" olnud. Mis see mõni sääsk ja liivatera siis igapäevaautol ära pole... Aga miskipärast eeldava dkõik rodi ehitajad, et nende autoke värvitakse ära a'la Benefitis, mille värvikambris on mul ka olnud au värvida proovida.
Ja enne korralike ruume on ikka tahtmine korralikult teha. |
12.01.2012 at 13:55 |
|
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: STW: Ja enne korralike ruume on ikka tahtmine korralikult teha.
Jup ja need on omavahel seoses. Sellest ju see teema alguse saigi. Tahad rodi ehitada - tahad teha korralikult - vajad korralikku töökoda min. 40 ruutu 5 kuni 10 aasta peale. Viies kevad võiks olla realistlik eesmärk DIY rodil, mida ei pea häbenema. Mul juba 15. "kevad" ja kere puhastamisest ning sketšist kaugemale pole jõudnud |
12.01.2012 at 14:01 |
|
Fog |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Garaaz on tõepoolest A ja O
Endal on vaevalt 18 ruutu seda ning lisaks pisike töötuba kõrval nii 4.5 ruutu. No ei mahu mitte kuidagi mitte midagi tegema. Samas on mõlemad Fierod seal mingisugusesse staadiumisse saanud. Paremas garaazis oleks kindlasti tulemus parem saanud. Kui ikka mootorit välja tõstes avastad, et auto kõrval selle pukki panemiseks ruumi pole, on nirusti. Hetkel tegelengi kolimisega rendipinnale, et natukenegi leevendada ruumipuudust.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
12.01.2012 at 14:21 |
|
90Deville |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Tyymiiz-ma eitea, kui vana sa oled, a vöin lubada et mida vanemaks sa saad, seda vähem meeldib sulle öues sopalombis rullida ja ka tervis hakkab selle all kannatama korralikult.
Tahtmine on hea asi, a löpuks vaid sellest ei piisa.
Et päris mötetu möla poleks, siis panen paar pilti enda kuurist, asi endiselt veel pooleli a löpuni pole enam vägapalju jäänud, pmtselt elektrit veidi vedada ja ühendada, viimistleda, möned asjad veel. 5x12m umbes on pinda siis,vist(vöi natuke rohkem)
Kaugusega kodust on muidugi vähe valed lood, praegu 10km, varsti 4km ilmselt.
Neilt piltidelt peaks vast suurusest enamvähem aru saama. Ei uhkusta sellega kuidagi, maailmas on palju ilusamaid garaaze olemas, aga algus on tehtud ja edasi saab vaid paremaks minna(ma loodan)
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
12.01.2012 at 14:22 |
|
Tyymiiz |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: 90Deville: Tyymiiz-ma eitea, kui vana sa oled, a vöin lubada et mida vanemaks sa saad, seda vähem meeldib sulle öues sopalombis rullida ja ka tervis hakkab selle all kannatama korralikult.
Tahtmine on hea asi, a löpuks vaid sellest ei piisa.
1985 aasta väljund olen. Eks jah tervis ja muu kõik kannatab ka selle all, et sopalombis teed samas omandasin ka vahepeal rendipinda millega kaasnes jälle see, et oli küll koht kus teha kuid polnud millest teha ehk, et kogu vähegi vaba finants suundus üüri ja elektisse. nokk kinni saba lahti ! (sellekohapealt oli ka ply-l õigus)
____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774 |
12.01.2012 at 14:33 |
|
Rein000 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Ma vahetasin omal maal hoovipeal Disco kuudil tagumisi piduri klotse, tuisus ja tormis, jube külm oli, sain ruttu tehtud ja sõitu. Mõnesajameetripärast kostus imelikku kliginat. Üks tagaratas oli lahti ununenud, vastu küll keeratud, kuid selle alla sadava pasa tõttu kiirustades unustasin lõpp pingutuse tegamata.
Teine näide see, et lisaks heale ruumile ei tohi olla kõht tühi, tel taskus ja ka põiekas. Maal on meil suur töökoja garaaz, no oma 6 meetrit kõrge. Päeval oli seal tuli ahjus ja ahjukõrval soe. Nokitsesin Dnepri diffrit kokku. Ilge pusserdamine, et lõtk minimaalseks viia. Vaatasin, et kohe kohe valmis ja ei hakanud tuld enam alla panema. Tasapisi läks garaaz külmaks, õlgadesse hakkas kangus tekkima ja lisaks oli kõht kuradi tühi ja ilge põiekas kaa. Vaatasin, et ok, kukutan kaane peale, pingutan 4 poldiga kinni ja homme lapib sii salla. Hoidsin siis seda kolakat tungraudadevahel, asendis, et saab haamriga vastu koputada, esimese löögi ajal helises taskus telefon, käsi vääratas korpus käest maha ja kõik pudinad laiali. Ei viitsinud enam teist päeva jaurata, selles suures hallis, viisin Dnepri spetside kätte teha |
12.01.2012 at 14:48 |
|
Astro SS |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Abiks on ka kui saada tööandja ruume kasutada, paraku on selle puhul ainukeseksnegatiivseks pooleks see,et iga õhtu peab 'plats' uuesti puhtaks saama.
