Poster |
Message |
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: kuhu saaks paigutada lapsevankri ja piisavalt muud kola
Selles mõõdus jeebikud sõltumata margist paistavad üldiselt silma oma välismõõtmete kohta silmapaistvalt kitsa salongi ja pisikese pagasiruumiga. Suur siseruum on lihtsalt kiirelt kaduv illusioon.
Mina näiteks ei saa tagaistmel normaalselt istuda ei M-mersus, Grand Cherokees ega Sorentos, kuid näiteks Opel Omegas mahub ära kuninglikult. Kui jeebiku esiiste on ikka kuskil keskmises asendis, on põlved eesistuja neerudes ikkagi.
Ja need uuema aja linnajeebid on veel hullemad. Kus on arvestatav siseruum - on need Tahoed-Suburbanid ja värgid (muidugi kaasneb seal kolmetärnine kütusekulu ka).
Antud küsimus, kus oli vaja kombineerida võime sõita poolemeetrises lumes, omada suurt pagasiruumi ja mitte viia kogu palka Nestele, lahenes minu jaoks näiteks nn outback tüüpi suure neliveolise universaali näol.
See muidugi poris päris ei rooma, aga Tallinna kvartalisiseseid lükkamata teid läbib mängeldes, omab bensiinimootoriga 2,7CRD kütusekulu ja lapsevanker mahub lõdvalt sisse.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 09:11 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 09:14 by vvt
|
tfr |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: vvt: Selles mõõdus jeebikud sõltumata margist paistavad üldiselt silma oma välismõõtmete kohta silmapaistvalt kitsa salongi ja pisikese pagasiruumiga.
Minuarust tänapäeva universaalide/(pargi)maasturite kõige suurem häda on see, et nad on disaini poolest lihvitud praktiliselt luukpäradeks - aknajoonest ülespoole on luuk nii tugeva nurga all, et kui põrandapinda pagasiruumis justnagu isegi on, siis reaalseid kuupmeetreid on praktiliselt samapalju kui sedaanis.
Mul endal on tehase korralikult kere külge polditud koeravõre ka pagassis, mis tähendab, et mingit lapsevankrit või sellist asja pagassi surudes ei saa osa kuskile üle tagaistmete salongipoolele ka käänata. |
27.01.2012 at 10:09 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 10:09 by tfr
|
tõnisson |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
27.01.2012 at 10:46 |
|
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Pontiac GTO Wal-Mart edition?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 11:10 |
|
Kummipuru |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: ERAK: Tervitus.
Teema on leidnud kõvasti vastukaja
Siinkirjutatut kokkuvõttes tuleks ilmselt eemale hoida kõigist pealkirjas mainitud mootoritega autodest, ka Mersudest,millel 2,7CRD vahel. KIA'd ja muud "praktilised" autod ei meeldi mu naisukesele,sest need pidavat koledad olema
Bensuka Grandi asemel valiks siis ilmselt juba Tahoe ent nende mõlemate küttekulu on meie vajadustest/võimalustest lähtuvalt liialt suur.
Hetkel ei kargagi pähe,mis veel valikus oleks mahukatest pereautodest,kuhu saaks paigutada lapsevankri ja piisavalt muud kola. Mille ülalpidamiskulud jääksid mõistlikkuse piiridesse ja mis oleks suht-stressivaba igapäevaauto naisterahvale aastaringseks kasutuseks. Aastane läbisõit ca 30 000km. Auto ostuhinna ülempiiriks oleks ca 8K €
Ahjaa, Temakesele peab auto välimus veel meeldima ka.
Lõppkokkuvõttes sai vähemalt selgust, mis autosid mitte osta
Tänan kaasamõtelnuid ja vastanuid.
Terv.
ERAK
Anna siis märku kui lõpuks midagi leiad ja otsusele jõuad. Mul aasta teises pooles täpselt sama probleem vaja lahendada... |
27.01.2012 at 11:51 |
|
trs200 |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Kui te ei ela mingis piirkonnas, kus tõesti on probleeme teedel läbitavusega, siis on maastur 99.9% ajast suht mõttetu koorem. Tavaline esiveoline universaalkerega sõiduauto on 2x ökonoomsem ja odavam üleval pidada ning oluliselt mugavam kasutada. Läbivuse poolest ütleks nii, et kui korraliku rehviga esiveolised enam ei liigu, siis sa ei luba oma naisukest nagunii enam omapäi ringihulkuma, isegi kui ta lumesahaga ringi sõidaks. Nagu siin ka paar talve on näidanud, siis tõelise lumetormi ajal on mõistlikum kodus istuda ja oodata lumesahka või päästeametit selle asemel, et oma "maastur" 500m kodunt ikkagi tuisuvaalu otsa barrikaadiks sõita. Kaaluda tasuks ka erinevaid mahtuniversaale. Ilgelt mugav on suurest luugist normaalsele kõrgusele asju tõsta. Näiteks GV sai vist ka neliveolisena, kui see on oluline(aga sellest autost ei tea ma midagi, võibolla laguneb nagu fiat).
Jeepi mahukusele juba vvt vihjas. Grand cherokee pole oma mõõtudelt üldse nii suur, et sealt erilist ruumikust võiks eeldada. Omegaga võrreldes on enamikes autodes taga kitsas |
27.01.2012 at 11:53 |
|
Rein000 |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Omasin mõned aastad Grand Voyageri. 2,5 CRD manuaal kastiga. Oli väga töökindel ja ökonoomne. Armatuurituled kustusid ära mingil ajal paariks kuuks. Ise hakkasid uuesti põlema. ABS i aju voolu ühendus oksüdeerus ka ära. Pihusitd saadi kätte, üks aidati järgi ja kogu lugu. Tangi ja sõida. |
27.01.2012 at 11:58 |
|
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: trs200: Kui te ei ela mingis piirkonnas, kus tõesti on probleeme teedel läbitavusega, siis on maastur 99.9% ajast suht mõttetu koorem. Tavaline esiveoline universaalkerega sõiduauto on 2x ökonoomsem ja odavam üleval pidada ning oluliselt mugavam kasutada. Läbivuse poolest ütleks nii, et kui korraliku rehviga esiveolised enam ei liigu, siis sa ei luba oma naisukest nagunii enam omapäi ringihulkuma, isegi kui ta lumesahaga ringi sõidaks. Nagu siin ka paar talve on näidanud, siis tõelise lumetormi ajal on mõistlikum kodus istuda ja oodata lumesahka või päästeametit selle asemel, et oma "maastur" 500m kodunt ikkagi tuisuvaalu otsa barrikaadiks sõita. Kaaluda tasuks ka erinevaid mahtuniversaale. Ilgelt mugav on suurest luugist normaalsele kõrgusele asju tõsta. Näiteks GV sai vist ka neliveolisena, kui see on oluline(aga sellest autost ei tea ma midagi, võibolla laguneb nagu fiat). Jeepi mahukusele juba vvt vihjas. Grand cherokee pole oma mõõtudelt üldse nii suur, et sealt erilist ruumikust võiks eeldada. Omegaga võrreldes on enamikes autodes taga kitsas
Soetasin ise poolkõrge poolziibi moodi universaali just eelmise talve kogemustest lähtudes - pooled teed ja tänavad pole lihtsalt kaheveolisega ilma autot lõhkumata ja vägivaldseid võtteid kasutamata läbitavad. Kuigi peateed olid täitsa sõidetavad. Esiteks ma ei viitsinud enam tegeleda iganädalaste katalüsaatori plekkide või lambda juhtmete parandamisega (mis kahe rööpa vahel olevas eelmiste autode poolt kõvaks pressitud rööpavahes osutusid esimesteks maad katsuvateks asjadeks. Teiseks ei viitsinud pehmetesse kohtadesse täiskäigul hea õnne peale sisse sõites vihastada, kui ees liikuv käpard end kinni istutas (ja mina ka kinni jäin). Täitsa omaette teema on igasugu eramaad, mille omanikel napib raha lume koristamiseks - poodide parklad, sisehoovid jne (linnn saab üldjuhul oma asjadega hakkama). Meie parkla oli selline, et oma kohale jõudmiseks tuli kaheveolisega võtta kaugelt hoogu ja palvetada, et poole peale seisma ei jääks (sest autoomanikud olid tõstnud kisa, et mis kuradi hoovi lükkamise eest me maksma peame, pargime parem naabri puhtaks kaevatud kohale).