Hot rod'i või mingit muud vigurit ehitades istub raam tavaliselt pukkidel rohkem kui mõned päevad
Minu mänguasi paraku kodusesse graazi ei mahu , isegi kui see oleks täiesti tühi...
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
12.01.2012 at 15:57 |
|
antennimees |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Mul ka garaazi umbes 65 ruutu, pikkust 11,... ja laiust 5,7... umbes. Normaalselt saab teha 1 autot ja hädapärast hoida ka veel ühte. Samas on kodust natuke kaugel et iga õhtu minna, umbes 5km ja ega praegu pole veel uut projekti ka leidnud. Illustreeriv pildike ka.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
12.01.2012 at 16:21 |
|
vvt |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: ja ilge põiekas kaa
Muidu väga eluline probleem, et garaazikooperatiivs pole WC-d. Mul oli võimalus käia, aga iga kord mine soojast ruumist välja ja ukse taga joodiku kombel ei käi. Igal autokasutajal tekib hulgi neid plastmassist aknapesuvedeliku kanistreid. Meesterahval on see protseduur õnneks lihtne. Peale päeva lõppu tühjendad kanku sobivas kohas ära (nt kuskil muru peal) ja viskad valge käega selle kanistri prügikasti. Järgmiseks nädalavahetuseks on uus kanister juba vabanenud. Elus tuleb hullematki teha.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.01.2012 at 16:33 |
|
viplala |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
Garaaz on nagu naine. Ta peab olema puhas, valge ja soe. Kusagil pimedas ja külmas urkas, vedades mingit sea silma ümber auto ja turnides sitahunnikute otsas, samal ajal tööriistu otsides, võtab varsti igasugu tööisu ära. See kas seal on puitpõrand või kullast uksed, on juba teisejärguline. |
12.01.2012 at 22:40 |
|
PlyVal64 |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: viplala: Garaaz on nagu naine. Ta peab olema puhas, valge ja soe. Kusagil pimedas ja külmas urkas, vedades mingit sea silma ümber auto ja turnides sitahunnikute otsas, samal ajal tööriistu otsides, võtab varsti igasugu tööisu ära. See kas seal on puitpõrand või kullast uksed, on juba teisejärguline.
Nõus üldjoontes aga (jälle aga): kui põhjalikult uurib inimene seda, mis kuradi põrandakate tal magamistoas maas on. Kui mitu tundi oma elust inimene magamistoa põrandat peal tallumisega kasutab (jätame muu "sihtotstarbelise" kasutuse kõrvale)? Ja kui mitu tundi oma elust hobiks autosid ehitav tegelane mööda garaaži põrandat "rullib" ja lõpuks sadu kilomeetreid elu jooksul läbi käib? Minu arust peab enamusel meestel olema ülimugav: prill-laud, teleka esine sohva, garaaž ja voodi. Ahjah, arvutilaua tool ka muidugi Magamistoa põrandat kasib abikaasa aga garaaži põrandat sina ise... |
12.01.2012 at 23:33 |
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 23:34 by PlyVal64
|
viplala |
Split: Hobiautonduse garaazipoolest
quote: PlyVal64: quote: viplala: Garaaz on nagu naine. Ta peab olema puhas, valge ja soe. Kusagil pimedas ja külmas urkas, vedades mingit sea silma ümber auto ja turnides sitahunnikute otsas, samal ajal tööriistu otsides, võtab varsti igasugu tööisu ära. See kas seal on puitpõrand või kullast uksed, on juba teisejärguline.
Nõus üldjoontes aga (jälle aga): kui põhjalikult uurib inimene seda, mis kuradi põrandakate tal magamistoas maas on. Kui mitu tundi oma elust inimene magamistoa põrandat peal tallumisega kasutab (jätame muu "sihtotstarbelise" kasutuse kõrvale)? Ja kui mitu tundi oma elust hobiks autosid ehitav tegelane mööda garaaži põrandat "rullib" ja lõpuks sadu kilomeetreid elu jooksul läbi käib? Minu arust peab enamusel meestel olema ülimugav: prill-laud, teleka esine sohva, garaaž ja voodi. Ahjah, arvutilaua tool ka muidugi Magamistoa põrandat kasib abikaasa aga garaaži põrandat sina ise...
Kui nüüd aus olla, siis ma peaks peast segane olema, kui ma oma garaazi põranda puiduga üle lööks. Enamus (80%) on tööd, mis sittaksid ja lõhuksid seda põrandat ainult. Keevitus, relakas, õli vesi jne. Kena küll, kui saad oma hobi objekti minna tegema valgetes kinnastes, soojal, lakitud eebenipuust põrandal. Kahjuks (või õnneks) on garaazi tegelik elu hoopis räpasem. Sädemed, tolm, kuvalda ja hunnik karvaseid, enne ja peale lõunat. Selleks hetkeks, kui projekt lõpuks puhta osa peal on, on tõesti möödunud 5-10 eestat. Samas tahaks ka muid asju (autosid) oma uhkes garaasiz teha. Ei, puupõrand sinna ei sobi. Omanikust puupea (nagu mina ) aga küll. |
12.01.2012 at 23:50 |
1 edit. Last edited 12.01.2012 at 23:53 by viplala
|
|