Muidugi saab kaheveolisega ka sõidetud, aga lihtsalt kõrgem kliirents ja nelivedu on lihtsalt oluliselt stressivabam tuleb tunnistada peale eelmise talve närvikõdi ja kaevetöid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 12:15 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 12:17 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
sidrunitel näiteks muudetav kliirens - see võiks koristamata või rööpalistel tänavatel abiks olla?
Tean vähemalt ise ühte kodanikku, kes ige paljas sarnase aparaadiga ringi cruisab (tõsi, mitte küll muudetav kliirens pole peapõhjuseks)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
27.01.2012 at 12:39 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 12:41 by Vanaisa (Moderator)
|
tfr |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Sidrunivennad kasutavad seda trikki jah, et lasevad auto kõige madalamasse asendisse, pressivad sellega lume kokku, siis tõstavad kõige kõrgemasse ja sõidavad vilistades minema.
Kunagi, kui ma Autopunkti tegin, siis C5 review-d kirjutades tegin väikse animatsiooniklipi selle reguleerimisulatusest:
|
27.01.2012 at 12:53 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 12:55 by tfr
|
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Kliirentsi muutmine ainult pool muret, kui sul on ikka 40 cm soolaliiva putru, on minek ikka kehvake.
Mul üks tuttav ostis lolli peaga esiveolise Quasquai, läheb tavalisest autost küll natuke paremini, aga ainult natuke. Põhiliselt on paremus rööbastes sõites (kinni tallatud rööpavahe takistab rohkem).
Kui on ühtlane pudru (tavaliselt parklates, ristmikel jne), siis ei pidanud suurt vahet olema.
Ma küll keelitasin, et selle ülehinnatud kaskai eest saad ju täiesti pädeva 4wd SX4, aga tühja kuulati.
Nüüd on nii tore mingi 1.6 mootoriga esiveoline kaskai, mis veojõukontrolli tõttu igas hanges välja sureb
quote: Kunagi, kui ma Autopunkti tegin, siis C5 review-d kirjutades tegin väikse animatsiooniklipi selle reguleerimisulatusest
Kui isu on õhkpatjadega mässata ja läbivus oluline, siis tuleb soetada ikka Audi Allroad. Selle kliirents ülemises asendis on 200 mm. Suurem kui rahvadziip CR-V-l. Lisaks Torsen oma headuses.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 13:07 |
2 edits. Last edited 27.01.2012 at 13:11 by vvt
|
Astro SS |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Mul oli eelmine talv kasutuses Skoda Yeti 1wd, mis oli pisut kõrgema kliirenisga kui tavalised sõidukad.
Samal ajal kui terve hunnik autosi oli kinni Kostiver teel,siis ise suutsin sealt välja tagurdada 1wd'ga, nii et kõrge aistevahe ja hea rehv on abiks ikka
Muidu on see pill mõtetult väike ,isegi lapsevanker ei mahu juppidena pagassi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.01.2012 at 13:11 |
1 edit. Last edited 27.01.2012 at 13:12 by Astro SS
|
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Minu kogemus näitab, et kõige kehvema talvise läbivusega autosid suudavad teha läbi aegade jaapanlased ja korealased.
Lihtsalt pole seal esiotsal pidamist, no ei ole. Isegi täiesti normaalselt pidurdades kipub isegi suvel ABS kanalisatsiooniluukide peal tööle hakkama.
Üks suur naelte vile, veojõukontrolli kramplik rapsimine jne.
Lihtsalt ei püsi need rattad maas, olgu mootor kui tahes jõuetu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 13:21 |
|
madis |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Mina maasturiomanikuna ilma elatud ei saaks - ei saaks tööle ega koju, kui on 10cm lund siis tavaline sõiduauto jääb kinni, teid lükatakse suht juhuslikult isegi Rae vallas.
Maasturi ainuke "miinus" peale kütusekulu: kui kinni jääb, siis pole kätepaarist abi, on vaja traktorit |
27.01.2012 at 13:32 |
|
tfr |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Venelastel on ütlus .. "tshem krutshee dzhip, tem dalshe begat za traktorom" |
27.01.2012 at 13:46 |
|
Fog |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: madis: Mina maasturiomanikuna ilma elatud ei saaks - ei saaks tööle ega koju, kui on 10cm lund siis tavaline sõiduauto jääb kinni, teid lükatakse suht juhuslikult isegi Rae vallas.
Maasturi ainuke "miinus" peale kütusekulu: kui kinni jääb, siis pole kätepaarist abi, on vaja traktorit
Ma võtsin ka maasturi just eelpool oleval põhjusel.
Ja lisaks selle, et teepeal ees kinni istuvast masinast ei sõida kuihea tahes sidruniga mööda ega sikuta välja.
Alati pole lumi takistuseks, vaid sinna lumme juba külma pandud poekott
Kütusekulu aitab paigas hoida see, et maastur on number 2 auto majapidamises.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
27.01.2012 at 13:52 |
|
PlyVal64 |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
tatipritsimine eemaldatud. Ply, maga kaineks.
-----
Ma võtan omale õiguse panna siia Wax'i alati HEAD pildid sellest, millega ma viimased 10 aastat kokku puutun radasid Sitikaga tehes ja kuskohast Wax isegi oma Mossega (no ei ole veekindel ohvrõuder!) tuimalt läbi läks!------
|
27.01.2012 at 16:08 |
2 edits. Last edited 27.01.2012 at 18:57 by Vanaisa (Moderator)
|
Märt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
PLY - kahjuks kõigil ei ole võimalik omada sellist aju, mis 1 veolisena suudaks ka paksemas sulalumes sõita. Paljudel on selleks autot vaja.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
27.01.2012 at 16:52 |
|
klem |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Aju on tore asi ja lumelabidas pagasnikus samuti, kuid eks siin on küsimus ka mugavuses. Kindlasti üks tore talvevarustuse element on korralikud ketid. |
27.01.2012 at 17:07 |
|
vvt |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Oleme ka meie mossega sõitnud. Ja igasugu üheveoliste karpidega. On ka stressivabamaid võimalusi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
27.01.2012 at 17:29 |
|
madis |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Ply, ilmselgelt on maastur närvisüsteemile kasulikum kui 1WD auto, sest 1WD ajab ju märatsema
Ma muidugi vaatan iga hommik peeglisse, pole veel aru saanud milles mu tühisus avaldub aga tee on vahel lahti lükkamata.
Muidugi ei ole minus piisavalt paramilitaarset machot kes hommikul 100m teed poolemeetrisest lumest käsitsi lahti lükkab ning hoo pealt püütud varese toorelt kõrvale haukab.
Aga ma olen kindel et kui ma lolli aju ja kusise jeebuga tartust Monica ajal tagasi roomasin, sõitis Ply oma 1WD sama tee kaheksa korda läbi, vahepeal väike kõrvalepõige ka Padaorgu - superaju mis teha, meil jääb üle ainult imetleda. |
27.01.2012 at 17:41 |
|
PlyVal64 |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
quote: vvt: Ja igasugu üheveoliste karpidega.
1WD ja 4WD vs maastur (parketiplönn on veel omaette nähtus) on erinevad asjad. Keegi ei väida, et 4WD veoskeemi poleks vaja. On, raudselt on, see on osaliselt ka ohutuse küsimus. Aga kas 4WD on ainult maastur - redelraamil lülitatavate sildadega jube ebamugav ja kallis kummut?
Selge, et on palju inimesi, kel on justnimelt vaja ka ehedat maastikusuutliku autot. Aga ka siis oleks absoluutsele enamusele "vajajatele" tegelikult tarvis hoopis midagi muud: näiteks midagi sellist täisvarustuses kõigi kabiinide, lintide ja lisaseadmetega. See on tõeline maamehe-jahimehe-kalamehe igailmariist igaks elujuhtumiks. ~20K eurorubla, sinna juurde ostad siis 4WD versioon mõnusa sõiduka, näiteks õlipõletajast mahuka Yeti ja kõik muud sedalaadi sõidukid ning kõik saab tehtud, seda kordi mugavamalt! Oled eriti edukas ja raha on, siis neljaveolist luksMerssu saab ka ja isegi Lambot - sel ka tõstetav vedrustus Ja kui elad tõesti totaalses laanes ning juhtub aasta solema nädalajagu tuisupäevi, siis käid poes ja keskuses lapsel lasteaias järgi ka selle roomikuga... Lõpuks on rahakulu sama.
Sõidumugavus: antagu andeks aga kõik need "maasturilaadsed" on tegelikult jäledad sõita, kui neid võrrelda mistahes hea neljaveolise sõiduautoga. Nende alla liigitaks ka Allroadi jms kerge tõstega masina. X5 on selline üldse kummaline asi aga hakata võrdlema mingit täislaksus V8-Länkarit ja 4-vedu S-klassi mugavuse poolelt .... Rääkimata maailma mõttetuimatest kastidest eskalaator, navigaator jms totaalne kräpp. |
27.01.2012 at 17:44 |
2 edits. Last edited 27.01.2012 at 17:46 by PlyVal64
|
krss |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Lihtsalt väike mõttekäik: mul kah sarnane probleem et maasturit on vaja, aga ei ole vaja otseselt igapäevasõidudeks. Möödunud aastal kattis õue ca 1m paksune kinnisõidetud lume kiht ja selle PEAL liikus probleemideta ka tavaline üherattaveoline auto. Kuid kinni oli see lumi võimalik sõita siiski tänu neljaveolistele. Kusjuures möödunud aastal seisid meie pere autodest hoovis kõrvuti B3 Quattro, Legacy ja suur Toyota maastur. Sel aastal on sama Quattro ja Toyota ning neile lisaks Vitara V6 ning Astro AWD. Kusjuures naine käib igapäevaselt tööl vana tagaveolise Volvoga ning veel on üks suurem esiveoline, millega alati hoovi ei pääsegi (väike kurviga tõus). Vajadus vs tahtmine seisukohast ei ole lihtsalt võimalik elada ilma neljaveoliseta (vaja igasugusteks maatöödeks, lisaks veel ka mahukust, mitte lihtsalt ringi sõitmiseks), aga kui selline olemas, saab hakkama juba ka asjalikuma poolikuveolise autoga. Samas need kerged ja ilma lukkudeta neliveolised on parimad, kuna sula ilmaga vajutab raske maastur sinna lumme suured roopad ning päris läbi vajudes roomab küll ise läbi häda sealt välja, aga pärast pole võimalik seda läbida isegi mitte kerge neliveolise sõiduautoga, üherattaveolistest rääkimata. On see üldse probleemiks? Hea näide ühelt ürituselt, kus Volvo 960 jälgedest tuli hiljem peaaegu tund aega Hummer H2 välja kaevata/vintsida just samadel põhjustel (difrilukuga Volvo ei vajunud läbi, H2 vajus). Ehk see selgitab, miks ei piisa ainult lume paksuse mõõtmisest, milles sõita on vaja. Ning miks ma soovitaks panna autot valides kõigepealt paika vajaliku auto mahutavuse, seejärel minimaalse võimaliku kaalukategooria ja seejärel alles veoskeemi. Nii selgub see, mis rahuldab vajadusi. Seejärel on juba lihtsam otsustada, kui palju ja mille arvelt tasub meeldimise pärast juurde maksta.
PS: waxi pilte kommenteerides, et paar päeva hiljem oli seal juba vett nii palju, et mu väikese tõstega maasturil olid sillad ja genekas vee all, samas raske maasturiga ei kannatanud minna teepeenrale nagu Mossega - sealt läbisõitmiseks oleks olnud vaja veel suuremat tõstet (kasvõi sõiduautol), mitte ägedamat maasturit
EDIT:
quote: kui ma lolli aju ja kusise jeebuga tartust Monica ajal tagasi roomasin, sõitis Ply oma 1WD sama tee kaheksa korda läbi
Muide mina tulin Monica ajal Aruküla ja Parasmäe kaudu koju tavalise 1WD esiveolise Volvoga, ehk siis kõige hullemad teed Tallinna kandis, millest ka lehtedes juttu olid. Sel hetkel olid kraavides alles esimesed pääsukesed, kes pole harjunud sellise lumega. Ja ei maksa unustada, mis oli Padaoru tsirkuse tegelik põhjus (milline autojuhtide lamba käitumine takistas teed sahkadel lahti hoidmast). Ja samas me ei saagi eeldada, et linnainimene, kes näeb lund oluliselt harvem, oskaks selles käituda sama mõistlikult, kui lihtne maamees oma palju lihtsama autoga...
PlyVal-i "hiinakastika" kohta tean üsna palju, kuna olen sõitnud üsna palju analoogse Polarise omaga ja sõber ostis sügisel 3K eest täpselt samasuguse kallutava kastiga kasutatud hiinaka, millega samuti üksjagu hullatud ja ka remonditud (laguneb ikka mõnusalt, kirjad peal, et hoopis USA masin, milles ma tõsiselt kahtlen). Need on minu arvates samas kategoorias parketimaasturitega, kuna oma ebastabiilsuse tõttu ei kõlba nendega sõita kiiremini kui atv-ga, samas maastikul on ka kehv atv hoopis kõvem tegija, selline auto-atv näeb lihtsalt parem välja, pakkumata reaalsuses midagi rohkemat... |
27.01.2012 at 17:50 |
2 edits. Last edited 27.01.2012 at 18:18 by krss
|
Madlobster |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
Olen Plyga nõus. 1WD autoga saab meie oludes väga väga eduliselt sõidetud ja isegi trassilt kõrvale minna natuke ekstreemi teha.
10 cm lund ja tavaline auto kinni
Ühesõnaga minuarust on ka maastur lihtsalt FUN asi või siis vajalik kui pidevalt metsasihtide sarnaseid teid vaja võtta. Tava teedel liiklemiseks maasturi vajadusest rääkida on ka minuarust overkill või siis on 1 kuni 3 ilma aastas, kus maasturi kohta saab vajadusest rääkida.
Ma ei ole maasturite vastane ja mulle meeldib ka nendega ringi jaurata kõrged ja ülbed. Aga, et ma oma 1WD ga hakkama ei saaks seda ei ole. (ronin välja kõige hullemate ilmadega 4WD mehi hangest välja aitama kus juures see ei ole naljaga öeldud vaid täitsa päriselt nii ongi) |
27.01.2012 at 17:56 |
|
diesel |
split: maasturi mõttekusest, mahutavusest jms.
ply & madlobster +1
minu igapäevatraktor on 1wd ja lisaks madal, õigemini tõesti madal.
ja saab ilusti iga ilmaga sõidetud. haruharva juhtub kinni jäämist. ja siis tunnen ka puudust kliirensist,
aga mitte 4wd-st, ei pseudo ega päris variandist. kui kellelgi sageli kinni jäämist, siis kordades odavam
on soetada kasvõi limslip differ ja teha 1wd-st juba oluliselt asjalikum aparaat kui igasugu naljakad neliveod ja seda hulka soodsama raha eest.
|
27.01.2012 at 19:01 |
|
|